Dost mě štvalo, že nešlo ovládat rádio klíčkem v zapalování podle schematu
Poloha vsunutí klíče - rádio nehraje
Poloha "0" rádio hraje, ale kontrolky jsou vypnutý
Poloha "I" rádio hraje, kontrolky jsou zapnutý
Poloha "II" rádio hraje, motor startuje (občas se rádio na chvilku vypne z důvodu poklesu napětí)
Ve spínací skřínce je jeden kontakt, který dává + pouze při poloze vysunutí klíče. Což by rádo hrálo opačně než chceme. To vyřeší rozpínací relátko připojeno na tento vývod a signální drát připojen přes toto relátko.
Výhoda: Nemusím se starat o rádio když odcházím z auta a bez klíče si nikdo rádio nepustí.
Nevýhoda: Relé je neustále sepnuté v klidové poloze vozu. V mém případě si stojící auto bere o 0,055A více. Což je při zapojeném rádiu a centrálu pod stálé napětí malinko, kord když jsem naočkoval vozidlo 100Ah baterkou.

Teoreticky mi to relátko vybije baterku za 75 dní a tak dlouho v provozu nikdy nestojím.