-> Nwkt: Já mam doma válet toto
www.ebay.de/sch/i.html?_t
rksid=p2...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dpf u Tdci
prohledat
61 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.04.2013 do 29.01.2014, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Jo to nevim, ale vzdyt to je moderni Wagen s Klimatronikem prece :)
-> Syny: Otázka jestli ho tam máš 

-> King: No ja nepozoroval, ze by to topilo nejak extra. Docela dlouho to trva nez to zacne topit, tak mi to neprislo nijak divny. S nejakym el. pritopem bych ocekaval, ze to bude hrat hned po nastartovani byt jen drobet. Schvalne zejtra to budu studovat cestou do prace 

-> Syny: To elektricky přitápění je jenom takový prditko - těžko bude brát ze sítě auta 5kW. Co maj ale říkat zoufalci v elektromobilu :-)
Takovydle vymozenosti ja neznam, ja zamrz 20 let zpatky :)
-> saskyn2 29.01.14 20:44:58: Netušim, já mu právě psal jakto že mi dle TP dali žlutou 3 a na skle byla německá zelená 4. Tak mi napsal že pokud mám doklad o montáži filtru tak mi pošle tu zelenou.
-> darklord 29.01.14 20:46:37: Jedničkový určitě ne, ale fábie jo
-> saskyn2 29.01.14 20:47:09: foto
-> darklord 29.01.14 20:46:37: Jedničkový určitě ne, ale fábie jo
-> saskyn2 29.01.14 20:47:09: foto
-> darklord 29.01.14 20:46:37: Žhavičky u O1 jsou ve vodě, tohle ohřívá rovnou vzduch
-> Nwkt: Tak proc mi ten muj srac v nafte skoro netopi ? 

-> Nwkt 29.01.14 20:43:50: to co tu mam válet tak se dává ještě za kat, né místo katu, ale to je na BKD, BKP
-> Syny: ved to uz mali snad aj TDi vochcavky ty zhavice v topeni 

-> Nwkt: Fakt? Tak to je dobrý, já myslel že ty známky rozdávaji dle TP, tu mam nějaký dodělávaný přídavný DPF z dvojkový kokty tak můžu udělat upgrade pásovce na eu5
A nevíš jestli je i nějakej registr komu dekra jakou známku poslala? Protože až tě pak chytnou chlupatý tak budeš mít známku EU4 a v TP EU3. V tom bude bordel ještě


A nevíš jestli je i nějakej registr komu dekra jakou známku poslala? Protože až tě pak chytnou chlupatý tak budeš mít známku EU4 a v TP EU3. V tom bude bordel ještě

-> Nwkt: A co obnasi montaz toho filtru? Tusim ze to nebude jen flexou zakratit trubku a nabastlit filtr :)
-> King: Co myslíš? To dodělávaný DPF se dává místo původního katu a má i stejnej tvar
-> saskyn2: Tyvoe oni maj novy auta elektricky topeni nez se jim ohreje voda? 

-> Nwkt: ....a na STK?
-> saskyn2: Jsem psal do Dekry a stačil by jim doklad o montáži a pošlou 4 zelenou známku
-> Nwkt 29.01.14 19:45:54: Jenže tady ty blbci ti to DPF nenapíšou do TP tim pádem ti němci nedají známku...
Tak ty nafty se díky ekologii posunuli někam, že kdybych kupoval nějaký fungl nový auto tak asi budu koukat po benzínech, ale na druhou stranu s EU6 bude jedno jestli to DPF měnit na benzínu nebo naftě. Náklady na opravy oturbenýho maloběmovýho sráče jsou možná ještě vyšší než u tý nafty. A to jak se benzín mnohem rychleji zahřívá už taky není úlpně pravda, tsi to trvá pomalu jak tý naftě, a tam stejně první topí elektrický topný člen v topení, spíš je příjemná ta kultivovanost a tichost benzínu.
Tak ty nafty se díky ekologii posunuli někam, že kdybych kupoval nějaký fungl nový auto tak asi budu koukat po benzínech, ale na druhou stranu s EU6 bude jedno jestli to DPF měnit na benzínu nebo naftě. Náklady na opravy oturbenýho maloběmovýho sráče jsou možná ještě vyšší než u tý nafty. A to jak se benzín mnohem rychleji zahřívá už taky není úlpně pravda, tsi to trvá pomalu jak tý naftě, a tam stejně první topí elektrický topný člen v topení, spíš je příjemná ta kultivovanost a tichost benzínu.
-> Nwkt: To je fakt... no stejně si asi s AGR neškrtnu. Dočasně to asi bude řešit MPIčková fileta, která na mě za pár měsíců v rodině zbyde, ale žena chce něco bezpečnějšího, takže se budu muset stráááááášně přemáhat a nakonec si toho Saaba co už tak dlouho chci koupit



