skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Renault 5 Turbo
-> Gemini: 600 kg bude mat co? a dufam ze to bude bez ostrych hran, no a co sa podvozkov tyka musis s niecoho vychadzat, ved teda sa uber nejakou homologizciuu, kup listy ja neviem.. nech to ma i cenu to auto potom nie ze to bude nejaka vec co bude mat plasty s R5ky
-> Gemini: -> pistaa: Proč se tak bijete? A nebo je to jenom pošťuchování?
Odepnu pásek. 


-> pistaa: pistik, uvedom sa ze tieto auta boli hatlaniny a bolo mnozstvo podvozkov a brzd, co sa tam davalo.......keby robim repliku , dam tam 238mm a na okruhu budem pcovat, takto tam dam tie 260tky a verim ze to bude lepsie.......na 600kg auto to musi stacit, nechcem prebrzdovat, vahadlo bude...to je iste
-> Gemini: robis repliku originalu alebo zasa hatlaninu? Daj tam to co tam ma byt.. ak to ma byt verna replika a ak to ma byt hatlanina tak ake tam budes mat disky? co tam vojde? A na okruhu si spomenies na moje slova.. takze velke.. 280ky napriklad
-> Gemini: s těma kotoučema bych šel minimálně do stejných popř větších dopředu... např 911 má ve předu jen o maličko větší než vzadu ale má vepředu větší brzdič... př brždění se váha přenáší do předu... ale říkat to tobě to je jak nosit dříví do lesa
pak už si je sešteluješ přes vahadlo nebo tak...

-> pistaa: nahodou, dva roky co je Maxik postaveny som tam nemusel nic opravovat, bezne udrzba co aj ty robis....ale kasli na to (naco sa budeme hadat, pridi do TN a mozme sa pobit :D :D )
radsej porad ake kotuce dat dopredu a dozadu......mam k disp. vetrane 238mm a 259mm z Fuega Turbo, ci dat dopredu vacsie dozadu mensie, alebo rovnake alebo co.......
Turbo 2 Tour de Course 250 PS mala vpredu i vzadu 238mm vetrane...tak porad
radsej porad ake kotuce dat dopredu a dozadu......mam k disp. vetrane 238mm a 259mm z Fuega Turbo, ci dat dopredu vacsie dozadu mensie, alebo rovnake alebo co.......
Turbo 2 Tour de Course 250 PS mala vpredu i vzadu 238mm vetrane...tak porad
-> Gemini: Gemo, ty si uz 2 krat tvrdil ze je to o peniazoch a zasa zacinas po 3krat s niecim novym, to to nove uz o peniazoch nebude? Ja predavam stale, moje auto je na predaj, a volne to sirim, mozno preto je lepsie dat do toho viac penazi a mat stale to iste v lepsom stave a len vylepsovat ako nekonecne vyrabat ci vyvarat..
-> Marcius: mala sa neoplati a velka je draha......mam vybornu chemiu a to mi staci
-> Gemini: máš ultrazvukovou myčku ? mě v tom taťka nechával vymejvat výměník voda/olej a sací koš a skoro jsem nepoznal, že to není nový ... pokud nemáš tak myslím, že by se ti docela hodila na takovýhle věcičky, zase tak drahý to není. www.volny.cz/matejkatvs/.
../ultrazvukovavana2.htm
-> pistaa: sam vies ze je to o penazoch a ja som dotoho dal tak 1/5 tvojich investic, da sa stym aj vyhravat a na to ze je to hranate a skarede sme si uz zvykli....hlavne sme sa na tom dost naucili.......a FIY, pracka uz davno nie je na predaj a nikdy nebude (nezabudaj, ze aj ty si predaval..... :) )
rozobral som motorik, kluka je okej a to je hlavne...nieco som aj vykupal v srajde :)
rozobral som motorik, kluka je okej a to je hlavne...nieco som aj vykupal v srajde :)
-> Gemini: jo beriem nakolko si sa po 2 sezonach rozhodol ju dat preca nemas zaujem ju doladit mam pocit ze sam na to kasles, ani dizajnovo ani technicky a zasa sa pustas do dacoho noveho i ked nemas dorobene to stare..presne tak ako si to spravil predtym s autom.. snad toto do tretice dotiahnes, vyladis, nastriekas a bude to auto naozaj s vsetkym co ma auto mat.
-> Hřib: ibaze ja nemam ani nebudem mat rafiky TRX, chcem na to sliky
btw. ta historia TRX je zaujmava, na rally classic San Marino ich ma obute 80 perc. aut
btw. ta historia TRX je zaujmava, na rally classic San Marino ich ma obute 80 perc. aut
-> Zazaa: 5.500,- za novou "veteránskou" gumu je moc? Je pravda, že sedí pekelně, nejdou urvat a nezapiští, něco z mojí zahrádečky www.citroen-club.cz/graph
ics/.../872_324_hpim1892.j
pg , a tady www.citroen-club.cz/graph
ics/.../895_324_hpim1897.j
pg a tu www.citroen-club.cz/graph
ics/.../871_324_hpim1880.j
pg
Taky když něco zkopíruješ, tak je slušnost uvést i zdroj, www.cxclub.cz/index.htm , levá lišta pod "Víte že..." , je tam toho víc + obrázky

