-> Luky 08.04.14 11:54:49: jo, tak nechá se to sériovkou, ale pak se s tím nedá ,,závodit"
Stejně jak Zdrub prodával místa, kde my jsme letěli naplno.
A ject z Krušnejch hor dolů pomalu? To by byl hřích
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rallye Praha Revival 2014
prohledat
263 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 12.04.2013 do 02.05.2014, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
12:14:40
08.04.2014
08.04.2014
vhml
11:59:55
08.04.2014
08.04.2014
ZdrubT
Opravdu duležitá je příprava vozu a navigace bjehem celé soutěže. Já jsem neměl doprovodné vozidlo, moc jsem toho neponičil a jsem v tom cca za 11tkč. Destičky mam momentálně seriové Starline a taky to ustály. Na celém závodě jsem si nejvíc užil ty přejezdy a celkovou atmosferu.
11:54:49
08.04.2014
08.04.2014
Luky
-> vhml: a nebo to taky lze vzít trochu civilněji - auto takřka seriové, včetně gum a brzd. Když se nebloudí, dá se to s ním stíhat. Sice těsně, ale dá. Samozřejmě se z Krušných hor dolů nesmí tolik letět.
Pak se při jízdě bez doprovodu dá dostat na poloviční částku cca.
Je pravda, že výsledek pak není tak suprový, ale úplně ostuda to není - 6. ve třídě, celkově tuším 51.
Nicméně i v téhle konfiguraci jsme na podzimní Berounce nepochopením jedné průjezdovky podle pokynu itíku byli vyhodnoceni, jako že jsme na místě vůbec nebyli a údaj si vycucali z prstu, což nás penalizací 100 bodů srazilo z děleného prvního místa ve třídě Je to i o náhodě, jak se daří ostatním. Nemít letos žádnou penalizaci (máme celkem 60 bodů), s odřenýma ušima bychom se posunuli jen o jedno místo ve třídě, což není nic extra. Holt se musí zrychlit na měřených úsecích, ale pak už je to zase o výdrži sériového auta...
Pak se při jízdě bez doprovodu dá dostat na poloviční částku cca.
Je pravda, že výsledek pak není tak suprový, ale úplně ostuda to není - 6. ve třídě, celkově tuším 51.
Nicméně i v téhle konfiguraci jsme na podzimní Berounce nepochopením jedné průjezdovky podle pokynu itíku byli vyhodnoceni, jako že jsme na místě vůbec nebyli a údaj si vycucali z prstu, což nás penalizací 100 bodů srazilo z děleného prvního místa ve třídě Je to i o náhodě, jak se daří ostatním. Nemít letos žádnou penalizaci (máme celkem 60 bodů), s odřenýma ušima bychom se posunuli jen o jedno místo ve třídě, což není nic extra. Holt se musí zrychlit na měřených úsecích, ale pak už je to zase o výdrži sériového auta...
10:54:11
08.04.2014
08.04.2014
vhml
Mnohým jsem slíbil, že ve stručnosti sepíšu o čem akce, co to stojí a co to obnáší, aby věděli, jestli to taky chtějí ject.
Dlouho jsem mluvil o tom, že bych si Revival zkusil, ale k činu jsem se neměl. Až někdy kolem Vánoc jsem byl postavenej před hotovu věc: ,,Přihlásil jsem tě na Revival“ .
Plyne z toho poučení číslo jedna – pokud chcete ject, neváhejte s přihláškama, bývá velice rychle ,,vyprodáno“.
Začaly tři měsíce denních příprav, kdy jsem skoro měl chuť s tím seknout, protože vzít v autě všechno a předělat to ,,na čisto“ bylo skutečně na dlouho. Nový motor, naladění, nápravy, pružiny, elektroinstalace, světla, atd atd.
Poučení číslo 2 – pokud chcete ject s nějaký polovrakem, vybodněte se na to rovnou. Budete tam za exoty a to auto to nepřežije.
Samotná akce už probíhala celkem poklidně. V podstatě jsou to takový velký Běšiny. Tři dni sedíte v autě, najedete cca 600km, občas dojedete na nějakou krátkou rychlostku ( bylo jich 11 ) – zpravidla šotolinovou. Jeli jsme 2x na ploché dráze, 4x v lomu na velkých kamenech, na parkovišťi ze zatravňovacích pásů atd. S takovouhle sestavou člověka rychle přestane bavit jezdit na asfaltu Večer se pak dlouho sedí a povídá o zážitkách, u vedlejšího stolu sedí třeba Blahna, na snídani u párků prohodíte pár slov s Voltou, všude panuje přátelská atmosféra. Pořád je to hlavně více sraz než závody.
