skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Kocvin 03.04.20 08:29:08: Nám to v zimě dělalo to, že to chytlo, zdechlo a napodruhé už bez problémů. A jen takhle a jinak to nezlobilo. Nikdy se nestalo, že by to bylo třeba na dvakrát, vždy jen v zimě.
-> charon: Často se rozesírají vstřikovací jednotky, konkrétně potenciometry škrticích klapek v nich..
Vzhledem ke kupě peugeotaku se tu zeptím - P106, motor 1.1 HDZ, rok výroby 1996. Auto jede studený a trochu ohřátý na volnoběh a v nízkejch otáčkách (cca do 2000) jak pumpa na sračky. Po nastartování je potřeba to chvilku podržet spoň na 1500 otáček, jinak má tendenci to zdechnout. A rozjezdy s poloohřátým motorem vyžadujou opět víc otáček, jinak to kucká nebo má tendenci chcípnout. Před necelým rokem (a cca 10 000 km) se dělali rozvody, dával jsem nové zapalovací kabely, svíčky NGK. Ale chovalo se to takto aj předtím, po rozvodech bylo teplo, takže se to asi tolik neprojevovalo, teď přes zimu zas nic moc ... Nějakej tip? Mám doma sice čínkou PP2000, ale nepovedl se mi k ni rozchodit software zadnyho diagnostika tu nemám ani o žádným nevím ...
Docela jo, pripraveno pro lakyru, co nevidet se to poveze, tak pak uz to bude snad prijemnejsi, skladani bude zabava, pak uz "jen" motor a skrin doresit a prijde to komplikovanejsi, odladit motor na brzde...bylo by fajne letos vyjet, ale to je ve hvezdach..
-> 11mAjA11 02.04.20 19:50:24: hezky se to rýsuje 

Většinou jenom u spolujezdce

-> 11mAjA11 27.03.20 20:54:26: Pokud řídí chlap, pak jsou u řidiče dva, o jeden by se tedy mohl podělit. 

Ten pytel je pocitam u spolujezdce ? 

Tak už jsem to prezul i tchýni. 1.1 výbava pouze jeden airbag, jinak žebrota

-> Tuner#2: Paráda.. 

-> Kocvin 25.03.20 14:19:32: mimochodem je to jeden z posledních přírůstků do kolekce mých TOP aut v M1:43. Mám tu jak 405, tak 905. 

-> Kocvin 25.03.20 14:19:32: To byl můj život... C1 a 2, Interserie v Mostě, jo to byla krásná doba.
-> vinorak: 

Dnešní venčení gti...za stromy je Kokořín, proto taková kompozice

Tak Ariho Climb Dance je legendární.. 
-> Tuner#2: Ale díky za rozšíření obzorů, kdybys nepodotkl C1, tak bych ani nepoznal že je to 905..

-> Tuner#2: Ale díky za rozšíření obzorů, kdybys nepodotkl C1, tak bych ani nepoznal že je to 905..

-> MB_CML 24.03.20 23:05:08: NJ já jsem spíše okruhovej, ale jinak Pikes Peak taky můžu 

Pikes Peak 405 

-> Tuner#2: C1, ta nikoho nezajímá, -> Kocvin myslel tu hromadu 405 T16 a 205 T16 vzadu




-> Kocvin 24.03.20 21:20:27: hmm, C1, moc pěkný. 

-> Kocvin: Nemám přímé srovnání, jestli to má nedotáčivost jako takovou horší nebo ne neposoudím. Podstatný je, že si tam ještě musíš připočítat efekt "motorový člun", kdy otočíš volantem a než přijde náznak změny směru, tak se nejdřív auto musí rozvážně na příslušnou stranu naklonit a do té zatáčky nějak "poskládat". Pak už je to celkem dobrý
Když přecházíš z přímý jízdy nebo to není moc ostré, tak to jde, ale rychlý změny směru nebo nedej bože střídání levá/pravá, to pro to auto fakt není.
No a pak taky to, že to nemá žádnou kontrolu trakce, takže to při jiné než nulové vlhkosti hrabe jak pominutý, i když se člověk snaží hlídat.

