No, fungovat budou obě - angláni občas někde píšou že DMF je konstrukčně lepší Sachs - když se rozpadnou závaží, zůstanou uvnitř a nerozbijí převodovku ...
Pak zas jiné GB forum mluví o tom, že LUK lépe snáší vyšší výkon (jiné mapy) - což já ale dělat nebudu; pouze jsem dal ecu z AUQ - takže 132kW
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
Na jednicku nevim, ale na dvojkach naftovejch drzi vic luky
-> Jakub M. 28.04.16 13:10:32: osobně bych vzal radši sachs, ale ve výsledku je to jedno fungovat budou obě
Mohl by se někdo ze zkušených podělit s informací od jaké značky vzít dvou-hmotu a spojkovou sadu? - motor AUM, převodovka EHA(bude zaměněna za původní EVS) . LUK vs. SACHS? Případně nějaká jiná alternativa?
-> Domajz: me vyhledavani obou rubrik funguje dobre...
Super, tak došlo k přejmenování sekce na VW Group .... ,ale to nebyl smysl mého komentáře. Myslel jsem to tak, aby došlo ke sjednocení, buď přesunout tohle téma do sekce škodovky, nebo téma Fabia I. generace do sekce vw group.... Je pak bordel v tématech když diskuze ke generačně stejnému vozuz od stejného výrobce je rozházená po různých sekcích naprosto bez jakékoliv logiky,... pak se zakládají nové topicy a vzniká džungle
proč je tohle téma v sekci jiné značky aut, když za 1. Oktávka je škodovka a za 2. téma Fabie 1. generace je v sekci škodovky, nemohl by to nějaký admin přesunout prosím?
-> Milan 136: tam jsem koukal jako první proměřeno a přes pojistky proud jde, dnes me priveze z vrakače celou kostku ABS tak uvidime jetli to zabere...
-> Pavel P@nkáč: nejsou vypálený pojistky nahoře na baterce, ty tři zelený?
-> Nwkt: konektor jsem zkoušel, asi to bude KO celé
-> Pavel P@nkáč: Jo, pak by to mělo jít smazat. Někde ještě psali zkusit odpojit konektor z ABS. Ale taky že je vadný celý ABS ...
-> Nwkt: jestli to dobře chápu jako že se s tím mám jet projet? to už jsem zkoušel....
-> Pavel P@nkáč: This Fault Code can only be cleared after performing a Test Drive above 20 km/h
Náhodou nesetkal jste se někdo z chybou 01130
ABS- provoz - nevěrohodný signál
je to octavia první generace s ASR
svítí na palubce ABS, ASR i vykřičník bliká
pojistky v pořádku zkontrolovány proměřeny
ABS- provoz - nevěrohodný signál
je to octavia první generace s ASR
svítí na palubce ABS, ASR i vykřičník bliká
pojistky v pořádku zkontrolovány proměřeny
-> Mr._Nosferatu: Asi jo.Je to tak že ten daný disk RIAL který sem chtěl není pro octavii v té velikosti homologován,i když má stejnou velikost jako disk DEZENT který zapsat jde.Asi je to teda ve značce disku no.
-> LuMi: není to náhodou homologaci daneho disku na daný auto, když se zapisuje KBA disku do TP ?
-> Jarda/felda: A proč teda např.Dezenty nebo AEZ zapsat jdou?
-> Jarda/felda 27.03.16 14:21:11: Nu vida a je vyřešeno ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> LuMi 26.03.16 18:04:23: jestli ono to nebude mít něco společnýho s bodem 8 prntscr.com/akmx6g
-> suri: Já mam octavie dvě,jedná je 1999 a ta má 16ky z fabriky a druhá 2001 a ta má jen 15ky...
