skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kdo rozumí Passatům?
-> Syny: Na T4 máme tužkou z Ikea zaaretovaný zrcátko už řadu let :D.
-> 1560: Kdybych ji mel, tak jsem ji tam dal - ac bys prez ni videl taky prd. Tohle je oprava "mas izolacku, par sirek a zbytek chemoprenu - zachran odlepeny zrcatko" :)
-> Syny:
Jsi tam mohl dát alespoň průhlednou pásku, takto prd vidíš
Jsi tam mohl dát alespoň průhlednou pásku, takto prd vidíš

-> saskyn2: No ja ted nevim co tam serou, ale tusim ze Lucasy a ty jsem mel na 120tce 2x a obe sady se zvlnily. Nwktmu to udelalo to same poud si dobre pamatuju. Takze si nemyslim, ze u Passata to bude necim jinym :)
-> Syny: Jo tak to už si asi nesednou
ale už se mi i stalo že nový kotouče byly nějaký špatný a kopaly. Dokonce se mi dvakrát stalo, že přetočenej kotouč kopal, ale brutálně a až po cca 1000km, pak jsem přišel na to že to byl asi pořád ten samej kotouč(znova přetočenej, vždycky jich dávám k soustružníkovi víc párů najednou a asi sem mezi ně přimíchal ten kopající) a vzhledem k tomu že nekopal hned ale zase až po 1000km tak to byla asi nějaká výrobní vada bo co.-> šadesa: no naštěstí, protože kdyby to člověk měl platit ze svého tak je to cca 40 litrů.

-> saskyn2 14.01.14 17:31:30: no tak určitě
-> saskyn2: Ty jsou novy uz 9000 km :)
-> šadesa 14.01.14 15:48:11: jen pro tvé info PPD jednotka je vstřik, to je právě to co ve VW mění, takže je to vlastně výhoda, u starého auta máš nový vstřiky.
-> Syny: Nový kotouče to někdy dělaj než si brzdy sednou.
-> Syny: Nový kotouče to někdy dělaj než si brzdy sednou.
-> Majki: A prave proto ze to je sluzebak je mi to u riti :) Ne to kecam. Porad premejslim, ze bych si ho potom od firmy odkoupil. Jelikoz moje auto na tom neni uz moc dobre a po poslednim servisu pred tydnem jsem se uz rozhodl, ze po navratu z UK to auto proste konci. V zajmu zdravi vsech co tim autem jezdi uz to nebudu dal natahovat. Potrebuju ted jen aby jezdil dokud jsem v prdeli (tedy jednu TK v breznu jeste) a pak hotovo. Bud ho prodam za nakou sranda sumu a nebo pude rovnou na vrakac. Ale to jsem odbocil. Kdyz uz ale o tej mej Cordobe pisu, tak tenhle problem jsem na tom aute mel od doby co ho mam. Vymenil jsem komplet brzdy se vsema komponenatma jich se tykajicich (defakto jsou tam 2-3 roky stary brzdy po kompletni generalce) a skoro vsechno co slo a stejne nepomohlo nic. Pomohlo totiz neresit to. Jelikoz to po roce co jsem to prestal resit a smiril se s tim samo preslo :) Na tom Passatu to resit nebudu vubec. Neni to tak hrozny, dela to celkem malo a jen pri malym pribrzdeni - a to mam pocit ze jeste ne vzdy :) Kope to do brzdy a do volantu, ale fakt jen drobet. Nekde jsem o tom nasel clanek - dokonce ho mam snad i v PDFku v notebooku. Tusim ze se tam psalo, ze to snad muzou delat i silenty, ale to nechci kecat. Muzu ho zkusit najit ale ;)
-> Syny: ty máš sluzebaka tak to začni řešit a pak dej vědět co to je
preci jen se na služebním tak moc věci neřeši jak na svém a hlavně to tolik neboli...

