Dneska takový to rčení... Až se zima zeptá, co si dělal v létě.
Nechápu jak se mi to povedlo, jestli tam fakt nebyl fridex, nebo uz sem ho za tech par let tak naredil,ale hustomer ukazal nula a kapalina byla fakt hnus. Tak že dneska rychloakce vyplach a G11. Než začne opravdu mrznout
Uvidíme ale podle předpovědi to bylo za pět minut dvanáct, dokonce mi i svítilo sluníčko.
Btw dal sem kohoutkovou vodu, i když na flasce psali destilku. Tak uvidím co to udělá. Teda neuvidím, protože v trubkach jeste hodne hnusu zustalo.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105 S rv.1981
Barva zeleň olivová, odstín 5225
Motor 742.10 ( .../1)
Výkon 33,9 kW
3.majitel, stav tach (1**)16 tis.
Poslední STK 2006
Příběh auta.
Poprvé jsem aut viděl v roce 2008 když jsem dělal řidičák a sháněl jsem svůj první vůz.
Bylo kamarádovo dědy, nebyl první majitel ale celou dobu od roku 1994 bylo u něj garážováno.
Už v té době ale mělo dva roky propadlou STK a vlastně ani předchozí roky jinam než na technickou nejezdilo.
Šlo normálně nastartovat, brzdilo docela ok. Luxusní nárazníky bez vad.
Vypadalo v tom roce 2008 takto.
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../10881_2014-1 1-13_21-02-12_30.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../10881_2014-1 1-13_21-06-54_88.jpg
Bohužel nakonec z prodeje sešlo, rozmysleli si to že si auto ještě nechají.
Roky plynuly a majitelé se ozvali znovu na podzim 2014 jestli bych si ho vzal, že do šrotu je ho škoda...
Samozřejmě jsem neváhal, shodou okolnosti jsem měl krátce pronajatou druhou garáž na bordel, tak že bylo i kde zagarážovat.
Na podvále se převezlo, problém nastal když jsem zkusil brzdy...pak už se auto nehlo ani o centimetr.
Následovala dost komplikovaná výměna brzdovejch válečku, předních brzdičů, bubnů a kotouču, všechno totální šrot.
Dál to pokračuje v popisu který jsem psal dříve.
Plánem je nechat auto v originalnim Standart stavu.
Tedy všechny věci které jsou změněny vrátit do původního stavu, nicméně co se této výbavy týče je auto kompletní bez zásahů.
V autě je pouze nejnižší výbava:
Gumove koberce
Sedacky bez stavitelnych operek
bez posilovace
Šedé sedačky bez opěrek
přístrojova deska ala "Š 100"
nemá chrom prahovou lištu
Koupe podzim 2014
potom zapocaty opravy a uvedeni do provozu pro dokonceni prevodu v terminu.
Dobra zprava je ze sprej s barvou se nechá běžně koupit, a rozdil odstinu neni poznat, ale bude se pouze retušovat štětečkem
2014/2015
Komletni rozborka karburatoru, palivove pumpy, vymena hadic a protisteni nadrze
Vymena vsechn hadic hlavniho chladiciho okruhu pod autem
Kompletni generalka brz, trubky i hadice jeste pouzitelne, tak ze vymena prasatek, oblozeni a nove predni brzdice plus vymena kotoucu
( stare nerozbiratelne, kotouce vyrezle a obrousene, asi se tim tak i jezdilo, zadni prasatka nesli stlacit ani sykovkama)
+ Nova konzola pedalu a HBV, spojkovy valec pouzit puvodni v dobrem stavu - 2017 nutna vymena
Vymena budiku za jine s funkcnim pocitadlem kilometru
montaz nove masky chladice a svetel
Demontaz plastovych placacek, vymena za origo chrom zrcatko
Demontaz lemovek z lemu blatniku
Odstareni vsech oterovych gum z boku autac
Vymena vsech gum narazniku ( puvodni natrene zlutou "barvou")
Jaro 2015
STK a osvobozeni auta od ekovypalneho ekotestaci na veteranskou puvodnost + prepis za 800
hlavni zavadou na stk byl nefunkcni spinac brdzovych svetel, vymena na miste plus do budoucna nutnost vymenit tyc rizeni.
24.6 2015 odpoledne Emise + STK
24.6 2015 podvecer Chrudimsko Testace na historickou puvodnost komisi klubu historickych vozidel
25.6 2015 rano Pardubice Dopravní Inspektorát Černá za Bory - potvrzeni o registraci pro odpusteni ekodane
25.6 2015 poledne Česká Třebová a dokončení přepisu se zápisem o osvobození od ekovypalneho a obrovska uleva nad vitezstvim
2016
probehlo asi pouze rozlesteni laku
2017
Vymena gufera na kominku prevodovku/mrkvi - olej tekl po litrech
Vymena spojkove lamely, odmasteni setvrvacniku/pritlacaku
Vycisteni motoru
Vymena vsech hadic u motoru, pouzity origo motex pasky
Kompletni rozborka alternatoru, vymena lozisek, uhliku, stočení kroužků rotoru
vymena spojovacky rizeni - zemedelsky vule
STK odhadovany termin 7/2017 HOTOVO 19.7.2017
nutne vymenit hlavni valec spojky - kape z nej na pedal - HOTOVO
+výměna páček pod volantem a přehození na plechotrony
2020
geometrie predku
stk
2021
vymena osvetleni spz, mlhovky
červen 2021 opět výměna spojovací tyče řízení
2022
Květen STK
Výměna předních kotoučů, brzdičů a pístku- Nerez od Jindase.
