skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
18:12:58
15.05.2021
15.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 15.05.21 16:51:21: Vzhledem k tomu, že spíše kombi, tak bylo Suzuki spíše jako nouzovka mezi normálními auty. Teď už je to na nich. Servis tu je a plno věcí lze udělat doma.
16:51:21
15.05.2021
15.05.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: To je asi moc mrňavy a nemá výhodu co Fusion - vyšší sezení.
-> Kuladmin: Hele Fusiony jsme dneska s tchánem dva omrkli a už bych se toho asi držel - jemu se to líbí a je v nich celkem výběr - a já jsem rád, že se mi ten úkol zužuje na zadání najít konkrétní kus. Ta Meriva je zajímavý tip, ale už bych si to raději nekomplikoval, leda bychom nemohli vybrat. A jedna skvělá věc u Fusiona je teda to sklápění opěradla u spolujezdce - to se líbí i mě. Plus teda ceny dílů na Forda mi přijdou velmi příznivý.
-> Jirik_Tuňák1983: Ceny za servis Suzuki jsou taky v pohodě, tam bych problém nehledal - hlavně je fakt málo kdy potřeba. Ale Tipo, ideálně s 1.4 T-jet, je určitě taky fajn volba a podle mě fakt vyjde levněji. Možná bych se taky rozhodnul podle dostupnosti značkového servisu, ale to v Plzni nebude asi problém ani u jedné značky?
-> Kuladmin: Hele Fusiony jsme dneska s tchánem dva omrkli a už bych se toho asi držel - jemu se to líbí a je v nich celkem výběr - a já jsem rád, že se mi ten úkol zužuje na zadání najít konkrétní kus. Ta Meriva je zajímavý tip, ale už bych si to raději nekomplikoval, leda bychom nemohli vybrat. A jedna skvělá věc u Fusiona je teda to sklápění opěradla u spolujezdce - to se líbí i mě. Plus teda ceny dílů na Forda mi přijdou velmi příznivý.
-> Jirik_Tuňák1983: Ceny za servis Suzuki jsou taky v pohodě, tam bych problém nehledal - hlavně je fakt málo kdy potřeba. Ale Tipo, ideálně s 1.4 T-jet, je určitě taky fajn volba a podle mě fakt vyjde levněji. Možná bych se taky rozhodnul podle dostupnosti značkového servisu, ale to v Plzni nebude asi problém ani u jedné značky?
14:19:22
15.05.2021
15.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: To Tipo combi mi přijde jako nejlepší volba i ohledně nákladů na údržbu.
Jinak máš recht, auta prostě nejsou.
Jako ano, inzerce jsou plné, ale překvapivě maloobjemových pastí 1.0 až 1.2 s přímým vstřikováním a turbem. Přesně ty roky, které byly komplikacemi pověstné. Až mi s ohledem na ty tisíce inzerátů přijde, že se jich lidi zbavují.
Na sauto nemá cenu skoro ani koukat, ceny nic moc, výběr malý a to co tam je, se skoro nemění.
Jinak máš recht, auta prostě nejsou.
Jako ano, inzerce jsou plné, ale překvapivě maloobjemových pastí 1.0 až 1.2 s přímým vstřikováním a turbem. Přesně ty roky, které byly komplikacemi pověstné. Až mi s ohledem na ty tisíce inzerátů přijde, že se jich lidi zbavují.
Na sauto nemá cenu skoro ani koukat, ceny nic moc, výběr malý a to co tam je, se skoro nemění.
08:53:29
15.05.2021
15.05.2021
Kuladmin
-> dragon_cb_cz: Případně s těmi sedačkami je kouzelný to co mám teď Opel meriva - A - první generace klidně i po faceliftu ( ne B to je ta s těmi zadními opačnými dveřmi). Co jde dělat ze zadními sedačky to musela bějt bedna co to vymyslel. A vybavy jsou lepší než u Fusiona. Motor buď 1.6 nebo klidně i 1.8. Mám dojem že je ještě 1.4 ale ta je slabá na hmotnost toho auta.
08:50:18
15.05.2021
15.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: A co dvojkový Twingo?