Samotné přejezdy by mohly na první pohled vypadat nudně, ale naopak je to vrchol soutěže. Podle slepého itineráře ( tripmaster nebo GPS se schopnou obsluhou nezbytností), s průměrama i přes 70kmh, s radarama ve vesnicicích i mimo. Vrchol byl 80km dlouhý přejezd skrz Krušné hory , průměr skoro 70 a na 15 minut jsme zabloudili. Zkusili jsme na zbývajících 60km ztrátu stáhnout. Chyběli dvě minuty, kotouče svítili jak vánoční stromeček a bubny dost možná taky. Silnej to zážitek. Tleskám směsi DS2500 i když jsme jí taky přehřáli. V nejbližší vesnici se ale vždy vzpamatovaly a krásně fungovaly dál. Sériové brzdy pro takovou akci? Nepoužitelné ( i když to bylo dáno dlouhými sjezdy z kopce a nasazeným tempem – jinde problém víceméně nebyl )
A co to vlastně všechno stojí? I s nějakejma škodama na autě cca 15 tisíc ( na šotolině jsme rozrhali zadní gumy, 2x jsme práskli do zadní blatníku, nakřápli lízátko, atd… ). Startovný, 3x 2 noci ubytování, 80 litrů benzínu, 80litrů plynu do doprovodu, nějaký jídlo atd… Ale za to třetí místo ve skupině upravených aut do 1300ccm a sedmé absolutně v konkurenci 150 posádek z celé Evropy ( bez roztočení v poslední zatáčce poslední zkoušky ještě v obou případech o místo výš ), za to to asi stálo .
Dlouho jsem mluvil o tom, že bych si Revival zkusil, ale k činu jsem se neměl. Až někdy kolem Vánoc jsem byl postavenej před hotovu věc: ,,Přihlásil jsem tě na Revival“ .
Plyne z toho poučení číslo jedna – pokud chcete ject, neváhejte s přihláškama, bývá velice rychle ,,vyprodáno“.
Začaly tři měsíce denních příprav, kdy jsem skoro měl chuť s tím seknout, protože vzít v autě všechno a předělat to ,,na čisto“ bylo skutečně na dlouho. Nový motor, naladění, nápravy, pružiny, elektroinstalace, světla, atd atd.
Poučení číslo 2 – pokud chcete ject s nějaký polovrakem, vybodněte se na to rovnou. Budete tam za exoty a to auto to nepřežije.
Samotná akce už probíhala celkem poklidně. V podstatě jsou to takový velký Běšiny. Tři dni sedíte v autě, najedete cca 600km, občas dojedete na nějakou krátkou rychlostku ( bylo jich 11 ) – zpravidla šotolinovou. Jeli jsme 2x na ploché dráze, 4x v lomu na velkých kamenech, na parkovišťi ze zatravňovacích pásů atd. S takovouhle sestavou člověka rychle přestane bavit jezdit na asfaltu Večer se pak dlouho sedí a povídá o zážitkách, u vedlejšího stolu sedí třeba Blahna, na snídani u párků prohodíte pár slov s Voltou, všude panuje přátelská atmosféra. Pořád je to hlavně více sraz než závody.
Samotné přejezdy by mohly na první pohled vypadat nudně, ale naopak je to vrchol soutěže. Podle slepého itineráře ( tripmaster nebo GPS se schopnou obsluhou nezbytností), s průměrama i přes 70kmh, s radarama ve vesnicicích i mimo. Vrchol byl 80km dlouhý přejezd skrz Krušné hory , průměr skoro 70 a na 15 minut jsme zabloudili. Zkusili jsme na zbývajících 60km ztrátu stáhnout. Chyběli dvě minuty, kotouče svítili jak vánoční stromeček a bubny dost možná taky. Silnej to zážitek. Tleskám směsi DS2500 i když jsme jí taky přehřáli. V nejbližší vesnici se ale vždy vzpamatovaly a krásně fungovaly dál. Sériové brzdy pro takovou akci? Nepoužitelné ( i když to bylo dáno dlouhými sjezdy z kopce a nasazeným tempem – jinde problém víceméně nebyl )
A co to vlastně všechno stojí? I s nějakejma škodama na autě cca 15 tisíc ( na šotolině jsme rozrhali zadní gumy, 2x jsme práskli do zadní blatníku, nakřápli lízátko, atd… ). Startovný, 3x 2 noci ubytování, 80 litrů benzínu, 80litrů plynu do doprovodu, nějaký jídlo atd… Ale za to třetí místo ve skupině upravených aut do 1300ccm a sedmé absolutně v konkurenci 150 posádek z celé Evropy ( bez roztočení v poslední zatáčce poslední zkoušky ještě v obou případech o místo výš ), za to to asi stálo .