No a pak taky to, že to nemá žádnou kontrolu trakce, takže to při jiné než nulové vlhkosti hrabe jak pominutý, i když se člověk snaží hlídat.
-> Kocvin 02.03.20 21:40:17: Střídám to občas s Karolíny italskou motokárou a ta je výrazně ale výrazně tvrdší. Jezdí jako po kolejích a cítíš tam až geometrickou jistotu (a to má vpředu McPherson, vzadu ohnutej klacek). Takže v tomhle zase souhlas s tím měkkým uložením.
Já jsem byl ještě vloni nebo předloni splašený do podvozku, ale musím si to hodně dobře rozmyslet, páč je to docela balík. A tedy.....
1. už roky žeru Ameriky a teď nějaký čas zpět přišlo několik impulzů
2. výkon výkon výkon, zvuk, zvuk, zvuk (viz bod 1)
3. nevím, jak dlouho S60 budu mít (viz bod 1)
A abych to měl jednodušší, tak ti S60 obchází zvědavci, takže zajímavá pořád je.

Já jsem byl ještě vloni nebo předloni splašený do podvozku, ale musím si to hodně dobře rozmyslet, páč je to docela balík. A tedy.....
1. už roky žeru Ameriky a teď nějaký čas zpět přišlo několik impulzů
2. výkon výkon výkon, zvuk, zvuk, zvuk (viz bod 1)
3. nevím, jak dlouho S60 budu mít (viz bod 1)
A abych to měl jednodušší, tak ti S60 obchází zvědavci, takže zajímavá pořád je.



-> dragon_cb_cz: Ještě horší jo ?
-> Jirik_Tuňák1983: U mojí FWD nafty je to vážně masakr.. Nejde ani o to že je to obyčejný McPherson, ale jak nevhodně namáhané jsou ty až přehnaně měkké silenty.. Čím déle s tím jezdím, tím více uvažuji o nějakém tvrdším uložení (a to mám přední nápravu kompletně novou od LMI.. ).

-> Jirik_Tuňák1983: U mojí FWD nafty je to vážně masakr.. Nejde ani o to že je to obyčejný McPherson, ale jak nevhodně namáhané jsou ty až přehnaně měkké silenty.. Čím déle s tím jezdím, tím více uvažuji o nějakém tvrdším uložení (a to mám přední nápravu kompletně novou od LMI.. ).
-> Kocvin 02.03.20 21:23:50: Neřekl bych, mám AWD, bokem to jde, rozložení váhy OK a zadek to vytlačuje pod plynem do vykroužení oblouku. Co je na přední nápravě bídného? Je to standardní McPherson s alu díly. Na sériovém podvozku to není na nějaké krocení zatáček, ale zamířit a vypálit. Proč by byly plné internety s výkony 400 - 600 koní? Musíš souběžně s tím udělat i podvozek. Tys měl tu naftu, ne?
Tohle podle toho co píšeš asi neznáš a to se jedná o FWD.
Tohle podle toho co píšeš asi neznáš a to se jedná o FWD.
-> Kocvin 02.03.20 21:23:50: Ti někdy půjčím 900NG a poznáš 
-> Jirik_Tuňák1983 02.03.20 19:38:13: Tenhle efekt zažívám trochu taky, ale na druhou stranu, já to hodně prokládám crcačkama s různejma slabotama. Takže i když už to není to samé jako poprvé, tak rohlík to pořád udělat umí...

