skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Předně chci tímto poděkovat místnímu členu s nickem Hurdis za odprodej tohoto vozu a přenechání i karty vozidla.
Původní text ponechávám "jak je" a budu pokračovat pod ním.
Hurdis:
K vozidlu:
Škoda 105 L
r.v. 1977
zcela původní stav
v době koupě najeto 66 700 km
posazeno na Meteory původně z mého Rapida II, sluší :-))
Aktuálně:
Po neuvěřitelné anabázi s doklady, které byly během prvního mezipřevodu před koupí zcela zničeny, má vozidlo vše v pořádku, nové papíry, vyřešenu ekodaň, zbývá dokončit přepis a dojet si pro nové STK+E.
(vše ukončeno, nikdy více, práce pro tři lidi na pár týdnů)
Plány:
- časem (někdy po dokončení auta no. 1) nové přední blatníky, čelo, maska, lampy - není to nutné hned, ale vady na kráse jsou (starý řidič, malá garáž a puchýřky koroze) vše nakoupeno a připraveno do časů budoucích
- používat jako staré auto pro volný čas, tj. střídavě 2 neděle ladit formu a vylepšovat kondici, pak 2-3 neděle používat na psychoterapeutické výlety (plníme)
Provedeno od koupě:
- nové doklady a přepis + povinná výbava a hever + náhradní kolo
- chrom mřížka zadního čela a litá kola
- nové ukostření budíků
- chrom mlhovka a couvačka
- sedadla z Rapida, béžová
- středový panel, dobové radio + repro, dobový otáčkoměr
- výměna přední masky + UK štítky
- dobové pryžové koberečky
- nové manžety poloos zadní nápravy
- repase příčky motoru + tvrdé silentbloky
- nové originální úzké zadní lapače nečistot, alias zástěrky
- rozhýbání zcela zatuhlého mechanismu stěračů
- výměna filtrů a provozních kapalin, čidel oleje a teploty, přetěsnění palivové pumpy
- výměna susplechů pod motorem
- opěrky hlavy zadních sedadel
- výměna chrom zpětného zrcátka
youtube.com/v/8DHmf7p5GD 8
Stepan FUN:
7.8.2012 - Dozvěděl jsem se o pravděpodobným odprodeji tohoto vozu.
8.8.2012 - Rozhodnutí odprodeji je definitivní, nabídka vyřízení klubové testace nepomohla, tudíž jsem prohlásil: "Asi to koupím já, inzerát zatím nedávej."
11.8.2012 - Po obhlídce definitivně domluven prodej, odvezeny původní kola a díly na budoucí opravu plechařiny.
12.8.2012 - Poslední jízda původního majitele s tímto vozem. Převezeno na firmu, prozatím uloženo do garáže.
13.8.2012 - Podepsána kupní smlouva, předány klíče.
17.8.2012 - Moje první jízda s tímto vozem. Domů mě to dovezlo bez problémů. :-)
18.8.2012 - Absolvována STK. Drobnej problém s přední nápravou jsem čekal, protože to nesedí úplně ideálně a byla to pravda - volnější svislák na pravé straně, volné ložisko tamtéž. Pak lehčí nesouměrnost zadních brzd, takže vyměnit prasátko... Všechno to ale bylo na hranici, takže to máme na 2 roky. :-)
Pak když už jsem měl den volna, tak jsem si udělal výlet ku Praze a cestou zpět několik zajížďěk... Celkem najeto cca 170km a zjištěno, že mě čeká ještě vyřešit mírnej problém s chlazením...
3.12.2012 - Konečně přihlášeno na moji osobu
16.12.2012 - Zazimováno. Bohužel letos jenom venku pod plachtou. Snad na příští zimu už bude přístřešek...
13.4.2012 - Po dlouhé době jsem se svezl. Chytla na otočení, nicméně elektrice se probudit moc nechtělo. Blinkry vyřešilo pohnutí svazkem, klaxon se zprovoznil asi otřesama sám. Ale zase přestal fungovat otáčkoměr... :-/ Pak trochu poladěn motor (nastaven předstih, seřízen karburátor).
14.4.2012 - Dořešen nefunkční otáčkoměr, dotažen P svislák a ložisko. Snad to už nebude v zatáčkách tolik poskakovat.
