-> saskyn2: Aha, takze nesrat se s tim a vylomit to? Nevim, mozna sjedu do toho servisu, ale tovis jestli to vemou jako reklamaci to nevim... Stoprocentne to pred serviem nedelalo, takze bud to je neco co se posralo s odchodem turba a oni na to neprisli nebo to je neco co posrali oni v servisu a nebo to je hodne velka nahoda a odeslo neco dalsiho zrovna ve chvili, kdy se to auto vratilo ze serivsu.
BTW: Nemuze treba pomoct k identifikaci to, ze se mi zda, ze to auto ma vic traktorovej zvuk nez melo? Fakt mi pride, ze to ted ma mnohem vic ten typickej dieslovej zvuk nez to melo predtim. Sice je to mozna subjektivni, ale nevim - rekl bych, ze se zvuk zmenil.
A posledni vec - je mozny nejak mrknout do toho palivovyho filtru, jestli tam je nejaka hladian nafty? Nebo na to radsi nesahat?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
00:54:54
09.04.2014
09.04.2014
saskyn2
-> Syny: Předek silou přizvednout, až to bude držet jen na tom jednom čudlu vzadu tak vytáhnout dopředu
00:52:10
09.04.2014
09.04.2014
Syny
-> saskyn2: Jak se sunda ten debilni plastovej kryt na motoru? Mrknu se na to zejtra, kdyz bude hezky...
00:52:09
09.04.2014
09.04.2014
saskyn2
-> Syny: Jo, jestli se rozjede tak je asi ok, 2s jsem střelil od boku. Zkus ho ještě poslechnout až to nebude startovat, jestli se nezasekává, a pokud máš diagnostiku tak to zkus napíchnout, z toho se dá dozvědět víc.
00:48:27
09.04.2014
09.04.2014
saskyn2
-> Syny: Samozřejmě může být problém kdekoliv, ale to asi nedokážeš identifikovat, může být někde špatná kabeláž, nějaké čidlo, vadný tandem, gumky na vstřikách, ale nic vyloženě společného s turbem. A to čerpadlo je dle mě nejpravděpodobnější, čidlo nebo kabeláž by ti asi rozsvítilo kontrolku. Turbo nemá na startování vliv, ale mohli nějak poškodit kabeláž nebo něco jiného, nebo něco nezapojit, taky mi jeden známej vyprávěl jak mu jeho T4 nejede a že to je ostuda že ho do kopce předjížděj kamiony a když šel měnit vzducháč tak zjistil že při minulý výměně zapomněl zapojit kabel k váze vzduchu
00:45:39
09.04.2014
09.04.2014
Syny
-> saskyn2: Tak jsem to byl tedko zkusit. Cerpadlo bzuci. Ale urcite ne 2 vteriny, tak vterina to je. Bzuci porad stejne jen mi prislo, ze obcas se ozve takovej zvuk jako kdyby to tam nasalo vzduch. Takovy zachrceni nebo zasusteni. Ale to udelalo asi jen 4x asi z 20ti pokusu. Nevim, uz me to asi sere...
Jinak auto nastartovalo na drc...
Jinak auto nastartovalo na drc...
00:32:48
09.04.2014
09.04.2014
Syny
-> saskyn2: A vysvetlis mi jeste jakto, ze jsem s tim autem najezdil uz dalsich cca 400 km a jezdi, jen todle se stalo dvakrat u teplyho, ale ne provozne ohratyho motoru? To mi proste neleze do hlavy. Pokud by cerpadlo necerpalo, nebo blbe, tak by prece muselo auto vyrazne cukat, chcipat nebo tak neco, ne? Navic sakra, ze by to odeslo zrovna po servisu, kdy se hrabali v motoru? Nemuze bejt problem jeste treba nekde jinde - v necem na co museli manici hrabat, kdyz menili to turbo, intercooler, trubky, hadice atd?
