
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Kocvin: A já si říkál, že mi je ten golf strašně povědomý, ale nemohl jsem si vzpomenout odkud.
Tak to z toho auta ještě bude mediální hvězda. Občas jeho videa sleduju. Je to VW fanatik.

-> Apple STS Chvojkovice-Brod 18.11.18 22:24:42: Jojo přijel si pro něj až z Děčína kluk.. :) Taky jsem na to teďka koukal.. Zdá se, že je v dobrých rukou..
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 18.11.18 22:24:42: Je to stejně bezva, že je lidi drží při životě. Teď jsem zrovna dával vedle do "Jaký vůz" Mercedes 500E W124.
-> Jarda: tak to abs by sa dalo na kotuce dozadu tiez dorobit ,ked si ho dopasoval na predne 

-> castrol 20.10.18 21:06:39: ja tu sadu mam porad doma, tak na to muzu nekdy mrknout
bylo to z nejakyho golfa (asi 3), jen bych mel dalsi komplikaci, protoze to bylo bez abs a feldu 1.6 mam s abs
Ty predni brzdy, co jsem podle Tebe delal na chladaky, to byla taky sranda, jsem v drzacich (jak jsou posunute) vybrusoval misto na krouzek abs

Ty predni brzdy, co jsem podle Tebe delal na chladaky, to byla taky sranda, jsem v drzacich (jak jsou posunute) vybrusoval misto na krouzek abs

-> Jarda: skoda,kotuce su lepsie
-> castrol 20.10.18 15:43:00: njn, neprisel jsem na to :/
vlastne kdyz tady todle napisu, tak mi tu zas nejakej vul bude psat, ze tady brecim, ach jo
vlastne kdyz tady todle napisu, tak mi tu zas nejakej vul bude psat, ze tady brecim, ach jo

-> Jarda: zrejme len nejaka kravina 

-> castrol 19.10.18 21:05:30: me jedna strana OK a druha brzdila min a nebyl jsem to schopen opravit, tak jsem dal zas bubny
-> suri: preto som chcel max r16-> Jarda: vidis a mne rucka na felde + kotuce fungovala
-> palinator 19.10.18 19:26:27: u auta se kterym jezdim mi nejak vyhnivani kotoucu nehrozi, spis mam strach z mechanizmu rucky, mel jsem kotouce na felde a nikdy ta rucka nebyla 100%
-> Milan 136 18.10.18 22:03:48: Presne tak + 2cm podložky...

-> Syny:
Přesně jak píše suri. Na Octě mám bubny a paradoxně je to jedna z věcí, který na tom autě nejvíc chválim. Konečně mám spotřebák, kde v případě potřeby není problém na asfaltu udělat otočku o 180°. Auto drží zabrzděný na pár zubech. Nemusim řešit shnilý kotouče.
Ještě líp mi teda po GO zadních brzd brzdí 120L. Tam cukneš za ručku a od zadních gum se začne hulit.
Přesně jak píše suri. Na Octě mám bubny a paradoxně je to jedna z věcí, který na tom autě nejvíc chválim. Konečně mám spotřebák, kde v případě potřeby není problém na asfaltu udělat otočku o 180°. Auto drží zabrzděný na pár zubech. Nemusim řešit shnilý kotouče.
Ještě líp mi teda po GO zadních brzd brzdí 120L. Tam cukneš za ručku a od zadních gum se začne hulit.

-> Syny: Na bubnoch je jediný problém ten že iné ako origo pakne nefungujú a nebrzdí ručná , samozrejme každý tam nadrbe prvú lacnostu , páka ručnej opretá o náboj a ručná nejde , na lankách podložené M8 matice a podobne ... dobre urobené bubny fungujú super a sú spoľahlivé , narozdiel od Rapidov , Fabii a podobne kde sú tie zadné brzdy pre zlosť a pri niekom kto brzdí málo nevydržia nič ...
-> suri: Bubny uz na zadnem svem aute nechci videt a jsem rad, ze jsem se jich zbavil. Kotouce vymenis za chvili a jezdis zase dal nekolik let. S bubnama furt neco a navic vytekle prase znici cele oblozeni a jeho vymena me tedy prudi daleko vic nez vymena celych kotoucu. Nicmene tady jsem mel na mysli spis vizualni stranku - kdy bubnova brzda za mega hlinama vypada fakt divne :)
-> Syny: bubny sú na tieto autá super , vyčistíš ich a jazdíš , kotúče ti zhnijú
-> Jirik_Tuňák1983: Taky te prijde vtipny, kdyz za obrovskejma kolama jsou malinky kotouce a nebo jeste lepe vzadu bubny? 

