skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
21:49:12
22.07.2014
22.07.2014
vhml
Nějakej vrchol inteligetní krásy to není, ale jako ochrana proti prověšení motoru při doskoku to bude sloužit jistě spolehlivě
15:36:00
20.07.2014
20.07.2014
m8rinek
-> T: temac bez problemu...
15:35:49
20.07.2014
20.07.2014
T
-> vhml: : tak teda jo, no
15:10:18
20.07.2014
20.07.2014
vhml
-> T 20.07.14 15:07:26: Kalina za 80korun
15:07:26
20.07.2014
20.07.2014
T
-> vhml: : a při tom, je to můj kolega v garáži, bez té knížky bych se tady ptal pořád na něco jen jsem nikdy nezkoumal od koho je
a teď jaké těsnění doporučit ? co vím dle fóra, tak Temac nee....
a teď jaké těsnění doporučit ? co vím dle fóra, tak Temac nee....
15:06:06
20.07.2014
20.07.2014
vhml
btw: tušíte někdo hodnoty odporu čidla teploty? Aby se multimetrem nechalo změřit jestli budík lže nebo ne...
15:04:53
20.07.2014
20.07.2014
vhml
-> T 20.07.14 14:46:26: tvoje otázka na Baťu by vysvětlovala mnoho neznalostí www.antikopava.cz/upload/
17016axxxo.jpg
Jo, ta litina ráda praskne...
Jo, ta litina ráda praskne...
14:46:26
20.07.2014
20.07.2014
T
-> m8rinek: : Baťu ?
-> vhml: : tak jsem byl v garáži a včera posledních 25 km bylo ve slušnym tempu, ale už to bylo kolem 8 večer bez sluníčka a neni pryč ani kapka....čert ví.....
proč nezahrávej, aby nepraskla ?
-> vhml: : tak jsem byl v garáži a včera posledních 25 km bylo ve slušnym tempu, ale už to bylo kolem 8 večer bez sluníčka a neni pryč ani kapka....čert ví.....
proč nezahrávej, aby nepraskla ?
14:06:08
20.07.2014
20.07.2014
vhml
-> mirecek.666 20.07.14 09:57:56: jasně, topením to dohnat lze. Pak to šlo dolů, ale rád bych z principu chladil i bez topení.
-> m8rinek 20.07.14 09:40:46: hele pocitově ty roury v motoráku topí pekelně. Kdo ví.
Ale přived si mě na myšlenku s kostrou. Nějak dlouhodobě to drží tak o 10 stupnu vic nez kdykoliv jindy a občas se ručička rozhoupe. Zkontroluju to.
-> T 20.07.14 10:07:13: jestli to násilím lítá ven, tak se to může jedině tlakovat . Takže za mě asi taky těsnění. Ono to nemusí bejt moc, ale na trochu bordelu to stačí. A vzhledem k tomu, že máš litinovou hlavu, tak si moc nezahrávej...
-> m8rinek 20.07.14 09:40:46: hele pocitově ty roury v motoráku topí pekelně. Kdo ví.
Ale přived si mě na myšlenku s kostrou. Nějak dlouhodobě to drží tak o 10 stupnu vic nez kdykoliv jindy a občas se ručička rozhoupe. Zkontroluju to.
-> T 20.07.14 10:07:13: jestli to násilím lítá ven, tak se to může jedině tlakovat . Takže za mě asi taky těsnění. Ono to nemusí bejt moc, ale na trochu bordelu to stačí. A vzhledem k tomu, že máš litinovou hlavu, tak si moc nezahrávej...
10:36:12
20.07.2014
20.07.2014
Adam59
včera jsem taky se byl projet a když jsem tomu ládoval do kopce tak mi teplota vylezla až na konec zelenýho pole a to bylo kolem 30°C venku ... ale jak jsem jel do Slavkova po dálnici to bylo taky přes 30°C tak i se zapnutým topením to bylo na hranici ... chtěl jsem dolít vodu ale chladič byl úplně plný i když u mě to bude nejspíše dělat zarostlý chladič
10:25:51
20.07.2014
20.07.2014
m8rinek
-> T: Vem si Baťu a šup.
10:22:19
20.07.2014
20.07.2014
T
-> m8rinek: : měnil i s kroužkama, pokud se nepletu...ale nápad to není špatnej....jen někoho, kdo to udělá
10:19:46
20.07.2014
20.07.2014
m8rinek
-> T: Tak kudy jinudy, když část tlaku z válce odchází do vody. Pokud Eidy těsnění neměnil, tak by asi nebylo od věci to zkouknout. Je to práce na 2h a nic tím nezkazíš. Pokud máš tenhle problém, tak bych zkusil řešit příčinu a ne důsledek ;).
10:17:43
20.07.2014
20.07.2014
T
-> m8rinek: : nojo,ale proč by to házelo ven víčkem ? jinak tohle mi dělalo již dříve, teď byl klid s tímto víčkem,ale včerejší teploty to prostě nedalo....jinak v Mostě jsme to vlastně trošku uvařil, ale minule Běšiny 200 km v úplný pohodě.....to už by asi těsnění bylo dávko KO, ne ?
10:13:14
20.07.2014
20.07.2014
m8rinek
-> T: A nemáš spíš načatý těsnění pod hlavou? Jak ti to jinak může při 90°C házet ven?
E: já jsem totiž podobnej problém kdysi měl, házelo to vodu i když to nemělo důvod, kterej jsem pak objevil na těsnění skoda110r.eu/110r/duben12 20003.jpg . Jinak auto fungovalo normálně, startovalo to, jelo to... Po výměně těsnění a překontrolování hlavy vše ok...
E: já jsem totiž podobnej problém kdysi měl, házelo to vodu i když to nemělo důvod, kterej jsem pak objevil na těsnění skoda110r.eu/110r/duben12 20003.jpg . Jinak auto fungovalo normálně, startovalo to, jelo to... Po výměně těsnění a překontrolování hlavy vše ok...
10:10:49
20.07.2014
20.07.2014
T
-> m8rinek: : jojo, mě asi ne, když jde všechno víčkem už při 90st......já to nechápu
10:10:44
20.07.2014
20.07.2014
mirecek.666
-> T: já mám víčko ze starý oktávky, to chrom se slepicí a nijak zvlášt netěsní a tohle se mi nikdy nestalo
10:08:31
20.07.2014
20.07.2014
m8rinek
-> T: A víčko máš to anglický? Mě šlape...
10:07:13
20.07.2014
20.07.2014
T
-> vhml: : 2 L vody za 170 km, ale to je opět, už asi po páté, špatným víčkem, všechno mi to vyhází,ale to nemění nic na tom, že jsem včera šel teplotou nahoru, jak tomu trošku naložim a pak to víčko hází ven....při nižších teplotách je to v rámci mezí....a to mam aktuálně origo 9-ti list a 1075 řemen