-> Jirik_Tuňák1983 02.03.20 19:38:13: Tenhle efekt zažívám trochu taky, ale na druhou stranu, já to hodně prokládám crcačkama s různejma slabotama. Takže i když už to není to samé jako poprvé, tak rohlík to pořád udělat umí...
-> Jirik_Tuňák1983: U S60 větší výkon stejně nemá moc smysl.. Ta přední náprava je bídná a jízdně bude auto jen horší.. 
Časem musím říct, že nedotáčivější věc jsem asi nikdy nepoznal..

Časem musím říct, že nedotáčivější věc jsem asi nikdy nepoznal..

-> Kocvin 02.03.20 20:02:59: Da. Někoho vezu a ten mi říká, jestli jsem se neposral, když to tlačím, ale já už jsem si prostě zvykl a ten wow effect nového káru, kdy to první týdny tlačí do sedačky i řidiče, ten je už pryč. Teď už víš co máš čekat a už je to málo. To máš jako s kompem na hry, za chvíli to nestačí a sral bys do toho furt novej procák, grafiku, paměti furt dokola. 

-> Jirik_Tuňák1983: Hovoříš o T5 ?
-> Kocvin 02.03.20 19:09:13: Bylo, taky jsem byl, ale zjistil jsem nemilou věc.
I když jsem vloni najel 0 0 prd, už jsem si zvykl a je to slabý. Tak s tím budu muset něco udělat a nebo vyhlížet další periodu výměny za +100 PS min. To by byla v pořadí třetí, kdy to šlo s výměnou o 100 nahoru.

I když jsem vloni najel 0 0 prd, už jsem si zvykl a je to slabý. Tak s tím budu muset něco udělat a nebo vyhlížet další periodu výměny za +100 PS min. To by byla v pořadí třetí, kdy to šlo s výměnou o 100 nahoru.

Počasí svědčí, tak jezdíme :)) XSi zítra na technickou a pomalu začne přestavba na 2.0 16v, GTI dostane zpátky originální 15" Speedline a bronzové zasklení.. :)
-> Jirik_Tuňák1983 02.03.20 18:26:14: tak pak nechápu ten komentář zde: -> Jirik_Tuňák1983 02.03.20 14:07:31: 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.03.20 18:19:45: Já je samozřejmě používám taky, ale na těch šest sedm témat to skoro nemá smysl.
-> Jirik_Tuňák1983 02.03.20 16:46:03: Já jen odpovídal na Tvůj dotaz, beru to jako zcela normální věc tady a odpovídám vždy když mám volno...
-> U-Geen 02.03.20 17:03:21: Ne, já tím nežiju a k doživotní rentě mi to nepomůže. 

-> Jirik_Tuňák1983: chces taky? pripravim ti zkousku :)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.03.20 14:26:08: Och, žasnu. Určitě na to máš diplom a barevnej certifikát. 

-> Jirik_Tuňák1983 02.03.20 14:07:31: používám rolovátka a reaguji po hodině. Na to snad průměrně inteligentní člověk nemusí mít notifikace, stačí umět používat virt. 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.03.20 14:01:21: Víš ohledně koroze těchto aut tak akorát prdlačku.
Myslím, že jsi to byl zrovna ty, kdo to mydlil štětkou.
Pokud tedy nepočítáš Uno z osmdesátek. 
To sis hlídal kdy napíšu a nebo jsi dostal nějakou notifikaci? Za chvíli budu muset končit, už budu mít dojedeno.



To sis hlídal kdy napíšu a nebo jsi dostal nějakou notifikaci? Za chvíli budu muset končit, už budu mít dojedeno.

