-> Tomek Fáčko:
Hele zatím jsou v přípravě, nemám na ně vůbec čas, naštěstí nejsou ve špatném stavu a chce to jen stříknout ještě do základu na slitinové ráfky, nechat nalakovat do černé, pak líznout na soustruhu pohledové čelní plochy a pak finálně zalakovat čirým.
Jenže se závodama, a vším kolem na to nemám čas a tak zatím leží na hromádce a čekají na další sezónu..
Ale když budeš dobře číhat tak se dají koupit Apolla v rozumném stavu za rozumné peníze, chce to každý den čmuchat po netu a třeba taky seženeš.
44 bude reálných, ta moje měla reálných 21 (což nikdo nevěří, ale je to tak).
Tak se třebas někde potkáme, svět je malý..
A hele to s tím zasviněným motorem je normální, stará koncepce oleje to je bohužel následek M6AD který nebyl nic moc odolný, hodně se přepaloval a lidi ho po těch 6tkm co se měl měnit neměnili..
Já to měl stejné, pod tím plechem byl nános marasu, jako bys tam vyklopil pixlu mazutu, skoro nebyly vidět žebrování.
První výměna oleje proběhla bez sundání vany , protože olej sem vypouštěl krásně čistý, bez pevných částic, jenže to byl právě ten mazut usazený za tu dlouhou dobu stání a to prohřátí s ním stejně nijak nehlo.
Pak sem nalil moderní olej, na ten se najelo cca.5-6tkm a to co pak teklo ven byla teda síla a filtr byl zalepený až běda.
V baňce byl 1cm nános mazutu usazeného, takže nový olej očividně fungoval velice dobře a čistil motor pomalým rozpouštěním úsad.
Vanu sem ale stejně sundal a vyčistil a při jednom i stěny bloku kam sem se dostal + ventilvíko byl taky masakr.
Teď na druhém motoru sem to udělal taky a po 3,3tkm je olej pořád pěkně čistý.