Že se platýs píše se "S", vím už nějak od školních let, ale poprvé jsem jej ochutnal teď v létě v Itálii - koupil jsem nějaký ryby na trhu a mezi nima dvě tyhle placatý potvory a byly fakt mňam!
-> Bukaj 05.02.22 10:28:37: Jo, sorry! Ja mam proste zazranou pod kuzi tu prazskou galerii a protoze s tim placatym neradem se clovek zas tak casto na jidelaku nepotka, mel jsem za to, ze tak je to spravne a tak to ma byt :-) Mea maxima culpa!
-> Eidy: Jo, nový job. V původním zaměstnání jsem byl 10,5 roku a trochu se na mě zvykli házet sračky. Jestli budu mít čas a chuť, sepíšu to do téma špeků.
Ty auta jsou dobrá náhoda no. Kolegové jsou schopní, máme společné zájmy - auta, focení. Šéf jezdí na mašině...
Dnešní parkování v novém zaměstnání. Jeden kolega má stejnou Alfu (akorát nemá propadnou technickou jako ta naše), sportovní verzi Ti, druhý má zase Mini Coopera, sportovní verzi John Cooper Works. Jsou tam prostě stejně praští lidí.
-> Rudá Máňa: Jedna zelená stojí o kousek vedle. Ty kombajny měly nějaký zajímavě řešený blinkr/pozičku vzadu ne? Jestli si správně pamatuju, takový tři sklíčka... A kombi měl jeden známý. Místa skoro jak v Touristu.
-> Milan 136: Pěkná, tuhle jsem potkal "něco jako" dělníka s vlekem. A jelo to.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.02.20 15:27:55: A porovnával jsi rychlosti v zatáčkách např. toto proti nějaké mouše? Jestli je v tom takový rozdíl. I přes těch 1700 kg mi to nepřijde v porovnání s ostatními v zatáčkách jak neovladatelná neřízená střela.
A když mrkneš na ten odkaz, tak prvních 10 míst na "skidpadu" okupují ameriky.
-> Jarda/felda 25.02.20 15:56:21: ano Sabina to zajela, ale tam je to i velké znalosti trati. Jinak ono je určitá meta každého okruhu kam je snadné se dostat a pak už to leze jen po vteřinách a velkou roli hraje právě výkon auta pokud jsou tam roviny... Na technické trati se výkonové rozdíly mazou, ale to jsou malé dráhy.
-> vhml 25.02.20 09:12:27:-> Jirik_Tuňák1983 25.02.20 15:09:23: Nordschleife je proti jiným okruhům silně, ale silně o výkonu auta. Ostatně ono je to znát i v Mostě, můžeš všechny spráskat v zatáčce, ale na rovině (jsou tam takové 4 místa) Tě ujede silnější o parník. To dělá ten lepší čas na kolo, takže nějakých 200/300HP se na smyčce prostě nechytá.
Ale pro někoho kdo to zná už z toho onboardu je znát ta ohromná masa a to já teda nemusím...
Uvědom si ale že s timhle přístupem seš tady docela na nepřátelský půdě. V AZNP už jen hovořit o objemu 1,5 v sedanu hraničilo s vlhkejma snama. A v soutěžích těm autům chybělo asi půl litru objemu na to, aby se výkonově mohly srovnávat. A u těch našich krámů stejně vždycky šlo o to, jak z papírově totálně mizernýho auta vytáhnout co se dá, ať už za to může zbytek techniky a nebo potlačenej pud sebezáchovy jezdce. A to je to, co mě baví, že člověk může jen překvapit, když se od něj nic moc neočekává. Když máš auto o tisíci koních, tak jakýkoliv zaváhání tě katapultuje do trapnosti.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.20 21:09:33: Je vidět, že ta auta vůbec nechápeš , takže se o tom nemá cenu vůbec bavit. Já zase přecházím s klidem ty bzučákový malorážky a nedělám z toho vědu. Krom toho, co to ztratí v zatáčce, dožene na rovince.
-> Jirik_Tuňák1983 24.02.20 20:54:38: v podstatě jsi si vyvrátil to co tvrdíš. Ano umí to jezdit jen žalostně rovně, protože přetížení 1,1g v zatáčce je poměrně smutné číslo na "sporťák".
-> Jirik_Tuňák1983 24.02.20 20:33:16: i takhle z toho videa je cítit ta hrozná masa a váha auta To nemít mamutí motor, tak je to úplně ztracené auto...