
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120l užovka
prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 08.05.2024 do 14.05.2024, založil/a Favoritmartin
-> Bukaj 11.05.24 20:19:05: Beztak tá pomalá rýchlosť má význam snáď len za státia, za jazdy to fúka azda viac aj samo - náporovo

-> Bukaj:
Tak to snad slyším (čtu) prvně..

-> Jozka: Jednak logika rychlého odmlžování a druhak výrobku PAL (motorek ventilátoru) zjevně nesvědčí rozběh na pomalou rychlost. Pokud vím, tak někde v návodu k použití škodovky je věta, že před přepnutím na pomalou rychlost je třeba nechat běžet ventilátor na první (rychlý) stupeň alespoň 10? vteřin...

-> Bukaj 11.05.24 07:40:04: Jo, to jsem si myslel jako 1st variantu.. druhá byla, že shoří pojistka..
Třeba u tý užovky mě lehce vadí, že nejdřív v 1. poloze napřímo naplno. 110LS to měla asi stejně, ale když jsem její elektroinstalaci adaptoval do MB, asi jsem nějak prohodil (patrně na přepínači - nevím jistě, schéma se zaběhlo..) a první poloha je vlažná a až 2nd naplno.. i když logika např. při odmlžování odpovídá spíš továrnímu zapojení..

Třeba u tý užovky mě lehce vadí, že nejdřív v 1. poloze napřímo naplno. 110LS to měla asi stejně, ale když jsem její elektroinstalaci adaptoval do MB, asi jsem nějak prohodil (patrně na přepínači - nevím jistě, schéma se zaběhlo..) a první poloha je vlažná a až 2nd naplno.. i když logika např. při odmlžování odpovídá spíš továrnímu zapojení..
-> Jozka: Při přehození se stane maximálně to, že na první polohu spínače poběží namísto rychle pomalu a na druhou polohu rychle namísto pomalu...
Sice je jeden vodič silnější (žlutý - pro připojení napřímo), ale zatím jsem se nesetkal s tím, že by při opačném zapojení měl ten slabší vodič problém a utavil se (jak se občas stávalo u spínače světel u vozů bez relátek)...

Sice je jeden vodič silnější (žlutý - pro připojení napřímo), ale zatím jsem se nesetkal s tím, že by při opačném zapojení měl ten slabší vodič problém a utavil se (jak se občas stávalo u spínače světel u vozů bez relátek)...
-> Favoritmartin 08.05.24 15:38:17: Pozerám, že celolak, doslovne

-> Robert 106: Jsem chvilku přemejšlej, co by bylo při přehození.. ale jak jsem se vycukal zachraňovánim dat z nemocnýho externího disku, raději jsem toho nechal..

Je to (+) k větráku. Jeden je přes odpor a druhý na přímo.
Když zapneš ventilátor na první polohu = max výkon, tak jeden
kablík nebude dělat nic a ten druhý dá ventilátor do pohybu. Dle toho kam ho dáš pak
bude ventilátor běžet pomalu nebo rychle - dáš to tam kde půjde rychle a ten druhý,
tam kam zbyde.
A jeto.
Když zapneš ventilátor na první polohu = max výkon, tak jeden
kablík nebude dělat nic a ten druhý dá ventilátor do pohybu. Dle toho kam ho dáš pak
bude ventilátor běžet pomalu nebo rychle - dáš to tam kde půjde rychle a ten druhý,
tam kam zbyde.
A jeto.
Díky moc! :)
-> Favoritmartin: Já mám červenej vzadu, tj. blíž k přednímu oknu.. (byl jsem se extra kouknout)
.
