-> dragon_cb_cz:
Na cestu do práce nepotřebuješ pohodlnou sedačku.
E: a nejde o srovnávání 12 let rozdílně starejch aut. Řízení, řazení, brzdy, spojka, odezva na plyn - to je všechno věc konstruktéra a ne modelovýho roku. Samozřejmě nebudeme-li brát v potaz asistenty. Pokud u naprostý většiny koncernových vozů jde spojka zlehka a se stále stejným odporem (pokud vše je OK), řazení relativně lehký, přesný, bez vůlí, tak jiná auta totéž mít nemusí. Na druhou stranu uznávám, že elektronickej plyn u VW benziňáků taky není zrovna příjemnej. Naopak třeba u takovýho Opelu šly rozjezdy dávat na první dobrou. A pokud se budeme bavit o SDI/TDI, tak tam třeba právě rozjezd je blbuvzdornej úplně, když podtočenej motor okamžitě bez prodlevy zabere vší silou aby dorovnal otáčky.
Imho u starýho Swifta je to nahovno podobně jako u toho Yarise. Zde je skvělá jen ruční brzda, která flekuje sotva se jí člověk dotkne.
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)