skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák1983 29.04.24 23:02:03: a knot davali zevnitr nebo zvenka?
-> charon 30.04.24 06:15:21: Byl jsem tam poprvé. 

-> Jirik_Tuňák1983: A nejezdis tam pravidelne - tzn stálej a dobrej zákazník? navíc te´d moc není sezona. Třeba vsecky pneuservisy v okolí mě (pokud to nejsou garážnící a dodávají i gumy) tak neví co by si řekly za přezutí jednoho kola pokud máš vlastní pneu. Ale je pravda, že já jsem cca před dvě rokama pralil za opravu píchlého kola 650 kč byť jsem jim tam sundané kolo dovezl a odpoledne ho vyzvedával. nebejt to skoro nová guma, tak bych se na to vyprdnul
V práci jsem dnes přešel ulici, zastavil se v pneuservisu, řekli mi, že mohu klidně hned.
Tak jsem tam přejel, strčil ruce do kapes a chlapi mi to sami zvedli, byli velmi opatrní, sundali kolo, dali ho celé do myčky, gumu opravili, opatrně srovnali pacičky na středové krytce, kterou tam nějaký degeš blbě nacvakl a ohnul je, nafoukali, kolo utáhli momenťákem, krytku opatrně nacvakli. Za 280,- jsem odjížděl. To je slušná cenovka, když mi v jiném pneuservisu přezuli gumu na skútru s vlastní gumou na demontovaném kole za 600,-. To mi za to ani nestojí se s tím podomácku srát.
Tak jsem tam přejel, strčil ruce do kapes a chlapi mi to sami zvedli, byli velmi opatrní, sundali kolo, dali ho celé do myčky, gumu opravili, opatrně srovnali pacičky na středové krytce, kterou tam nějaký degeš blbě nacvakl a ohnul je, nafoukali, kolo utáhli momenťákem, krytku opatrně nacvakli. Za 280,- jsem odjížděl. To je slušná cenovka, když mi v jiném pneuservisu přezuli gumu na skútru s vlastní gumou na demontovaném kole za 600,-. To mi za to ani nestojí se s tím podomácku srát.
-> ajok 29.04.24 03:08:07: tak se musíš koupit to co mají normálně pneuservisech a ne takovou tu hračku s plastovou rukojetí kde hrozí že ti ten hrot ještě projede dlaní když na něj zatlačíš
-> Milan 136 28.04.24 18:41:21: ja si na ne budu asi vozit akuvrtacku, protoze tim prislusenstvim ke knotum opravit poradnou gumu je prakticky nemozne...

-> Milan 136 28.04.24 18:41:21: Ne, my už si doma svíčky podomácku nevyrábíme. 
Jinak tentýž den před námi jela nějaká kykina v Nissanu a pravděpodobně si za jízdy leštila mušli, jsem se dle vlnění auta domníval, páč najednou přejela obrubník, rána jako kráva, od kola se zaprášilo a guma prázdná.
Nakonec žmoulala telefon v hnátě, kráva blbá. Taky to nemusel být obrubník, ale cokoliv jiného.
Asi je žmoulání telefonů za jízdy stále málo sankcionováno...

Jinak tentýž den před námi jela nějaká kykina v Nissanu a pravděpodobně si za jízdy leštila mušli, jsem se dle vlnění auta domníval, páč najednou přejela obrubník, rána jako kráva, od kola se zaprášilo a guma prázdná.
Nakonec žmoulala telefon v hnátě, kráva blbá. Taky to nemusel být obrubník, ale cokoliv jiného.
Asi je žmoulání telefonů za jízdy stále málo sankcionováno...
-> Nwkt: ten byl z zeleznicniho prazce

-> Nwkt: nemas kontakt na vyrobce vrutů? :-))
-> Jirik_Tuňák1983 28.04.24 11:30:12: Knoty nevozíš s sebou?
Po šesti dnech vlastnictví krabice na lidi jsem hned sebral vrut do pravé přední pneu. Samozřejmě časy a doba se mění a pneuservisy, které dříve jely i víkendy, tak zavřené. 