-> venni 13.01.14 09:34:06: nejhorší když máš ppd jednotky ty se serou právě na 125kw
-> Majki 13.01.14 08:48:39: Me to dela na B6 taky. A to mam brzdy komplet novy taktez :) Ale dela mi to jen pri solichani brzdy a pribrzdovani. Jak na to slapnu vic, tak uz to nedela.
-> Tampajs: stalo se, taky rovny... nevím jak pod zatěží...
-> Kuladmin: řizení OK. Hučení není slyšet...
-> Kuladmin: řizení OK. Hučení není slyšet...
-> Majki: V případě že kotouče nepomůžou..Nejčastější závadou je křivá dosedací plocha náboje.. Tedy výměna ložisek+nábojů :) Ale stejně bych ten náboj taky nejdřív přeměřil..
-> Majki: A v rizeni asi taky vuli nemas vid? pak by to mohly byt ty loziska ale tam zas neverim ze bys neslysel huceni apod.
jj, s tím mají problém PD 2.0, dělá to sharik, stojí to asi 4000, ve většině případů stačí šestihran za 100kč, ale když už to člověk rozdělává tak je lepší to udělat pořádně. 2011 už s tím určitě nemá problém
-> jok3r 13.01.14 19:31:05: vieme o čo sa jedná ale týka sa to PD viacmenej
-> suri: tak ted popravde nevim vim ze to ma tech 103kW a je to rok 2011 nebo jakej,,,tusim ze tam byla na olejovym cerpadle naka sestihrana hridelka ktera kdyz se protoci tak je to spatny, ten co to opravuje tak to vari laserem natvrdo
-> jok3r 13.01.14 18:17:11: hádam PD , CR ká s týmto už problém nemali
-> venni: CRka meli nakou nahovno osicku olejovyho cerpadla,,, nechat zkontrolovat a kdyztak to nekdo v litomericich predelava na nerozbitnou verzi,,, kdyztak bych zjistil od kamose co to auto ma a resil to ;)
-> saskyn2: uchylkoměr téměř bez vykyvu... ložiska mě nenapadly... asi to zkusím....
-> Majki: Řekl bych že na 99% kotouče, bud vadný nový nebo blbě nasazený-vystředěný, pak možná zkontrolovat ložiska.
-> venni: Na 16V byly vstřiky bud už udělaný nebo ti je udělaji, PD jsou všechny do 7/2008 a 125kw je super svezení, ale asi nejproblematičtější motor s DPF, já bych do něj klidně šel jenom kvůli tomu jak to jede. DSG super ale musíš každých 60tkm dělat olej, jinak zakuká mechatronika.
-> venni: Na 16V byly vstřiky bud už udělaný nebo ti je udělaji, PD jsou všechny do 7/2008 a 125kw je super svezení, ale asi nejproblematičtější motor s DPF, já bych do něj klidně šel jenom kvůli tomu jak to jede. DSG super ale musíš každých 60tkm dělat olej, jinak zakuká mechatronika.
Jen takovej rychlej polodotaz,má někdo zkušenosti s Volkswagen Passat kombi 2.0 TDI DSG ? rok 07,103 kW
EDIT: tak už nic,auto bylo bourané a před pár lety už mělo na tacho o pár tisíc víc než dnes...
Co jsem tak nějak pohledal,tak v roce 2009 byla nějaká svolávačka kvuli nějakýmu olejovýmu čidlu v převodovce.Pak teda kdyby to byl 16V tak kouknout jestli jsou měněmý vstřiky...popř ty zadní vrata,dál nějaký postřehy na tuhle motorizaci a užasnou DSG převodovku? Nebo je lepší hledat 2,0 Tdi 125kW. Jestli to dobře pobíram 103kW je PD a 125kW je CR ?
EDIT: tak už nic,auto bylo bourané a před pár lety už mělo na tacho o pár tisíc víc než dnes...
Co jsem tak nějak pohledal,tak v roce 2009 byla nějaká svolávačka kvuli nějakýmu olejovýmu čidlu v převodovce.Pak teda kdyby to byl 16V tak kouknout jestli jsou měněmý vstřiky...popř ty zadní vrata,dál nějaký postřehy na tuhle motorizaci a užasnou DSG převodovku? Nebo je lepší hledat 2,0 Tdi 125kW. Jestli to dobře pobíram 103kW je PD a 125kW je CR ?
-> šadesa: zapomněl jsem, diagnostika bez chyby... a čepy jsou v nové jak jsem psal níže...
-> Majki 13.01.14 08:48:39: možná abs taky dělá občas rotiku,nemáš vháji čepy ?
zkusím položit dotaz zde. Passat B5,5 2005 1,9TDi 96kW 4motion při brzdění kope do volantu... přední kotouče měněny za nové a ty zkontrolovane uchylkpměrem a jsou rovné, taktéž zadek, vyměněna komplet přední náprava, naposled měněny homokyneticky kloub, vnější i vnitřní na levém předku který měl vůli na pravé bez viditelné vule.... a dělá to furt! Už jsem bezradný, co dál by to mohlo byt?
-> Nwkt: No prej tahle uprava nevyzaduje Cipa (ani Dejla). A 66kW je starej kvalitni traktor. Ikdyz je fakt, ze traktor je i kamaradova A6 2,5TDi.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A proč ne rovnou 81 kW?
a dát tam jiný vstřiky a větší turbo s čipsem 


No je fakt, ze benziny jsou levnejsi. Kamaraduv tata prodaval nejakou tu silenost... atmosferickej sestival 2,8 snad. To nikdo nechce
Sel asi za 45. Nejnizsi spotreba co kdy dosahli bylo prej 9,5l na sto a to nejel ve meste a ritil se takovym stylem, ze ho predjizdely trabanty 
Ja bych passika taky chtel. Nejlip asi rotacku 66kW a dat tam vstriky z 81kW jak se to dela u octavy.