Původní text ponechávám "jak je" a budu pokračovat pod ním.
Hurdis:
K vozidlu:
Škoda 105 L
r.v. 1977
zcela původní stav
v době koupě najeto 66 700 km
posazeno na Meteory původně z mého Rapida II, sluší :-))
Aktuálně:
Po neuvěřitelné anabázi s doklady, které byly během prvního mezipřevodu před koupí zcela zničeny, má vozidlo vše v pořádku, nové papíry, vyřešenu ekodaň, zbývá dokončit přepis a dojet si pro nové STK+E.
(vše ukončeno, nikdy více, práce pro tři lidi na pár týdnů)
Plány:
- časem (někdy po dokončení auta no. 1) nové přední blatníky, čelo, maska, lampy - není to nutné hned, ale vady na kráse jsou (starý řidič, malá garáž a puchýřky koroze) vše nakoupeno a připraveno do časů budoucích
- používat jako staré auto pro volný čas, tj. střídavě 2 neděle ladit formu a vylepšovat kondici, pak 2-3 neděle používat na psychoterapeutické výlety (plníme)
Provedeno od koupě:
- nové doklady a přepis + povinná výbava a hever + náhradní kolo
- chrom mřížka zadního čela a litá kola
- nové ukostření budíků
- chrom mlhovka a couvačka
- sedadla z Rapida, béžová
- středový panel, dobové radio + repro, dobový otáčkoměr
- výměna přední masky + UK štítky
- dobové pryžové koberečky
- nové manžety poloos zadní nápravy
- repase příčky motoru + tvrdé silentbloky
- nové originální úzké zadní lapače nečistot, alias zástěrky
- rozhýbání zcela zatuhlého mechanismu stěračů
- výměna filtrů a provozních kapalin, čidel oleje a teploty, přetěsnění palivové pumpy
- výměna susplechů pod motorem
- opěrky hlavy zadních sedadel
- výměna chrom zpětného zrcátka
youtube.com/v/8DHmf7p5GD 8
Stepan FUN:
7.8.2012 - Dozvěděl jsem se o pravděpodobným odprodeji tohoto vozu.
8.8.2012 - Rozhodnutí odprodeji je definitivní, nabídka vyřízení klubové testace nepomohla, tudíž jsem prohlásil: "Asi to koupím já, inzerát zatím nedávej."
11.8.2012 - Po obhlídce definitivně domluven prodej, odvezeny původní kola a díly na budoucí opravu plechařiny.
12.8.2012 - Poslední jízda původního majitele s tímto vozem. Převezeno na firmu, prozatím uloženo do garáže.
13.8.2012 - Podepsána kupní smlouva, předány klíče.
17.8.2012 - Moje první jízda s tímto vozem. Domů mě to dovezlo bez problémů. :-)
18.8.2012 - Absolvována STK. Drobnej problém s přední nápravou jsem čekal, protože to nesedí úplně ideálně a byla to pravda - volnější svislák na pravé straně, volné ložisko tamtéž. Pak lehčí nesouměrnost zadních brzd, takže vyměnit prasátko... Všechno to ale bylo na hranici, takže to máme na 2 roky. :-)
Pak když už jsem měl den volna, tak jsem si udělal výlet ku Praze a cestou zpět několik zajížďěk... Celkem najeto cca 170km a zjištěno, že mě čeká ještě vyřešit mírnej problém s chlazením...
3.12.2012 - Konečně přihlášeno na moji osobu
16.12.2012 - Zazimováno. Bohužel letos jenom venku pod plachtou. Snad na příští zimu už bude přístřešek...
13.4.2012 - Po dlouhé době jsem se svezl. Chytla na otočení, nicméně elektrice se probudit moc nechtělo. Blinkry vyřešilo pohnutí svazkem, klaxon se zprovoznil asi otřesama sám. Ale zase přestal fungovat otáčkoměr... :-/ Pak trochu poladěn motor (nastaven předstih, seřízen karburátor).
14.4.2012 - Dořešen nefunkční otáčkoměr, dotažen P svislák a ložisko. Snad to už nebude v zatáčkách tolik poskakovat.