-> dragon_cb_cz: No právě, ale pokud by uznávali Německý známky jak uvažujou tak by byla cesta Německou známkou 

-> Nwkt: Zapomněl jsi, že českej úřední buzerant od Němců vždy obšlehne buzeraci, ale případné zlidšťující prvky tvrdohlavě ignoruje...
-> dragon_cb_cz: Toť otázka
tak detailně jsem to nestudoval, když to ale obšlehli od skopčáků tak by mohli i tohle

Já teda ani nevím o tom, že by český zákon něco takového jako upgrade pomocí DPF znal, takže je otázka, jestli by to mělo nějaký smysl...
-> Nwkt: Rotačka v zimě na 15 km trase mi bere 5,2 l/100km podle tankování a podle palubního PC 4,5 

-> Nwkt: AGR, tzn Euro 2 myslím?
-> dragon_cb_cz: Co máš za naftu? Jestli E3, tak stačí dodělat DPF a měl bys dosáhnout na nejvyšší zelenou 4 známku. Teda tak to platí aspoň v Německu
Mě ze zkušenosti vychází, že nafta je oproti benzínu úspornější ve dvou režimech - buď absolutně šetřílkovský, nebo absolutně na spotřebu nehledící spěch. Jakmile jedu tak nějak normálně, žádný spěch ale ani žádné cílené šetření, není ten rozdíl nijak propastný...
Další auto u nás bude taky nejspíš benzín, ale to asi spíš kvůli ekozónám v Praze
Další auto u nás bude taky nejspíš benzín, ale to asi spíš kvůli ekozónám v Praze

-> haso: Tak oproti mej Cordobe ktera jezdi za 10/100 je to porad dobry :)
-> Athlonek: Já taky jezdím s rotačkou za 5,5 dálnici a 7 město
To jsou spotřeby.

-> haso 29.01.14 19:21:29: Tak ako berie dialnične 1,8TSi menej ako 1,9TDi 77kw , tiež celkom známa vec a nikto tomu neverí ...
-> Syny: tak to teda cumim
, som bol vtom ze tieto tdi zeru pri tej 110 menej..
to ta 1,4ka benzinova cim sa vozim pri 110 a 4 ludoch a tankovani na rovnakom stojane rovnakej benzinky do prveho cvaknutia zobere v prepocte na km presne 6...
a to ze tych presunov v 4 ludoch po vyletoch na dialnici uz bolo...

to ta 1,4ka benzinova cim sa vozim pri 110 a 4 ludoch a tankovani na rovnakom stojane rovnakej benzinky do prveho cvaknutia zobere v prepocte na km presne 6...
a to ze tych presunov v 4 ludoch po vyletoch na dialnici uz bolo...
-> suri: To docela chapu, ja az budu porizovat auto, tak budu chtit taky benzina. Nejakyho rozumnyho :) Pac jestli mam jezdit za 6 litru nafty nebo benzinu, to je mi jedno a s prihlednutim na udrzbu a vsecko vede jasne benzin.
-> Syny 29.01.14 19:09:56: tak záleží aký benzín , poslednú dobu už sledujem dosť pokles súkromných áut z TDI na benzín , aj predtým uctievajúci tdičkári majú 1,6 octavie a poznám už aj nejaké 3,6 superby :D
hold keď si porátali koľko nervov ich tie autá stáli pri ich nájazdoch tak zistili že vymeniť turbo , vstreky, čerpadlo , chladič egr a iné je drahšie ako úspora na phm :D
hold keď si porátali koľko nervov ich tie autá stáli pri ich nájazdoch tak zistili že vymeniť turbo , vstreky, čerpadlo , chladič egr a iné je drahšie ako úspora na phm :D
-> suri: A to nemluvim o tom, ze nez se ta mrcha ohreje, tak jsem skoro v praci
Zlatej benzin, kdeto je ohraty behem 2-3 km :)

