skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vaz Lada Zigulik
-> Jarda: vylozene produkcni vuz... to je zas zvast :)
-> Jarda: Vim,ale stejně mě to sere.. Jestli by byla půlka pravdy v tom co věděl a měl vyzkoušený - tak se ta dnešní hračka na baterky Tesla může jit akorát tak víš co
Aspoň že mu nechali tu jednotku el.mag.indukčnosti.


-> MVM 08.11.17 21:09:05: teslu auto, ne vynalezce

-> Jarda: Mě se libí jak se píše že "někdo " předběhl Teslu. Pan Nikola Tesla předběhl především uplně všechny, a kdoví kde bysme byli dneska kdybychom využívali vše, co chtěl lidem nabídnout... 

-> Petrson 21.10.17 10:38:21: zajimave, jak to maceji, tak proc to sakra tak hnije...
jinak vcera v tom Najemnym vrahovi 2 v nive jezdil i Jason Statham, ceklal jsem nejakou akci, ale nic :(
jinak vcera v tom Najemnym vrahovi 2 v nive jezdil i Jason Statham, ceklal jsem nejakou akci, ale nic :(
-> Jarda: ano pravdu máš, 90 včetně dopravy do Vídně
-> OTA-MTX 20.10.17 20:50:11: za kolik sel? v rusku se jeste nedavno nechal koupit fungl novej za v prepoctu cca 60tis. kc - tusim euro 4, kolik by stal u nas tezko rict, kdyz buchanku tam koupis za 167tis. kc a u nas od 400 nahoru :(
Todle byl tusim ten jeste nejlepsi motor (1.7 bez hydrostelu, hydronapinaku a dvouradej rozvodak) s nejhorsi elektrikou (general motors) okolo ze? to co mam v dlouhe nive...
Todle byl tusim ten jeste nejlepsi motor (1.7 bez hydrostelu, hydronapinaku a dvouradej rozvodak) s nejhorsi elektrikou (general motors) okolo ze? to co mam v dlouhe nive...
nedávno se tu řešil žigul po mém strýci s najetýmu18tis km, nakonec prodáno do rakouska, kupující si ho anšel na bazoši a sám volal, anglicky neumel:)
-> Milan 136 15.10.17 22:26:59: ale zas jedno ji uprit nelze, pokud si nesedne poradne na bricho, tak proste jede... pri testech prototyp projel vic, nez jakykoliv tezky offroad - uaz to chtel opakovat a dopadlo to stejne ve prospech nivy, v tajikistanu, co mi tam neco varil, tak kroutil hlavou, ze niva neni na skakani po obrovskych sutrech, ale na mekci bahnity teren... tady je porovnani s yeti
https://www.youtube.com/w atch?v=DIWNWdeTHAA
https://www.youtube.com/w atch?v=DIWNWdeTHAA
-> Milan 136 15.10.17 22:26:59: zase ta zadni naprava...
todle neudela jen jedna kost, jednu - zrejme horni musel mit utrzenou a povolila ta spodni
ja s utrzenou horni jel pres kilo z madarska a vubec jsem si toho nevsiml, jen ten zadek byl trochu neklidnej :) kdyby povolila druha horni nebo spodni, tak bylo vymalovano, premyslim, ze tohle pojistim nejakyma kurtama, kor kdyz bych udelal ten centralni cep ala defik... to pak drzi jen v jednom bode ten vrsek
edit:
tak jsem na to jeste koukal a spodni se vyrvala i s drzakem, ja do toho drzaku namlatil 3,5 Ucko, kdyz jsem mel odrezane prahy a cele jsem to ruzne navrtal a provaril, po Africe se mi tam objevily nejake trhliny, tak jsem to jen zavaril, jak to vypada ted ani nevim, jeste jsem na to nekoukal :))) mozna mu tam ta spodni kost uz visela a zaprel ji o ty koleje, tim se cela zadni naprava pretocila, vytrhl se kardan atd.


