skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
16:45:34
20.06.2014
20.06.2014
Tomáššš
-> Luky 19.06.14 16:23:40: vyskusat sa ma vsetko nie ?
16:45:09
20.06.2014
20.06.2014
Tomáššš
-> vhml: ved tie vypadeaju ako zimne pneumatiky
09:34:27
20.06.2014
20.06.2014
vhml
-> Luky 19.06.14 16:23:40: hlavně se to nebude přetáčet
Plánuju to otočit na cestu z Běšin. Sem jsme nějak dojeli. Nafoukáno v gumách přes 3atm a je to lepší, ale pořád se to vlní. Ale asi to bude daný i hodně hlubokým vzorkem a samostatnejma blokama na těch gumách. Přitom grip to má slušnej, ale jen se to prostě vlní.
Plánuju to otočit na cestu z Běšin. Sem jsme nějak dojeli. Nafoukáno v gumách přes 3atm a je to lepší, ale pořád se to vlní. Ale asi to bude daný i hodně hlubokým vzorkem a samostatnejma blokama na těch gumách. Přitom grip to má slušnej, ale jen se to prostě vlní.
16:23:40
19.06.2014
19.06.2014
Luky
-> Tomáššš: obávám se, že když dá semislicky na zadek a dopředu ty šlupky, tak to nebude zatáčet...
15:48:39
19.06.2014
19.06.2014
Tomáššš
-> vhml: skus zamenit predne za zadne, ale inak prvykrat citam o tychto znackach pneu..
08:07:08
19.06.2014
19.06.2014
vhml
-> Tomáššš 18.06.14 22:07:21: vepředu jsou nový Regaly a vzadu nový Uniroyal RainExpert. A když s autem zahoupám, tak se to vzadu pekelně vlní v bokách. Mám tam asi 2,4atm, zkusím tam pak nafoukat víc.
22:10:28
18.06.2014
18.06.2014
Eidy
-> vhml: Všichni maj rezervy mrňavý a hubený, jenom Venca musí mít brutál.
22:07:21
18.06.2014
18.06.2014
Tomáššš
-> vhml: co mas za znacku pneumatik ?
20:04:43
18.06.2014
18.06.2014
vhml
Pozor, změna, uchází 3 kola V tomhle stavu zoufalosti už to ale beru pozitivně - mám jedno na rezervu
Dneska jsem nasadil nižší podložky pod pružiny a něco málo najel. Trochu mi děsí jak to plave všema směrama ale zatím to přisuzuju mastnotě na fungl novejch gumách. Snad si to zejtra cestou do práce sedne. Jestli ne tak nevím...ale chová se to zábavnějš než OR6
Dneska jsem nasadil nižší podložky pod pružiny a něco málo najel. Trochu mi děsí jak to plave všema směrama ale zatím to přisuzuju mastnotě na fungl novejch gumách. Snad si to zejtra cestou do práce sedne. Jestli ne tak nevím...ale chová se to zábavnějš než OR6
10:58:21
18.06.2014
18.06.2014
vhml
-> Eidy 18.06.14 10:37:50: jo, plechy rozvařený na 6". Mám sadu 8x13" a už jedny 6x14" a vždy pohodě, jen svary přemázlý silikonem. Tady se ale nějak nezadařilo
10:37:50
18.06.2014
18.06.2014
Eidy
-> vhml: To budou nějaký rozvařený potvory? Mě třeba 2 AL kola utíkaly krz materiál, ale po kompletním olakování je to cajk a drží perfektně. Jako bylo by lepší to zavařit, ale olakováním akrylátem pod gumou se to zatáhne taky.
10:00:09
18.06.2014
18.06.2014
vhml
Tak retro plecháče v Běšinech nebudou Nepovedlo se mi mezikruží naleštit do stavu, kterej by mě uspokojoval ( pořád tam jsou tvrdý ťupky oxidů, zkusím to prohnat ultrazvukem ) a dva disky uchází i přes opakovaný vyvařování a tmelení. Musím sehnat kapilární sprej a najít to, protože už jsem z toho zoufalej a duše bych tam měl nerad.
Tudíž zpět na Ronaly , trochu je navoskovat a aspoň ozkoušíme a zajedeme sadu nový gum na vodu
Tudíž zpět na Ronaly , trochu je navoskovat a aspoň ozkoušíme a zajedeme sadu nový gum na vodu
08:45:31
16.06.2014
16.06.2014
vhml
Může mi během dneška někdo změřit vnější a vnitřní průměr gumy pod zadní pružinu? Nechal jsem jí doma a potřebuju spáchat nižší.
17:24:01
13.06.2014
13.06.2014
vhml
17:16:51
13.06.2014
13.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 13.06.14 08:17:09: Hele na rovinu, na pohar za krasu to stejne neni a zavodni Besiny se jedou az na podzim. To ani nema cenu tam jezdit
08:17:09
13.06.2014
13.06.2014
vhml
Tak Běšiny se blíží a na žádný velký zkrášlování a zlepšování není čas. Budu rád když stihnu nalakovat kola
Na opravy a doladění laku jsem ani po roce prostě ještě nedostal...
Na opravy a doladění laku jsem ani po roce prostě ještě nedostal...
18:01:31
30.05.2014
30.05.2014
vhml
-> Eidy 30.05.14 09:47:44: tak Barum Brilant se oproti tomu liší snad jen rozměrem
09:47:44
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
-> vhml: Připomíná mi to RC autíčka s plastovejma kolama na drift. Dobře si to dáváš.
09:45:40
30.05.2014
30.05.2014
vhml
Díky, nějaká šou musí bejt, ať je na co se dívat :-)