skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
10:58:00
18.11.2016
18.11.2016
Milan 136
Tak tak. V zadnich dverich nic neni
09:35:23
18.11.2016
18.11.2016
suri
-> Shader 18.11.16 08:21:59: čo konkrétne tam svieti za chybu ?
snímač na bočné airbagy v sedačkách je vo dverách predných , najčastejšie je zlomený žltý kábel v dvernej prechodke
snímač na hlavové airbagy je vzadu pri C stlpiku dole pod plastom
prípadne ešte nejaká iná chyba môže byť , vedenie pod sedačkou a pod.
daj sem komplet výpis a môžeme skúmať
snímač na bočné airbagy v sedačkách je vo dverách predných , najčastejšie je zlomený žltý kábel v dvernej prechodke
snímač na hlavové airbagy je vzadu pri C stlpiku dole pod plastom
prípadne ešte nejaká iná chyba môže byť , vedenie pod sedačkou a pod.
daj sem komplet výpis a môžeme skúmať
08:21:59
18.11.2016
18.11.2016
Shader
Zdravím
Na palubní desce se mi rozsvítila kontrolka AIRBAGU (Octavia II). Na diagnostice jsem se dozvěděl, že jde o snímač zadních dveří u spolujezdce. Po vymazání ok, na druhý den ten jistý problém! Konektor ve dveřích vypadá ok, kabeláž nepoškozená! Kde tam je ten snímač umístěn? Je připojen ještě někde přes konektor nebo je napojen přímo na ten konektor ve dveřích? Je výměna náročná?
Na palubní desce se mi rozsvítila kontrolka AIRBAGU (Octavia II). Na diagnostice jsem se dozvěděl, že jde o snímač zadních dveří u spolujezdce. Po vymazání ok, na druhý den ten jistý problém! Konektor ve dveřích vypadá ok, kabeláž nepoškozená! Kde tam je ten snímač umístěn? Je připojen ještě někde přes konektor nebo je napojen přímo na ten konektor ve dveřích? Je výměna náročná?
13:32:33
15.11.2016
15.11.2016
Pavell
-> Nwkt: ještě to promyslím a kdyžtak udělám podle originálu.
08:26:54
15.11.2016
15.11.2016
Nwkt
-> Jarda/felda: Tak tak
-> Pavell: Když už se s tím prcám, tak to udělám jak to má být :-) případně ještě nechám poupravit SW v jednotce aby to spínal dřív (dle teplot, otáček)
-> Pavell: Když už se s tím prcám, tak to udělám jak to má být :-) případně ještě nechám poupravit SW v jednotce aby to spínal dřív (dle teplot, otáček)
22:22:36
14.11.2016
14.11.2016
Jarda/felda
-> Pavell 14.11.16 22:17:44: jo nefunguje z důvodu probitých žhaviček a spálený pojistky
22:17:44
14.11.2016
14.11.2016
Pavell
Udělat to samozřejmě jde, ale altík měnit nehodlám, takže by to stejnak nefungovalo jak má. S tím, že už to ŘJ už umí si nejsem teda jistý, co jsem tak hledal na netu. Prostě si budu sám spínat 1 nebo 2 když zrovna budu chtít. Co jsem četl, tak to dost často nefunguje.
22:08:54
14.11.2016
14.11.2016
Lamac
Zapojenie je jednoduché,dva drôty z rj na dva relé,potom odkostriť jeden káblik z rj,a napojiť na DF svorku alternátora,je vyvedená do koncovky pod torpédom.Nič netreba nakodovavať,funguje to normálne a automaticky.Altík je treba silnejší,nakoľko rj sleduje jeho záťaž,pak sleduje otáčky,napätie baterie,teplotu nasavaneho vzduchu a teplotu chladiacej zmesi.
21:50:47
14.11.2016
14.11.2016
Pavell
-> Nwkt: není to připravený pro tuhle funkci, chybí kabeláž, musí to ovládat řídící jednotka atd. Všechny 3 používat stejně nemůžu, musí tam být silnější alternátor atd.
