Vida, asi první auto na světě, který má díru ve spodku blatníku už z výroby a ne až po 15 letech.















Ale je fakt, že místo aby GM naučilo Švédy to co dělají dobře dělat ještě k tomu levně, tak je místo toho přinutili z těch aut udělat v určitých ohledech šmejd a tím to zabili úplně - úspory na špatných místech. Ten plastovej interiér v 9-3NG, to je fakt peklo.





9-5NG je krásný auto, vůbec bych tomu těch 10 let nehádal. Ale na to asi nikdy dost bohatej nebudu...























Ale o víkendu to snad opravím, jestli už mi k Davidovi dorazily díly...






Teda Aerovce, brejlovce teď někde prohání žena...










Jinak cenovka není tak strašná - Michelin, Goodyear a podobné okolo 2600... Když si vezmu, že by mi to ušetřilo náklady s nákupem další sady disků a jedné sady pneu (zimáky nemám vůbec a současné letní bych řekl, že dají tak akorát tuhle sezónu a končí), tak mi to ekonomicky vychází docela solidně. Rád bych se právě vyhnul situaci jako s předchozím Sobem, kdy jsem na druhou letní sezónu ze 4 kupoval nové letňáky a než jsem auto prodal, tak na nich okometricky byl úbytek vzorku 00nic... a zimáky, na kterých jsem tu kupoval a dával jim tak jednu zimu jsem nakonec vyměnil až těsně před prodejem auta (naštěstí za sice pěknou, ale už jetou sadu jen za 3000 Kč a přezutí u Myšáka bylo taky za dobře). Celkově jsem za kola, pneu atd za celou dobu vlastnictví dal 22 tisíc, tzn víc jako 0.50 Kč/km... to bych nerad opakoval.

S žádným autem nejezdím zrovna úsporně a pomalu. Bůhví, jak dlouho by mi při jejich ceně vydržely. U AWD tu spotřebu pneu koriguje na rozjezdech pohon, ale u FWD Cromy ty předky fakt dost trpí.



Ale při tvým nájezdu by to neměl být problém, buď to nech propláchnout a nebo si ten "proplach" udělej sám (u SX4 se to dělá tak, že se odpojí vstupní trubka do chladiče, nastartuješ a vypustíš tydy třeba 2 litry, pak identický objem nového oleje odměříš a doleješ, znova nastartuješ a opakuješ tak dlouho, dokud z té trubky nezačne téct čisté ATF). Na youtube určitě bude návod i na Volvo. A nebo prostě vyměň víckrát po sobě - po 3, 4 výměnách už tam té staré náplně moc nezbyde... jsou i lidi co mění s každou výměnou oleje v motoru, ale to už mi přijde docela extrém.



Mrknu na to a uvidím, ale tuším, že tam bude trubka jako u DSG např..
Ale jo, chápu jak to myslíš a stejně to tak nakonec skončí, protože nárazníky prostě nejsou..