20:04:41
07.04.2014
07.04.2014
castrol
-> vhml 07.04.14 10:31:32: pekne akcna
11:57:19
07.04.2014
07.04.2014
Luky
-> vhml: no když je Olda kupoval po dvaceti, tak nejdřív koukali trochu zaraženě, ale pak si zvykli
11:54:24
07.04.2014
07.04.2014
vhml
-> Luky 07.04.14 11:48:32: Pivo! ...Kolik? ... Plnej tác, copa jich snad uneseš víc, že se tak blbě ptáš?
11:48:32
07.04.2014
07.04.2014
Luky
-> radekp: s funkcí techniky to taky občas nebylo 100%, zejména chladič na výčepu během večera občas nestíhal
11:19:38
07.04.2014
07.04.2014
vhml
-> radekp 07.04.14 11:16:48: Fungovala i nefungovala. Umřel startér, karburátor si nasál nějakej prach, takže to drží volnoběh 600ot a sežralo to litr oleje. Ale jinak fajn
11:16:48
07.04.2014
07.04.2014
radekp
Podle fotek povedená akce, škoda že bydlím tak daleko...
-> vhml: Gratulace, blatník se opraví, hlavně že technika fungovala, ne?
-> vhml: Gratulace, blatník se opraví, hlavně že technika fungovala, ne?
10:19:45
07.04.2014
07.04.2014
Luky
Nějaké fotogalerie na stránkách pořadatele: www.edda.cz/mscrdovrchu/i
ndex.php?m=fotogale...
Jen je potřeba zarolovat až dolů, špatně se ta stránka zobrazuje (alespoň mně)
Jen je potřeba zarolovat až dolů, špatně se ta stránka zobrazuje (alespoň mně)
09:19:46
07.04.2014
07.04.2014
Luky
Pošlete mu i 134 - bílého Rapida, on mně to Václav přepošle
09:17:18
07.04.2014
07.04.2014
vhml
Jinak pokud někdo máte naše ( 91 - pravostraný L/A , 92 - 130LR Chemopetrol , 150 - červenej Rapid a 151 - já ) pošlite mi je na v.horn@centrum.cz. I pokud někde najdete fotku na netu, pošlite mi echo, Díky
08:21:37
07.04.2014
07.04.2014
vhml
-> Luky 07.04.14 07:27:26: žena to někde našla
07:38:36
07.04.2014
07.04.2014
MATTESS
-> Luky: auto mám taky. Pošlu večer
07:27:26
07.04.2014
07.04.2014
Luky
-> xtuner: jaj, škoda, a to jsem jel jen tak 10 minut před vhml
-> vhml: moc hezký, gratulace! Kde se dají sehnat takové pěkné fotky, tahle je ze Žůžína?
-> MATTESS: díky za fotky, sluší mi to tam. PS: nějaké s autem by jsi neměl?
-> Toušík: mě tentokrát hlava nebolela, a to jinak docela trpím. Dokonce při přesunu do Radotína odpoledne, kdy jsem neplánovaně řídil, už jsem při policejní kontrole ani nic nenadýchal
-> vhml: moc hezký, gratulace! Kde se dají sehnat takové pěkné fotky, tahle je ze Žůžína?
-> MATTESS: díky za fotky, sluší mi to tam. PS: nějaké s autem by jsi neměl?
-> Toušík: mě tentokrát hlava nebolela, a to jinak docela trpím. Dokonce při přesunu do Radotína odpoledne, kdy jsem neplánovaně řídil, už jsem při policejní kontrole ani nic nenadýchal
23:11:44
06.04.2014
06.04.2014
vhml
-> MATTESS 06.04.14 22:34:11: to Havlíka docela lituju
22:34:11
06.04.2014
06.04.2014
MATTESS
-> havlik: -> vhml: -> Luky: máte na mailu fotky do rodinných alb :-)
22:23:16
06.04.2014
06.04.2014
vhml
-> Toušík 06.04.14 22:10:09:
Já to nebudu nijak komentovat. A zjisti kdo byla ta Klára co ti v pět ráno volala
Já to nebudu nijak komentovat. A zjisti kdo byla ta Klára co ti v pět ráno volala
22:10:09
06.04.2014
06.04.2014
Toušík
No tak jako asi pěkný akorát mě z té prahy dopoledne bolela hlava.
22:00:39
06.04.2014
06.04.2014
MATTESS
-> vhml 06.04.14 20:37:31: tak to je moc pěkný výkon
-> Luky: -> havlik: tak to je dobře, že jste to zvládli v pořádku
-> Luky: -> havlik: tak to je dobře, že jste to zvládli v pořádku
21:32:24
06.04.2014
06.04.2014
havlik
-> Luky: až na ten vytrženej držák tlumiče jo
20:53:38
06.04.2014
06.04.2014
xtuner
-> Luky: bohužel, nemám nebyl jsem tam po celou dobu....