21:32:04
14.11.2016
14.11.2016
Nwkt
-> Pavell: Proč?
20:14:08
14.11.2016
14.11.2016
Pavell
-> Nwkt: jojo, kéž by. Bohužel bude pouze ruční spínání.
18:38:29
14.11.2016
14.11.2016
Nwkt
-> Pavell: Dvě relé, zapojit na jednotku
17:50:07
14.11.2016
14.11.2016
Pavell
Výhřev po mechanické stránce hotov. Našel jsem u kámoše hadici, která tam pasovala bez úprav. Takže tam není nic navíc. Ještě dodělam ovládání.
11:16:45
01.11.2016
01.11.2016
palinator
-> MisakusX:
Koroze na první pohled viditelná žádná nebyla (max jak říkám na hraně přední kapoty jak je to omrdaný od kamínků), až to uvidim příště, tak to schválně prohlídnu pořádně.
Koroze na první pohled viditelná žádná nebyla (max jak říkám na hraně přední kapoty jak je to omrdaný od kamínků), až to uvidim příště, tak to schválně prohlídnu pořádně.
11:09:13
01.11.2016
01.11.2016
MisakusX
-> palinator: Jo, najeté kilometry jsem přehlédl, ale liftback jsem telepaticky nevytušil. Podle toho, co popisuješ, je to auto někde mezi 120 a 160 tisíci, víc ti těžko může někdo takhle říct ... vzhledem k roku výroby bych se soustředil na korozi u okrajů zadních dveří.
10:43:58
01.11.2016
01.11.2016
palinator
-> MisakusX:
Kdyby to bylo combi, tak bych to napsal, 180 tkm jako údaj o najetých km ti nestačí? Na fotce bys nic neviděl, prostě béžová Cappucinno metla. Vyhřívaný sesle, poloDOT, měnič v kufru. Na víc si nevzpomínám.
E: ty kilometry odhaduju, může to bejt +-20000, ale určitě je to pod 200 tkm. Jel jsem s tim naposled asi před půl rokem.
Kdyby to bylo combi, tak bych to napsal, 180 tkm jako údaj o najetých km ti nestačí? Na fotce bys nic neviděl, prostě béžová Cappucinno metla. Vyhřívaný sesle, poloDOT, měnič v kufru. Na víc si nevzpomínám.
E: ty kilometry odhaduju, může to bejt +-20000, ale určitě je to pod 200 tkm. Jel jsem s tim naposled asi před půl rokem.
09:46:15
01.11.2016
01.11.2016
MisakusX
-> palinator: Foto a víc info -kombík/liftback? Oktávky jsem před čtvrt rokem celkem dost rozsáhle procházel, tak mám trochu přehled o cenách. Jedničkový nebo dvojkový Kombík v 1,9tdi a výbavě je oblíbenec autobazarů a Čechů. Ve chvíli, kdy jsou jisté kilometry (které jsi také neuvedl), může to být velmi zajímavé.
09:14:26
01.11.2016
01.11.2016
Pavel P@nkáč
-> palinator: 140...
01:31:37
01.11.2016
01.11.2016
palinator
Na kolik byste odhadli cenu OII "04 1,9 TDI (ještě EURO 3) Elegance (xenony, Climatronic), nezničená, pravidelně servisovaná, najeto 180 tkm pravejch (strejc to má po 1. majiteli od roku 2005), bez jakýhokoliv šlincu, jen malinko ostřílenej čumák od kamínků. Turbo asi brzo na výměnu, při řazení se už hlásí.
09:08:46
31.10.2016
31.10.2016
Pavel P@nkáč
-> suri: jak jsem psal dělá to i se sundaným pětkovým kolem...