Hurdis / 105L - komentáře:
21:28:47
11.01.2011
11.01.2011
Nwkt
21:26:25
11.01.2011
11.01.2011
petr s
-> palasske: Ještě plechový držák chybí
21:14:46
11.01.2011
11.01.2011
Pavel P..
-> Hurdis: já bych ten panel někde měl mít... jestli jsem ho nevyhodil, zejtra mrknu.
20:29:01
11.01.2011
11.01.2011
palasske
16:37:24
11.01.2011
11.01.2011
Hurdis
-> osminohej: Nespěchá, je zima a ošklivo.
16:36:17
11.01.2011
11.01.2011
osminohej
-> Hurdis: Ale až příští týden
16:35:23
11.01.2011
11.01.2011
Hurdis
-> osminohej: Zjisti cenu, napiš, koupím a dám provizi.
16:34:08
11.01.2011
11.01.2011
osminohej
-> Hurdis: Mám pocit že u nás v mototechně je ještě prodávají
16:28:42
11.01.2011
11.01.2011
Hurdis
-> petr s: Já měl 3 ks, ale debil, blb a idiot je v roce 2003 vyhodil do žlutého kontejneru, když jsem šel do Fordů a likvidoval minulost. Dnes bych dobře zaplatil.
16:27:06
11.01.2011
11.01.2011
Hurdis
Stejně se ale nejvíce těším na plnění povinností vozidla, kvůli kterému byla tato 105L zakoupena. Už se to blíží.
Od jara doufám bude při splnění požadavků na technickou kondici mým nedělním vozidlem pro handicap turnaje www.gchk.cz/index.php .
Mezi černými M6, X5 a X6 to snad splní plánované recesistické požadavky. Když odstraníme problém s kontrolkou oleje.
Od jara doufám bude při splnění požadavků na technickou kondici mým nedělním vozidlem pro handicap turnaje www.gchk.cz/index.php .
Mezi černými M6, X5 a X6 to snad splní plánované recesistické požadavky. Když odstraníme problém s kontrolkou oleje.
16:21:42
11.01.2011
11.01.2011
petr s
-> Hurdis: Ten byl origo a dokonce jsem ještě někde viděl nové
16:08:12
11.01.2011
11.01.2011
Hurdis
Raději bych jiný panel, jako Bobesch: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/1486_2005-09-03_
10-04-38_75.JPG jenže nemám.
Pokud by měl někdo k prodeji, koupím. Bláhově jsem kdysi vše podobné vyhodil.
Pokud by měl někdo k prodeji, koupím. Bláhově jsem kdysi vše podobné vyhodil.
16:06:19
11.01.2011
11.01.2011
Hurdis
-> gim: Do kastlíku nee. Asi udělám repliku držáku co jsem měl v prvním eMku, ale vrtat palubovku pod popelníkem se mi nechce.
17:13:49
10.01.2011
10.01.2011
gim
-> Hurdis: taky jsem nechtel aby radio bylo videt, mam ho v kastliku a repraky pod sedackama, ale antenku jsem si neodpustil. Kdyz jsem ziskal elektrickou vysouvaci, tak hnedka pristala na zadnim blatniku :-)
16:56:47
10.01.2011
10.01.2011
Hurdis
Externí anténu nechci, žádný prut, žádné vrtání.
Totéž uvnitř. Pokud možno bez zásahů do interiéru. A repro schovat.
Totéž uvnitř. Pokud možno bez zásahů do interiéru. A repro schovat.
16:56:00
10.01.2011
10.01.2011
Hurdis
Panel bych raději jiný, co nejmenší, nebo lépe jen držák rádia. Tenhle zabere příliš mnoho místa.
15:51:39
10.01.2011
10.01.2011
VeTeV
-> petr s: takže takovej ten dřevěnej s reoprem uprostřed ne? ten jsem měl novej, ale byhodil jsem ho
15:38:26
10.01.2011
10.01.2011
petr s
-> Pavel P..: Tak ten panel je vyráběn od roku 90 firma martínek
15:35:01
10.01.2011
10.01.2011
Pavel P..
-> petr s: sice to neni Tesla Spider kde chytneš akorát kecání na Českém Rozhlasu ale vzhledově a dobově to tam pasuje a repráčky nemusejí být vidět
15:24:08
10.01.2011
10.01.2011
petr s
-> Hurdis: Moc moderní