edit:
tak jsem na to jeste koukal a spodni se vyrvala i s drzakem, ja do toho drzaku namlatil 3,5 Ucko, kdyz jsem mel odrezane prahy a cele jsem to ruzne navrtal a provaril, po Africe se mi tam objevily nejake trhliny, tak jsem to jen zavaril, jak to vypada ted ani nevim, jeste jsem na to nekoukal :))) mozna mu tam ta spodni kost uz visela a zaprel ji o ty koleje, tim se cela zadni naprava pretocila, vytrhl se kardan atd.
jedna lestenka z kyrgyzstanu, ikdyz hranatce moc nemusim...
V Uzbekistanu je Lada po Chevroletu nejrozsirenejsi auto
A moje fesanda
po 2 dnech jezdeni po dne Aralu. Co jsem vyztuzil, tak drzi, zatim mi varili jten drzak altiku za cca 250kc, mam uz bouchle i jedno kolo z jimnyho, urval jsem zasterku a jededen plastove lem. Ten torsen 70 je dobrej, ale chce to asi vic zkusenosti a ne to jen bezhlave brat u krku:). Ma to s nim snahu driftovat a kdyz se snazim jet v mezikoleji, tak me to do ni soupne, ale v mezikoleji to nenohl udrzet ani kolega s otevrenymi diferaky.

Kamarád docela akutně shání sadu disků (klidně s použitelnýma gumama) na nula šestku:
www.planetakoles.ru/disk/ .../5_x_13_498_et_23_dia_5 86
Nemáte někdo navíc nějaké neshnilé, rovné originál plecháče (4x98 5Jx13 ET 23, středová díra 58,6), nebo klidně nějaké liťáky ve stejném rozměru (případně s lehce jiným ET, ale aby pasovaly bez úprav na žigula a o nic neškrtaly) na prodej?
Gumy v origo rozměru 165 R13, nebo 185/70/13 - tedy stejné, jako na škodovku
Díky
www.planetakoles.ru/disk/ .../5_x_13_498_et_23_dia_5 86
Nemáte někdo navíc nějaké neshnilé, rovné originál plecháče (4x98 5Jx13 ET 23, středová díra 58,6), nebo klidně nějaké liťáky ve stejném rozměru (případně s lehce jiným ET, ale aby pasovaly bez úprav na žigula a o nic neškrtaly) na prodej?
Gumy v origo rozměru 165 R13, nebo 185/70/13 - tedy stejné, jako na škodovku

Díky

Kdyby někdo měl zájem tak nabízíme lízátka na jedničku s trochou snahy i na trojku k prodeji. U sériové auta lízátko mnohem výš.. kdyžtak SZ
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 20.06.17 11:22:03: Chválim, i ta fotka se povedla. To je normálně používaný most?
Jojo, muj fešák

-> minno 18.06.17 21:20:39: pohlinikovany mam vyfuk taky na nive a podrezava to a loupe se to po kusech
, ale ten koncovy dil tam byl puvodni od r. 1999, roury jsem urezal a navaril mezi ne tlumic nejaky stary fungl, ale skladovany na zahrade z lady 1500, byl na něm jeste stitek... a ted mi na STK rikal, ze mi klepe o zadni tlumic, tak to zas budu muset prekopat 