2023
cerven prvni jizda roku, sraz Fanklub Škoda Pecka
vymena sroubku zadniho cela
misto radia na tunelu nakupni kosik
plan
vymena prevodky rizeni
prednich blinkru
vycisteni pasu
vymena gumovych kobercu za nepotrhane
Barva zeleň olivová, odstín 5225
Motor 742.10 ( .../1)
Výkon 33,9 kW
3.majitel, stav tach (1**)16 tis.
Poslední STK 2006
Příběh auta.
Poprvé jsem aut viděl v roce 2008 když jsem dělal řidičák a sháněl jsem svůj první vůz.
Bylo kamarádovo dědy, nebyl první majitel ale celou dobu od roku 1994 bylo u něj garážováno.
Už v té době ale mělo dva roky propadlou STK a vlastně ani předchozí roky jinam než na technickou nejezdilo.
Šlo normálně nastartovat, brzdilo docela ok. Luxusní nárazníky bez vad.
Vypadalo v tom roce 2008 takto.
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../10881_2014-1 1-13_21-02-12_30.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../10881_2014-1 1-13_21-06-54_88.jpg
Bohužel nakonec z prodeje sešlo, rozmysleli si to že si auto ještě nechají.
Roky plynuly a majitelé se ozvali znovu na podzim 2014 jestli bych si ho vzal, že do šrotu je ho škoda...
Samozřejmě jsem neváhal, shodou okolnosti jsem měl krátce pronajatou druhou garáž na bordel, tak že bylo i kde zagarážovat.
Na podvále se převezlo, problém nastal když jsem zkusil brzdy...pak už se auto nehlo ani o centimetr.
Následovala dost komplikovaná výměna brzdovejch válečku, předních brzdičů, bubnů a kotouču, všechno totální šrot.
Dál to pokračuje v popisu který jsem psal dříve.
Plánem je nechat auto v originalnim Standart stavu.
Tedy všechny věci které jsou změněny vrátit do původního stavu, nicméně co se této výbavy týče je auto kompletní bez zásahů.
V autě je pouze nejnižší výbava:
Gumove koberce
Sedacky bez stavitelnych operek
bez posilovace
Šedé sedačky bez opěrek
přístrojova deska ala "Š 100"
nemá chrom prahovou lištu
Koupe podzim 2014
potom zapocaty opravy a uvedeni do provozu pro dokonceni prevodu v terminu.
Dobra zprava je ze sprej s barvou se nechá běžně koupit, a rozdil odstinu neni poznat, ale bude se pouze retušovat štětečkem
2014/2015
Komletni rozborka karburatoru, palivove pumpy, vymena hadic a protisteni nadrze
Vymena vsechn hadic hlavniho chladiciho okruhu pod autem
Kompletni generalka brz, trubky i hadice jeste pouzitelne, tak ze vymena prasatek, oblozeni a nove predni brzdice plus vymena kotoucu
( stare nerozbiratelne, kotouce vyrezle a obrousene, asi se tim tak i jezdilo, zadni prasatka nesli stlacit ani sykovkama)
+ Nova konzola pedalu a HBV, spojkovy valec pouzit puvodni v dobrem stavu - 2017 nutna vymena
Vymena budiku za jine s funkcnim pocitadlem kilometru
montaz nove masky chladice a svetel
Demontaz plastovych placacek, vymena za origo chrom zrcatko
Demontaz lemovek z lemu blatniku
Odstareni vsech oterovych gum z boku autac
Vymena vsech gum narazniku ( puvodni natrene zlutou "barvou")
Jaro 2015
STK a osvobozeni auta od ekovypalneho ekotestaci na veteranskou puvodnost + prepis za 800
hlavni zavadou na stk byl nefunkcni spinac brdzovych svetel, vymena na miste plus do budoucna nutnost vymenit tyc rizeni.