00:21:31
09.04.2014
09.04.2014
saskyn2
-> Syny: Pokaždé když zmáčkneš klíček do polohy 1 tak to zabzučí, cca 2s.
00:12:00
09.04.2014
09.04.2014
Syny
-> saskyn2: A to cerpadlo je slyset po kazdem zasunuti klicku, nebo jen nez to nazene nejakou hladinu a pak uz je zticha? Jde o to, jestli ma bzucet proste pokazdy, kdyz klicek zandas nebo ne. Zejtra to zkouknu. Ale je mi divny, ze by to auto normalne jezdilo a behem 10ti dnu se stalo tohle podruhy a to s nim jezdim denne.
A hlavne - pred servisem to neudelalo ani jednou todle...
A hlavne - pred servisem to neudelalo ani jednou todle...
00:06:17
09.04.2014
09.04.2014
saskyn2
-> Syny: Ano to je filtr. Když ta podávačka nechodí tak to někdy nejde nastartovat vůbec, ale většinou zvládne natáhnout tandem, někdy o tom majitel ani neví dokud nechce vyměnit filtr. Je to asi to nejednodušší co dokážeš identifikovat sám -prostě že to čerpadlo musí být slyšet.
23:57:36
08.04.2014
08.04.2014
Syny
Mimochodem, kde je ten palivovej filtr? To je todle? (foto ilustracni)
23:23:04
08.04.2014
08.04.2014
Syny
-> saskyn2: No ale zacalo to po servisu s tim turbem... To by byla sakra nahoda, aby odesla pumpa v nadrzi zrovna v dobe, kdy se to vrati ze servisu, kdy se hrabali v motoru. Navic kdyz to auto nastartovalo, tak pak normalne jede. Sice jak rikam, obcas se mi zda, ze kdyz jedu se stabilnim plynem kolem 2000 rpm, tak ze to mirne skubne nebo tak, ale jinak celkove to auto jede a treba tejden jedzdilo a startovalo normalne. Kdyz na to slapnu, tak normalne motor vytocit jde a nevynechava... Az ted to udelalo podruhy... Ale je fakt, ze vetsinou startuju motor bud teplej a nebo studenej, v obou pripadech, kdy to nechtelo nastartovat byla teplota mezi - na cca 65°C.
22:05:18
08.04.2014
08.04.2014
saskyn2
-> Syny: Nejspíš podávačka v nádrži, odklop zadní sedák za spolujezdcem, když zastrčíš klíček tak musí být slyšet čerpadlo že jede asi 2 vteřiny, ty příznaky přesně sedí, průhledný hadičky ani rele 109 nehledej, to nemá, kdyby odešlo piezo tak už nenastaruješ.
21:48:19
08.04.2014
08.04.2014
Pavel P@nkáč
-> Syny: jestli problikne po zapnuti kličku tak to tim nebude to je spravne, ma to zhavit az od 5stupnu dolu...
21:46:16
08.04.2014
08.04.2014
Syny
-> Pavel P@nkáč: Ale je pravda, ze pri tom kdy starter toci a auto nechce chytat je slyset cvakani nejakeho relatka...
21:45:31
08.04.2014
08.04.2014
Syny
-> Pavel P@nkáč: Zhaveni problikava. Respektive se rozsviti a temer hned zhasina...
21:40:46
08.04.2014
08.04.2014
Pavel P@nkáč
nevim jestli je v B6ce rele 109?? kdyz to nechce chytit a nespina rele tak neproblikne zhaveni po zapnuti kličku...
21:09:45
08.04.2014
08.04.2014
Syny
-> Milan 136: PDcko to je, ale vstriky byly meneny pri svolavacce. Tedy pokud si je v anglii nevyndali...