-> minno: akurát podjebávam predajcu že je to aspoň pekné oproti Rapidke :D
-> King: Áno, je. Ako vždy u ľudí, ktorí plávajú proti prúdu :) Ale ja mám so svojim vozidlom Škoda 120 pre takých ľudí celkom pochopenie :)
-> minno: Ale, ze je ten segment zakazniku novych Ladamobilu tak trosku zvlastni? :-)
Bratranec nemohol vydržať do augusta, tak si bol kúpiť Vestu v inom meste.
Dnes som sa bol v tom prioritne povoziť ako prvý ja
Ale nebolo moc času, tak len taký asi 15 km dlhý úsek. Z takejto jazdy nejde moc čo hodnotiť, je to celkom tichučké, ovláda sa to tak nejako celkom normálne - dobre, ľahko. Akurát čo ma zaujalo je na dnešnú dobu pomerne tenký veniec volantu (asi ako v starej škodovke), za to vonkajšie spätné zrkadlá sú obrovské, čo je fajn.
Exteriér sa mi páči, aj introš celkom fajn, no palubovka moc môj štýl nie je.
Uvidí sa, ako to bude chodiť a hlavne aká bude spoľahlivosť, to je to najpodstatnejšie.
Popozeral som trochu aj podvozok a motor. Motor vyzerá byť pekne zadeklovaný aj odspodu (proti kunám), pod motorom a prednou nápravou je akási ližina. Zadné brzdové bubny už chytené líškou. Celkom ma dostala povrchová úprava výfuku. Vyzerá to na pohlinikovaný plech, no zvary neošetrené, presne takto spracovaný výfuk som teraz dával na Punto (zn. Polmostrów). Z fabriky u nového auta by podľa mňa mal byť lepšie ošetrený výfuk.
No a čo mi ešte trochu prekážalo pri posede za volantom je dosť kolenu pravej nohy prekážajúci trčiaci kľúc zo spínacej skrinky :(
Dnes som sa bol v tom prioritne povoziť ako prvý ja

Exteriér sa mi páči, aj introš celkom fajn, no palubovka moc môj štýl nie je.
Uvidí sa, ako to bude chodiť a hlavne aká bude spoľahlivosť, to je to najpodstatnejšie.
Popozeral som trochu aj podvozok a motor. Motor vyzerá byť pekne zadeklovaný aj odspodu (proti kunám), pod motorom a prednou nápravou je akási ližina. Zadné brzdové bubny už chytené líškou. Celkom ma dostala povrchová úprava výfuku. Vyzerá to na pohlinikovaný plech, no zvary neošetrené, presne takto spracovaný výfuk som teraz dával na Punto (zn. Polmostrów). Z fabriky u nového auta by podľa mňa mal byť lepšie ošetrený výfuk.
No a čo mi ešte trochu prekážalo pri posede za volantom je dosť kolenu pravej nohy prekážajúci trčiaci kľúc zo spínacej skrinky :(
-> Jarda - zrušená registrace 13.06.17 09:34:07: ja tiež nie ale na cestu do práce sa ozaj nebudem prezliekať
-> King 12.06.17 23:13:03: kdysi vedle me zastavila pani se stodvacitkou a rika na rapida - taky skodovka, to mi na ty 2km denne staci a ja ji rikam, me taky na tech 100km :) ona vykulila oci a rika - manzel jezdi 30km a kupoval na to zanovni octavii :)))
-> suri 13.06.17 07:39:01: ja naoblikanej moc do auta nesedam, kor kdyz mam jeste vyhrev sedacky, naoblikanej jsem hrozne nepohyblivej a to by bylo kor v zime dost nebezpecne
-> suri 13.06.17 07:39:01: ja naoblikanej moc do auta nesedam, kor kdyz mam jeste vyhrev sedacky, naoblikanej jsem hrozne nepohyblivej a to by bylo kor v zime dost nebezpecne

