-> Matthes, záškodník z TechWebu: O chcípání bych se nebál, pokud turbo tlačí a váha váží, není důvod, aby neskákali
Z těch soudobých konkurentů s menšíma splašenejma motorama - logicky Saab (B204L - 136kW, B204R - 147kW), VAG 1.8T (i když ten byl trošku později), Lancia měla hned dva turbo dvoulitry (čtyř a pětiválec) s výkonem až 160kW (to už je na tehdejší dobu fakt psycho), Alfa měla pro změnu z daňových důvodů (motory nad 2 litry jsou v Itálii speciálně zdaněný) verzi Busso šestiválce staženou jen na 2 litry, ale s turbem - 151kW. Atd. Takže ono toho bylo docela dost, ale jak říkáš, v ČR to byli spíš jednorožci no.
Takže ta jedničková Ovce s 1.8T byla pro spoustu lidí fakt docela zjevení. A zase musím říct, že proti třeba Saab turbu mi ta VAG 1.8T přijde daleko "živější" nebo jak to říct. Sice nemá tu bejčí sílu, ale zase má hezčí reakci na plyn, vyšší maximální otáčky atd...