-> Syny: E30 318tek je hromada ... Otázka je, jestli ti záleží na karosářský variantě, jestli chceš plasťáka nebo chromáka, jestli ti u 31 tky jde o moor M10 nebo M40 nebo máš jen požedavek moor do 1800 ccm a co nejlepší stav. O pár autech bych věděl. Však zkus prolézt inzerci na
forum.e30.cz/ . Díly nejsou nijak drahý, pravda, je jich tam víc než ve škodovce, ale dostupnost dílů v pohodě. A při základní údržbě tě o auto opravdu přežije.
Jo a drtivá většina E30 plní normu minimálně Euro I, někerý poslední toury (1992-93) s motorama M40 už mají v TP i normu Euro II.
P.S. - do 520 bych nešel, na tak velký auto je ten motor slabej a musí se víc točit, 525 jezdí za stejný peníze ale výrazně líp. Taky v případě E34 určitě radši motor M50 - kulturou jízdy i parametama M20 výrazně předčí. Ideálně M50 s Vanosem, ale auta s těmadle motorama v kategorii do 50 000 Kč jsou ve stavu spíš ruce pryč