Ja bych passika taky chtel. Nejlip asi rotacku 66kW a dat tam vstriky z 81kW jak se to dela u octavy.
Má to víceprvkovku, to znamená na každý straně 4 hliníkový ramena s kulákem jako A6/superb a většinou to má najeto mazec a je to asi nejslabší místo těhle pašíků. Cena záleží na výbavě a stavu, benzíny jsou o něco levnější, nafty se v rozumném stavu prodávaji tak od 60 výš, záleží na náhodě, ale pro porovnání cen je nejlepší kouknout třeba na www.tipcars.cz
-> Shader: 25.04.11 16:14:43Kamarád prodal tenhle ročník za 45 000
Bylo to v plný náloži ( béžová kůže, klima atd ) ale už měl něco za sebou. A to ho prodal s novou přední nápravou plus komplet brzdy. Jinak si myslím se solidní výbavou tak za 70 000Kč. Hlavně bacha na historii 


-> Nwkt: Prd, passik ma vepredu viceprvek.
-> alpin: ajo
-> Nwkt: toledo má ale nápravu jako okta , b5 ma lichobežníkovú 4 ramená na kolo
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jestli má p(r)assat stejnou/podobnou nápravu tak tam jsou 2 silenty a jeden kulák. A vyměnit jde všechno
-> Nwkt: Tam nejsou vsude sulinobloky, ale i kulaky ne.
-> saskyn2: Proč nový ramena? Řikam si, že je lepší dát do starejch tvrdší silenty než tam cpát nějaký vika ramena
-> saskyn2: V jaké cenové relaci se ty vozy pohybují? Je to zmíněný r.v. 97 a má to naběháno 200tkm.
-> alpin: -> Shader: Spíš už B5, jsou to nesmrtelná auta, pozink ale úplně jiný než na tech nových mrdk.ch, nehnije to , jediný problém je přední náprava na kterou to chce koupit nový ranena a ne to bastlit po kouskách, já na ní najel 180 tkm bez problémů, pak to chce ošetřit aby do toho nezatékalo(problém s komfortkou která je pod nohama řidiče- to musel vymýšlet fakt blbec) jinak fakt super pohodlný a spolehlivý auto, já do toho lil akorát naftu a olej, ještě zkontrolovat VIN aby to nebylo převařený, za ty peníze nic lepšího neseženeš, já když to prodával tak měl 550tkm, origo výfuk, nic zrezlého, akorát už začal zlobit automat.
-> Shader: 97 by mal byť ešte B4 , jo ten vydrží
Zdarec
Hoši chci se zeptat, má někdo zkušenosti s VW Passat 3b 1.9tdi je to r.v. 97. Je to spolehlivý vůz, spolehlivý motor?
Hoši chci se zeptat, má někdo zkušenosti s VW Passat 3b 1.9tdi je to r.v. 97. Je to spolehlivý vůz, spolehlivý motor?
-> saskyn2: Tak právě jsem objednal knížku jak na to,tak už se to snad potom bude dělat samo

-> Elvis: Kup si k tomu knížku Jak na to
Polstr je v pohodě, pro mě práce na půl minuty, ale spíš se stahovačkou se budeš muset trochu poprat, možná by bylo lepší kdyby ti to rozebíral někdo kdo tomu víc rozumí, jsou tam různý fígle, musíš nejdřív vyndat vložku zámku(zboku dveří je dirka a v ní povolit hvězdičku, pak jde normálně vytáhnout ven), pak vyvaknout lanko z kliky, stáhnout okno, dírama ve stahovačce okno povolit, povolit zámek a pak stahovačku a pak celý komplet můžeš vyndat. Největší labůžo je když rozebíram dveře který už nejsou na autě, to to musim napojit na baterku abych sjel oknem
Když víš kam šáhnout tak je to pohoda, práce do 10 minut i s polstrem, ale když nevíš jak na to tak nic moc, ted jsem rozebíral dveře z novýho pásovce, úplně jiný systém a byl jsem z toho celkem ve smrti

Polstr je v pohodě, pro mě práce na půl minuty, ale spíš se stahovačkou se budeš muset trochu poprat, možná by bylo lepší kdyby ti to rozebíral někdo kdo tomu víc rozumí, jsou tam různý fígle, musíš nejdřív vyndat vložku zámku(zboku dveří je dirka a v ní povolit hvězdičku, pak jde normálně vytáhnout ven), pak vyvaknout lanko z kliky, stáhnout okno, dírama ve stahovačce okno povolit, povolit zámek a pak stahovačku a pak celý komplet můžeš vyndat. Největší labůžo je když rozebíram dveře který už nejsou na autě, to to musim napojit na baterku abych sjel oknem

Když víš kam šáhnout tak je to pohoda, práce do 10 minut i s polstrem, ale když nevíš jak na to tak nic moc, ted jsem rozebíral dveře z novýho pásovce, úplně jiný systém a byl jsem z toho celkem ve smrti

-> saskyn2: jj děkuji ti,to bude zase porod to dávat dolů 

-> J3STER: to nas tu viac takych
Já čet "Kdo rozumí prasatům?"




-> Elvis: jj, přesně tak, + dva šrouby(resp.3 u předních) jsou pod madlem
-> saskyn2: a ještě prosím potřebuji jednu radu,tak zámky mi známej hodí o vejkendu a jak se u toho sundávají tapece?Co sem se díval tak ze spodu jsou dva šrouby a jinak zbytek je tam nějak nacvakanej do dveří?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: aj ja to čítam ako Dedo Kováč :-)