-> Milan 136 25.04.24 21:28:17: Co to je za auto s tou lehkou kosmetikou? 
Asi jsem divnej, ale já jsem rád, že mám ty budíky zase takhle nahoře a po ruce (vlastně oku) u auta, se kterým jezdím nejvíce. Už mi to čumění na budíky někde za věncem olanthu sralo.

Asi jsem divnej, ale já jsem rád, že mám ty budíky zase takhle nahoře a po ruce (vlastně oku) u auta, se kterým jezdím nejvíce. Už mi to čumění na budíky někde za věncem olanthu sralo.

-> Sita 25.04.24 10:14:44: Jenomže za tu třetinu to bude pekáč a i dost staré. 

-> U-Geen 25.04.24 09:26:49:

EDIT: jako 200+ bych do toho auta nedal, vim ze to umi bejt docela delnik i za tretinu, ale kdyz uz, tak bych si do toho dal GLkovou palubku, jako za starejch casu



EDIT: jako 200+ bych do toho auta nedal, vim ze to umi bejt docela delnik i za tretinu, ale kdyz uz, tak bych si do toho dal GLkovou palubku, jako za starejch casu
-> U-Geen:




-> U-Geen 25.04.24 09:26:49: 194 kg/h 

-> U-Geen:










-> Jirik_Tuňák1983: tvl... a kolik kilogramu to ma maximalku?
-> vhml 25.04.24 07:27:08: No, trochu jo. Ale zase jsou ty budíky hezky podsvícené. 

-> Milan 136 24.04.24 22:39:44: kdyz to nema displej tak jo

-> Milan 136 24.04.24 22:39:44: Tohle zrovna ne. Tady jsou dva větší budíky a mezi nimi velký farebný displej.
-> Jirik_Tuňák1983 23.04.24 17:50:35: To má ty budíky, co vypadají jako ciferník retro kuchyňské váhy? Nebo si to s něčím pletu?
-> Jirik_Tuňák1983:
s tužkama to neumím


-> MATTESS 24.04.24 14:10:56: Tak si rovnou vem korekční tužku a můžeš mi zatím zaretušovat všechny škrábance než dovařím kafe.
Vem si jich tak paletu. 


-> Jirik_Tuňák1983: to někdy přijedu na kontrolu

-> MATTESS 24.04.24 13:58:17: Asi 1865 kg. Ale fakt je to dost dravé. Přeci jen jsem přesedl z Volva, se kterým jezdím taky.
-> Jirik_Tuňák1983 23.04.24 17:50:35: A kam že jsi to tedy nakonec zavidlačil?
-> Jirik_Tuňák1983 24.04.24 13:24:44: Jsem si říkal, že když zmiňuješ nízkou spotřebu, bude to asi HDI.
Tak ať slouží, těším se na další postřehy z provozu.
Tak ať slouží, těším se na další postřehy z provozu.
-> Jirik_Tuňák1983: kolik to váží? 1800kg?
-> jans 24.04.24 13:21:45: 2.0 HDI 100 kW. Byl jsem skeptický, ale jede to až nezvykle dobře a živě a za málo.
-> Jirik_Tuňák1983 23.04.24 17:49:57: Jaký tam máš motor?
-> MATTESS 24.04.24 12:17:10: Ano, co tak koukám.
-> Jirik_Tuňák1983: u P308 byl system tuším TMC a docela to fungovalo, co jsem to používal. Třeba ve Vídni jsme se pěkně vyhnuli zácpě na A5. Nemá to samé?
-> vhml 24.04.24 09:14:55: Ulízej skončilo pár let před koncem výroby 807 a C8, plus to byly nejméně a nejhůře vybavené modely, většinou bez elektrických vrat, vícezonové klimy, bixenonů, displeje apod. C8 a 807 končily 2014 a Úlysnej tuším max 2009?
Ceny různé dle stavu orajtování. Za roky 2013 až 2014 v pěkném stavu a lidským nájezdem je to tak 180 až 240 000,- Kč.
Ceny různé dle stavu orajtování. Za roky 2013 až 2014 v pěkném stavu a lidským nájezdem je to tak 180 až 240 000,- Kč.
-> Jirik_Tuňák1983 24.04.24 09:01:44: co to vlastně stojí? Já o víkendu jezdil s Ulízej, což je stejný auto. A kdyby nebylo domrdaný, tak to vlastně nebylo špatný.
-> charon 24.04.24 06:34:02: Ono moc na výběr není. Novější Sharan má na hovno sedačky ve druhé a třetí řadě, starej už je moc starej.
Bral jsem to, páč to má kolega a dlouhodobě v pohodě.
Loterie je každé ojeté auto.
Hlavně jsme nechtěli brát něco, kde tě bude srát, že ti to někdo odře a tak. Krom toho, tohle je už kus z posledních let výroby - konec 2013. Zatím spokojenost, spotřeba nízká a děti nadšené, konečně vidí za jízdy ven.
Akorát jsem moc nepochopil tu navigaci, páč to bůhví odkud čerpá aktuální data, trasy, uzávěry, práci na silnici, nehody apod.

