skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Renault 5 Turbo
-> Zazaa: 4x108 má ford a staršie peugeoty
Sorry, vidim, ale pozde.
-> futura: koukni o stranku zpet, tam se to probiralo.
-> Gemini: jak sou siroky?:)
Gemi, nejsou ty TRX upnej atyp a desne blbe k sehnani, nebo za raketu? Kola spica, tezka klasika, sednou jak prdel na hrnec.
-> Zazaa: rencek miva 4x100
-> Gemini: jen pro zajimavost jakou to vlastne melo roztec ? mam nevimproc zafixovane zabozrouty na 108, ale tohle bude mensi coz ?
tak uz mame aj origo disky na pneu TRX........to bude na bezne jazdenie
-> Crestik: tak to má vypadat, to je jasný

-> Crestik:




pjekná stavba...hlavně nezapomenout na pořádnou hudbu
http://www.youtube.com/wa tch?v=XEnl8S2Ozx0&feat ure=player_embedded

http://www.youtube.com/wa tch?v=XEnl8S2Ozx0&feat ure=player_embedded
-> Gemini: pekne ides 

prototyp domca s nosnikmi
skoda, ze to uz Petr neuvidi hotove :((
skoda, ze to uz Petr neuvidi hotove :((
-> Gemini: Škoda, že potřebuješ být za každou cenu vtipný...
-> Gemini: jestli budes chrlit ve velkym pamatuj na me

je to prototyp , cize rucna praca, ked to raz budem chrlit vo velkom, bude to laserom rezane :)
-> Bedřich: aj si to len myslim, mozno to robil inak :)
-> pistaa: A to je právě ta škoda.Při takové síle plechu a tam malém a jednoduchém tvaru to jde udělat i jinak.
-> m8rinek: ja myslim ze to vypalil laser a Gemo to lemn nastrihal po tych 5mm ci kolko to je a tenke pasiky sa uz dobre i lahko ohybaju
-> Gemini: : jsem tu každý den a nestačim se divit,co se dá stíhat
držim palce, moc se těšim na výsledek




-> m8rinek: detailna rucna praca
-> Gemini: respect 

-> m8rinek: predpokladam sablonu z nejakeho silnejsieho materialu, nastrihat/narezat a potom generazor razovej sily
-> Gemini: hezké, jak jsi tvaroval ty díry výztuh?
par novych dielov.... napr kryty svetiel za neuveritelnych 3,8 €
-> Gemini: ok dík
-> Milan 136: 259mm......to pojde dozadu, dopredu mam na vyber 259,265,280mm
-> Gemini: co je zač ten kotouč z Clia? 238mm?
prichadza ta najtazsia cast, spravit vernu kopiu nosnikov a drziakov
prototyp zadnej tehlice , lozisko R21, naboj R21 , chladeny kotuc Clio
takto vyzera original zadna naprava, prevzata z Renault Alpine A310
-> anubis: medzi rurami bude este plech s drziakom stabilizatora
skoro mam hotovu hlavu, to vam poviem.....hotova almazia.....saci ventil 38,8mm , vyfukovy ventil 34mm....na 1397ccm je to az az
skoro mam hotovu hlavu, to vam poviem.....hotova almazia.....saci ventil 38,8mm , vyfukovy ventil 34mm....na 1397ccm je to az az
-> Gemini: divím se že to rameno nemá rozpěru ještě aby uzavřelo ty příčníky do trojúhelníků...
-> Zazaa: jasný, ale chtěl jsem si rýpnout do vděčného tématu 

-> Luky.: videl bych to na nejake viceprvkove zaveseni
-> Gemini: mas nekde celekovej pohled jak to je resene ?

-> Gemini: mas nekde celekovej pohled jak to je resene ?
-> Gemini 20.02.11 20:33:51: kyvka nebo vlečka? 

-> Gemini: nějaké videiko s kecáním nejen o pětce www.rozzlobenimuzi.com/?l
inkid=239... 

-> havlik: tak zrovna goldfren není žádná velká výhra
-> havlik:
-> Zazaa:
-> Gemini:
Mozno robia, netvrdim ze nie.
Ale to asi nebude za ceny ako u mna, treba pocitat s platnickami na okruh, kopec a podobne a deru sa tiez..
Aj na bezny 4 piest sa daju kupit za 4500czk a na AP co mam vijdu vsetky zavodne zmesy (je ich 28) v priemere 115E lez to pri 4 pieste mas ak sa podari 3 zmesy..145E-208E neprijde vam to vela za platnicku s tak malou plochou pre nazornost (AP-43,5mm2 vs. ani to neviem naist :))? A verim ze podobne bude stat aj na velku 4 piest 1203.(ak nie viac)
Teraz trocha poctov:
AP nakupna cena 308E/ks + 55 E platnicka/ks = 363E spolu
Brzdic skoda 4 piest (nepocitam repas a nakup), platnicka 90E/ks (rozdiel ceny skoro 2 nasobny:D )
Po par vymenach presnejsie po 9tych sa brzdic AP zaplati sam na setrenej sume za nakup brzdovych oblozeni, nehovorim o ucinnosti, konstrukcii ci vahovej uspore. Mozno je to vysoke cislo ale ak sa nad tym zamyslite navratnost je myslim zavratne rychla, o dalsich kladoch uz nebudem pisat.. VYber je to na kazdom z nas (Vas)
-> Zazaa:
-> Gemini:
Mozno robia, netvrdim ze nie.
Ale to asi nebude za ceny ako u mna, treba pocitat s platnickami na okruh, kopec a podobne a deru sa tiez..
Aj na bezny 4 piest sa daju kupit za 4500czk a na AP co mam vijdu vsetky zavodne zmesy (je ich 28) v priemere 115E lez to pri 4 pieste mas ak sa podari 3 zmesy..145E-208E neprijde vam to vela za platnicku s tak malou plochou pre nazornost (AP-43,5mm2 vs. ani to neviem naist :))? A verim ze podobne bude stat aj na velku 4 piest 1203.(ak nie viac)
Teraz trocha poctov:
AP nakupna cena 308E/ks + 55 E platnicka/ks = 363E spolu
Brzdic skoda 4 piest (nepocitam repas a nakup), platnicka 90E/ks (rozdiel ceny skoro 2 nasobny:D )
Po par vymenach presnejsie po 9tych sa brzdic AP zaplati sam na setrenej sume za nakup brzdovych oblozeni, nehovorim o ucinnosti, konstrukcii ci vahovej uspore. Mozno je to vysoke cislo ale ak sa nad tym zamyslite navratnost je myslim zavratne rychla, o dalsich kladoch uz nebudem pisat.. VYber je to na kazdom z nas (Vas)
-> Zazaa: no jasně ale tyhle maj i v katalogu

-> havlik: zrovna tam udelaj desticky do ceho si vzpomenes :)
-> pistaa: zrovna do 1203 dělá Goldfren destičky
-> Gemini: hlavne vyber nieco do coho sa robi poriadne zavodne oblozenie za dobru cenu. nei 1203 brzdic a podobne kde nezozenies pomaly uz ani seriove
-> pistaa: nic sa neboj, drzime sa originalu....akurat tie brzdy chcem predimenzovat