08:46:15
15.05.2021
15.05.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: Hele i v Říši totál probraný, rozumný kusy v přepočtu tak 100t a výš, to s dovozem moc smysl nedává. Asi koukneme na ty Fusiony, je jich v nabídce hodně.
-> Kuladmin: Jj už jsem trochu načetl a asi to pro tchána bude dobrý tip. On je totálně nenáročnej, chce jen klimu aby se v tom v létě nepekl a sklopný zadní sedačky Když bude tažný, tak je to fajn bonux.
-> Kuladmin: Jj už jsem trochu načetl a asi to pro tchána bude dobrý tip. On je totálně nenáročnej, chce jen klimu aby se v tom v létě nepekl a sklopný zadní sedačky Když bude tažný, tak je to fajn bonux.
08:39:55
15.05.2021
15.05.2021
Kuladmin
-> dragon_cb_cz: Fusion je ok auto uplně se vymyká jako kdyby to pro forda dělal úplně někdo jinej než sám ford - ty auta fungují. A 95% jsou 1.4. Pak je snad jen 1.6 ale těch je minimum a ani za to nestojí.
08:36:29
15.05.2021
15.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Jo je to možný. Nikdy jsem to blíž nezkoumal ani jsem s žádnym z těhlech miniOpliků nejezdil. To mě vždy nějak míjelo. Každopádně pokud je to úplně to samý tak máš alespoň o fous větší záběr no. Při nejhoršim se poohlídnout v Reichu.
08:31:32
15.05.2021
15.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Ne, to jen ty blbě čteš. Vždyť tam píšou, že je použitej v Agile do roku 2007 - a to je právě první generace. Druhá generace právě 2007 začala a tam jsou Zuki motory.
-> moucan: O tej první generaci moc nevím, ale v tej druhej je čtyřválec na jisto shodný se Swiftem a to je Zuki motor 100%. A objem/výkon/atd taky nesedí s tou první generací ani u toho tříválce.
Podle mě jsou to tyhle motory (a wiki souhlasí):
en.wikipedia.org/wiki/Suz uki_K_engine
en.wikipedia.org/wiki/Suz uki_K_engine
Jo a ještě jsem dohledal, že ta první generace Agily se vyráběla v GM továrně v Polsku (Gliwice), zatímco ta druhá se právě dělala v Maďarsku u Zuki.
-> moucan: O tej první generaci moc nevím, ale v tej druhej je čtyřválec na jisto shodný se Swiftem a to je Zuki motor 100%. A objem/výkon/atd taky nesedí s tou první generací ani u toho tříválce.
Podle mě jsou to tyhle motory (a wiki souhlasí):
en.wikipedia.org/wiki/Suz uki_K_engine
en.wikipedia.org/wiki/Suz uki_K_engine
Jo a ještě jsem dohledal, že ta první generace Agily se vyráběla v GM továrně v Polsku (Gliwice), zatímco ta druhá se právě dělala v Maďarsku u Zuki.
00:06:40
15.05.2021
15.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
Tak si ten Suzuki motor asi i přisvojili v GM
en.wikipedia.org/wiki/GM_ Family_0_engine
Hádat se nebudu, vim hovno. Pokaždý píšou něco jinýho.
Tak si ten Suzuki motor asi i přisvojili v GM
en.wikipedia.org/wiki/GM_ Family_0_engine
Hádat se nebudu, vim hovno. Pokaždý píšou něco jinýho.
00:03:54
15.05.2021
15.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Tak možný to je. Žil jsem v tom že ta 1.2 a 1.0 jsou Oplí. To co jezdilo v C, D Corsách a jedničkový Agile. Jinak ono obecně od nějakýho roku 2018 cca rapidně ubylo těhlech malejch ojetin všeho druhu. Kdo ví kam to mizí.
00:02:28
15.05.2021
15.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: de.wikipedia.org/wiki/Ope
l_Agila tak si to porovnej tady. A nějak nevěřím, že by v Ostřihomi do dvou skoro stejných aut montovali úplně jiné motory....
00:00:45
15.05.2021
15.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
Vždyť v tý druhý generaci tam jsou psaný motory na ccm stejný jako v první.
Ale podle fotek z netu to vypadá že Wiki kecá a nebo se to lišilo podle trhů.
Vždyť v tý druhý generaci tam jsou psaný motory na ccm stejný jako v první.
