skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
-> Peca: a za cos to teda nakonec vyměnil? máš maxidot?
Kdyby chtel nekdo pekny budiky na II. Galaxy s funkcnim ceskym poloDOTem, mam tu jedny svoje navic na motorizaci TDi 85kW.
-> vhml: akorat soused s TDi ted nenastartuje :-)) joo, tyhle faily znam.
-> vhml:
hlavně, že jsi na to přišel


-> Jarda/felda 30.10.14 20:17:48: ne. Prvně umřela komfortka, tak jsem koukal na pojistky. A pak jsem jí omylem nedal zpátky, ale do vedlejšího neobsazenýho slotu
-> vhml 30.10.14 18:57:56: takže pojistka na oko dobrá a ve skutečnosti špatná ? s timhle sem se taky potrápil :D ted už pojistky propískávám když si nejsem jistej 

-> vhml:




Víte jak po třech dnech zoufalství opravíte centrální zamykání na benzínovým autě? Vyndáte pojistku z předehřevu nafty a vrátíte jí do centrálního zamykání ....
-> Karel.: JJ už to koumám na stránkách Vifu. 

-> jate-line: nene na benzín a diesel je jinej VIF
Je s tím Vifem pakárna hlavně v zimě, nesmí to být někde v mrazu, ale když člověk bere do plna tak se to určitě vyplatí. Taky leju někdy 2násobné dávky a naftový filtr (po třech letech) byl uvnitř jako nový.
Do benálu jsem to zatím nezkoušel, ale tam je jiný ten aditiv nebo je to samé?
Do benálu jsem to zatím nezkoušel, ale tam je jiný ten aditiv nebo je to samé?
-> vhml: taky bych to tak chápal, ale na ty vstřiky je to tak i tak lepší to tam dát

-> Karel. 30.10.14 09:34:25: dopisoval jsem si s VIFem ohledně aditivování 100 oktanů. Prej to nebude mít zdaleka takovej přínos jako u obyčejné 95, ale rozhodně to není na škodu ani v dvojnásobném množství...
-> jate-line: Mám taky PD, proto kvůli vstřikům radši kvalitní, nejsem tak bohatej,abych kupoval levný věci
Dle mě je to taky hovadina, jen mě zajímá názor ostatních. Tam hlavně tomu to nemá jak ublížít. Dávám normálně dle návodu a hotovo

Dle mě je to taky hovadina, jen mě zajímá názor ostatních. Tam hlavně tomu to nemá jak ublížít. Dávám normálně dle návodu a hotovo
-> Karel.: Velká blbost, leju tam vif v létě i v zimě, beru jak prémiovou tak klasiku snažím se jen u ověřených pump, protože mám PD (více přísad neuškodí, ale není to že čím víc tím to líp pojede) 

Malej dotaz používáte někdo VIF na zimu? Beru naftu pouze OMV a Benzina a to ještě tu dražší variantu (vervu) a někde jsem četl, že VIF může v téhle kombinaci uškodit, že buď horší naftu a VIF a nebo jen lepší bez přísad, zdá se mi to jako dost velká blbost, ale zajímali by mě vaše názory.
-> Pavel P@nkáč 29.10.14 21:55:38: většinu jo, ale všechny taky ještě ne.
Ale auto normálně zabliká, zhasne se, ale zámky se nezamknou.
Ale auto normálně zabliká, zhasne se, ale zámky se nezamknou.
-> Pavel P@nkáč 29.10.14 21:53:50: když opravu všeho ostatního stačilo jen odpojit baterku... 

-> vhml: vždycky začínám pojistkama při takovejhle zavadach ale to už jsi kontroloval určitě
-> vhml: Se stav, můžeme vyzkoušet různý verze. Mě se třeba taky climatronick nebavil po KKLku, bylo potřeba změnit nastavení portu ...
-> vhml: tak smazaní ti nepomuže na to zapomeň

-> Pavel P@nkáč 29.10.14 21:50:46: Zkusím se do ní teprve dostat. S vagem 304 se údajně nebaví. Zkusím někde napojit něco lepšího. Třeba to bude jen o smazání nějaký kraviny.
-> vhml: to jsou takove nejčastější problemy s komfortkou, u passatu nesvití lampičky v každym druhým...ja bych asi šel po komfortce nejlepe pujčit se stejnym čislem od nekoho na vyzkoušení, ale vím že to není zrovna jednoduchy řešení...
-> Pavel P@nkáč 29.10.14 21:30:59: okna chodili i předtím. Lampičky začali svítit po odpojení a znovu připojení baterky. Teď funguje všechno kromě zámků a kontrolky vyhřívání předního okna ( ale ta řekněme třeba umřela, vyhřívání funguje )
-> vhml: a okna chodí a vnitřní lampičky svití?
-> Kubis09 29.10.14 21:08:34: mě to ale píše jen při komunikaci s komfortní jednotkou
hm tuto hlášku mi taky píše vag, donedávna jel v pohodě. Asi umřel :D
zkusim toto
dieselpower.cz/forum/view topic.php?p=970470&a...
zkusim toto
dieselpower.cz/forum/view topic.php?p=970470&a...
Tak jsem se maličko hnul z místa. Po odpojení a znovu připojení baterky už funguje vše kromě centrálu a otevírání kufru.
Zkusil jsem se VAGem připojit na adresu 09, vypsalo mi to multifunkční jednotku 7M0 962 258 K, ale nekomunikuje to s ní. Napíše mi to po chvíli Příliš mnoho chyb během přenosu ( nebo něco v tom smyslu )
Tuší někdo jak pokračovat dál?
Zkusil jsem se VAGem připojit na adresu 09, vypsalo mi to multifunkční jednotku 7M0 962 258 K, ale nekomunikuje to s ní. Napíše mi to po chvíli Příliš mnoho chyb během přenosu ( nebo něco v tom smyslu )
Tuší někdo jak pokračovat dál?
-> Nwkt 28.10.14 21:37:47: zkusím. Podle mě to zkurvili ty Hidky, protože jsem odemkl, ale po odjezdu už nefungovalo nic. Akorát stropní hodiny umřeli o tři rozsvícení dýl.
BTW: Prodám HIDky H4
BTW: Prodám HIDky H4