07:04:13
31.10.2016
31.10.2016
suri
vymačkaný obal nie , podobné zvuky robia tieto prevodovky skoro všetky , treba vyskúšať či sa niečo nezmení pritláčaním šaltápky bez spojky na jednotlivé kvalty hlavne na 5 , ložiská niekedy nevidno opotrebovanie a napriek tomu majú vôľu - zle vymedzené ...
ak je to klepajúci zvuk zameraj sa na 5ku , voľná synch. spojka , voľné "kamene" synch. spojky a podobne ... tu to pri pritlačení páky 5ky bez spojky spoľahlivo zmizne alebo zmení zvuk ...
ak je to klepajúci zvuk zameraj sa na 5ku , voľná synch. spojka , voľné "kamene" synch. spojky a podobne ... tu to pri pritlačení páky 5ky bez spojky spoľahlivo zmizne alebo zmení zvuk ...
21:59:55
30.10.2016
30.10.2016
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: koukal jsem ale nenašel jsem :/
-> palinator: asi jinou převodovkou jeste to musim probrat s majitelem...
-> palinator: asi jinou převodovkou jeste to musim probrat s majitelem...
21:55:37
30.10.2016
30.10.2016
palinator
-> Pavel P@nkáč:
Stejnej problém má kámoš na Caddy, jsem zvědav, jak to vyřešíš.
Stejnej problém má kámoš na Caddy, jsem zvědav, jak to vyřešíš.
21:55:23
30.10.2016
30.10.2016
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: Zkus kouknout k Sixtovi na stránky. Pár takhle divnejch případů tam popisoval. Nějaký vymackany obaly atd....
21:40:38
30.10.2016
30.10.2016
Pavel P@nkáč
mám tu ted problem s Octavkou 2 - 1.9 Tdi 5kvalt chrastí na volnoběh vypadalo to jako dvouhmota, tak se dala nová jednohmota ale chrastění na volnoběh pokračuje (při sešláplé spojce to přestane) asi to dělá převodovka ale při rozebrání se nic nenašlo, zkoušel jsem to jen s jednou hřidelí co je přímo do lamely a to to nechrastí, když se přidá druhá hřídel na ktere jsou synchrony atd. (bez pětky) tak to chrastí...
-když je sundaný dekl z páté rychlosti tak je zvuk o dost hlasitější
co jsem googloval tak pišou o ložiskách ale těm nic není tak nevím co stím....
-když je sundaný dekl z páté rychlosti tak je zvuk o dost hlasitější
co jsem googloval tak pišou o ložiskách ale těm nic není tak nevím co stím....
11:54:42
30.10.2016
30.10.2016
Petrson
-> Milan 136: ne nebyla zapnuta.
11:43:57
30.10.2016
30.10.2016
Milan 136
-> Petrson 30.10.16 10:43:41: jinak to proudění tam uvidíš i po vypnutí. Je tam el čerpadlo pro dochlazení
11:43:04
30.10.2016
30.10.2016
Milan 136
-> Petrson: a nebyla zapnutá klima?
11:41:23
30.10.2016
30.10.2016
Petrson
Ok děkuji oběma za reakce.
-> MVM: auto nevlastním ale byl sem se na něj podívat v bazaru tak proto můj dotaz.
A ještě jeden dotaz je normální, že po cca 3minutách stání na volnoběh po jízdě cca dlouhé 6km začaly běhat ventilátory na chladiči.A takhle se to opakovalo.
Omlouvám se za hloupé dotazy (jedná se o 1.4tsi)
-> MVM: auto nevlastním ale byl sem se na něj podívat v bazaru tak proto můj dotaz.
A ještě jeden dotaz je normální, že po cca 3minutách stání na volnoběh po jízdě cca dlouhé 6km začaly běhat ventilátory na chladiči.A takhle se to opakovalo.
Omlouvám se za hloupé dotazy (jedná se o 1.4tsi)
10:51:19
30.10.2016
30.10.2016
MVM
-> Petrson: Tak na volnoběh nemusí být proudění vidět,a při zvýšených se začne běžně objevovat voda (růžová) .. což značí,že taky správně funguje vodní pumpa. Možná sis toho dřív nevšimnul - ale tak to dělá běžně
10:47:27
30.10.2016
30.10.2016
Milan 136
-> Petrson: to je snad normální ne? Někudy se musí ta kapalina vracet do nádobky
10:43:41
30.10.2016
30.10.2016
Petrson
Nenašel jsme téma na 2vou oktávku tak to dám sem.