Ale podle fotek z netu to vypadá že Wiki kecá a nebo se to lišilo podle trhů.
23:56:42
14.05.2021
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: První generace ano, ale druhá naopak vše Zuki. Ostatně i německá wiki říká "Der Agila wurde mit zwei Otto- und einem Dieselmotor angeboten. Die beiden Ottomotoren stammen von Suzuki."
EDIT: A taky to není tak zdechlý jako Opel a výkon atd přesně odpovídá stejným motorům ve Swiftu atd.
EDIT: A taky to není tak zdechlý jako Opel a výkon atd přesně odpovídá stejným motorům ve Swiftu atd.
23:54:48
14.05.2021
14.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
en.wikipedia.org/wiki/Ope l_Agila
Podle displacementu všechno Opel, na Suzuki nesedí nic.
en.wikipedia.org/wiki/Ope l_Agila
Podle displacementu všechno Opel, na Suzuki nesedí nic.
23:53:44
14.05.2021
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator 14.05.21 23:51:54: Tak mi ukaž Agilu druhé generace s Opel motorem... co hledám tak je tam akorát Zuki K10B a K12B.
23:50:35
14.05.2021
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Jo, Fusionů jsme tu v okolí našli docela dost, zítra to jdeme omrknout. Ale všechno 1.4 teda...
23:47:29
14.05.2021
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: Pokud vím, tak Agila má normálně Suzuki motory, ne Opel. Resp. "opel" je tam akorát ten 1.3 diesel, což je ale reálně Fiat... Pokud teda mluvíme o té druhé generaci.
EDIT: A nabídka té druhé generace taky totálně bídná... všeho všudy v ČR asi 10 kousků.
EDIT: A nabídka té druhé generace taky totálně bídná... všeho všudy v ČR asi 10 kousků.
23:47:10
14.05.2021
14.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
Co Fusion? Tenkrát jsme to přivezli kámošovu dědkovi, původně se jelo pro Fabii, ale byly to hrozný šroty za strašný peníze a Fusion byl za stejný prachy v top stavu. Nějaká ta 1,25 nebo co to je. Až na prasklý přední pružiny tomu mám pocit za celou dobu nic nebylo.
Co Fusion? Tenkrát jsme to přivezli kámošovu dědkovi, původně se jelo pro Fabii, ale byly to hrozný šroty za strašný peníze a Fusion byl za stejný prachy v top stavu. Nějaká ta 1,25 nebo co to je. Až na prasklý přední pružiny tomu mám pocit za celou dobu nic nebylo.
23:26:59
14.05.2021
14.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Tak koukej na Opel Agilu (tu novější, né krabici), dělalo se to v souběhu se Suzuki, je to lautr to samý jen motory v tom jsou Oplácký ale bezproblémový. Bylo jich obecně o dost víc než Suzuk.
22:50:43
14.05.2021
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Sice starší, ale tohle by byla taky peckovice.
Škoda jen, že to není atmo 2.4i, ale ta forďácká opičárna.
m.mobile.de/auto-inserat/ .../320566532.html?searchI d=f...
Škoda jen, že to není atmo 2.4i, ale ta forďácká opičárna.
m.mobile.de/auto-inserat/ .../320566532.html?searchI d=f...
12:30:43
14.05.2021
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jasně, ale ty Suzuki za ty prachy nejsou prostě žádný, základ nezáklad.
Ale ono není tak nějak nic, zrovna se snažím najít Suzuki Splash pro tchána a jen aby si to auto prohlídnul a vyzkoušel, tak bude muset vyrazit přes půl republiky to vypadá - v JČ kraji není na prodej žádný
Ale ono není tak nějak nic, zrovna se snažím najít Suzuki Splash pro tchána a jen aby si to auto prohlídnul a vyzkoušel, tak bude muset vyrazit přes půl republiky to vypadá - v JČ kraji není na prodej žádný
12:13:42
14.05.2021
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 14.05.21 10:50:36: Tak to koukáš na nějaká levnější základní Tipa. Já základní 1.4 nebral vůbec v potaz.
10:50:36
14.05.2021
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Předváděčka Tipo combi za 320, nové 350. Proti tomu Suzuki s cenovkou do 350 tisíc vidím na sauto.cz nejmladší z roku 2018 - jedno jediné a v AAA.
