VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
3618 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 24.01.2014 do 16.12.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
06:31:14
22.11.2024
MATTESS
-> minno: já mám 220t a na podvozku se nic nedělalo. Možná částečně je to dílem 150t po Německu
06:29:02
22.11.2024
minno
Častokrát ide o to, na čo je človek zvyknutý a čo považuje za normálny stav.



-> Syny: Len tak zo zvedavosti, tých 260 tkm dala tá zadná náprava v pôvodnom stave? To by bolo celkom potešujúce :-)
23:44:22
21.11.2024
Syny
-> MATTESS 21.11.24 23:16:02: Přesně to jsem teď chtěl napsat. U Golfa jsem měl na tachometru 260 tkm a zvuky od zadní nápravy bylo asi to poslední, co by tam chtělo řešit 3
23:16:02
21.11.2024
MATTESS
To by mě zajímalo, jak moc by to bylo poznat. Nevšiml jsem si nějakého hluku od zadku
22:55:01
21.11.2024
minno
-> Milan 136 21.11.24 19:30:17: Suri tvrdí, že to nie je poznať.

-> vhml 21.11.24 20:14:24: Asi tak. A u O3 sa vysrali na detaily a rovno škrtli celú nápravu3



Krytovanie podvozku som ešte neriešil. Úprimne netuším, ktoré dodatočné zakrytovanie by mohlo mať praktický prínos.

-> Jura_Favorit 21.11.24 21:50:08: Ak to chápem správne, tak by to malo tlmiť rozkmit nápravy (rezonancia / zvuk), ktorý sa prenáša do karosérie. Čiže s tým bazmekom by to malo byť tichšie a príjemnejšie od nápravy, zvlášť na rozbitej ceste.
21:50:08
21.11.2024
Jura_Favorit
Jak ta věc -> minno 21.11.24 18:42:48: funguje?
20:14:24
21.11.2024
vhml
-> minno 21.11.24 18:42:48: urcite bych to tam dal. To je proste typicka vec, kteou vymysleli, vyrobili a pak ji nekdo z auta skrtnul kvuli cene.

Zakrytovani celyho podvozku resils?
upraveno 1x, naposled 21.11.2024 20:15:36
19:40:24
21.11.2024
Jirik_Tuňák1983
Nejsou ti němečtí odboroví předáci poněkud magoři, co se VW týká? 9
19:30:17
21.11.2024
Milan 136
-> minno 21.11.24 18:42:48: Myslím že suri s tím jednu dobu něco vymýšlel.
18:42:48
21.11.2024
minno
Neskúšali ste niekto na zadnú viacprvkovú nápravu Golfa (prípadne iné koncerny s rovnakou nápravou) domontovať harmonický tlmič pomocného rámu nápravy?



audi.7zap.com/en/.../505- 505002



www.drive2.com/l/53301575 0428852482



Ževraj to bolo navrhnuté už pre Audi A3, Golf5... potom to pre Golfy vypustili.



Malo by to tlmiť hluk od zadnej nápravy.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od minno vložen 21.11.2024 18:42:48
08:10:51
21.11.2024
palinator
-> vhml:

Nemám tušení...
07:44:06
21.11.2024
vhml
-> palinator 21.11.24 07:14:17: nema to pak od vyroby nejakou jinou smes desticek?
07:16:53
21.11.2024
palinator
Předky... Najeto 90 tkm a je tomu 7 rokůch
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od palinator vložen 21.11.2024 07:16:53
07:14:17
21.11.2024
palinator
Jak se řešily brzdy, tak takhle vypadají zadky na autě, který jima skoro nebrzdí
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od palinator vložen 21.11.2024 07:14:17
08:03:23
19.11.2024
Borderer
-> Bukaj: Naopak, měď je naprosto dokonalá. A stará Volva mají třeba měděné trubičky z výroby. :)
22:40:36
18.11.2024
Jarda/felda
-> Bukaj 18.11.24 22:15:53: nejni měd jako měd 4 cunifer jsou schválený 4
22:15:53
18.11.2024
Bukaj
-> Milan 136: A proto není měď povolená na brzdové potrubí... 3
20:49:10
18.11.2024
Milan 136
10:59:16
17.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 17.11.24 10:54:38: Ano, taky jdi do prdele. 1

