skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Syny 24.01.17 11:41:17: káble sú hold drahé , niektoré vedia tak hniť že nepripomínajú ani meď , ale to sa netýka len škodovky , to majú všetci , rozťahané piny , zhnité káble ... tu sú aspoň celkom presné schémy a skúsenosti tak sa to opravuje v klude -> Jarda - zrušená registrace 24.01.17 12:08:25: zväzok na fabiu stával aj viac , neviem aké sú aktuálne ceny , oprava väčšiny káblov je kľudne 300-400eur , ak si porátaš drahé krimpovacie spojky , zmršťovačky s lepidlom a robotu ...
-> Jirik_Tuňák1983 24.01.17 12:14:07: ten motor je asi tak moderni, jako ta elektrika
a tak to je...


-> Milan 136: tak na totok by som nemal nervu

-> minno 24.01.17 12:07:31: Myslíš, že by to moderní "deasely" neuvezly? 

-> suri: jeden znamej si nechaval menit vyhnilej svazek v jednickove fabii a dal za to 25tis. kc, to jsem koukal, ze to dal, to bych radeji travil 2 dny s pajkou... ja ho pritelkyni jeste stihl rozmotat 
-> minno 24.01.17 12:07:31: :))) mozna i vic, uz felda proti favoritu ma slabsi kable

-> minno 24.01.17 12:07:31: :))) mozna i vic, uz felda proti favoritu ma slabsi kable
-> Jirik_Tuňák1983: Keby v novom aute boli káble takého prierezu ako v Š120, tak by ale ten zväzok mal tak 10 cm priemer 

-> suri 24.01.17 11:38:39: Když se vyvařovaly škodovky a nevyndaval se svazek, tak se na něj hodil hadr a i když na to sem tam něco prsklo tak se nic nedělo.
Tady by prsklo a vyhoří ti celej svazek až k průchodce. 


-> suri 24.01.17 11:38:39: Na nicem jsme nesetrili...
-> Jirik_Tuňák1983 24.01.17 11:10:26: v pohode , dnes je polovička káblov v aute 0,35mm prierez . v interiéri je to celkom jedno , horšie je to vonku pod torpédom , okolo motora a tak , dnes je bežné na 5 ročných autách zhnité káble vonku ...
-> Milan 136: lidová tvořivost?
-> Milan 136 24.01.17 08:45:59: Pěkný, pěkný ....
-> Milan 136 24.01.17 08:45:59: Do kolika popelnic se to vešlo? 

-> Milan 136: hezký 

-> Mr._Nosferatu 23.01.17 19:22:12: je ale cena se bude rovnat minimálně polovině hodnoty auta
-> Milan 136: že tě ta elektrika baví





-> Milan 136 23.01.17 19:07:55: Přesně tak, platí se jím za to nehorázný peníze za měsíc a takovýhle jsou služby
-> Syny 23.01.17 19:10:47: Pokud to ráno nenastartuju, sedám na autobus a pojedu do práce, já k zákazníkovi jet nepotřebuju. Budu sedět v ofisu na zadku a psát prostoje.
-> Syny 23.01.17 19:10:47: Pokud to ráno nenastartuju, sedám na autobus a pojedu do práce, já k zákazníkovi jet nepotřebuju. Budu sedět v ofisu na zadku a psát prostoje.
-> Milan 136 23.01.17 19:15:24: tak to teda klobouk dolu pane! Na tohle bych nervy neměl :-o
-> suri: ok
-> Milan 136 23.01.17 19:46:56: odfoť mi to
-> suri: nevypadá na ty km, řekl bych. Tipoval bych, že má klidně míň
-> Milan 136 23.01.17 19:24:51: že ako to auto celkovo vyzerá
-> Milan 136: Tak to je slusnej haluz teda...
-> Syny: centralni svazek interiéru předpokládám stojí podobnou cifru
-> 11mAjA11: z tohohle pohledu jo no
-> suri: nevím, co myslíš
-> suri: nevím, co myslíš
-> Milan 136: Jako ze svazek par kabelu za 100 tisic?




Ber to z tej lepčí stránky, takto ho to bude stát 2x tolik a to vyděláš Ty..
Já už to tak beru a na světě je krááásně !

Já už to tak beru a na světě je krááásně !




-> Milan 136 23.01.17 19:22:34: vieš ako to myslím
-> Mr._Nosferatu: ty bys ho platil? Ten bude tak za kilo...
-> Mr._Nosferatu 23.01.17 19:22:12: v cene auta ako inteligentný diel?
-> suri: nejde to nastartovat, příčina viz foto
jen chytne a chcípne