-> Jirik_Tuňák1983 02.03.20 12:57:51: Mě to ani nedrncá (přivítal bych naopak větší tvrdost, ale do spotřebáku koruny nedávám), ani se to nekazí (ťuk, ťuk, ťuk), protože jsem měnil zatím jen spotřebák a olej si to sice vezme, ale to mě žílu nepřetrhne. Ohledně koroze, tos zrovna s Fiatem pobavil a zbytek snad bez komentáře. 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.02.20 23:21:10: To ani nemusím, ano, jsou to zvláštní auta, ale právě proto jste konzervy. Neboj, načetl jsem o nich až dost, než jsme to koupili.
Citroën Xantia X2 - Bertone
Citroën C4 Picasso - Donato Coco, mimochodem, z jeho pera krom Citronů vč. velmi povedeného Saxa, vylezla i F430 Scuderia, Spider, California, 458 Italia apod.
Citroën Saxo - viz výše
Volvo S60 P2 - Géza Lóczi (USA)
Fiat Bravo II - Centro Stile Fiat
Fiat Croma - Italdesign - Giorgetto Giugiaro, mimochodem, tohle auto, které vám tak leží v žaludku), jsem nekoupil jako módní doplněk, ale nenákladného převozníka do rodiny. Sice se mi po zvyknutí si líbí, ale raději budu jezdit v něčem kontroverzním a spolehlivém, než v 2x dražší ojetině, která rezne, drncá, pixla oleje je můj věrný kamarád a jejichž závadami plníte důkladně internetová fóra.
Ano, rejpl jsem si do tvého zázraku, který plní tentýž účel co u nás Cromaňonec, takže nevím o co jde.

Citroën Xantia X2 - Bertone
Citroën C4 Picasso - Donato Coco, mimochodem, z jeho pera krom Citronů vč. velmi povedeného Saxa, vylezla i F430 Scuderia, Spider, California, 458 Italia apod.
Citroën Saxo - viz výše
Volvo S60 P2 - Géza Lóczi (USA)
Fiat Bravo II - Centro Stile Fiat
Fiat Croma - Italdesign - Giorgetto Giugiaro, mimochodem, tohle auto, které vám tak leží v žaludku), jsem nekoupil jako módní doplněk, ale nenákladného převozníka do rodiny. Sice se mi po zvyknutí si líbí, ale raději budu jezdit v něčem kontroverzním a spolehlivém, než v 2x dražší ojetině, která rezne, drncá, pixla oleje je můj věrný kamarád a jejichž závadami plníte důkladně internetová fóra.



Teď o víkendu jsem asistoval u výměny spojky na 407ce 2.0hdi. Vyndavat pomocný rám a napravnici byl opravdu zážitek, po 7 hodinách bylo hotovo. Akorát přestalo foukat turbo, tak po další hodině laborovaní jsem našel prasklo hasičů s podtlakem. Jak se vydával startér tak se asi s ní moc lomcovalo a prdla..

1.4/1.6 , jeste sem v tom bohuzel nejel..jenom v litrua to je nic moc no, proste litr..
-> 11mAjA11: Ta 1.5 turbo nahrazuje tu současnou 1.4? Výkonově jak?
No z F/L nebude nikdo asi extra nadseny..hlavni markanty jsou svetla pr./zad., Trochu maska..
Svitivost vepredu mizerna, design 20 let stare "tuningove ery Fast Furious".. jo a motory vlastne, bude litr a 1.5 TGDi + klasicka 1.6 nafta..
Svitivost vepredu mizerna, design 20 let stare "tuningove ery Fast Furious".. jo a motory vlastne, bude litr a 1.5 TGDi + klasicka 1.6 nafta..

-> 11mAjA11: Možná už se to změnilo, ale cca 2 roky zpátky když jsme funglovku zvažovali, tak hatch a kombi měly a fb ne. Což mě docela nakrklo, protože to je věc co fakt docela chci (a i30 mě fakt lákala tím, že to vlastně jako jediná ve třídě nabízí), ale zároveň se mi fb líbil zdaleka nejvíc.
-> dragon_cb_cz:
Tak to teda nevim, ja mel za to ze sem FB s vetranyma sedackama jezdil..ale asi to nebylo auto pro Česko mozna..poptam se..
Tak to teda nevim, ja mel za to ze sem FB s vetranyma sedackama jezdil..ale asi to nebylo auto pro Česko mozna..poptam se..