-> vhml: Má, může bejt kouslá - např. po startu těch hidek
-> Nwkt 28.10.14 21:35:12: Bateku jsem neodpojoval. To má nějaký logicky opodstatnění k opravě?
Pojistky jsem měl dneska skoro všechny venku jestli není něco prasklýho. Pak jsou tam ještě nějaký, co jsem bez nářadí nevyndal, nebyl jsem v dílně.
Pojistky jsem měl dneska skoro všechny venku jestli není něco prasklýho. Pak jsou tam ještě nějaký, co jsem bez nářadí nevyndal, nebyl jsem v dílně.
odpojiť baterku ak sa preberie tak asi odchádza komfortka
-> vhml: Baterku jsi zkoušel odpojit? Projít pojistky na baterce jestli nejsou zaoxidovaný ...
-> Nwkt 28.10.14 21:32:34: 46 se mi nehlásí. Ale nevím kde to má bejt.
-> vhml: Komfort se nehlásí, akorát nevím pod jakou adresou to budeš mít, 46?
Dnes ráno mi pro změnu přestala fungovat většina elektroniky - centrál nezamknu, kufr neotevřu, blinkry, dálková světla, hlídání žárovek, hodiny, vyhřívání oken, stěrače. Tuší někdo odkud hledat problém? Pojistky jsou všechny v pořádku. Na jaké adrese je nějaká jednotka co to může řídit? Ve vagu se mi ohlásí jen motor, abs a přístrojovka. Dost možná to má něco společného s včerejší montáží HID světel ( včera ale fungovalo vše a dlouho jsem si s tím hrál ) .
Mám podezření, že mi nefunguje čidlo klepání ( 1,8T AJH ) pokud táhnu plaťák tak v oblasti nejvyššího kroutaku to detonuje jako prase, musím ject o kvalt níž a do všech kopců točit 4000.
Kterak zdiagostikovat, že fakt nefunguje? Stává se, že odejde nebo může bejt chyba jinde? Kde na motoru ho vůbec hledat?
Kterak zdiagostikovat, že fakt nefunguje? Stává se, že odejde nebo může bejt chyba jinde? Kde na motoru ho vůbec hledat?
nemáte někdo zájem o motorek přídavnýho vodního čerpadla? Na bufík
číslo BOSCH: 0392020073
www.autosip.cz/detail/... /vodni-cerpadlo-pro-bosch- d5wz-audi-ford-seat-vw-t4- sharan-0392020073
cena 2000kč, úplně nové, případně dohoda
číslo BOSCH: 0392020073
www.autosip.cz/detail/... /vodni-cerpadlo-pro-bosch- d5wz-audi-ford-seat-vw-t4- sharan-0392020073
cena 2000kč, úplně nové, případně dohoda
-> Pavel P@nkáč: ¨tak jsou tam 3 těsnění a vím, že ty gumy vevnitř už občas netěsní jak mají, o nátrubku vím, ale chci to sundat celý.
-> darklord: Mě zatím ŤUK ŤUK slouží a snad vydrží než bude nástupce. Stejně jako všechno ostatní co je na tom motoru původní... tzn všechno 

-> dragon_cb_cz: moja ma 320 tiez, ale uz odkedy som auto pri 250k kupil viem ze je v riti, nova sedi v garazi pod ponkom ale nejsou lidi na to aby sa to spravilo (ved to poznas, ked uz sa v tom rypat tak sa vymenia gufera na spajzke, pretesni motor, atd vsecky prace na ktore treba motor/spajzku von) - a ked sa to vezme kolek a kolem, tak je to na tri dni bez auta...
-> Karel.: a co chceš přetěsňovat? ten nahubek se me taky vyklal a pořadně to neposilovalo , stačí ho přelepit a funguje dal,
-> Karel. 22.10.14 21:00:57: občas z toho začne tect nafta, vyklající se nátrubek na podtlak
-> Jarda/felda: a víš co tam je za problémy?vždyˇtam kromě úniku vzduchu snad nic nemůže být ne?
-> darklord: Nestraš, mě ta moje s 320ti tisícema na hrbu musí ještě vydržet než bude novej povoz 

-> Karel. 22.10.14 20:30:58: jetej, na Dieselpower Ladas by moh mít 

-> Jarda/felda: nejseš první co mi to říká, ani jsem netušil, že se dělali 2 výrobci co tam bylo za problém? Jako 9tis se mi do toho fakt nechce dávat, za to jsem teď koupil gumy
Rád bych to přetěsnil, tam přece nemůže být jinej problém ne?


-> Petkar: ze sa dvojhmota vysere v 230tkm je celkom bezne ked ma planovanu zivotnost ~150tkm. za to chip isto nemoze
-> Karel. 22.10.14 16:24:15: luk vyhodit a dát bosch 
