
Zajímavé je množství věcí, které na něm jsou oproti 2.5 a novějším jinak. Např. interval na rozvody, klapka, řešení atd.


Ale samozřejmě nevím od kterých kluků povídala.


jinak ten váš nebudu komentovat, nevím jak to tam probíhá ale co vím od kluků tak je to ve všech znackach stejný.

Ona je to fakt taková jiná komunita i v těch servisech. Už to sice není takové, jako před lety, přeci jen byla řada techniků a mechaniků vystřídána mladšími, ale těch aut nejezdí tolik jako koncertu a tak se k tomu tak nějak jinak (zvláštní) přistupuje. Jako kdyby ta švédskočínská automobilka byla z trochu jiné dimenze. Takže tam tě fakt nikdo neponižuje, že jsi přijel s autem z roku 2001 apod. Ono taky hodně lidí neví, zda kvůli tomu "kultu" to auto denně provozuješ a nebo ho sušíš jako sběratelský kousek.
Právě proto i dnes běžně potkáváš stále v provozu i S60, V70, XC70 a XC90 starších generací i v USA, byť to početní zastoupení není tak silné.






























Ale třeba budeš mít štěstí.


























