
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.11.15 21:09:46:
Ale věřím, že to nebudeme nikdy potřebovat. Pokrok člověk nezastaví, některé z jejich vychytávek už mají několikátou verzi. Ještě prej popojíždí při bočáku přední sedačky ke středu (rozmačká se středový panel).

-> Jirik_Tuňák1983: SIPS jo, WHIPS nevim... Ale o naklaneni sedacek pri narazu jsem cetl neco v navodu...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tady je něco systémů, které se u šipky nahóru používají: volvoforlife.webnode.cz/s
ytemy-ve-volvech .
Chybí jim tam u bezpečnosti zmíněný ještě inflatable curtain.
Dávali do tvého už WHIPS a SIPS? Nemám vůbec tušení, co se dá v jakých modelech najít a co ne.
Chybí jim tam u bezpečnosti zmíněný ještě inflatable curtain.
Dávali do tvého už WHIPS a SIPS? Nemám vůbec tušení, co se dá v jakých modelech najít a co ne.
-> Jirik_Tuňák1983: A jaky jsou teda moztnosti chipu? Jinak mam DSA - dynamic stability assistance. Hlida to prokluz hnacich kol a dokaze ho omezit, ale jak to je s bocnim smykem, to netusim.
-> Tomaso435: Aaaaaaale cordobu. Zamestnavatel setril na gumach a nevyplatilo se to. Pneumatiky Sebring na vode moc nedrzely.
-> Tomaso435: Aaaaaaale cordobu. Zamestnavatel setril na gumach a nevyplatilo se to. Pneumatiky Sebring na vode moc nedrzely.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.11.15 18:38:37: Už jsem s M+Hmluvil, resp. mi volal pan Michal Roud zpět a probrali jsme předběžně alespoň z části věci co mne zajímají po telefonu. Tak uvidíme, přes zimu o tom mohu popřemýšlet.
Má to tvoje nějaké ty asistenti? Pokud ano, tak by neměl být problém i když s tím nemáš ještě zkušenost. I na C4 Picassu jsem měl ty jazdné asistenti pro řidičské opičáky a daly se s tím slušně rychle jezdit i kruháče na sněhu pod plynem. Tam byl stabilizační systém tak příjemný, že držel lehce vybočený zadek. První zima s S60 byla taky příjemná a pro mne nová, má to DSTC (dynamic stability + traction control) s AWD. Snímá to krom kol nějak i příčné a podélné zrychlení (senzor je pod sedlem spolujezdce). Samozřejmě s rozumem, ale dá se tak jezdit skoro jak na suchém asfaltu.

Má to tvoje nějaké ty asistenti? Pokud ano, tak by neměl být problém i když s tím nemáš ještě zkušenost. I na C4 Picassu jsem měl ty jazdné asistenti pro řidičské opičáky a daly se s tím slušně rychle jezdit i kruháče na sněhu pod plynem. Tam byl stabilizační systém tak příjemný, že držel lehce vybočený zadek. První zima s S60 byla taky příjemná a pro mne nová, má to DSTC (dynamic stability + traction control) s AWD. Snímá to krom kol nějak i příčné a podélné zrychlení (senzor je pod sedlem spolujezdce). Samozřejmě s rozumem, ale dá se tak jezdit skoro jak na suchém asfaltu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: cos zrušil?
-> Jirik_Tuňák1983: Zalezi na tobe no. Ja nikdy honic vykonu nebyl. Zrovna dneska jsem si pri rychlym rozjezdu na mokru rikal jaka asi bude prvni zima se 163 konma. Snad nebude i posledni - staci, ze jsem jedno auto uz letos zrusil.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Koukal jsem ještě na to MHčko a tam je předpokládaný posun krouťáku o 1500 rpm. výše. Z toho moc odvařený nejsem.
Teď mám rozsah max. krouťáku od 1500 - 4500 rpm., pak je maximum sice vyšší o 50 Nm, ale vrchol ve 3000. Teď je otázka, co bude dostupného od těch 1500.

Teď mám rozsah max. krouťáku od 1500 - 4500 rpm., pak je maximum sice vyšší o 50 Nm, ale vrchol ve 3000. Teď je otázka, co bude dostupného od těch 1500.
-> Jirik_Tuňák1983 07.11.15 20:40:54: dost lidí z vw clubu od něj má načipováno 

-> Jirik_Tuňák1983: Nevydalo Volvo nejakej update pro tenhle motor? Kolikrat to nikdo nenabidne, ale sehnat se to prej da...
-> Jarda/felda 07.11.15 20:25:00: Když ono to "zkusil" zní tak strašidelně. 

