skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> saskyn2: Já uvažoval o hybridu, než zveřejnili ceny, 2x tak dražší než základní výbava, chápu že bude dražší, asi o 100k ve stejný výbavě, ale proč je nedělají i v základní pro chudé?
-> Hurdis: Jo já to taky někde ted četl, pokud by mi dali 40% ceny tak bych o tom klidně taky uvažoval

-> Borderer 24.08.21 21:31:29: To si mě špatně pochopil, možná jsem to blbě napsal. Myslel jsem to tak že zdaněj elektroauta jako dneska benzín, a benzín nějakým extrémem, aby tě donutili to sešrotovat. Hodiny jsou asi trochu složitý řešení, můžou jen zavést silniční dan pro všechny, ale těch možností je samozřejmě spousta.
Hele při výstavbě nové dílny jsem si u našich elektrikaru objednal přípravu na 2 wallboxu. Jeden do nového stání, jeden do stavajiciho postaveneho vloni. Stejně tak natáhneme kabely na solary, které jsem nikdy nechtěl. Ani ty autíčka na baterky nechci. Před 2 lety u novostavby to nebylo téma. Za pitomých pár měsíců je tu Modernizační fond EU a hromada dalších miliard na eleltromobilitu a obnovitelne zdroje. Ač nesouhlasím s tématem, tak se budu snažit o účast, dokud někdo dává. Za předpokladu, že pořizovací náklady přestanou býti nesmyslnými. Ono nám to sdružení evropských spojených republik začne postupně diktovat.
-> saskyn2: Ja si to úplně nemyslím. Stát bude muset ty prachy vytriskat někde jinde. A extrémním zdaněním ba/mn donutí sice lidi k přechodu na elektromobil, ale nevyřeší tím výpadek příjmu. Spíš bych to viděl na spotřební daň za elektriku a doma extra hodiny s jiným tarifem pro dobíjení auta.
-> Jirik_Tuňák1983 24.08.21 15:48:36: tohle bude ještě mazec. Už před x lety jsem tu psal že výpadek spotřební daně z nafty a benzínu si bude stát někde kompenzovat, a elektromobilitu nebude sponzorovat do nekonečna a že pokud budou chtít tak zdražej benzín třeba na 500/L nebo zavedou nějakou jinou nesmyslnou dan ze spalovacího auta a prostě tě donutěj k elektromobilu/kolu/mhd.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak to dopadne, tak že nová auta s motory budou o 50% dražší aby byly elektoauta levný (jako je tomu u dacie sandero) a starý auta, případně fosilní paliva budou mít takovou daň že se je nevyplatí provozovat…
Co je na trhu vidíme všichni. Možná proto vidím tolik starých aut okolo nás. Ani se nedivím vhmlovi, že ve 400 000 km koupí novou bombu a jede dál.
www.autojournal.cz/eu-zau toci-na-ojetiny-jejich-upr ednostnovani-pred-elektrom obily-je-problem?utm_sourc e...
Pro zajímavost jsem koukal na svoje Volvo vederána na mobile.de a jakž takž srovnatelné jsou tam 4 kusy (km, rok +/-). Výbavou a rokem ale žádný. Ceny šílené.
www.autojournal.cz/eu-zau toci-na-ojetiny-jejich-upr ednostnovani-pred-elektrom obily-je-problem?utm_sourc e...
Pro zajímavost jsem koukal na svoje Volvo vederána na mobile.de a jakž takž srovnatelné jsou tam 4 kusy (km, rok +/-). Výbavou a rokem ale žádný. Ceny šílené.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na jasnou otázku jasná odpověď.
Jasně mimo hlavní proud, ale v duchu stránek. Jestli někdo hledá 722 a 742 škodovky v předrenovacnim stavu za ještě normální peníze, musí tak 100km za Vratislav. A to je fakt. Mít větší stodolu...

-> Hurdis: Heh, to asi neni uplne prodejni slagr, kde by se vyplatilo stacet kilometry a menit pul auta po nehode...
-> Jirik_Tuňák1983 12.08.21 22:14:23: Jo, škoda 110L. Ještě jsem uvažoval Garde.
-> palinator: 

-> 11mAjA11: Kterej? Ať si dám bacha 

-> Jirik_Tuňák1983: znám jednoho co přes Poláky tahá Alfy..od něj ani koloběžku..rozmrdane auta nakupi, spraví to za 5.50 a za milion prodává s pohádkou co tě rozpláče..
a pak znova a znova a znova, bo se to sype a sype a sype..