24.6 2015 odpoledne Emise + STK
24.6 2015 podvecer Chrudimsko Testace na historickou puvodnost komisi klubu historickych vozidel
25.6 2015 rano Pardubice Dopravní Inspektorát Černá za Bory - potvrzeni o registraci pro odpusteni ekodane
25.6 2015 poledne Česká Třebová a dokončení přepisu se zápisem o osvobození od ekovypalneho a obrovska uleva nad vitezstvim
2016
probehlo asi pouze rozlesteni laku
2017
Vymena gufera na kominku prevodovku/mrkvi - olej tekl po litrech
Vymena spojkove lamely, odmasteni setvrvacniku/pritlacaku
Vycisteni motoru
Vymena vsech hadic u motoru, pouzity origo motex pasky
Kompletni rozborka alternatoru, vymena lozisek, uhliku, stočení kroužků rotoru
vymena spojovacky rizeni - zemedelsky vule
STK odhadovany termin 7/2017 HOTOVO 19.7.2017
nutne vymenit hlavni valec spojky - kape z nej na pedal - HOTOVO
+výměna páček pod volantem a přehození na plechotrony
2020
geometrie predku
stk
2021
vymena osvetleni spz, mlhovky
červen 2021 opět výměna spojovací tyče řízení
2022
Květen STK
Výměna předních kotoučů, brzdičů a pístku- Nerez od Jindase.
2023
cerven prvni jizda roku, sraz Fanklub Škoda Pecka
vymena sroubku zadniho cela
misto radia na tunelu nakupni kosik
plan
vymena prevodky rizeni
prednich blinkru
vycisteni pasu
vymena gumovych kobercu za nepotrhane
Vojťas / Zelená 105 S - komentáře:
15:38:31
17.12.2020
17.12.2020
Eidy
-> Vojťas: A zablbnul sis na tom sněhu aspoň?
14:12:20
17.12.2020
17.12.2020
isti
-> Vojťas: Chodiť autom do práce,no neviem
11:58:52
17.12.2020
17.12.2020
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: to teda
11:28:28
17.12.2020
17.12.2020
Vojťas
Sem našel fotku z roku 2016 když sem tím jel do práce... dneska si říkam co mě to kurva napadlo taková kokotina
08:36:23
18.05.2020
18.05.2020
Vojťas
Se mi libi jak jsou ty auta rozdílny, i když jsou skoro stejný
08:53:58
16.05.2020
16.05.2020
Bukaj
-> Vojťas: Ne, když není netěsná - jak mám převodovku co půlrok venku...
06:04:12
16.05.2020
16.05.2020
Vojťas
-> Bukaj 15.05.20 22:45:04: to je divny, ani netěsnost převodovky nebo něco? To sem myslel ze píšou vždycky
22:45:04
15.05.2020
15.05.2020
Bukaj
-> Vojťas: Jo, jo - se srazovou 130L mám na protokolu z TK vždy několik "A" závad a když jsem vloni jel na blint na STK s "daily" 130LPG, tak žádná závada
20:01:25
15.05.2020
15.05.2020
Vojťas
-> minno 15.05.20 14:23:03: možná všeho moc škodí
18:36:59
15.05.2020
15.05.2020
isti
-> minno: Že sa nehambíš .Vieš,iný štát.
14:23:03
15.05.2020
15.05.2020
minno
-> Vojťas: Taký šrot a TK/EK bez problémov A my s cukríkmi vyladenými furt dačo zle na STK
20:20:53
14.05.2020
14.05.2020
Vojťas
-> isti: tak tentokrát to naštěstí vyšlo
20:09:59
14.05.2020
14.05.2020
isti
-> Vojťas: NIKDY sa mi neosvedčilo vrtať sa v brzdách tesne pred stk.
19:57:03
14.05.2020
14.05.2020
Vojťas
-> Eidy: sem po noční ještě sundával buben protože levy zadni hur brzdila ručka i se mi zdalo normální brzda ze je slabsi. Ale mastnota se nepotvrdila, tak sem cely zadek zvedal a ladil na lanech.
Motivaci mi byl Bukaj protože ten všechno vyřeší hned bez ohledu na okolnosti
Blby je ze sem nemohl bejt u toho tak nevim co to na valcich ukazovalo, prej dobry, coz je informace celkem k hovnu
Motivaci mi byl Bukaj protože ten všechno vyřeší hned bez ohledu na okolnosti
Blby je ze sem nemohl bejt u toho tak nevim co to na valcich ukazovalo, prej dobry, coz je informace celkem k hovnu
19:25:37
14.05.2020
14.05.2020
Eidy
-> Vojťas: Měls to nainstalovat ráno a třeba by to bylo bez koroze.
18:12:35
14.05.2020
14.05.2020
Vojťas
Dneska Stk a emise na jednicku, až na korozi podvozku jako vzdy.
A pak sem nainstaloval cernou listu na zadni celo a novej napis
A pak sem nainstaloval cernou listu na zadni celo a novej napis
05:03:41
14.05.2020
14.05.2020
Vojťas
-> Bukaj: no snad mas pravdu, každopádně uz je to tak asi dlouho tak do toho nebudu šťourat když to funguje
22:35:10
13.05.2020
13.05.2020
Bukaj
-> Vojťas 13.05.20 20:24:55: Mohlo se to pohnout - tohle místo (příčka a tyto šrouby skrz silentbloky) jsou nejvíce na ráně a dost často byly deformované od jízd horším terénem). Deformovaná příčka a ohnuté konce závitů šroubů silentbloků převodovky byly za dob běžného užívání těchto vozů poměrně běžné závady...