-> Milan 136: Neni jednodušší vyměnit celej svazek ?
-> Milan 136 23.01.17 19:15:24: a čo motoricky?
a tady je přepálenej a ty místa co chybí izolace jsou vyhořelý
Nahoře ze skříňky vede spálenej drát bez izolace
Jinak dnes Octavia CGGA, nejeto 470 tkm -> suri:
Že prej se spaluje pojistka, auto chytne a chcípne a nejde řízení atd. A hlavně se v tom HRABALO UŽ ASI MILION LIDÍ A NA NIC NEPŘIŠLI. Takže u mě to skončí až totál vypíčený.
Pojistka na napájení panelu přístrojů, gateway, zásuvky a řízení.
Tak tam dám zkoušečku na zkrat a nic. Dám pojistku a nic. Měřím napájení do řízení a nic.
Vyndám panel přístrojů, měřím napájení a nic. Koukám, hledám, prošoupanej napájecí kabel na kostru.
Změřím ho od pojistky k panelu a nic. Vyndám spodek palubky, kouknu k pojistce a je to jasný.
Nějakej PRAČURÁK tam dal místo pojistky asi kus svářecího drátu, nebo nevím co a ten kabel je vypálenej skrz svazkem až kamsi za přístrojovku dále, do napájecího uzlu, kterej se pak rozděluje do tý zásuvky, řízení, gateway atd.
Kdyby ten kolenovrt přijel hned, tak vyndám panej-protože to není první případ, opravím kabel, upevním svazek a tradá.
Teď mě čeká vyndat přístrojovku, výztuhu a párat centrální svazek. Fakt pecka...
Že prej se spaluje pojistka, auto chytne a chcípne a nejde řízení atd. A hlavně se v tom HRABALO UŽ ASI MILION LIDÍ A NA NIC NEPŘIŠLI. Takže u mě to skončí až totál vypíčený.
Pojistka na napájení panelu přístrojů, gateway, zásuvky a řízení.
Tak tam dám zkoušečku na zkrat a nic. Dám pojistku a nic. Měřím napájení do řízení a nic.
Vyndám panel přístrojů, měřím napájení a nic. Koukám, hledám, prošoupanej napájecí kabel na kostru.
Změřím ho od pojistky k panelu a nic. Vyndám spodek palubky, kouknu k pojistce a je to jasný.
Nějakej PRAČURÁK tam dal místo pojistky asi kus svářecího drátu, nebo nevím co a ten kabel je vypálenej skrz svazkem až kamsi za přístrojovku dále, do napájecího uzlu, kterej se pak rozděluje do tý zásuvky, řízení, gateway atd.
Kdyby ten kolenovrt přijel hned, tak vyndám panej-protože to není první případ, opravím kabel, upevním svazek a tradá.
Teď mě čeká vyndat přístrojovku, výztuhu a párat centrální svazek. Fakt pecka...
-> M@rtin: Tak to je jednoduchy. Pokud to zejtra nenastartuje, tak nejezdi do prace, nahlas to jako prekazku na strane zamestnavatele (nemas jak prijet, upozornoval jsi je, nahradni auto jsi nedostal, baterka se nevymenila) a nasrat...
At si pro auto nekdo prijede a poresi si to sam - tvoje neni...

-> M@rtin: o Arvalu a jiných novodobých židech mi ani nemluv. Hodinu jim vysvětluješ do telefonu, proč je třeba vyměnit brzdy a žárovky..., než dostanneš číslo schválení. Hrůza, děs...
-> Jarda - zrušená registrace 23.01.17 14:39:18: Ano 2x, pokaždé v jiném servise, třetí servis vyměnil termostat a nějaký těsnění co jsou kolem

-> Milan 136 23.01.17 10:37:11: Čoveče to je možný, nastartovalo se to přes druhou baterku, odvezlo se to do servisu (cca 30km) a tam test baterie v pořádku a majitel vozidla (leasingovka Arval) výměnu baterky neschválil, tak jsem s tím odjel domu a uvidíme co zejtra, když v pět ráno nenastartuju, tak opět nanovo.
Bylo to tam cca 2h na nabíječce, než jsem vytelefonoval, že nemám na náhradní auto nárok. Auto dojelo po svých do servisu, takže bez nároku.
Bylo to tam cca 2h na nabíječce, než jsem vytelefonoval, že nemám na náhradní auto nárok. Auto dojelo po svých do servisu, takže bez nároku.
-> M@rtin 23.01.17 09:23:54: 2x vymena pumpy, to byli asi odpornici
to mi neco pripomina, ale cerpadlo jsem menil jen jednou, nevyrobili to v rusku a nenasadili sem jako pomstu
Nova skodovka, ktera ma najeto pouhych 120tis. preci musi byt jako nova a ne se takto sypat, jak vyrobky z BAZu :)


Nova skodovka, ktera ma najeto pouhych 120tis. preci musi byt jako nova a ne se takto sypat, jak vyrobky z BAZu :)
-> M@rtin: tak to uz neco znacilo jak ti to utly jednotky asi kvuli podpeti milnule
-> Syny: Ne moje O2 je v pořádku, ale služební O2 FL 1,6TDI
v listopadu nahlášena ztrácející se chladící kapalina, provedena výměna čerpadla v Brně. na začátku ledna opět ztrácející se chladící kapalina v rámci servisu 120tkm proběhla výměna čerpadla. 700km po servise svítí kontrolka dobíjení. Odvoz do servisu v Mostě, kde proběhla oprava alternátoru a zase našli únik chladící kapaliny. Tentokrát výměna termostatu. 300km po opravě auto po 2 dnech stání nejde nastartovat, baterka to nedává
v listopadu nahlášena ztrácející se chladící kapalina, provedena výměna čerpadla v Brně. na začátku ledna opět ztrácející se chladící kapalina v rámci servisu 120tkm proběhla výměna čerpadla. 700km po servise svítí kontrolka dobíjení. Odvoz do servisu v Mostě, kde proběhla oprava alternátoru a zase našli únik chladící kapaliny. Tentokrát výměna termostatu. 300km po opravě auto po 2 dnech stání nejde nastartovat, baterka to nedává

-> M@rtin: Ta tvoje O2 ?
-> Nwkt: Asi tak nějak ...... je to děsný tohle auto .....
-> M@rtin: Páteční kus před dovolenou 

V pátek zaparkováno doma, dneska ráno už jsem to nenastartoval. Baterka to nedává