-> Jirik_Tuňák1983 07.11.15 12:02:59: zkusil bych sgs motorpower v praze 

překlad na stránce selhal, neumíte někdo německy? přijde mi to nějake "levné",jeslti to nemá nějaký zadrhel :) www.mobile.de/cz/.../2178
13321.html jinak,ročník ok(už novější maska),černá barva super,běžová interier super, motorizaci ani typ převodovky nevidim,ale typuju bussines takže 2.0? se spotřebou těch 7,5-8 ok..... takové něco bych si nechal libit :P akorat jedno mi vrta hlavou,maji i ty S80 (podle mě by měly když je to nejvyšší model) ty luxusní sedačky co jsou z nich všichni tak unešení tuším v S60tkách? (taky mám v ZX "ty lepší" co tehdy dělali s bočním vedením) :D a nějak jsem si nevšiml že by S80 měly AWD což S60 ve stejných ročnících mivaji.... nechápu důvod tohoto nedostatku..
za ty haky zajmavé ne? :) www.mobile.de/cz/.../2174 24413.html
za ty haky zajmavé ne? :) www.mobile.de/cz/.../2174 24413.html
-> dragon_cb_cz 07.11.15 00:38:37: Já taky nevím co je to napadlo se montovat i do jiných značek, vždycky se zaměřovali na Volvo.
Ale jen jsem koukal i na jiné čipery, po zimě bych chtěl dát komplet výfuk, - OBX, Simons, BSR Sport Flow, ještě nevím (některé se i prodávají po jinými názvy a mají společného výrobce), tak ještě co k tomu.Mám z toho i trochu obavy, aby tam někdo něco spíš neskurvil.
Teď jsem koukal i na M+H, kde byli kluci na brzdě, ale ty moc taky neznám v této problematice.
Ale jen jsem koukal i na jiné čipery, po zimě bych chtěl dát komplet výfuk, - OBX, Simons, BSR Sport Flow, ještě nevím (některé se i prodávají po jinými názvy a mají společného výrobce), tak ještě co k tomu.Mám z toho i trochu obavy, aby tam někdo něco spíš neskurvil.
Teď jsem koukal i na M+H, kde byli kluci na brzdě, ale ty moc taky neznám v této problematice.
-> Jirik_Tuňák1983: Co jsem zatím početl, tak u Sobů BSR žádná sláva... u Volva netuším.
Řešil jste už někdo z vás a nebo známých nějaké ty cyptuningy u benzínů? Nějaké reference krom BSR?
Ptám se spíše jen ze zvědavosti.
Ptám se spíše jen ze zvědavosti.
-> francomk 29.10.15 20:35:48: to sou prdy
Jinak Swen má nový olej, filtry, vyčistil jsem co šlo venku a vevnitř a všechno vypadá jak má, motor šlape jak má, tak snad bude všechno fungovat ještě nějakou chvilku... No a ještě jedna momentka:
-> OndraKrupi: Ty aby ses neozval, co? Ne, díky moc za pomoc v pondělí, ještě že to byla nakonec taková blbina...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.10.15 22:25:53: kdyz mu to nekdo prijde pokazde v 22h opravit, tak mu to bude jezdit... Ze Jumbo.?!! :D
-> Jumbo: Jasny, tak snad bude slouzit dobre :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 2,5 TDi, 5 válců od VW, taková ta legendární nezničitelná bestie se 103 kW a 300 Nm...
Interier je v cajku, na ty kilometry.
-> Jirik_Tuňák1983: Ja vim prd, jak se sedacky lisej :-) Jinak to auto je super celkove. Jezdil sem treba s A6 nebo trojkovym bawem z roku 2008 a proste ani v jednom sem se necejtil tak dobre jak s S40 :)
Me stalo taky 40, eko se neplatilo, pac je to euro 3, akorat jsem musel nechat repasovat turbo, pac zralo olej :( Nejaky investice byly a este nejaky budou no, ale neni to zly :) Najeto 344 000 poctivejch.
Jumbo: Co mas za motor?
Me stalo taky 40, eko se neplatilo, pac je to euro 3, akorat jsem musel nechat repasovat turbo, pac zralo olej :( Nejaky investice byly a este nejaky budou no, ale neni to zly :) Najeto 344 000 poctivejch.
Jumbo: Co mas za motor?
-> Jumbo 27.10.15 21:02:55: Už jsem si našel na internetech podle roků výroby.
Jsou to příjemné sesle.
Tak vítej s diagnózou.

