-> Bobesh: Proč musí kuli spojce dolů banda na LHM, když je až vpravo nahoře a i hadice a trubky vedou nad převodovkou horem ?
-> AZmotor: Mno, 88 kW v prdítku, který váží pár kilo a má jízdní vlastnosti motokáry.

Taky bych bral.
Kámoš jel s VTSkovou Xsarou (já ještě ne) a ta měla 120 kW, mno, prej z toho byl vytřepanej jak startka (tuhej podvozek), ale jízdní vlastnosti a šupec motoru prej nevšední zážitek. To auto se vezlo do bazáče na prodej, takže se mu na poslední cestě naložilo jak se patří.

On má Peugeota 407 HDi a ta Xsara byla jeho kámoše, kterýho tam vezl pro jiný auto a pak se tím vracel a měla jít do jinýho bazáče nebo k přímýmu prodeji někomu jinýmu, už si to tak přesně nepamatuju. Povidal, že jel třeba roztočenou tři na tachu 140, za chvíli pravoúhlá zatáčka, tak brzdy, auto ho jak po kolejích protáhlo zatáčkou, znovu tři a zase zátah jako prase.

Už dlouho se tak prej nevyblbnul a ještě s cizím.

Ono to bylo znát u Xsary i na rallye na výsledkách, že motokáru udělat taky uměj.