-> Jirik_Tuňák1983:
Tak v PL koupíš beztak spoustu aut původem z ČR... A původní majitel se bude pořád ještě shánět.
Tak v PL koupíš beztak spoustu aut původem z ČR... A původní majitel se bude pořád ještě shánět.

-> Jirik_Tuňák1983: Tak oni jsou obecně trochu akčnější národ než my... v dobrém i zlém...
Je tady někdo, kdo měl vejce na nákup ojetiny v Polsku? Nevím odkud to berou a oprašují, ale u nás se nic podobného v daných výbavách, motorizacích a cenových relacích sehnat nedá.
-> Kuladmin 11.08.21 15:51:25: A bude aj píchání? 

-> Jirik_Tuňák1983: Mobil a jeho debilni opravy textu. Jdeš taky

-> Milan 136 10.08.21 21:27:31: Teď jsem četl třeba toleto, tak nevím. 
oproti standardnímu BMW 750i E38 tu je nová vačková hřídel, jiné ventily a písty jsou o něco větší. Výsledkem je nárůst zdvihového objemu z 5,4 litru na 5,7 litru, a výkon se tak zvýšil z 326 koní a 490 Nm na fantastických 387 koní a 560 Nm „krouťáku“.

oproti standardnímu BMW 750i E38 tu je nová vačková hřídel, jiné ventily a písty jsou o něco větší. Výsledkem je nárůst zdvihového objemu z 5,4 litru na 5,7 litru, a výkon se tak zvýšil z 326 koní a 490 Nm na fantastických 387 koní a 560 Nm „krouťáku“.
-> Kuladmin: OBD vlevo od volantu
teda ix20ku jsem parkrat ridil (firemak) a vubec mi to nesedlo
-> Kuladmin 11.08.21 07:42:34: Hele kluci, na vínko se zvěte někde jinde, to je vaše soukromá věc. 

-> 11mAjA11: díky, naftu ani automat určitě ne, kde to prosim tě má diagnostickou zásuvku? Je tam klasika že jo? S tím vínkem když něco najdeme se určitě ozvu. Díky předem
-> Milan 136: Děkuji 

-> růža 10.08.21 21:31:18: Budiž Ti odpuštěno

-> Milan 136: Objem pane profesore, objem 

-> růža 10.08.21 14:53:46: Obsah? 