Loterie je každé ojeté auto.

Hlavně jsme nechtěli brát něco, kde tě bude srát, že ti to někdo odře a tak. Krom toho, tohle je už kus z posledních let výroby - konec 2013. Zatím spokojenost, spotřeba nízká a děti nadšené, konečně vidí za jízdy ven.
Akorát jsem moc nepochopil tu navigaci, páč to bůhví odkud čerpá aktuální data, trasy, uzávěry, práci na silnici, nehody apod.
-> Jirik_Tuňák1983: Toto jsme měli v bejvalý práce jako služebák na dálky/převoz dlouhejch věcí. Moc se s tim nejezdil. Bylo to teda jako fakt pohodlný, sedm dospělých se vlezlo naprosto bez problémů, ale to auto mělo tragickou spolehlivost. byť to teda přičítám hodně tomu, že to bylo služební auto. A to je něco jako auto z půjčovny ...
Potřebovali jsme nějaký pohodlný vůz na vesnicu, kam se vejde kopec bordelu a druhá a třetí řada není parodie na sedačky. Tím se však okruh vozidel výrazně omezil. Nové nepřipadalo v úvahu, Grand Espace je až nevkusně drahý a bez šoupaček. Tak to nakonec padlo na P807 narozeného 11.11. 2013.
Má ho i kolega a je to takový pohodlný dostavník.
Výbava velmi pěkná. Tak uvidíme. Kosmetiky ve formě různých oděrek tam je na můj vkus více (pořešíme postupně, pokud vůbec - už mi zvládli v pátek odřít i Volvo), předchozí majitelka bydlela totiž v centru Vídně, ale technicky i stavem velmi sympatické a to rozhodlo.

Výbava velmi pěkná. Tak uvidíme. Kosmetiky ve formě různých oděrek tam je na můj vkus více (pořešíme postupně, pokud vůbec - už mi zvládli v pátek odřít i Volvo), předchozí majitelka bydlela totiž v centru Vídně, ale technicky i stavem velmi sympatické a to rozhodlo.
-> Jarda/felda: -> charon: Píšem si na zoznam vecí o mám pohladať na nete 

-> isti: Já mám jeste z bejvale prace spray. Odmasti se to, nastrika cervenym (on je to takovej jakoby prasek), utre se, pak se strikne bila a prasklina se na tom krasne ukaze. jen uz to mam letitý, tak to snad fungovalo správně,
-> isti 03.01.24 20:28:09: kapalina
tou potřeš hlavu (zaleze do prasklin) pak to utřeš a posypeš práškem a kde byla prasklina tak ta kapalina "vyleze" a uvidíš to

-> charon: Čo je toto? ˝˝vyvojka na hledani prasklin v odlitcich˝˝