-> King: vidíš , ja som nekonfekčný a vo felde som v pohode , aspoň mi nič nezavadzia a nič ma netlačí , jedine v zime naobliekaný by sa zišiel ešte jeden zub posunu sedadla dozadu
-> Jarda: Tak s nekolika feldama jsem mel tu cest jezdit sluzebne od novoty a pokud se clovek vyhne dalnici, da se i konverzovat se spolujezdcem :-) Ale jak rikam, je to "konfekcnosti " postavy soudruha za volantem. Octa 2 je pro me na dalku taky utrpeni a nedej boze, aby za mnou jeste sedelo děcko - to pak musim na Dolnim Dvoristi do lesa na houby, abych rozchodil krece do nohou :-) S tema manikama z kovarny...no, nevim, ale predpokladam, ze manik z kovarny nebo lisovny neni zas tolik za vodou, aby si moh dovolit dojizdet denne stovky km, kde ten komfort zacina hrat roli ;-)
-> Jirik_Tuňák1983: E61 stala prvniho majitele skoro 1,7 mega a naslo se i par kacek na stelovatelny "podstehníky " a nejakej ten lédr :-)
-> vhml 12.06.17 13:04:03: ja v nem jel jen jednou a pri 80km/h jsem myslel, ze se na pekne silnici rozpadne :) ale to bylo asi i stavem daneho kousku, niva ma velikej stredovej tunel, aby se tam vesly prevodovky a neni si kam oprit pravou nohu, to me vadi, kdyz si ji opru o paku redukce (nebo uzaverky - ted si nejsem jist), tak to neni moc prijemne...
Co se mi u nivy hodne libi je klasicka konstrukce s radovym motorem a primorazenou prevodovkou (proto bych nekdy rad poridil i tu 2101), skoda jen, ze s redukcni netvori monoblok, ubyla by s tim sposta problemu a prispelo by to i komfortu, to ze pouzili prevodovku ze zigula a a rovnou ji redukuji i na dlouhe, to mi neprijde jako vhodne reseni, minimalne dochazi ke ztrate v tom prevodu a dalsimu prispevku v hlucnosti...
Co se mi u nivy hodne libi je klasicka konstrukce s radovym motorem a primorazenou prevodovkou (proto bych nekdy rad poridil i tu 2101), skoda jen, ze s redukcni netvori monoblok, ubyla by s tim sposta problemu a prispelo by to i komfortu, to ze pouzili prevodovku ze zigula a a rovnou ji redukuji i na dlouhe, to mi neprijde jako vhodne reseni, minimalne dochazi ke ztrate v tom prevodu a dalsimu prispevku v hlucnosti...
-> vhml: s dlhsou prevodovkou by to spomalovalo aj z kopca
-> Jarda - zrušená registrace 12.06.17 12:44:36: zrovna Trabant je pro řidiče geniálně prostorný auto s absencí středovýho panelu. Bohužel mu cestovní talent sráží krátká převodovka.
-> King 12.06.17 12:24:01: ja z O2 jsem vic rozlamanej nez z feldy nebo rapida, kdybych jezdil trabantem, tak bych s Tebou i souhlasil... vlastne niva ma mozna nizsi komfort, nez trabant, co se tyce hlukove zateze urcite (ale kamarad rikal, ze to je vpoho, ze na sebe nemusime tolik kricet, jako ve vejde :)), felda je tichounka, ono je rozdil, jestli jezdis odjetou feldou nebo feldou ve slusnym stavu, rapid je trochu hlucnejsi, ale nic hrozneho, u nivy ty prevody proste hluk delat budou, Gckovyho mercedesa z ni neudelam a jako na 20tis. km rocne je nivka vpoho, clovek si v ni odpocine
rapida bych klidne pouzival na denni jezdeni, ale nechci ho znicit, protoze kazda zima je na nem znat, ne ze by na felde nebyla, ale od jezdeni to auto mam... to uz bych nemohl jezdit nicim.
Nekteri lidi jsou cely den v hluku, ale na par km museji mit extra komfortni auto, potrebuji ho?, myslim, ze i v te felde by si z lisovny, kovarny nebo treba brusirny odpocinuli

Nekteri lidi jsou cely den v hluku, ale na par km museji mit extra komfortni auto, potrebuji ho?, myslim, ze i v te felde by si z lisovny, kovarny nebo treba brusirny odpocinuli

-> King 12.06.17 12:24:01: Já jsem sice malej, ale i tak trpím ve vozech, které mají krátké sedáky. Když to tak vezmu, ty máš v E61 standardní sesle a nebo ty s tím délkově stavitelným podnožníkem?
Protože zrovna ty standardní taky žádná hitparáda pohodlnosti.
Protože zrovna ty standardní taky žádná hitparáda pohodlnosti.

-> Jarda: Ne, tim mam na mysli to, ze v tom uz clovek musi jenom sedet. Ergonomie sedacek, rizeni, komfort podvozku, hluk v kabine atd. Na nejaky pojizdky kolem komina se to da ignorovat, ale pri o soustavnym jezdeni uz to roli hraje. Jako, taky jsem kdysi obhajoval komfort rapidich sesli s tygrim potahem ve stoprdu s vleckou, ale obdobi, kdy jsem s tim lital stovky km denne a vracel se domu rozlamanej a s hucici palici, me trosku vratilo do reality. Kulatej Favorit je na tom o trosku lip, ale proste je to porad piksla konstruovana v první pulce devadesatek, kdy prumernej chlap meril par cm min, nez dneska a ja jsem bohuzel nadprumer i z dnesniho pohledu, takze cokoliv mensiho nez Sup me na delsi trase zacne srat kvuli nedostatku mista. Lezeni pod autem jsem sice na mysli nemel, ale oni preci jenom zy novejsi auta maji ten pomer mezi sezenim za volantem a lezenim pod autem ponekud lepsi ve prospech toho sezeni v relativnim komfortu :-)
-> suri 09.06.17 18:50:15: z nostalgie mozna jen kvuli tvarum, ale ono to s tim kvalitnim autem, ktere slo koupit v osmdesatych letech ma uz pramalo spolecneho (ale ona tomu odpovidala i dobova cena), co drzelo, to zeslabuji, kvalita zpracovani, to radeji nebudu komentovat, setri se kde se da - plechy, kabely, vodni hadice, obrabeni, lidske zdroje, od vstupu renaulta se zpracovani pry zas zlepsuje, ale zas se o to vic setri
(jenze, co by clovek chtel za ty penize je neuveritelne, ze to ma 3 diferaky a 2 prevodovky), nikdo uz ty prevody poradne neumi, ja si nechal profi postavit 2 diferaky (www.s3collection.cz/ ), plus do toho zadniho zamontovat torsen, no a jsem na dvacitce, prevodovky si uz delam sam, tam neni co pokazit, to se jen slozi a bud to dobre funguje nebo spatne :/
Ono, zas jde o to, na co to auto chces, ja chtel auto, co nejvic projede a je nejbliz skodovce, co se tyce opravitelnosti a tak, videl jsem, ze je na to dostupnejch spousta dilu, ale ze to budou takovy sracky jsem necekal no
-> Jirik_Tuňák1983 09.06.17 20:06:50: dnes uz se pekna auta (az na par vyjimek) nedelaji

Ono, zas jde o to, na co to auto chces, ja chtel auto, co nejvic projede a je nejbliz skodovce, co se tyce opravitelnosti a tak, videl jsem, ze je na to dostupnejch spousta dilu, ale ze to budou takovy sracky jsem necekal no

-> Jirik_Tuňák1983 09.06.17 20:06:50: dnes uz se pekna auta (az na par vyjimek) nedelaji

-> King 09.06.17 00:45:37: to pohybove ustroji myslis, ze pod tim lezim?, ale tak servisovat se musi kazde auto a kdyz je spatne pocasi, tak delam jen to nejnutnejsi, no a je moje blbost, ze vse delam na zahrade a garaze mam zaplnene temi nejvzacnejsimi vozy

Mohli by vymáčknout nějakou pěknou novou Volhu.
Mne sa veľmi páči ako sme riešili v 2014 Nivu a hovorili že od nového roku kvôli emisiám nebude . a nakoniec to je Euro6 obyčajné mpi a funguje to
osobne by som si to nekúpil ale pár ich poznám čo to majú z nostalgie a sú spokojný ...
osobne by som si to nekúpil ale pár ich poznám čo to majú z nostalgie a sú spokojný ...
-> Jarda: Aha, takze na 40tkm/rok je rapl nebo felda ok, hmmm :-) Hele, ale pocitas s tim, ze sluch, pater a vubec zbytek pohybovyho ustroji ti musi slouzit jeste par desitek let? ;-) Samozrejme nezapominam, ze jeste pred 12 lety jsem si sam pro sebe i tady na foru obhajoval plynivou 105ku jako ideal pro podobnej rocni najezd, ale...
Jinak uz i ta legendarni tchanova 112ka vypada, ze je docela drzak...pokud si odmyslime pomerne fatalni zavadu motoru po 5tkm, zpusobenou pravdepodobne technologickou nekazni pri vyrobe, ktera vysla distributora jeste v zaruce na nejakejch 50 litru. Pak to jeste zere zarovky prednich svetlometu jaksviň, coz vim, protoze tchan si nedovoli zasahovat do tak sofistikovaneho stroje a kazdou zarovku musim menit ja :-) Vozidlo je dale nevhodne pro kloboucniky, kteri ho v zime provetraji pouze jednou za mesic - suchy asfalt, nejlepe po desti, ktery by splachnul posypovou sul a slunecno :-) Na rozdil od predchudce Lada 2101 se v takovym rezimu vybije baterka do mrte a bez pravidelnyho dobijeni to proste nefunguje. Tchan je vzorny ridic a tak hned, jak reporteri ČT upozorni, ze a Sumave by se mohly vyskytnout snehove prehanky, nahazuje zimni sadu pneu. Ty jsou po deseti letech ve stavu, ze uz je ojeta ta kontrolni barevna linka na behounech a vzorek ma stale 99,9% :-) Stroj je tak po deseti letech stale ve stavu noveho kusu a to i diky sedacce ridice permanentne chranene jakymsi doslouzilym frote rucnikem. To, ze karoserie, ktera uz rozhodne neni z kategorie "dlabany ingot", je zatim rzi nedotcena, je spis zasluhou symbolickyho rocniho najezdu pouze za sucha a celorocniho stani v nevytapene garazi. Az pantata prijde vekem o papiry, jesta ta vonavka udela nejakeho "ladofila" stastnym :-)
Jinak uz i ta legendarni tchanova 112ka vypada, ze je docela drzak...pokud si odmyslime pomerne fatalni zavadu motoru po 5tkm, zpusobenou pravdepodobne technologickou nekazni pri vyrobe, ktera vysla distributora jeste v zaruce na nejakejch 50 litru. Pak to jeste zere zarovky prednich svetlometu jaksviň, coz vim, protoze tchan si nedovoli zasahovat do tak sofistikovaneho stroje a kazdou zarovku musim menit ja :-) Vozidlo je dale nevhodne pro kloboucniky, kteri ho v zime provetraji pouze jednou za mesic - suchy asfalt, nejlepe po desti, ktery by splachnul posypovou sul a slunecno :-) Na rozdil od predchudce Lada 2101 se v takovym rezimu vybije baterka do mrte a bez pravidelnyho dobijeni to proste nefunguje. Tchan je vzorny ridic a tak hned, jak reporteri ČT upozorni, ze a Sumave by se mohly vyskytnout snehove prehanky, nahazuje zimni sadu pneu. Ty jsou po deseti letech ve stavu, ze uz je ojeta ta kontrolni barevna linka na behounech a vzorek ma stale 99,9% :-) Stroj je tak po deseti letech stale ve stavu noveho kusu a to i diky sedacce ridice permanentne chranene jakymsi doslouzilym frote rucnikem. To, ze karoserie, ktera uz rozhodne neni z kategorie "dlabany ingot", je zatim rzi nedotcena, je spis zasluhou symbolickyho rocniho najezdu pouze za sucha a celorocniho stani v nevytapene garazi. Az pantata prijde vekem o papiry, jesta ta vonavka udela nejakeho "ladofila" stastnym :-)
-> saskyn2 31.05.17 11:00:22: taky bych si to nekoupil a v tomto s Tebou souhlasim
ladu jedine nejakyho veterana nebo nivku
(ikdyz to zeslabovani plechu se mi vubec nelibi, renault snad tu kvalitu trochu popohnal nahoru).
Ale to auto podle me bude spolehlive, uz kalina se pry nekazi, mozna to bude chtit doladit detaily a v interieru asi budo tvrdsi plasty, me v nive dostala skelna vata nad derovanou stresnici, porad jsem kychal, nez jsem ji vyhodil... ta 2006 (model 2007) uz tam ma molitan, ale byla urcena pro nemecko, co me dostalo, ze nema uzamykatelne vicko nadrze
Ja na normalni jezdeni nechci nic jineho nez feldu (nebo klidne neco s favomotorem vzadu, 5q a LPG, s rapidem se dalo od STK do STK pretocit tachometr o 1tis.km a na tom aute - asi s nadstandartni udrzbou to nebylo videt) kdybych chtel jo zbytecne pro me auto, tak si poridim jednickovou octavu, ale to na tech 40tis. km rocne fak nema smysl...