A když přidáš rok 2017, tak 4 další kusy, ale s nájezdem v rozmezí 70-150 tisíc...
A když přidáš rok 2017, tak 4 další kusy, ale s nájezdem v rozmezí 70-150 tisíc...
10:32:26
14.05.2021
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 14.05.21 10:26:50: Ty ceny u kombíkového Tipa mi přišly stejně jako u Suzuki.
10:26:50
14.05.2021
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 14.05.21 10:12:40: Tak zmiňoval jsi víc sněhu, proto asi dotaz na 4x4. Pokud ho nevyužijou ani v té zimě, tak hledej bez něj, zvedá cenu - docela výrazně.
-> Jirik_Tuňák1983 14.05.21 10:13:23: Ta cena jde dolů strašně pomalu, resp. v posledním roce spíš nahoru. Nepřekvapilo by mě, kdyby U-Geen tu SX4 prodal dráž, než koupil.
Tipo koupíš nové/předváděcí levněji než jetou Vitaru, o S-Crossu nemluvě... takže pokud jim bude stačit menší výbava, tak Tipo 1.4 atmoška asi dobrá volba.
-> Jirik_Tuňák1983 14.05.21 10:13:23: Ta cena jde dolů strašně pomalu, resp. v posledním roce spíš nahoru. Nepřekvapilo by mě, kdyby U-Geen tu SX4 prodal dráž, než koupil.
Tipo koupíš nové/předváděcí levněji než jetou Vitaru, o S-Crossu nemluvě... takže pokud jim bude stačit menší výbava, tak Tipo 1.4 atmoška asi dobrá volba.
10:13:23
14.05.2021
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 14.05.21 09:05:37: Jak se to vezme, ale ano, máš pravdu. Zánovní jsou skutečně hodně drahá i na tu kategorii.
10:12:40
14.05.2021
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 14.05.21 09:28:18: 4x4 nepotřebují vůbec, ale u těch Suzuki často bývá.
09:32:09
14.05.2021
14.05.2021
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Enyaq
09:28:18
14.05.2021
14.05.2021
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: Za mě samozřejmě Suzuki :-) Pokud využijou 4x4, tak je Fiat asi ze hry ne? Ta 4x4 u Zuki funguje velice dobře. Jinak viz dragon, máme a prodáváme, všecho platí.
09:05:37
14.05.2021
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: To bych teda úplně neřekl, že mají tyhle auta příznivý ceny - ve smyslu, že si ojetinou moc nepomůžeš, ceny jdou dolů hrozně pomalu (u Suzuki určitě). V případě 4x4 to platí dvojnásob.
Jinak S-Cross má -> U-Geen: a v rodině myslím mají i Vitaru, takže může poreferovat. A bude teď prodávat tu svojí vymazlenou SX4... pokud vaši nepotřebují velký kufr, tak to může být taky dobrá volba.
Jinak S-Cross má -> U-Geen: a v rodině myslím mají i Vitaru, takže může poreferovat. A bude teď prodávat tu svojí vymazlenou SX4... pokud vaši nepotřebují velký kufr, tak to může být taky dobrá volba.
09:05:11
14.05.2021
14.05.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
FIAD
FIAD
09:01:13
14.05.2021
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
Co pro rodiče jako novější vůz na důchod? Jezdí město a okolí a minimálně 2x týdně najedou kolem 100 km na chatu, kde v zimě bývá více sněhu.
Moji benzínoví kundydáti jsou:
Fiat Tipo kombi nebo HB
Suzuki Vitara
Suzuki S-Cross
Především kvůli dostupným jednoduchým motorizacím a relativně příznivým cenám.
Moji benzínoví kundydáti jsou:
Fiat Tipo kombi nebo HB
Suzuki Vitara
Suzuki S-Cross
Především kvůli dostupným jednoduchým motorizacím a relativně příznivým cenám.
11:40:43
05.05.2021
05.05.2021
gim
-> Jirik_Tuňák1983: Zpomalování z kopce na tempomat bez adapťáku jsem zažil jen ve starší GT5, jinak to u většiny aut nefungovalo, alespoň co jsem řídil. Novější s adaptivním už to uměly celkem běžně.