Spíš si myslim že jen ty kola RIAL nejdou zapsat,protože ted sem dostal odpověď od ALCARU na jedny DEZENTY co jsem vybral a ty mi na ně typový list vystavý
Spíš si myslim že jen ty kola RIAL nejdou zapsat,protože ted sem dostal odpověď od ALCARU na jedny DEZENTY co jsem vybral a ty mi na ně typový list vystavý
-> LuMi 26.03.16 18:04:23: já mám Tourku 2009 motor 1,6 a mám je zapsaný v techničáku z výroby 6,5J x 16
-> Nwkt 27.03.16 11:25:43: skôr by som povedal že R16 mali zo začiatku RS , kvôli brzdám aj výstuhám na karosérii , a potom ku koncu boli 16 aj doplatkové na Tour
-> LuMi: 16 by mělo jít z fabriky, podle motorizace
-> dragon_cb_cz: Já je mam na jedný octavii taky povolený z fabriky a na druhý jsou jen 15ky tak sem si říkal že tam zapíšu 16ky,vybral sem si ty RIAL a když sem pak chtěl vystavit od prodejce typový list,tak mi řek že 16ky nejsou na octavie 1 homologovaný tak sem si říkal že je to naka blbost když je tam píše přímo fabrika.Možná to blbě řek a myslel jen ty Rial,ale zase nevidim důvod proč by k nim nemoch vystavit TL,Tüv mají,KBA taky,tak nevim no kde je problem.Zkusim koupit kola od ALCARU tam sem nikdy problem neměl,na GIII mi vystavili TL se šestnáctkama,tak uvdim co a jak.
-> LuMi: Já měl 16ky povolený v TP od fabriky...
Zapisoval jste někdo nebo nemáte zkušenost s kolama 16'' na jedničkovou octavii?Chtěl sem zakoupit dnes alu kola,a prodejce mi odmítl vystavit typový list z toho důvodu že na octu 1 neni rozmer 16 homologován,mam v TP jen 15ky tak sem myslel že zapíšu 16ky a byl sem docela překvapen že to nejde:)
EDIT: jednalo se o kola Rial Zamora 16'' ET38 7J tak že by zrovna tyto kola zapsat nešli?
EDIT: jednalo se o kola Rial Zamora 16'' ET38 7J tak že by zrovna tyto kola zapsat nešli?
-> palinator: nebyli to si asi pleteš s xenonem, ten je takovej členitej ještě oct. tour a classic neměli mlhovky, jen atrapy čočky:)
Chlapci, kolik je druhů světel Octy I po faceliftu? Normální H4 a xenony? Nebyly náhodou ještě normální žárovkový s oddělenou dálkou?
-> Pavel P@nkáč: ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Sejki: je to možné ale jak pisu koupil jsem jine, nema cenu resit za 500kč
-> Pavel P@nkáč:
ja myslel jestli to nedela nejakej svab :) OI docela trpi na studene spoje...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Sejki: nevim lepsi sehnat za 500 jine
-> Pavel P@nkáč: takze pan Svabinsky?
-> Sejki: no vidíš nakonec jsi to trefil, dělali to budiky.
-> Pavel P@nkáč: jezisi ty ses tajemnej jak hrad v Karpatech... ja mam origo kabel a nikdy jsem nemel problem, muze to delat jiz zminene radio, nebo HF sada nebo jina pripojena kravina, muze to delat kabelaz, vykurvena zasuvka, pristrojovy stit... atd
-> Sejki: ne, nechas se podat?
-> Milan 136: dobra uvaha ale to jsem vyndal jako prvni.
-> Milan 136: dobra uvaha ale to jsem vyndal jako prvni.
-> Pavel P@nkáč: radio
-> Pavel P@nkáč: psal jsem jeste pojistky. Jinak nevim...
-> Sejki: tak to nebylo ani kabeláží ani jednotkou i kdyz jsi psal že tam toho vic neni, typneš co?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Pavel P@nkáč: nechces snad abych se za tebe registroval ne?
-> Sejki: dik se budu muset reg. abych neco stahnul
-> Sejki: diky za snahu ale moc jsi mi nepomohl :)
-> Pavel P@nkáč: schema nemam, treba ho sem nekdo hodi...
-> Sejki: pojistky ok ty mam zkontrolovane, co mám propipat, ze zasuvky kam to vede?
-> Pavel P@nkáč: tak prvne mrkni asi na pojistky, pak pokracuj kabelazi, propipat a pokud je vse ok, tak jednotka, vic tam toho neni
-> Sejki: jede normalně, mám tu jednu ustřihnutou tak kouknu jestli jsou stejne napinovane kabliky podle barvy, co vic se dá kontrolovat?
-> Pavel P@nkáč: predpokladam, ze auto jede normalne... nevim jak to ma OI, jestli to komunikuje po 7 pinu K-line jen motor nebo vse... snad nekdo moudrejsi poradi... proste zkontroluj zasuvku v cetne kabelaze....
-> Sejki: nemas nakres jak to má bejt?