20:52:58
06.04.2014
06.04.2014
Jozka
-> vhml: Jen taková malá změna technologie.. místo leštění pískuješ.. A gratulace.
20:37:31
06.04.2014
06.04.2014
vhml
Tak už jsme taky doma. Ja myslím že dobrý a nasazené tempo se vyplatilo. Jen je trochu nemocný PZ blatník ( 2krát ) a přední lízátko...
19:27:20
06.04.2014
06.04.2014
Luky
-> havlik: auto taky vcelku?
18:22:33
06.04.2014
06.04.2014
havlik
Tak přes všechny možné i nemožné závady jsme doma a vcelku
15:15:55
06.04.2014
06.04.2014
Nwkt
-> Luky: Na idnesu video taky
15:15:34
06.04.2014
06.04.2014
Luky
-> Jozka: díky za info
13:18:30
06.04.2014
06.04.2014
Jozka
-> Luky: Branky Body Sekundy páteční pohledej, tam jste byli k vidění..
08:59:29
06.04.2014
06.04.2014
Luky
-> xtuner: nemáš z oválu mě, tj. bílého Rapida?
07:14:42
06.04.2014
06.04.2014
xtuner
-> knapido: tak to nevím...
-> MATTESS: jo, vím že je to vhml, napsal jsem to takhle schválně ale je to zvíře, to co předváděl na ovále i na letišti byla parádní podívaná....
-> MATTESS: jo, vím že je to vhml, napsal jsem to takhle schválně ale je to zvíře, to co předváděl na ovále i na letišti byla parádní podívaná....
22:43:18
05.04.2014
05.04.2014
MATTESS
-> xtuner 05.04.14 21:36:15: skoda-virt.cz/cz/.../1026
0-vhml-skoda-110ls
-> xtuner 05.04.14 21:29:16: loni na pískovně to bylo snad i horší
-> xtuner 05.04.14 21:29:16: loni na pískovně to bylo snad i horší
21:44:16
05.04.2014
05.04.2014
knapido
21:36:15
05.04.2014
05.04.2014
xtuner
na tohodle jezdce byla opravdová podívaná , jízda pro diváky opravdu práda
21:23:06
05.04.2014
05.04.2014
xtuner
tak sem taky přispěji pár fotkami... příjezd prvního auta s naším panem primátorem
18:27:55
05.04.2014
05.04.2014
doking
-> Tuner#2: Já u toho startu vydržel,nevím tak prvních 7 aut,nebo kolik jich mohlo být,to mi jako po minutě nepřišlo, pak jsem to vzdal.
16:38:32
05.04.2014
05.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> doking 05.04.14 13:55:19: Start odsypal po minute alespon co jsem tam byli od zacatku my, fotil jsem tesne u tramvaji, ktere ridili dva doprvaci od dopravnich podniku, takze taky no problem a holt s focenim musis pockat az i tomu pred tebou dojdou nervy, uhne pred autem a ty si to vyfotis Par fotek takhle dokud slo fotit bez blesku mam a odjezd Volty byl mazec at byl clovek kdekoliv po Vaclavaku... Na foceni aut samotnych byl lepsi ten Radotin, nikdy jsem ani nedoufal, ze si tak detailne nafotim 037cku vcetne odkryte techniky
13:55:19
05.04.2014
05.04.2014
doking
Jsem se byl schválně na ten Václavák kouknout a nevím teda no, myslel jsem,že ten odjezd bude plynulejší a lépe organizovanej, byť to asi byl jen odjezd na oko, tak to jako nikomu nevadilo,že za tím startem byli furt lidi a pokaždé museli před autem ustupovat auto projelo a hlouček zase zaplavil prostor odjezdu. Co se týče tramvají,to chápu,že těm se provoz zastavit nemůže,ale ty davy tam mohli trochu zpacifikovat teda. Moc dlouho jsem tam nevydržel,byť na auta se dalo koukat, ale jakmile si je člověk nemůže pořádně vyfotit a furt mu tam někdo leze tak to stojí za prd. A nebo bych nechtěl být v kůži majitelů auta,když k nim příjde ožralej snad bezďák a začne u červenýho erka plácat něco o volkswagen group :-D, pak se tam taky naštval jeden číšník,nevypadal teda moc chytře a vylítnul k jednomu nastartovanýmu Warťasu,ať mu to tam nefouká na zákázníky, přitom podobně,,smrdících" aut tam bylo mraky dalších. No toť mé zážitky z návštěvy startu. Jo uvažoval jsem,že vylezu někam výše na Václaváku,kde nebudou davy,ale už se mi nějak nechtělo.