Tak vítej s diagnózou.

-> Jirik_Tuňák1983: Je tam polokůže, fotky budou zítra, budu dělat olej a čistku interíéru...
-> Jumbo 27.10.15 20:52:49: Jaké tam máš? Máš nějaké foto, jaké se dávaly do těchto modelů? Byly odlišnosti podle výbavy, roku výroby, modelu atd. Otázka platí i pro Matýska. 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Technicky OK, nějaké vady na kráse z města, ale na to nejezdí... Najeto dle budíků 176 000, reálně 300 000+ (koupeno v česku v roce 2008 s 80 000, čemuž ale nikdo nevěří...)
A ano, sedačky jsou porno...
No a cena byla 40 000 + EKO
A ano, sedačky jsou porno...
No a cena byla 40 000 + EKO
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.10.15 18:36:59: Sedačky, viď? 
Dneska jsem vezl kolegu, ten jen usedl a zvolal tykrávo, že ty sedačky jsou super.
Pak jsem byl v sobotu na kontrole geometrie a krom toho, že byl technik celej nedočkavej, že dostane do ruky taky něco jiného než záplavu koncernu a korejců, tak moc chválil stav, zvuk a celkově byl takovej radostnej.

Dneska jsem vezl kolegu, ten jen usedl a zvolal tykrávo, že ty sedačky jsou super.
Pak jsem byl v sobotu na kontrole geometrie a krom toho, že byl technik celej nedočkavej, že dostane do ruky taky něco jiného než záplavu koncernu a korejců, tak moc chválil stav, zvuk a celkově byl takovej radostnej.

-> Syny: No logicky to musi bejt nejak vyrovnany no :-D
-> Jumbo: Stav, cena, motor, najezd? Ja co mam S40, tak nerad dojizdim do cile, protoze to znamena, ze musim vystoupit a uz nikam nepojedu

-> Jumbo: Stav, cena, motor, najezd? Ja co mam S40, tak nerad dojizdim do cile, protoze to znamena, ze musim vystoupit a uz nikam nepojedu


-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.10.15 22:29:01: Tak tam nebudou cepy pro ojnice po 180°, ale po 144° ne? :) Respektive zazeh bude po 144° otoceni klikovky :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To jako ze těch 6.5 ti přijde moc? To si musíš koupit 2.3 T 

Je to 16v 1.9T4 (B4194 T) 147kilowatka.. chce za to něco přes 4t€.
-> Luky: Zajimavy obrabeni :)
Trochu je to vidět tady, jen co jsem tak narychlo našel. Každopádně je to i hezká strojobráběčská práce
https://www.youtube.com/w atch?v=1Wz94Ag8CXE

https://www.youtube.com/w atch?v=1Wz94Ag8CXE
-> Luky: Nojo no :-) Me by zajimalo jak ma ten 5 valec udelanou kliku, prece nechodi dva a dva pisty spolu a jeden nejak mimo :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to má kdejaká (moderní) škodovka použitelná pro swap taky
Samozřejmě to nemusí být vůbec marný, já jen, že když už se s tím někdo patlá, tak mě přijde škoda tam dát čtyřválec a přijít o karisma a karakter nabízejícího se pětiválce

Samozřejmě to nemusí být vůbec marný, já jen, že když už se s tím někdo patlá, tak mě přijde škoda tam dát čtyřválec a přijít o karisma a karakter nabízejícího se pětiválce

-> Luky: Kdyz ma 120 kW v zakladu? :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: přece by se někdo nepatlal se zástavbou pouhého čtyrválce?!



-> Luky: To vypada na turbobenzin co mam ja v aute a to je 4valec.
-> Tuner#2: v tomhle já stejně prd poznám. Ale pokud je v tom pětiválec, tak tomu fandím 

-> Tuner#2: v tom je technika z Volva?
Tak uz zase jezdime. Akorat si nekupujte 2.0T, pokud chcete jezdit usporne 

-> Jirik_Tuňák1983: jj však,přes to video sem se dostatal na "tyhle" :) ... no to vím,že za takové bych koupil i dvě starší S60/80... :P
-> Power of Bass 02.10.15 15:48:52: Tak to budeš asi muset přitlačit finančně na pilku, abys nepakupil nějakou vraždu.
Jinak zvuk je pěknej tady:
-> Jirik_Tuňák1983 29.09.15 21:57:07:

-> Jirik_Tuňák1983 29.09.15 21:57:07: