
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže: Jedná se o naše "bývalé" rodinné přibližovadlo a vozí mě doslova od narození. Je pravda, že už toho má hodně za sebou, ale já na ni nikdy nedám dopustit.
Trocha informací:
-typ škoda 120standard, rok výroby 1979
-po havárce 1988 kdy matku smetla liazka výměna kasle(náraz do zadního čela, proto má ty eMkový tvary), jinak technika zůstala.
-od doby co se o ni starám, jí zvyšuju vnitřní vybavení a přidávám i truchu toho komfortu.
Pro letošek se pro ni připravuje komplet GO. Počítám s instalací M náprav, zabudováním 5q převod., ošetřením koroze vrcholící novým lakem plus další zvýšení výbavy o cenrál a podobný vyfikundace.
To je zatím vše.
Trocha informací:
-typ škoda 120standard, rok výroby 1979
-po havárce 1988 kdy matku smetla liazka výměna kasle(náraz do zadního čela, proto má ty eMkový tvary), jinak technika zůstala.
-od doby co se o ni starám, jí zvyšuju vnitřní vybavení a přidávám i truchu toho komfortu.
Pro letošek se pro ni připravuje komplet GO. Počítám s instalací M náprav, zabudováním 5q převod., ošetřením koroze vrcholící novým lakem plus další zvýšení výbavy o cenrál a podobný vyfikundace.
To je zatím vše.
Dawid/Škoda 120 - komentáře:
-> Dawid: JJ, zajímám, užovky a celkem i eMka mám nastudovaný od 14ti

Je vidět, že se zajímáš o historii škodovek. Tou první diagnozou jsi mě fakt překvapil

Takže jsem se koukám trefil
. Každopádně, je to auto pěkný


Zdravim, nevypadá to zle, ale fakt by mě zajímalo co to je zač. Podle přístrojovky soudíám, že buď 120 standard nebo 105 standard. Podle nerezových klik asi tak do roku 1980 ale zase to maá staré značky budíků, takže asi spíš do roku 1978 - 79. Zadek je vyměněný celý (eMkové čelo a kapota se spojlerem) a zadní lemy jsou vyvařeny, jsou tam široký taky z eMka. Tak to bude. Takže moje otázka zní: Co to je zač?
Ale jinak to máš pěkný