21:07:21
08.04.2014
08.04.2014
Nwkt
-> Milan 136: Proč to tam nenechali blbci. Pokud se pamatuju, tak vstřiky má měněný
21:04:47
08.04.2014
08.04.2014
Milan 136
Pruhledny ma jen rotacka. To je s piezovstrikama? Tam by mohl byt zakopanej pes
20:57:31
08.04.2014
08.04.2014
Kuladmin
-> Syny: V autě nee běž pozpatku od vstřiků a nebo najdi ten filtr měl by to být velkej válec se dvěma hadičkama. Dost často někde myslím u pravého kola.
20:25:34
08.04.2014
08.04.2014
Syny
-> Nwkt: Hm tyvoe to bych musel vedet kde to je... :)
20:21:53
08.04.2014
08.04.2014
Nwkt
-> Syny: Máš za naftovým filtrem taky ty průhledný trubičky? Jestli jo tak se podívej jestli ti tam nejdou bubliny, případně při startu jestli tam jde nafta
20:18:26
08.04.2014
08.04.2014
Syny
V obou pripadech to bylo v dobe, kdy motor nebyl podle budiku ani studenej, ale ani ohratej.
20:17:29
08.04.2014
08.04.2014
Syny
A proc kdyz to najednou naskoci, tak to jede relativne bez problemu? Byl by zapis v diagnostice?
20:16:36
08.04.2014
08.04.2014
suri
to skorej padá nafta alebo čokolvek iné
20:15:48
08.04.2014
08.04.2014
Nwkt
Napadá mě podávací čerpadlo?
20:13:44
08.04.2014
08.04.2014
Syny
Panove potrebuju radu. Pasik se asi rohodl, ze mi v Anglii pekne vytresta. To ze se mu rozletelo turbo, to uz jsem tady psal, ale po oprave zacalo neco jinyho a nevim cim to muze bejt. Nejen tedy ze se mi zda, ze po oprave ma vic traktorovej zvuk nez mel predtim, ale co uz mi podruhy udelal je to, ze nechce nastartovat Jednou mi to udelalo hned druhou jizdu co jsem ho vyzvedl ze servisu. Z prace jsem jel pro nakup a kdyz jsem se vratil k autu, tak nenastartoval. Asi deset minut jsem to zkousel, starter tocil tocil tocil, ale ani hovno. Obcas mel naznak, ze uz naskoci, ale vzdy to hned zdechlo. Po deseti minutach, kdy jsem ho trapil najednou naskocil a vse bezelo jako by nic. Dojel jsem domu a zkusil ho po zdechnu ti znova natocit a naskocil hned. Od te doby byl 14 dni klid, startoval normalne vzdy. A dneska zase... Po praci jsem se zastavil v parku trochu se vyvetrat a po navratu k autu, kdy cca hodku a neco stalo opet to same... Starter tocil a tocil a hovno... Opet az tak po deseti minutach urputneho snazeni se, kdy opet mel naznaky chytnuti, ale nic z toho nebylo najednou naskocil a dojel jsem s nim normalne domu. V obou pripadech mel motor pri startovani tak 65°C dle budiku. Navic se mi zda, ze od doby co ho mam ze servisu zpatky, kdyz jedu konstantni rychlosti kolem 2000 otacek (+/- 200), tak ze jakoby sem tam poskubava, ale nevim. Mozna jsem to zacal jen vic sledovat a resit. Kazdopadne z toho mam uz fakt divnej pocit a docela strach s tim vubec nekam jezdit - cekat kde me to necha. Protoze baterka todle asi vecne nevydrzi a az se vybije, tak bude po prdeli... Napadlo me, jestli to nemuze bejt baterie v klickach - nevim jestli kdyz se vybije, tak jestli treba nezacne kravnou imobilizer, protoze to co to dela mi prijde jako kdyz proste imobilizer nenecha motor naskocit. Nevim, ale je mi divny, ze by se vybila zrovna po tom, co v servisu vymenili buh vi co... Nemate nekdo nejakej typ nebo napad, kde muze bejt problem? Nesetkal se s tim uz nekdo? Uz z toho mam fakt depresi