Ale to auto podle me bude spolehlive, uz kalina se pry nekazi, mozna to bude chtit doladit detaily a v interieru asi budo tvrdsi plasty, me v nive dostala skelna vata nad derovanou stresnici, porad jsem kychal, nez jsem ji vyhodil... ta 2006 (model 2007) uz tam ma molitan, ale byla urcena pro nemecko, co me dostalo, ze nema uzamykatelne vicko nadrze

Ja na normalni jezdeni nechci nic jineho nez feldu (nebo klidne neco s favomotorem vzadu, 5q a LPG, s rapidem se dalo od STK do STK pretocit tachometr o 1tis.km a na tom aute - asi s nadstandartni udrzbou to nebylo videt) kdybych chtel jo zbytecne pro me auto, tak si poridim jednickovou octavu, ale to na tech 40tis. km rocne fak nema smysl...
Na Vestě jsme ted nedávno dělali řazení klukům z Arménského velvyslanectví. Hele upřímně nechápu, že si to někdo může koupit.
-> Jarda: podľa slovenskej stránky Lady lada-auto.sk/ je cena od 10500,- €, tá lepšia výbava tak 11-12 tis. €., motor pre náš trh tam je len jeden, 1,6 benzín 78 kW. Už mám objednanú u neho skúšobnú jazdu, tak som sám zvedavý :)
Ložiská bohužiaľ neviem :-(
Ložiská bohužiaľ neviem :-(
-> Jarda: nebyl čas ji navařit, jinak by tam byla
-> minno 31.05.17 09:45:33: za kolik?, v rusku vychazi lehce pres 200tis. kč, spolehlivost myslim bude dobra - mozna i jako felicie :), jak to bude s korozi si netroufnu odhadovat
p.s. nevis kde sehnat loziska prevodovky?, chci neco kvalitnejsiho, ale dat za SKF (u kterych si jeste clovek nemuze byt jist, ze to nejsou padelky) 6tis. kc :/. Asi se obratim na oficialni zastoupeni lady, ale pry i origo byvaji obcas orezle v tom sacku, tak pry to chce osobne a loziska si prohlidnout
Napada me jen jeste ten fiat...

p.s. nevis kde sehnat loziska prevodovky?, chci neco kvalitnejsiho, ale dat za SKF (u kterych si jeste clovek nemuze byt jist, ze to nejsou padelky) 6tis. kc :/. Asi se obratim na oficialni zastoupeni lady, ale pry i origo byvaji obcas orezle v tom sacku, tak pry to chce osobne a loziska si prohlidnout

Bratranec si teraz objednal novú Ladu Vesta
Ale musí na ňu čakať dva mesiace.... Som zvedavý, ako na tom bude so spoľahlivosťou....

-> Apple STS Chvojkovice-Brod 30.05.17 22:28:16: koukal jsem na nej a parada, jakto, ze nemas tu koncovku vyfuku od od Vika? to jedine jsem si rikal, jestli to je Tvuj... ze bych jel taky madarsko nivou? jestli teda nezustane v nejake postsovetske republice nebo rusku... a jestli po 20tis. km nebude tak rozesrana, ze se s ni budu bat jet i tech par km do madarska :)