-> 11mAjA11 10.08.21 20:55:53: Taky souhlasím, že jsou to dobrá auta. Několik lidí v našem okolí má oba typy aut.
-> Kuladmin: iX20 klidně resp. i ta Venga (sou to stejné auta) , není to nic úplně vyloženě katastrofálního, funguje to v rámci ceny vozu v podstatě dobře, motor benzín 1.4 nebo 1.6 , klidně automat, když to nebude mít namotane milion. Naftu úplně na courani po městě moc nevím no..
S jízdním projevem se musí trochu člověk sžít, ale pokud to má být na ježdění po městě tak to bude úplně v pohodě stačit. Posez je vcelku cajk, výhled taky, posuvné sedačky vzadu, vcelku slušný kufr..
Kdybys něco měl v merku pošli VIN, prověřim to ať to není nějaká jebka..
S jízdním projevem se musí trochu člověk sžít, ale pokud to má být na ježdění po městě tak to bude úplně v pohodě stačit. Posez je vcelku cajk, výhled taky, posuvné sedačky vzadu, vcelku slušný kufr..
Kdybys něco měl v merku pošli VIN, prověřim to ať to není nějaká jebka..
-> Jirik_Tuňák1983: Tak Fire nezmiňuji vůbec. Tyhle motory uměli už od dob Una.
Jinak se budu taky opakovat, ale po mých zkušenostech s Ducatem a Doblem nemůžu říct půl křivého slova. Akorát teda 1.3 jtd byla u nás nějaká problémová, ale zbytek (1.4 T, 1.9 jtd, 2.3 jtd) Absolutně bez problémů.
Jinak se budu taky opakovat, ale po mých zkušenostech s Ducatem a Doblem nemůžu říct půl křivého slova. Akorát teda 1.3 jtd byla u nás nějaká problémová, ale zbytek (1.4 T, 1.9 jtd, 2.3 jtd) Absolutně bez problémů.
-> růža 10.08.21 14:53:46: Ten 1.0 Firefly 78 PS je atmosféra. Teď se budu opakovat, za nás Bravo II 1.4 je spolehlivá pecka i při 12 letech stáří. Potvrzují to i recenze. Líbí se mi i zvýšené Tipo Cross. Lidi často oponují, ale zde dostaneš za ty peníze co sis zaplatil bez skrývaček a něco navíc. Já si z Fiatů dělal taky srandu, ale pak jsme měli dva, teď už jen jedno a spokojení jsou všichni majitelé v řadě.
-> Jirik_Tuňák1983: Osobně bych taky volil větší obsah. Ale protože Fiat ty oturbené malorážky umí, tak ten TwinAir nemusí být úplný zlo.
-> růža 10.08.21 13:41:14: Tam bude asi lepší ten litr a nebo 1.2. Ale nemám s tím dvouválcem zkušenosti.
Tenhle je už dost drahej, ale vypadá to taky roztomile.
Jak říká Výtek, jsou to trochu podobná auta.
www.sauto.cz/osobni/.../1 47984412
Tenhle je už dost drahej, ale vypadá to taky roztomile.
Jak říká Výtek, jsou to trochu podobná auta.
www.sauto.cz/osobni/.../1 47984412
Jsem si vzpomněl, že tyhle dvě krabičky nedávno testovali v SM.
www.auto.cz/fiat-panda-0- 9-twinair-4x4-vs-suzuki-ig nis-1-2-dualjet-hybrid-4x4 -knedliky-na-snehu-138247
www.auto.cz/fiat-panda-0- 9-twinair-4x4-vs-suzuki-ig nis-1-2-dualjet-hybrid-4x4 -knedliky-na-snehu-138247
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, proti Pandě nic nemám... v zásadě asi budou plus mínus srovnatelný (ale detailně Pandu nastudovanou nemám). U Ignise jsou super třeba ty posuvný zadní sedadla + výbava (to bývá u Fiatu občas oříšek, ale jak říkám, ceníky jsem nestudoval).
-> dragon_cb_cz: treba v ty barve jako mame S-Cross se mi hodne libi :-)
-> dragon_cb_cz 10.08.21 11:03:34: To má ta Panda taky, pokud se bavíme o 1.2. Ve 4x4 se vyskytují též. Navíc se to dá sehnat i s továrním LPG.
-> Jirik_Tuňák1983: Vzhled je trochu kontroverzní, uvnitř i venku (tam to je hodně o volbě barvy), ale jinak je to geniální auto, s blbuvzdorným motorem, minimální spotřebou a umí být i hezky vybavené. A neuvěřitelně si drží cenu.
-> U-Geen 10.08.21 09:37:32: To je to autíčko, které vypadá, jako když ho nějaké dítě vystřelilo z pistolky? 

-> Kuladmin: Za mě novej Ignis :-)
-> Kuladmin 10.08.21 09:19:58: Líbí se mi i poslední verze vozu Kia Soul. To je správná krabička. Jinak pokud jednoduché, tak Fiat Panda.
Napadá někoho jaký vůz pořídit pro přítelkyni je to hlavně na cesty do práce a po městě. Docela se nám líbí Kia venga resp. Hyundai ix20. Máte někdo nějaké zkušenosti? Škoda jen že už se nevyrábí. Vyšší posez urcite. Druhý auto máme opla merivu A ale ty už jsou docela starý i ty poslední kousky. Tak bychom rádi něco s novějším rokem výroby. A čím jednodušší tím lepší o velikosti těch 4 metrů.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak z nejákého důvodu je záruka na baterku 8let i u jiných výrobců
Je možné, že by se mohlo jednat o plošný problém a nebo je to ojedinělá situace?
www.autozive.cz/stav-akum ulatoru-tesly-po-8-letech- provozu?utm_source...
www.autozive.cz/stav-akum ulatoru-tesly-po-8-letech- provozu?utm_source...
U nás se to místo zaplní zase nějakou SUV píčovinou....
www.autoforum.cz/predstav eni/korejci-mozna-v-nejlep si-chvili-prichazi-s-autem -od-nichz-ostatni-davaji-r uce-pryc?utm_source...
www.autoforum.cz/predstav eni/korejci-mozna-v-nejlep si-chvili-prichazi-s-autem -od-nichz-ostatni-davaji-r uce-pryc?utm_source...
-> moucan: Jj. Myslím, že s tím by si ten Horák měl v pohodě poradit.
-> dragon_cb_cz: Mohlo by být. Dle fór to má manuály od Frantíků a automaty Japonský. To Jatco asi bude sedět.