-> Tomáššš: taký nemáme , a MPI to nepotiahne ...
ja som túto modu kolies nepochopil vôbec , každý Rapid má dnes R16-17 , Fabie Detto , Octavie pomaly bez 18 ani nevidieť , Kodiaqy , Superby R19
vyzerá to super , dynamika katastrofa , jazda po našich cestách katastrofa , ak pominiem stránku komfortu tak to s tým autom strašne cvičí , hlavne vo vyjazdených koľajach a rozbitej ceste . Ceny pneu sú vysoké a životnosť v 99% šport pneu nízka , dostupnosť tiež dnes ešte nie je bohviečo ... A každú chvíľu sa rieši prerazená pneu , pílka na gumách , vysekané gumy a iné veci na ktoré podľa mňa podvozok minimálne Fabie a Rapidu prispôsobený nie je ... no holt ľudia to chcú , ja by som ocenil možnosť R16 , bohužiaľ sa nedá ... Na Octe mám R15 a spokojnosť , na Feldu som dal R14 a po roku môžem zhodnotiť o liter vyššiu spotrebu , ale zase tam to vyzerá naozaj pekne ...
ja som túto modu kolies nepochopil vôbec , každý Rapid má dnes R16-17 , Fabie Detto , Octavie pomaly bez 18 ani nevidieť , Kodiaqy , Superby R19
vyzerá to super , dynamika katastrofa , jazda po našich cestách katastrofa , ak pominiem stránku komfortu tak to s tým autom strašne cvičí , hlavne vo vyjazdených koľajach a rozbitej ceste . Ceny pneu sú vysoké a životnosť v 99% šport pneu nízka , dostupnosť tiež dnes ešte nie je bohviečo ... A každú chvíľu sa rieši prerazená pneu , pílka na gumách , vysekané gumy a iné veci na ktoré podľa mňa podvozok minimálne Fabie a Rapidu prispôsobený nie je ... no holt ľudia to chcú , ja by som ocenil možnosť R16 , bohužiaľ sa nedá ... Na Octe mám R15 a spokojnosť , na Feldu som dal R14 a po roku môžem zhodnotiť o liter vyššiu spotrebu , ale zase tam to vyzerá naozaj pekne ...
-> Milan 136 18.10.18 22:06:30: Moc velký na tak malý vůz. Navíc ty kotoučíčky za nimi. 17" max.
-> Milan 136 18.10.18 22:06:30: už len poriadny motor a pohoda
-> Jirik_Tuňák1983 14.10.18 09:30:14: vždyť to jsou origo 18" ne? To je úplně v pohodě na Golfu
-> Jarda: Bych řekl 4 bodový závěs jako u terénních
-> Jirik_Tuňák1983 18.10.18 17:33:16: to ma reduktory?
-> Jirik_Tuňák1983: na autosalone to tak strasne nebolo ale nebola tam moznost to otestovat
-> Jirik_Tuňák1983: ja bych rek ze ne :)
-> castrol 18.10.18 12:22:18: To musí bejt hrůza.
-> Jirik_Tuňák1983: tak ja mam na fabke napisane r18 

-> Jirik_Tuňák1983:
A ani to není moc srandovní.
A ani to není moc srandovní.
-> MajoLR 13.10.18 23:26:15: Ňoc mic, už vypadají moc přerostlý.





-> Nwkt 27.09.18 11:30:50: JJ
Nakonec mu to prý domluví prodejce někde v Helleru Ostrava, tak jsem zvědav co s tím provedou..

-> Nwkt 18.09.18 21:03:21: Oka vyřídím mu to, ať si to vyřeší.. Díky za rady, máš u mě čokoládu, nebo pivo.. 
Jinak DPF je původní a dneska tam byly hodnoty, objem olejového popílku 0.14 l, vypočtená hmotnost sazí 12.43 g a měřená 21.46 g.

Jinak DPF je původní a dneska tam byly hodnoty, objem olejového popílku 0.14 l, vypočtená hmotnost sazí 12.43 g a měřená 21.46 g.
-> venni 19.09.18 00:13:23: Osobně ne, ale je to kluk šikovná. Hodně se vyskytuje na vw-clubu. Čipuje jak motory, tak ladí i SW pro DSGčka a další věci
-> venni: zas tak šílený to není, je to SW verze jako jakákoli jiná, jen je v ní víc změn než obvykle.
Přehrání Dieselgate je práce cca na hodinu i se serepetičkami okolo a pokud má člověk správné vybavení, tak na tom není co pokazit.
Přehrání Dieselgate je práce cca na hodinu i se serepetičkami okolo a pokud má člověk správné vybavení, tak na tom není co pokazit.
-> Nwkt: máš s nima nějaké zkušenosti? Terš elektrikář tady od nás dělá převážně koncern,ale jednotku kde je dieselgate přehrát neumí.Tvrdil mi že je přepsaná šíleným způsobem.Kolik to cca koštuje?
-> Kocvin: Jj, hotová dieselgate. Za mě špatně. Častý regenerace, namáhání vstřiků a dalších komponent. Nechal bych to vrátit u motorpower.cz/ to DPF je originál nebo ne?
-> Milan 136 18.09.18 18:11:16: A co s tím tedy?
-> Kocvin: vysvetluje to caste regenerace
-> Milan 136 18.09.18 17:54:17: No a je to v téhle situaci dobře, nebo špatně? Proč to -> Nwkt: zmiňoval ?
-> Kocvin 18.09.18 17:47:18: dieselgate