skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
21:37:47
15.05.2015
15.05.2015
Toušík
-> vhml: uRČITĚ TĚ HO RÁD DÁM JÁ JEN AŽ HO NAJDU
21:13:24
15.05.2015
15.05.2015
vhml
Obdarujte mě někdo plechem kolem vrtule. Klidně více kusů. Dvakrát do roka to vařím a jednou vyhazuju. Pořád mi to praská.
14:31:37
15.05.2015
15.05.2015
Jozka
-> vhml: Kdybych věděl, že ti nejde o dny (resp. datum), ale o celej měsíc, poradil bych ti tohle taky..
13:53:15
15.05.2015
15.05.2015
vhml
-> Eidy 15.05.15 13:26:30: nějak mi nenapadlo že to píšou i na značce
13:26:30
15.05.2015
15.05.2015
Eidy
-> vhml: Jasný. Zkusím se zeptat cizích co mám na vlastní značce.
Kdes vyštrachal tu novou fotku?
Kdes vyštrachal tu novou fotku?
13:23:47
15.05.2015
15.05.2015
vhml
-> Eidy 14.05.15 16:40:17: Pravda, takhle jednoduchý řešení mě nenapadlo. Květen. Takže to platí 2 roky od první prohlídky.
16:40:17
14.05.2015
14.05.2015
Eidy
-> vhml: No a co ti vylepili na SPZ?
12:48:28
14.05.2015
14.05.2015
Jozka
-> vhml: Koukni do protokolu - asi na 3. řádku odspoda je něco jako "příští prohlídka bude pravidelná do.." Ale bude to datum opakovany + 2 roky.
12:31:39
14.05.2015
14.05.2015
vhml
Mam dotaz na STK. Minule jsem ji dostal na měsíc, opravnou pak samozřejmě už normálně na dva roky. Platí to na původní datum + 2 roky, nebo datum opakované STK + 2 roky? V techničáku je to napsáno tak elegantně že to nejde přečíst.
A buď mi končí STK příští tejden ,nebo až po Běšinech
A buď mi končí STK příští tejden ,nebo až po Běšinech
12:01:23
13.05.2015
13.05.2015
Tomáššš
-> vhml: dakujem
19:57:12
06.05.2015
06.05.2015
vhml
On ten Vena136 má vlastně pravdu. Po půl roce jsem opět seděl ve 140LS a stovka oproti tý bestii fakt nejede
17:54:16
28.04.2015
28.04.2015
vhml
Už jsem přivezl sedačky z STi. Vypadají parádně. Kombinace černý látky a šedý alcantary. Jedna sedačka má trochu porušenu látku v jednom místě, ale to půjde opravit. Uvidím jestli stihnu vymyslet montáž do Běšin.
07:15:19
28.04.2015
28.04.2015
vhml
15:53:41
24.04.2015
24.04.2015
Tomáššš
-> vhml 19.04.15 15:42:04: nebolo by viac fotiek zltej stovky ?
09:42:47
24.04.2015
24.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: až tak jo,...no ono to těsnění je schnilý,nevím,co si tam dal,ale nemůže za rok nebo jak dlouho ten motor máš takle schnít.Zdá se mě už takový rozpustěný.No a co s předstihem?Těsnění takle fouknout nemůže,ani kdyby si měl předstih +50°....to prostě musí držet.Takže buď je tam něco křivýho a nebo šmejd těsnění a nebo blbě(málo) utažená hlava....pokud si to utahoval na předepsaných 55Nm,tak bych se tomu ani nedivil....nebo tam je ta hlava braná moc a prohejbá se už....nepřemýšlel jsi spíš snížit blok?
07:02:12
24.04.2015
24.04.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 23.04.15 20:43:11: Na Praze se to určitě nestalo. Buď se načalo už loni, od kdy se to přehřejvá, nebo minulou neděli, když jsem zkusil přidat předstih.
Proč je to takhle ohnilý taky netuším. Zřejmě hlava pustila bordel, protože ta vevnitř čistěná nebyla. Vložky a chladič jsou nový.
Proč je to takhle ohnilý taky netuším. Zřejmě hlava pustila bordel, protože ta vevnitř čistěná nebyla. Vložky a chladič jsou nový.
20:43:11
23.04.2015
23.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: tak já jsem ti nechtěl hned připomínat,že jsem ti řikal,že s tim motorem něco máš.... ale tak holt nic Kdo nevěří,musí se přesvědčit sám a předpokládám,že se to nestalo před měsícem,ale teď na Praze....
Každopádně takle schnilý těsnění moc nechápu po tý chvilce,co ten motor máš složenej....
Každopádně takle schnilý těsnění moc nechápu po tý chvilce,co ten motor máš složenej....
15:21:06
23.04.2015
23.04.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 23.04.15 15:18:46: zkus hádat dvakrát, kterej motor by to v kartě stovky asi mohl bejt...
15:18:46
23.04.2015
23.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: spíš šmejdský těsnění,je to celý nějaký ohnilý kolem vody.Tak záleží co je to za motor a jak dlouho tam bylo,Pokud 20-let,tak bych to přisuzoval spíš stárnutí