Zatím bez výrazných investic . Měnil sem jen oleje, filtry,SID, destičky zadní , termostat a podtlakové hadice
Za tu cenu velká spokojenost
Zatím bez výrazných investic . Měnil sem jen oleje, filtry,SID, destičky zadní , termostat a podtlakové hadice
Za tu cenu velká spokojenost



Já jsem nikoho nezaregistroval.
Měl jsi přibrzdit, nebo jsem u auta nebyl?
To jsem byl já kterej koukal po tvym autě u toho Hornbachu včera ze zelený Fabie.





















Vyrobeno to bylo jako otvírák brzdového posilovače (flexibilní topůrko), slouží to jako prodloužení trháku (trubka) a dá se tim někomu fláknout do držky (obě strany, dle stupně poškození) 



Ale ten palubní PC je celkem dobře programovatelnej. Odněkud, nejspíš od Hirsche, kdysi unikla nezamčená verze software, ze který dneska všichni vycházej. Více méně to může ukazovat cokoliv o čem řídící jednotka ví...

A jen tak na zkoušku - je dost mazec ta chuť hoooodně svižně akcelerovat i od 200 km/h.
Podle mého to přesune část momentu na zadek, páč si to jakoby přičupne a vyrazí to, že tě to tlačí hodně znatelně do sedaček. A přiznám se, že pár aut současné manažerské produkce si vylámalo zoubky při lepenici na můj zadek bez ohledu na pruh.
Ani jsem nemusel podřazovat, prostě jsem jen zrychlil abych jim rychle zmizel.
Sice si to pak museli dokázat v momentě kdy jsem zvolnil zpět na tempomatových 120 km/h, ale i tak sranda.


A XC90 skončila až po 12ti letech. Takže to o čem mluvíš co se týká interiéru, na tom asi něco bude. Prostě proč měnit něco co je vkusné a funkční, nicméně 10 až 12 let je z dnešního i tehdejšího pohledu až kuriozita.

















tento interier mi nutne pripomina faborit a stare mercedesy, tak nejak nestravitelne





A celkově bych si teda dovolil odporovat - design je sice trochu obskurní, ale jinak pocitově je ta palubka sakra lepší než většina dnešní produkce s tvrdejma plastama kam se podíváš...