Taky když něco zkopíruješ, tak je slušnost uvést i zdroj, www.cxclub.cz/index.htm , levá lišta pod "Víte že..." , je tam toho víc + obrázky

-> petr s: jop.....podla originalu
motor je vnutry prekvapivo cisty
motor je vnutry prekvapivo cisty
-> Gemini: Zadní nápravu budeš dělat trubkovou?
pistaa 16.02.11 14:03:08 napsal: → Gemini: dufam ze to tak bude ako pises, doprial by som ti konecne po 2 „neuspechoch“, auto s ktorym budes jazdit a nie sa v nom len rypat, auto ktore bude drahe alebo drahsie ako tie doposial ale budes mat z neho radost a bude hlavne poriadne jazdit.
modru pracku beries ako neuspech ? :((
modru pracku beries ako neuspech ? :((
-> petr s: myslis 11x15" zas tak siroke to nebylo ... od pohledu sirka tak 5.5+7.5 a hlavne ne palcove ...
-> Zazaa: Origo zadní disk na r5 turbo 11 /15 stojí 3000 E
-> Bery: no valeli se v novejch dvorech v tom bazaci s gumama jeste kdysi kdyz byli u hlavni silnice a ted sem je tam zahlidnul naposled nejak predloni ? nebo kdy sem to tam asi byl naposled ....
byly tam dve sady (do modra a oranzova) ted nevim jestli chtel tenkrat litr nebo dva kus ... kola se me libily, ale co s nima kdyz guma na to neni
byly tam dve sady (do modra a oranzova) ted nevim jestli chtel tenkrat litr nebo dva kus ... kola se me libily, ale co s nima kdyz guma na to neni
-> Zazaa: jestli myslím to samý,tak pán je začal archivovat a nechce moc nic co mělo vztah k historikům pouštět a když tak za cenu jako jsou ty pneu na to...
-> Luky.: neco z netu ....
Vytvoření pneumatik Michelin TRX v roce 1975 byl první krok k tomu aby ráfek a pneumatika pracovaly jako celek který seděl vlastnostem vozidla. Dříve byly dva protichůdné proudy. Buď vysoké pneumatiky pro komfortní jízdu a nízké pro přesné řízení. TRX byly první nízkoprofilové pneumatiky s komfortem vysokých. TR znamená Tension Répartie, tedy rozdělené napětí. Snaha byla rozdělit namáhání po celé pneumatice. . Nový ráfek TRX byl vytvořen s nižším a plošším okolkem než standardní předchozí typy. Také lem TRX pneumatik byl změněn tak aby seděl novému ráfku. Výsledek měl vícestupňové zaoblení bočnice pneumatiky dodávající vyjímečnou směrovou stabilitu a zároveň komfortní jízdu. Michelin vyvinul také kola TDX, které sedí jen na TDX ráfcích. Disky mají v sedlech navíc žlábek po celém obvodu, do kterého zapadá další lem na pneumatice. Díky tomu měla tato pneumatika garantovaný dojezd bez vzduchu s tím že se nezuje. TRX pneumatiky se používali na mnoho aut ze sedmdesátých až začátku devadesátých let, jako Ferrari, BMW, Renault Alpine, Alfa Romeo, Peugeot, Renault 5 Turbo, Citroen. Úspěšně se používaly v rallye na Audi Quattro, 205 Turbo 16 and R5 Turbo.
Vytvoření pneumatik Michelin TRX v roce 1975 byl první krok k tomu aby ráfek a pneumatika pracovaly jako celek který seděl vlastnostem vozidla. Dříve byly dva protichůdné proudy. Buď vysoké pneumatiky pro komfortní jízdu a nízké pro přesné řízení. TRX byly první nízkoprofilové pneumatiky s komfortem vysokých. TR znamená Tension Répartie, tedy rozdělené napětí. Snaha byla rozdělit namáhání po celé pneumatice. . Nový ráfek TRX byl vytvořen s nižším a plošším okolkem než standardní předchozí typy. Také lem TRX pneumatik byl změněn tak aby seděl novému ráfku. Výsledek měl vícestupňové zaoblení bočnice pneumatiky dodávající vyjímečnou směrovou stabilitu a zároveň komfortní jízdu. Michelin vyvinul také kola TDX, které sedí jen na TDX ráfcích. Disky mají v sedlech navíc žlábek po celém obvodu, do kterého zapadá další lem na pneumatice. Díky tomu měla tato pneumatika garantovaný dojezd bez vzduchu s tím že se nezuje. TRX pneumatiky se používali na mnoho aut ze sedmdesátých až začátku devadesátých let, jako Ferrari, BMW, Renault Alpine, Alfa Romeo, Peugeot, Renault 5 Turbo, Citroen. Úspěšně se používaly v rallye na Audi Quattro, 205 Turbo 16 and R5 Turbo.
-> Luky.: neni to ani 14" ani 15" ale neco mezi takze musis mit specialni pn eumatiku kterou vyrabi monentalne snad jen michelin a za neskutecnou palici :)
Zazaa 16.02.11 15:01:18 napsal: → Jirik_Tuňák: bohuzel jsou to TRX kola takze na to nejde prakticky sehnat pneumatika :(
A to znamená co?
A to znamená co?
-> Jirik_Tuňák: ty kola na foto (tusim R5 alpine ?) vim kde se v tomhle rozmeru dve sady valej (nebo aspon valely) ...
bohuzel jsou to TRX kola takze na to nejde prakticky sehnat pneumatika :(
bohuzel jsou to TRX kola takze na to nejde prakticky sehnat pneumatika :(
-> Gemini: dufam ze to tak bude ako pises, doprial by som ti konecne po 2 "neuspechoch", auto s ktorym budes jazdit a nie sa v nom len rypat, auto ktore bude drahe alebo drahsie ako tie doposial ale budes mat z neho radost a bude hlavne poriadne jazdit.
-> Gemini: Krááásné. 
Jinak tyhle jsou trošku podobný. Už jsem někde právě ty disky co tam máš na 5ce viděl.
upload.wikimedia.org/wiki pedia/.../Renault_5_Turbo- RockvilleMDshow2007.jpg
Jinak když dáš dopředu znak VW a dozadu TDi, tak budeš všude první.