Značí nějakej problém když v tenkém nátrubku expanzní nádobky pobublává (točí se) chladící kapalina. Viz obrázek a červenej kroužek
Značí nějakej problém když v tenkém nátrubku expanzní nádobky pobublává (točí se) chladící kapalina. Viz obrázek a červenej kroužek
18:41:08
22.10.2016
22.10.2016
StepaNoFUN
-> Pavell: Aha tak znovu a lépe... :-)
16:18:42
22.10.2016
22.10.2016
Pavell
žlutá původní, červenou potřebuji
16:16:16
22.10.2016
22.10.2016
Pavell
-> Bukaj: tak tak, já, ale...
-> StepaNoFUN: díky za fotky, ale já potřebuji zcela jinou
-> StepaNoFUN: díky za fotky, ale já potřebuji zcela jinou
16:08:12
22.10.2016
22.10.2016
StepaNoFUN
-> Bukaj: Já ne, ale Pavell
14:41:14
22.10.2016
22.10.2016
Bukaj
-> StepaNoFUN: Chceš tuhle hadici? Měl bych mít někde novou, pokud jsem ji nerozřezal a nepoužil na něco jiného...
09:13:17
21.10.2016
21.10.2016
Nwkt
-> havlik: Je
09:11:39
21.10.2016
21.10.2016
Pavell
-> Nwkt: jasný, všechno jde.
09:09:25
21.10.2016
21.10.2016
havlik
-> Nwkt: a neni lepší si koupit nějaký auto? než se crcat s takovejma blbostma co tě ve výsledku vyjdou na třeba 20tis
09:08:14
21.10.2016
21.10.2016
Nwkt
-> Pavell: Což u oktávky není problém dodělat i s ostřikama
09:07:10
21.10.2016
21.10.2016
Pavell
-> Nwkt: jenže u xenonovych světel musí být automatická nivelace, v tom odkazu je, že naklapeni zustava dle možnosti vozu.
08:49:56
21.10.2016
21.10.2016
Nwkt
Nechat si zastavit bixenony? Někde to dělal na Seaty a vše fungovalo jak mělo i s naklápěním
www.xenony.kvalitne.cz/ga llery.php?akce=obraz...
www.xenony.kvalitne.cz/sh owpage.php?name=bixen...
www.xenony.kvalitne.cz/ga llery.php?akce=obraz...
www.xenony.kvalitne.cz/sh owpage.php?name=bixen...
08:47:42
21.10.2016
21.10.2016
Peklo
V mé exslužební O1 Tdi, to byly taky neskutečný mžouradla a za deště ještě k tomu za soumraku, celkem peklo. Ale koukal jsem nedávno na toto. Manželčino Clio, je asi dostane www.obautodily.cz/zarovka
-osram-h7-12v-60-55w-12v-p
x26d-night-breaker-laser-1
30-2-ks-9199cz2379
06:36:58
21.10.2016
21.10.2016
rsvancara
Mě svítila jednička dobře (čirá světla, facelift). Ale kámoš měl služební (to samý, jen dýzl) a tam to bylo mizerný. Když za náma jelo auto, tak bylo vidět, že i když svítíme, tak před sebe házíme stín :-D
22:54:50
20.10.2016
20.10.2016
Pavell
-> Nwkt: Ano, je to původně Italka, pak z5 do DE a pak k nám.Ten domeček se svicema ma vývod do boku.
-> StepaNoFUN: diky. Ozvu se.
-> StepaNoFUN: diky. Ozvu se.
22:43:08
20.10.2016
20.10.2016
StepaNoFUN
-> Pavell: Zejtra se mi odpoledne připomeň. Teď už tam nejdu...
20:44:56
20.10.2016
20.10.2016
Milan 136
-> Chali: nedávno jsem jel v nosci s jedničko s pěknýma světlama a byl jsem rád, že jsem přesednul do svý