skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L narozena 8.1981 Béžová šampáň.
Auto vlastním od roku 2016, čímž jsem si splnil sen.
Jsem 3-tí majtel, ale předchozí byl dědic takže 2-hý.
Auto bylo v minulosti určitě bourané na zadek a taky lakované, nic méně většina plechu je původních. Nejvíc koroze vylezla když mi auto 4 roky stálo venku, ale teď už má zase garáž.
Kolik má najeto nikdo neví.
Původní motor klasická 120 upravená na bezolovnatý benzín, později jsem přidal bezkontaktní zapalování, Lekr karburátor a nízkotlaké čerpadlo paliva. Výfuk rádoby sportovní ze speedpra, ale pro svou hlučnost jsem ho pak vyměnil. Motor jezdil slušně, ale za studena trošku klepal z bloku, tak odpočivá v garáži.
Aktuální motor je 135 z Favoritu, teda jen blok, hlava je z 1,4 Fabie snížena o 1mm,
vačka z Feldy mpi,
výsledný kp je cca 1:9,7,
zapalování pořád bezkontaktní rozdělovač, a karburátor má větší trysky 95 a 125, zkoušel jsem i 100 a 130, ale motor nejel hezky.
Sání je amatérsky zahlazené a rozšířené na 30mm. Pod karbecem vyrovnávací podložka. Výfukové svody 1,4, potom trubka, vlnovec a přicný výfuk ze speedpro.
Nová spojka a přední spojkový váleček, startér z Feldy.
Převodovka je 4 kvalt a asi i zůstane.
Přední i zadní náprava je úzká, jediná úprava jsou o závit seřizlé přední pružiny.
Za poslední 4 roky jsou udělané brzdy, řízení, přední ložiska a tlumiče, manžety poloos.
2020 jsem přidal podložky pod kola v předu 1 cm vzadu 2 cm.
Kola jsou převářky 5,5j, které jsem dělal sám takže nejsou úplně rovné, a nechal jsem je dát do bílého komaxitu.
Nové kola jsou Meteory a budou zase bílé.
Pneu 185/60 r13 Nexen
V interiéru původní majitelé dali budíky s otáčkoměrem, volant byl Favoritu přední sedadla z ls a zadni z elka polite barvou.
Koberce i tapeci byly taky zasrané barvama a sadrou, většina šla vyčistit.
Já sem přidal neorigo volant, panel s rádiem, a škaredé sedadla přikryl pěknýmy potahy.
Nárazníky byly černé co se pamatuju pak je předchozí majitel začal brousit, no chrom je stejně v háji tak jsem je dal zase do černa, líbí se mi to víc ( doma jsme to tak měli taky, takže zvyk)
Později jsem přidal černou lištu na zadní čelo a do předu mlhovky, taky Beskyd zrcátka.
Teď je čerstvě lakovaná přední kapota a vyměněna tyč řazení.
Takže jen naleštit zase a hurá na sraz.
Auto si dělám pro sebe, je pořád co opravovat a vylepšovat. Možná jsem nenapsal úplně všechno.
Za ukradené fotky ze srazu se autorovi omlouvám :)
Auto vlastním od roku 2016, čímž jsem si splnil sen.
Jsem 3-tí majtel, ale předchozí byl dědic takže 2-hý.
Auto bylo v minulosti určitě bourané na zadek a taky lakované, nic méně většina plechu je původních. Nejvíc koroze vylezla když mi auto 4 roky stálo venku, ale teď už má zase garáž.
Kolik má najeto nikdo neví.
Původní motor klasická 120 upravená na bezolovnatý benzín, později jsem přidal bezkontaktní zapalování, Lekr karburátor a nízkotlaké čerpadlo paliva. Výfuk rádoby sportovní ze speedpra, ale pro svou hlučnost jsem ho pak vyměnil. Motor jezdil slušně, ale za studena trošku klepal z bloku, tak odpočivá v garáži.
Aktuální motor je 135 z Favoritu, teda jen blok, hlava je z 1,4 Fabie snížena o 1mm,
vačka z Feldy mpi,
výsledný kp je cca 1:9,7,
zapalování pořád bezkontaktní rozdělovač, a karburátor má větší trysky 95 a 125, zkoušel jsem i 100 a 130, ale motor nejel hezky.
Sání je amatérsky zahlazené a rozšířené na 30mm. Pod karbecem vyrovnávací podložka. Výfukové svody 1,4, potom trubka, vlnovec a přicný výfuk ze speedpro.
Nová spojka a přední spojkový váleček, startér z Feldy.
Převodovka je 4 kvalt a asi i zůstane.
Přední i zadní náprava je úzká, jediná úprava jsou o závit seřizlé přední pružiny.
Za poslední 4 roky jsou udělané brzdy, řízení, přední ložiska a tlumiče, manžety poloos.
2020 jsem přidal podložky pod kola v předu 1 cm vzadu 2 cm.
Kola jsou převářky 5,5j, které jsem dělal sám takže nejsou úplně rovné, a nechal jsem je dát do bílého komaxitu.
Nové kola jsou Meteory a budou zase bílé.
Pneu 185/60 r13 Nexen
V interiéru původní majitelé dali budíky s otáčkoměrem, volant byl Favoritu přední sedadla z ls a zadni z elka polite barvou.
Koberce i tapeci byly taky zasrané barvama a sadrou, většina šla vyčistit.
Já sem přidal neorigo volant, panel s rádiem, a škaredé sedadla přikryl pěknýmy potahy.
Nárazníky byly černé co se pamatuju pak je předchozí majitel začal brousit, no chrom je stejně v háji tak jsem je dal zase do černa, líbí se mi to víc ( doma jsme to tak měli taky, takže zvyk)
Později jsem přidal černou lištu na zadní čelo a do předu mlhovky, taky Beskyd zrcátka.
Teď je čerstvě lakovaná přední kapota a vyměněna tyč řazení.
Takže jen naleštit zase a hurá na sraz.
Auto si dělám pro sebe, je pořád co opravovat a vylepšovat. Možná jsem nenapsal úplně všechno.
Za ukradené fotky ze srazu se autorovi omlouvám :)
Žluťák - komentáře:
17:48:10
02.05.2021
02.05.2021
Torčmen
Je to zámek Hradec nad Moravicí kousek od Opavy
09:02:54
28.04.2021
28.04.2021
peter13789
-> Torčmen: Foto c.24 je kde fotené prosím ta?
13:10:20
25.04.2021
25.04.2021
Torčmen
Chlapci děkuji za komentář
10:08:32
21.04.2021
21.04.2021
onda
pěkná 4oká ouža.
08:13:56
21.04.2021
21.04.2021
RoboSK
čau, máš to pekné