Jinak tyhle jsou trošku podobný. Už jsem někde právě ty disky co tam máš na 5ce viděl.
upload.wikimedia.org/wiki pedia/.../Renault_5_Turbo- RockvilleMDshow2007.jpg
Jinak když dáš dopředu znak VW a dozadu TDi, tak budeš všude první.

-> petr s: bohuzel, nemal som tu moznost.....nastastie fotiek a rozmerov mame dost....
-> 4dams: disky su 10x15 z nejakeho jeepa
-> pistaa: vpredu aj vzadu budu vetrane kotuce 259mm, vodny chladic bude taky velky, ako sa len zmesti :) robime to tak aby sme sa nemuseli vyhovarat :)
-> 4dams: disky su 10x15 z nejakeho jeepa
-> pistaa: vpredu aj vzadu budu vetrane kotuce 259mm, vodny chladic bude taky velky, ako sa len zmesti :) robime to tak aby sme sa nemuseli vyhovarat :)
-> pistaa: Udělá 350 koní
-> Gemini: aj okruhy? pamataj si co pises ked ta na okruh budem tahat .. aby si sa potom nevyhovaral ze to neuchladi, neubrzdi, a ze to nie je na okruh..
tie kolesa vyzeraju zaujimavo, su original?
-> Gemini: Prohledl a změřil jsi nějakou 5 ve francii?
-> anubis: bude to pravy zavodak.....vrchy, okruhy, mozno nejaku minirally
brm brm

-> Gemini: nádhera
budeš stavět B-čko nebo ,,sérii" ?

Tož jsem zvědavý a držím palce při stavbě 

super kara
tak hlavne at se dari






-> Gemini: Konečně
-> Gemini:



nove capy (spodne 2x, vrchne 2x, riadenia 2x, kost,hardy spoj riadenia) za 40 €
takto vyzera motor z darcovskeho auta R5 Alpine Turbo (povodne 110 HP)