Třeba nějak tak, že když mi někdo dodá karburátor v rozebraném a vyčištěném stavu včetně všech potřebných nepoškozených dílů, tak by cena byla 500 Kč (kontrola, přeměření, kalibrace a seskládání), v případě takovéto zakázky (jako ten Tuxikův karbec) - tedy komplet bez důrazu na estetiku, ale pouze na funkčnost 1000 Kč a s důrazem na estetiku - nově nazinkované vše, co lze (tedy vše mimo toho, co je pevně spojeno s oskami klapek - vačkový ovladač akcelerační pumpičky na klapce I. stupně a táhlo klapky II. stupně) cena 1500. A kdo si nedodá vlastní díly, ten si třeba připlatí, stejně tak bude- li karbec nadměrně zahumusen nebo zoxidován.
Samozřejmě, že třeba na karburátorech BS, kde je méně práce, budou ceny nižší, ale zase u nich bývají častěji vyžrané komory a některé díly jsou dražší (pístek akcelerační pumpičky)...
Prostě jak jsem psal na začátku - vše je o domluvě při zadávání "zakázky"
