skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PRODÁNO!!!
Škoda 100
r.v. 3.2. 1975
poprvé v provozu 17.2. 1975 v Novém Jičíně
Plány jsou dát auto do pucu a postavit na papíry :)
30.11. 2013 - Zběžná prohlídka stavu, umytí vyšisovaného laku a výměna defektního kola..
4.12. 2013 - Výměna struny plynu, první marné pokusy o zprovoznění..
6.12. 2013 - Došly mi nervy(nefunguje spojka ani brzdy, karburátor nepracuje jak má a dojebal jsem všechny baterky co jsem měl doma)
Zazimování vozidla..
14.12. 2013 - Sehnány nové zadní lampy. Bohužel jedno uštíplé :/
23.1. 2014 - Koupil jsem nové prvovýrobní zadní blatníky..
27.3. 2014 - Výměna provozních kapalin, další pokusy o rozpohybování stroje. Tentokrát už pomocí SEDRu úspěšné. Stále však nefunguje spojka ani brzdy a je fouklé těsnění pod výfukovýmí svody.
28.3. 2013 - Neúspěšné pokusy o rozpohybování spojky. Následně jsem sundal blatník pro kontrolu stavu podběhu a množství koroze je 0% :)
26.5. 2014 - Vytažen motor, čeká ho očista, přetěsnění, výměna oleje a spojky..
28.5. 2014 - První slavnostní výjezd :) Avšak nelze zařadit 4. rychlostní stupeň..
2.7. 2014 - Nahozen nový karbec, vyčistěno sání, přepákování s nerez pružinkou..
7.-10.3. 2015 - Broušení a natírání podlahy, kompletace interiéru, nový originální volant..
29.5. 2015 - Konečně jsem se definitivně zbavil červených fleků na karoserii. Teď pořádně umýt, rozleštit lak a hurá na testaci..
20.10. 2016 - Auto už téměř rok a půl odstaveno, čekajíc, než přijde jeho den..
Vono to žije!! :)
Škoda 100
r.v. 3.2. 1975
poprvé v provozu 17.2. 1975 v Novém Jičíně
Plány jsou dát auto do pucu a postavit na papíry :)
30.11. 2013 - Zběžná prohlídka stavu, umytí vyšisovaného laku a výměna defektního kola..
4.12. 2013 - Výměna struny plynu, první marné pokusy o zprovoznění..
6.12. 2013 - Došly mi nervy(nefunguje spojka ani brzdy, karburátor nepracuje jak má a dojebal jsem všechny baterky co jsem měl doma)
Zazimování vozidla..
14.12. 2013 - Sehnány nové zadní lampy. Bohužel jedno uštíplé :/
23.1. 2014 - Koupil jsem nové prvovýrobní zadní blatníky..
27.3. 2014 - Výměna provozních kapalin, další pokusy o rozpohybování stroje. Tentokrát už pomocí SEDRu úspěšné. Stále však nefunguje spojka ani brzdy a je fouklé těsnění pod výfukovýmí svody.
28.3. 2013 - Neúspěšné pokusy o rozpohybování spojky. Následně jsem sundal blatník pro kontrolu stavu podběhu a množství koroze je 0% :)
26.5. 2014 - Vytažen motor, čeká ho očista, přetěsnění, výměna oleje a spojky..
28.5. 2014 - První slavnostní výjezd :) Avšak nelze zařadit 4. rychlostní stupeň..
2.7. 2014 - Nahozen nový karbec, vyčistěno sání, přepákování s nerez pružinkou..
7.-10.3. 2015 - Broušení a natírání podlahy, kompletace interiéru, nový originální volant..
29.5. 2015 - Konečně jsem se definitivně zbavil červených fleků na karoserii. Teď pořádně umýt, rozleštit lak a hurá na testaci..
20.10. 2016 - Auto už téměř rok a půl odstaveno, čekajíc, než přijde jeho den..
Vono to žije!! :)
Kocvin/Škoda 100 - komentáře:
16:04:40
29.11.2013
29.11.2013
dragon_cb_cz
Zvenku nic moc, ale myslím, že by to nemuselo bejt úplně marný, zjevně byla ošetřovaná... Jaký jsou plány?
15:57:46
29.11.2013
29.11.2013
j_j
sice nevypadá vábně, ale po zásahu si myslím, že bude super - nevidím sice podlahy, ale přední blatníky vypadají na kritických místech v pohodě, tak by ani podlahy nemusely být po smrti, škoda pruhu na kapotě, jinak je to tedy model 1973 standard, r.v. 1972-1977 :)
PS : podle mě fakt slušnej základ pro cokoliv...není bastlená, podlahy pěkný, vše původní...takže zatím asi přes zimu někde vysušit ve stodole a na jaře se do toho pustit :) co s ní máš v plánu? :) THX PS 2 : jako profilovku máš model 1972, to neujde mě, dragonovi a engikkovi nikdy :D
PS : podle mě fakt slušnej základ pro cokoliv...není bastlená, podlahy pěkný, vše původní...takže zatím asi přes zimu někde vysušit ve stodole a na jaře se do toho pustit :) co s ní máš v plánu? :) THX PS 2 : jako profilovku máš model 1972, to neujde mě, dragonovi a engikkovi nikdy :D