Sita to kupříkladu pochopil.
upraveno 1x, naposled 17.11.2024 11:05:57
10:54:38
17.11.2024
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 17.11.24 09:30:15: Vtipny je, ze tohle pise nekdo, kdo si opecovava Volvo se kterym najede par set kilometru rocne. Ke zbytku jsem mel neco rozepsano, ale ono by to bylo stejne zbytecny a nemam vlastne vubec naladu ani chut na ty tvoje kecy nejak vic reagovat...
09:30:15
17.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 17.11.24 08:59:07: Je zajímavé, jak si dokážeš při svém vzdělání a věku vyložit něco po svém a kolikrát blbě, přičemž třeba instalatér by tu poznámku pochopil správně. Poznámkou bylo řečeno s nadsázkou víceméně to, že to kolem těch aut tak prožíváte, až máme obavy o vaše zdraví. NADSÁZKA.
08:59:07
17.11.2024
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 17.11.24 08:09:07: Jako ze mi u rok staryho auta ma byt jedno, jestli tam neni nejaka zasadni svolavacka, ktera muze ovlivnit jeho zivotnost?
08:51:54
17.11.2024
Sita
08:09:07
17.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> SO545 17.11.24 07:56:30: To si u těch dvou nejsem úplně jistý. 3
07:56:30
17.11.2024
SO545
-> Syny 16.11.24 18:13:58: ved je to len auto....nejde o tvoje zdravie...4
18:13:58
16.11.2024
Syny
16:37:16
16.11.2024
SO545
-> minno 15.11.24 17:49:11: je to svetlo biela vrstva asi 5cm na spodku.



-> Jirik_Tuňák1983 15.11.24 21:03:43: to nikto netusi....ked dojde auto do servisu a otvoris zakazku tak vtedy zistis co fabrika...dojebabrala...



Najprv to bol len G8 ....a teraz pribudli aj auta od Spanielov.
12:24:54
16.11.2024
Jarda/felda
-> Bukaj 16.11.24 10:19:43: šupinky bude nejspíš chrom z pístků, připravil bych se na "repas" brzdičů při další příležitosti 4
11:25:43
16.11.2024
11mAjA11
To se mi stalo s nějakou ne úplně značkovou brzdovkou, od doby co sem to proplachnul a nalil Bosch tak. Už není zakalená ani ze spojky, ale je pravda že ji měním každý rok , max druhý a to auto teď už nic nenajde..
10:45:20
16.11.2024
minno
-> Bukaj: Neviem, čím to je, ale aj ja som bol zvyknutý, že zo škodovky mi vždy tiekla brzdovka, ktorá sa už na žltú nepodobala ani omylom a u iných áut býva pekná.
10:40:40
16.11.2024
saskyn2
-> Bukaj: Jo to jsem přesně myslel, ta trubka zarezne v tý matce. Že by to nešlo povolit z hadičky se mi ještě nestalo.
10:19:43
16.11.2024
Bukaj
-> saskyn2 11.11.24 18:26:34: Tak operace brzdiče na Caddy včera proběhla úspěšně.

Začal jsem pravou stranou, kde byl zatuhlý ten mechanismus ručky, koncovku trubky z brzdiče se mi sice povolit podařilo, ale trubička v ní byla kouslá a protáčela se i s koncovkou (i když trubka byla jak nová, žádné stopy po korozi nebo jen porušení plastového nástřiku povrchu trubky).

Nakonec jsem si poradil tak, že jsem z brzdiče odmontoval mechanismus ručky a držák lanovodu/hadice/kabelu, trubku jsem lehce ohnul a vyšrouboval komplet brzdič z koncovky (otáčením brzdiče kolem osy trubky) 5

Opačným způsobem jsem namontoval nový brzdič.

Levá strana (kde byl brzdič funkční) šla úplně v pohodě povolit a nebylo tak třeba laborování s rozebíráním brzdičů (starého i nového), jako na druhé straně.

V mezičase jsem sundal a vymyl nádobku na brzdovku (byla zevnitř tak špinavá, že zvenčí nebylo vidět, kde je hladina) - na to, že brzdovka tam byla minimálně 5 let (a cca 200 tisíc km), tak z brzdičů vůbec netekla žádná hrůza, jak jsem zvyklý ze škodovek. Jen z předních brzdičů při následném proplachování a odvzdušňování tekla brzdovka, ve které plavaly malinké kovové šupinky - odkud, to netuším...
21:03:43
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> SO545 15.11.24 16:59:31: A kolika kusů se to může týkat? To poněkud podcenili kontrolní mechanismy.
17:49:11
15.11.2024
minno
-> SO545: A ten fabrický vosk napríklad v dverách aj vidno, či je to taká tenká vrstva, že to oko človeka ani nezbadá?
16:59:31
15.11.2024
SO545
-> minno 14.11.24 21:08:40: mame teraz zvolavacku ne Cupru a G8...kde prave dvere zabudli vyvoskovat tak sa to riesi dodatocne....
21:08:40
14.11.2024
minno
-> SO545: Hm, zaujímavé. Ale v dverách som vosk teda nespozoroval.
20:07:14
14.11.2024
SO545
-> minno 13.11.24 20:23:24: kazda dutina je vyvoskovana aj dvere.
10:23:12
14.11.2024
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu 13.11.24 21:08:44:

Taky zvedám za nápravy... Jen ne za šrouby, ale přímo za ramena. Mám v heveru zapíchlý špalík, takže se neomačkává nic. Pokud na autě dělám něco většího nebo to zvedám vysoko, dávám si pod auto pro sichr ještě podpěry nebo kola.
upraveno 1x, naposled 14.11.2024 10:23:20
22:57:22
13.11.2024
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 13.11.24 22:05:39: Nejen pro obyc zvedaky. Bylo to tam osoustany uz ze servisu, kde to zvedaj za ta sama mista. Dokoupil jsem si na hever tuhle gumu, tak snad to bude lepsi nez to nejak podkladat, ale i tak to proste furt jde pres ten plastizol... Ke klasickymu heveru (pri nouzi na ceste) mam zbytky od lina 3 Alespon neco nez nic.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Syny vložen 13.11.2024 22:57:22
upraveno 1x, naposled 13.11.2024 23:03:06
22:05:39
13.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 13.11.24 20:59:46: Měli jsme jen tři auta, kde to měli promyšlené.



1) Saxo - na heveru byla originál vložená U-tvrzená guma

2) Cromaňonec - za prahy byly plastové kostky (obdélníky) zespodu otevřené, do kterých se vsadil hever, nic se nekurvilo ani neodřelo

3) Volvo - má zesílená místa za prahy, kde je takový dvojdržák s trubkou uprostřed, do které se zahákne hever. Asi nejspolehlivějí a nejstabilnější řešení. Dobře mají řešená místa pro dílenský zvedák v rozích podlahy před a za nápravami.



Na Bravu je místo, kam se nasadí hever s výkrojem tvaru U a ten si kromě toho dosedne plochou za hranou prahu. Takže nemůže sjet, ale současně se nezvedá za rantl prahu ani za práh obecně. Od toho účka se to ale může trochu ošúchat.

Pažut - tam se hever nasazuje na takové vysunuté místo z prahu, takže se sice nepoškodí žádná část prahu, ale lak a plastizol v té spodní hraně něco utrpí. Mají ale dobře řešené body pro dílenský zvedák.

V těchto dvou případech mám vždy připravený nějaký vosk či jinou sračku ve spreji a po úkonu to prostě zastříknu a hotovo. Vidět tam není, takže je mi to jedno. Funguje to dlouhodobě.



Jak víceméně píšeš, u koncernu to pro obyč zvedáky a domácí přezouvače pořád nějak podceňují.
upraveno 4x, naposled 13.11.2024 22:09:00
22:03:06
13.11.2024
minno
-> Syny 13.11.24 20:59:46: Používam takú silnú gumenú homemade podložku. Obvykle dvíham autá tiež za nápravy, ale Golfa som dvíhal teraz len 2. krát a ešte som nevymyslel, kde pod nápravy to budem podkladať3 Hlavne vzadu u toho viacprvku, zatiaľ sa mi tam žiadne miesto nezapáčilo1



Inak tých zdvíhacích bodov a plastizolu by som sa tak nebál, stačí zamazať mazelínou a je to.

Ono ak by tam aj bola nejaká plastová ochrana z výroby, pod tou váhou a tým tlakom by sa to zrejme aj tak ošupávalo.



Na druhú stranu, keď si vo fabrike nelámu hlavu z uzavretím prahu, do ktorého potom vchádza blato a voda + plno iných vecí, toto asi nikoho netrápi3



Ako sa vraví, hlavne sa z toho neposrať...
upraveno 1x, naposled 13.11.2024 22:04:10
21:08:44
13.11.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Presne z toho duvodu zvedam auta za napravy. Vesmes maj napravnice dole nejaky velky srouby a hever dam dycky pod hlavu nekteryho z nich, ze proste ten sroub je v misce heveru a nic okolo se nejebe... Zvedat to za prahy mi prijde nesmyslny presne kvuli vykurveni ty ochrany...
20:59:46
13.11.2024
Syny
-> minno 13.11.24 20:49:53: A máš něco mezi heverem a kastlí? Já to zvedal taky za zvedací body a ten plastizol tam proste jde do řiti. Už byl trochu odlouplej od zvedání auta v servise a mě se uloupl úplně. Nechápu tohle kokotský řešení - tim spíš ne v době, kdy existuje tisíce variant plastů pryží a nevím čeho všeho, proč to prostě nemá zvedací body nějak ochráněný 8
upraveno 1x, naposled 13.11.2024 21:11:34
20:49:53
13.11.2024
minno
-> Syny 13.11.24 20:27:09: Za zdvíhací bod. Tak, ako sa má. Zrejme len fotka skresľuje.



-> Jirik_Tuňák1983 13.11.24 20:37:10: Zátky zospodu samozrejme sú. Prah je otvorený bez zátky na spodu zadného podbehu, ako vidno na foto nižšie. Takisto v prednej časti prahu sú zospodu 2 neuzavreté otvory asi 5x8 mm.
20:38:54
13.11.2024
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Zespodu bývá záslepka, ale za tím plastovým podběhem ne.
20:37:10
13.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> minno 13.11.24 20:23:24: Ten práh je zespodu otevřený? Bez zátek? Tam kde máš ten drát?
20:27:09
13.11.2024
Syny
-> minno 11.11.24 13:57:21: Když vidím ten hever - jak a kde to auto zvedáš?
20:23:24
13.11.2024
minno
-> SO545 13.11.24 18:55:09: S tým voskom to mohli vymyslieť inak. Minimálne do tých otvorov dať následne nejaké záslepky a uzavrieť prah.



Inak vosk je pri výrobe dávaný len do prahov, či aj do iných dutín?
20:18:51
13.11.2024
minno
-> Milan 136 12.11.24 17:25:36: Myslíš tie diery, ktoré som teraz zalepoval? No to by si niekto zaslúžil po prstoch. Hnusná robota vyčistiť tú dutinu. Ešteže ma -> SO545: na to upozornil. Ide zima a by som si teda polepšil autu...



Ale myslím, že každé auto má svoje (nie len výrobné) muchy. O2 je na tom asi po karosárskej stránke horšie zas v iných oblastiach.
upraveno 1x, naposled 13.11.2024 20:20:01
19:34:42
13.11.2024
Milan 136
-> SO545 13.11.24 18:55:09: Pěkný. Zlatá O2 teda z tohohle hlediska.
Extreme Tyres