-> StepaNoFUN: je fakt, že to moc často nepoužívám, ale todle zní jako celkem zajímavej postup :-D
-> StepaNoFUN: je fakt, že to moc často nepoužívám, ale todle zní jako celkem zajímavej postup :-D
09:43:12
05.05.2021
05.05.2021
StepaNoFUN
-> King: -> gim: LIM brzdit neumí. Ale upozorní pípáním při překročení myslím o 3km/hod nad nastavenej limit.
Plným plynem jde zrušit (potom ani nepípá) a nezapne se dokud rychlost auta znova neklesne pod nastavenej limit.
Používám to v úsekáčích, nebo hojně kontrolovanejch vesnicích (hlavně okolo Prahy) a docela mi to vyhovuje. Na konci vesnice plnej plyn, omezovač se vypne, při zbrždění do další se znovu sám zapne...
Plným plynem jde zrušit (potom ani nepípá) a nezapne se dokud rychlost auta znova neklesne pod nastavenej limit.
Používám to v úsekáčích, nebo hojně kontrolovanejch vesnicích (hlavně okolo Prahy) a docela mi to vyhovuje. Na konci vesnice plnej plyn, omezovač se vypne, při zbrždění do další se znovu sám zapne...
09:16:18
05.05.2021
05.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> gim 05.05.21 08:11:14: Tak právě můj historik z kopce nezrychluje, proto jsem se tomu divil, že to takhle může fungovat.
-> King 05.05.21 07:23:35: Mohu potvrdit, že jsem zažil při experimentu s limiterem nepříjemnou situaci v citrónu. Ten na nějaké prošlápnutí čehokoliv nijak nereagoval. Nezkoušel jsem asi jen prošlápnout koleno. Ale tam si ta komfortní výbava žila svým životem jebajíc na požadavky kormidelníka, takže jsem ani nebyl zásadně překvapený.
-> King 05.05.21 07:23:35: Mohu potvrdit, že jsem zažil při experimentu s limiterem nepříjemnou situaci v citrónu. Ten na nějaké prošlápnutí čehokoliv nijak nereagoval. Nezkoušel jsem asi jen prošlápnout koleno. Ale tam si ta komfortní výbava žila svým životem jebajíc na požadavky kormidelníka, takže jsem ani nebyl zásadně překvapený.
08:13:18
05.05.2021
05.05.2021
King
-> gim: Ano, viz muj edit ze 7:40
08:11:14
05.05.2021
05.05.2021
gim
-> King: ono to maximálku zastropuje, ale když prošlápneš plyn na podlahu tak je tam spínač, kterej to vypne, pro krizové situace.
-> StepaNoFUN: Nevšim jsem si, že by lim uměl brzdit. U žádného z aut co mám, nebo jsem měl. Omezovalo to rychlost, ale z kopce mě to vždycky pustilo dál, když byl dostatečně prudký, aby se auto přes kvalt rozjelo vlastní vahou. Stejně jako tempomat, jediné auto co si zpomalovalo z kopce, aby udrželo nastavenou rychlost byl baworák. Voyager, i30 a další auta i v automatu to neuměla.
-> StepaNoFUN: Nevšim jsem si, že by lim uměl brzdit. U žádného z aut co mám, nebo jsem měl. Omezovalo to rychlost, ale z kopce mě to vždycky pustilo dál, když byl dostatečně prudký, aby se auto přes kvalt rozjelo vlastní vahou. Stejně jako tempomat, jediné auto co si zpomalovalo z kopce, aby udrželo nastavenou rychlost byl baworák. Voyager, i30 a další auta i v automatu to neuměla.
07:23:35
05.05.2021
05.05.2021
King
-> StepaNoFUN: To je mozny, ale k pouzivani tohodle nesmyslu jsem nenasel odvahu po traumatickym zazitku s nahradnim focusem, na kterym nejaka manazerska pica nakazala nastavit limit 130 tacho, protoze v Cechach se prej vic stejne nesmi.
Takze ono to umi na LIM i pribrzdovat automaticky z kopce?
