-> Bagrr- máma mele Emu: děkuji, ale zatím to vyřešilo dotažení šroubů pomocnýho rámu motoru, nějak mě hlava nebere jak se mohli povolit pokud se to bud opakovat tak sháním lepidlo na závity
to dolní uložení, se musí rozdělat pravá polosa že ?
-> spartra: mrcasením motoru sem tam, neklidem při jízdě atd:-) Když už jsou moc tak důtý rány... Horní motorový jen šroubovaný, horní převodovkový taktéž a dolní vzpěrný motorový jedině pomocí lisu....
větrák je u spolujezdce pod tim deklem,drží na třech samořezech na křížák,ty se povolej,odpojej se kabely a větrák se vysune,když ho budeš mít venku je dobrý ho rozloupnout a kouknout jak jsou na tom uhlíky
-> MATTESS: Aha, ale pokud jsi jel od Plzňe, tak jsem tě musel pravděpodobně předjíždět už na rovince, protože si v levém žádnou Fabku nepamatuji, ale v pravém ano.
Spíš jsi mě nezaregistroval, páč jsem zachrápal a umístil ručku na cca 130 - 140.
-> Jirik_Tuňák 08.03.11 18:21:00: pěkně to máš špinavé :-/ Jsem si dnes ráno říkal takhle špinavá X na přivaděči, to bude Jiřík. Už aby to dostavěli, viď?
-> Bagrr- máma mele Emu 08.03.11 20:05:29: každopadne to radijko.. pokud možno i kabel a cd changer+jednu zaslepku vypínače do palubky a ventilator topení:) a pravej zadní D sloupek...
Brý den, tak jsem se rozhodl se pustit do oprav... Takže kdo by něco někdo chtěl z X2 2.0i 16V break nechť se ozve:-) Snad v sobotu poputuje dárce blatníků a pár dalších kravinek ke mě:-) Takže mám za to že targa se poptávál po PU1562a, větévka po řidičově stahovačce apod... Takže jestli je to stále aktuální, ozvěte se kdo co chcete:-) V sobotu snad potvrdím zda bude k mání a jestli si to náhodou nenechám:-)
U nás staví další sklady, takže se tam práší jako svině, takže naše auta včetně mého Kantíka vypadají jako offroady po řádění na bahnech. Krom toho mám příští tejden konec STK, tam to chci umejt zespoda i zhora, no a do pár dní to bude zase jako prase, se na to možem vysrať.
Achichjo achjo.... Tak nevím nevím, zda to opravovat či ne:-( Oba zadní blatníky žádají o výměnu... Koule by chtěli minimálně dvě nový, některý ložisko, který nedokážu zjistit hučí:-( Chjo.. Když se to se.. tak pořádně a všechno...
tak dnes jsem najel s xantikem kolem 100km - vyfuk sice mirne profukuje kolem jednoho svaru, ale uz ted je to vicemene sepot kvetin... az se vyresi cele potrubi (uz mam tip, jeste sehnat vhodny kat, rozchodit kakruli a muzeme vyrazit zadat vyrobu)tak to bude snad radost z jizdy :-)
nejak jsem to narychlo osmrkal - ano jsem tomoc necistil, takze svary mistama pekelne, nema cenu to nejak hrotit konec bude novej, ale az vymyslim i zbytek potrubi, ktere potrebuje taky sanaci
tak jsem se konečně dostal k tomu, abych se podíval pořádně na ten výfuk - bylo mi divné, že tak najednou povolil a už po sehnutí se divím, kam zmizel nápis Bosal... vlezu pod to více a nestačím se divit - před bouračkou jsem měl Bosal a nyní tam je naroubován vyhnilej Imasaf... jo to jsou opravdu šikovní opraváři... kundy zasraný - jdu ho zkusit povyvařit
-> suri: Dělal, nebo to ještě dělá Polmostrow (solidní polský výfuky), Walker (CZ), Imasaf (IT). A ještě si vzpomenu na jednu firmu, tam vocaď mám lauf já - česká firma.
Akorát nevím, jestli při stáří už nezdrcli sortiment pouze na koncáky a drobné příslušenství.
-> VeTeV: na lambdu jedine kvalitný očkový otvorený klúč silný a autogén , iná cesta nie je a aj tak ju niekedy vyberieš bez závitu -> Jirik_Tuňák: a kto to napríklad robí? tu som vždy videl čínu , a bosal , obidva stoja za hovno