-> Syny 29.01.14 19:07:13: preto sa treba vykašlať na ten traktor a jazdiť benzínom
-> King: No ja se 103kW 2,0 TDi pseudo 4x4 po dalnici (tempomat na 110km/h dle GPS a na 6ku) jedu tak za 5,6 - 6,0 :)
-> Syny: Při hooodne úsporný jízdě mimo město,sem tam vesnice, se dostanu na 5,5-6, ovsem to je zhruba performance 15let staryho benzinovyho Kužára. Se 120 na tempomatu na dalnici tu bude tak 6,5. Proste spořit se s tím nedá :-) když jsem mel jeste 130k Mondeo, umel dat z Motola do Kolina za 3,6 (řekneme 4/100 real ), ale tahle hajtra ani bohovi :-)
-> King: Kolik te to bere "v rezimu male zateze" na dalnici treba? :)
-> Shader: Najít si servis kterej umí
-> King: To bych mu asi vyrval klíče z ruky a odvez to jinam
-> King: To bych mu asi vyrval klíče z ruky a odvez to jinam
-> Nwkt: -> King: Co tedy doporučujete? Jak to řešit?
-> Nwkt: O tom bych moh vyprávět, moje TDCi už od novoty náhodně generuje "engine malfunction", na diagnostice nic. Když mě to jednou při předjíždění vypeklo a padlo to nouze, tak nakonec vy experimentovali, ze je to prej tou svíčkou, co vypaluje saze v Dpf. Nicmene "engine malfunction"se objevuje dal a tak jsem rezignoval - oprava ponecháním. Ještě jsem při garancce poradit tomu lumenovi na příjmu, ze na turbodiesel to má v režimech malý zátěže dost vysokou spotřebu. V podstatě při pianko jízdě dokážu jet s benzínovým 2.0 se stejnou spotřebou jako Ropák. Prej: "Pane, to záleží na tom, jak a kde s tim jezdíte" ....tak při takovyhle urovni argumentace jsem tak nějak rezignoval - ze služebního krev neteče :-)
-> Shader: Už tu bylo psáno xkrát, že diagnostika není jenom o vyčtení paměti závad
-> Shader 29.01.14 18:10:25: treba lepší servis
-> suri: Diagnostika čistá, žádná závada... naposledy co to bylo v servisu říkali, že filtr je čistý, v pořádku. 800 korun v tahu.
-> Shader 29.01.14 17:49:42: diagnostika riadená čistá ? snímač rozdielu tlaku je bežná závada , aj teploty spalín ale to vie všetko diagnostika rozoznať ...
Vypůjčím si téma... problém s DPF u 2.0 TDi PD/ 125kW. Jedná se o bráchovo RS, pár krát jsem už to řešil, avšak marně. Kontrolka DPF se rozsvěcuje poměrně často a nelze najít příčínu. V servisu to už párkrát bylo a vždy řekli filtr je čistý, vše je oka... po pár stovkách km (klidně i 200-300) se kontrolka rozsvíti opět. Po ujetí 250km po dálnici a pak následných cca 200km na kratších trasách kontrolka svíti opět! Je možné, že se filtr zanese po tak mále ujetých km? V městském provozu to jezdí poměrně málo času, většinou to jsou obce a ruku na srdce, 50 se s tím nejezdí. Navíc já vlastním také 2.0 TDi PD/125kW, do práce jezdíme stejné trasy (práce v jednom místě) a kontrolka se mi nerzsvítila ještě ani jednou (ťuk, ťuk). Netuší někdo, kde by mohl být problém, nebo co by to mohlo způsobovat? Na různých forech se dočítam pořád jedno a to samé, já už iopravdu nevím. Dík za vaše postřehy. 

-> King 01.04.13 22:00:53:
Asi už mám nos a mozkový buňky vylágrovaný, že nic takovýho nepociťuju... Jsem Ti měl vyfotit pohled za sebe, když jsem jel do Čáslavi s neregulovaným předvstřikem a dokonce už bez nouzáku - takže plná dávka. Studený Jawácký dvoutakty s dvojatou dávkou M2T by mohli závidět... a TATRY po půl míči rovnat.
Asi už mám nos a mozkový buňky vylágrovaný, že nic takovýho nepociťuju... Jsem Ti měl vyfotit pohled za sebe, když jsem jel do Čáslavi s neregulovaným předvstřikem a dokonce už bez nouzáku - takže plná dávka. Studený Jawácký dvoutakty s dvojatou dávkou M2T by mohli závidět... a TATRY po půl míči rovnat.