EDIT: a pro jistotu: bavime se oba o normalnim tj. neadaptivnim trmpomatu? V mondeu jsem si vzdycky zamerne komfiguroval neadaptivni, protoze se bez ty kokotiny obejdu a usetrenej peniz se da investovat do uzitecnejsich prvku vybavy.
EDIT: vim, ze u funkce LIM existuje "override " plnym plynem, ale proste mam nejakej blok pouzivat neco, co zastropuje maximalku :-)
Takze ono to umi na LIM i pribrzdovat automaticky z kopce?
EDIT: a pro jistotu: bavime se oba o normalnim tj. neadaptivnim trmpomatu? V mondeu jsem si vzdycky zamerne komfiguroval neadaptivni, protoze se bez ty kokotiny obejdu a usetrenej peniz se da investovat do uzitecnejsich prvku vybavy.
EDIT: vim, ze u funkce LIM existuje "override " plnym plynem, ale proste mam nejakej blok pouzivat neco, co zastropuje maximalku :-)
22:34:02
04.05.2021
04.05.2021
StepaNoFUN
-> King: od toho tam je tlačítko LIM.
Kecy ze to Mondeo nezna, kdyz transit jo
Kecy ze to Mondeo nezna, kdyz transit jo
22:32:43
04.05.2021
04.05.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Jo no, tunely Lochkov a Komorany se daj jet na 5 snad s kazdym autem a nezrychluje to... Ale Blanka je problem :-/
21:37:12
04.05.2021
04.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> King 04.05.21 21:05:55: Tak ani tam se mi nestalo, že by dělal obyčejný tempomat nějaké švíky a vůz měl tendence zrychlovat, nebo jinak zmatkovat, nevím, těžko říct. V těch tunelech to používám furt, protože jimi jezdím tak málo, že nikdy nevím, kolik se má ve kterém úseku aktuálně jezdit.
21:05:55
04.05.2021
04.05.2021
King
-> Jirik_Tuňák1983: To se obavam, ze uplne nefunguje, pokud se bavime o "obycejnym " tempomatu ve spojeni s manualem bezny motorizace. V nejakym Valiku nebo v tunelu na D0 s rozumnym klesanim jeste OK, ale prazska Blanka prospikovana usekovkama a pomerne strmym klesanim je problem. Upozurnuju, ze fordi filosofie "obycejnyho " tempomatu je takova, ze jakykoliv seslapnuti spojky nebo brzdy rusi "tempomatovani ".
19:12:48
04.05.2021
04.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> King 04.05.21 19:05:05: To brzdění motorem a udržování konstantní rychlosti i z kopce mi udělá spolehlivě obyčejný tempomat. Jezdím na něj v tunelovyděračských stavbách docela často (pro jistotu).
19:05:05
04.05.2021
04.05.2021
King
-> Jirik_Tuňák1983: Divný to je, ale je to tak. Hodí se to třeba v pražskejch tunelech, kde je potřeba z kopce brzdit motorem, takže stačí podřadit a tempomat pořád drží. Ale většinou je to na obtíž a někdy i trošku nebezpečný, když člověk chce přibrzdit motorem a ono si to
jako na potvoru přidá plyn, aby udržel konstantní rychlost. Zlatej tupej tempomat
jako na potvoru přidá plyn, aby udržel konstantní rychlost. Zlatej tupej tempomat
18:36:24
04.05.2021
04.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 04.05.21 13:58:42: To mi přijde docela divný. Naopak mi vyhovovalo vypnutí po šlápnutí na spojku a nebo brzdu a pak dát RES. Ale bavíme se samozřejmě o obyčejném tempomatu.
14:07:20
04.05.2021
04.05.2021
Jumbo
-> Nwkt: Podle mě když necháš spojku zmáčklou delší dobu, tak se tempomat vypne... Kdysi jsem to myslím z nudy zkoušel...
14:03:57
04.05.2021
04.05.2021
U-Geen
-> Jumbo: jasne no, me to "zlobi" jen pri predjizdeni, podrazeni v kopci je ok.
-> Nwkt: tzn das ze 6ky 3ku a po pusteni plynu to vystreli? :)
-> Nwkt: tzn das ze 6ky 3ku a po pusteni plynu to vystreli? :)
13:58:42
04.05.2021
04.05.2021
Nwkt
-> Jumbo: O3 právě tempomat na spojku nevypne