Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18810 příspěvků (zobrazeno 15801 až 15850) od 04.01.2015 do 19.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
19:05:28
25.12.2017
suri
tiež si myslím že je to na pohodu , Fabia 2 CR aj rotačka a ešte s klímou sú tiež jebačky
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 25.12.2017 19:05:28
19:03:30
25.12.2017
Jarda/felda
-> saskyn2 25.12.17 18:30:21: odtáhneš předek a je to jak na každým jiným 4 osobně jsem sundaval jenom nárazník a to je na pár minut zbytek už odtáhneš na závitovkách našroubovaných místo šroubů výztuhy
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 19:07:40
18:59:27
25.12.2017
suri
-> saskyn2: ono ak z toho nevypadávajú vložky tak to až tak nevadí , opieskovať a vyzerá to inak , hlavne to nesmie byť krivé a dotlčené kladivom



otázka dva ,podľa etky má SII 3,6 fsi hliníkovú nápravnicu inú ako ostatné , bude to len rozdiel ako medzi ostatnými v silenblokoch a samotný hliník je rovnaký , alebo niečo viac ?
18:56:29
25.12.2017
saskyn2
-> suri: JJ, mám, můžu ti dát vybrat nějaký slušný, ale nejmín mělo jedno auto 117 tkm a je to všechno 10 let starý, takže ten hliník je samozřejmě okyslej.
18:52:25
25.12.2017
suri
-> Milan 136: ono to nie je také zlé , kedy si sedel v niečom čo malo OK nápravy ,ok pneu a urobenú geometriu aj krivku zbiehavosti S? ja som v takom Passate išiel a bolo to úplne o inom ako to čo tu jazdí ...



je to staré o tom potom , ale celkove tie autá boli kvalitné



-> saskyn2: a nejaké nové alebo zánovné hliníkové otoče , ramená na 3C nevieme ? známy niečo dotiahol ale to sú samé ohnitiny , vypadané ocelové vložky a doklepané kladivom ...
18:49:30
25.12.2017
saskyn2
Jako jediný co tak samozřejmě je to těžší než O1 takže ta 81KW v O1 peláší líp. Jízdní vlastnosti jsou takový spíš komfortní, takže se to víc houpe, na druhou stranu vyšší komfort, vyšší bezpečnost, vyšší zatížení na kouli, ale hlavně poloviční pořizovací cena oproti O1.
18:44:48
25.12.2017
saskyn2
-> Pavel P@nkáč: Ted nevim jak to myslíš, to není jako u T4. Tady musí dolu nárazník, výztuha a pak sundáš chladičovku a šoupneš bokem a necháš viset na klimatrubkách. Když se nedej bože nějakej šroub od výztuhy urve tak za ten čas co se s tím jebu mám na 3C vyměněný komplet rozvody se vším všudy.
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 18:49:57
18:42:33
25.12.2017
palinator
-> Pavel P@nkáč:

Prostě se mi to nikdy nelíbilo... rozvody divně přístupný, převodovka s převodem 90°, širokej tunel, nepasuje na to nic z příčnejch, atd.
18:40:13
25.12.2017
Milan 136
Mne osobne se s superbem/passatem b5 nejezdi prijemne.

Na muj vkus se to divne chova a taky bych to asi nechtel.
18:33:01
25.12.2017
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: na hovno? zas když si odklopíš předek (ne sundaš) tak máš větší taneční parket pro práci... a to vyklopení zabere pár minut..ale tobě to vysvětlovat nemusím... 1
18:30:21
25.12.2017
saskyn2
No tak třeba ty rozvody se na tom dělaj na hovno, o tom žádná, ale když si budeš takhle vybírat tak nic kloudnýho nenajdeš, za tyhle prachy má každý auto něco.
18:27:33
25.12.2017
Pavel P@nkáč
-> palinator: by me zajimalo co ti na tom vadí
18:26:26
25.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Teď tě možná naseru, ale na Passatech a Superbech mě sere že maj podélně uložený motory.42
18:24:40
25.12.2017
saskyn2
A pokud chceš rotačku tak kup B5 Passata, koupíš za 50 libovku, za 12 na to koupíš novou origo nápravu, za dalších 8000 rozvody a zimáky a máš na 250.000 klid, za 70.000 Kč. To tvé zadání to splňuje a zbyde ti ještě spousta peněz.

auto.bazos.cz/inzerat/... /VW-Passat.php
18:16:51
25.12.2017
saskyn2
Jak už jsem psal někde níž, nemám nic proti fábii, ale provozní náklady budou s O1+-stejné. Pokud si psal že bys chtěl stavět nedej bože mít děti, tak ta oktávka je určitě lepší volba.
17:49:01
25.12.2017
palinator
-> suri:

Fabie ve finále může bejt, ale spíš Oct.
17:47:46
25.12.2017
suri
-> palinator: a veľkostne ? Fabia 1?
17:46:43
25.12.2017
palinator
-> suri:

Absolutní strop včetně přepisu, nutnýho servisu, novejch kol, gum apod. tak 150 tKč. Když to bude míň, bude to lepší. 3 Chci je dát jen za fakt pěkný auto který těch 10 let a 250 tkm vydrží, když se něco fatálního náhodně neposere.
17:41:35
25.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: tak ja to někdy zkusím zas spodem třeba a uvidím co je lepší...
17:10:55
25.12.2017
suri
-> palinator: a koľko je cenový strop?
16:34:40
25.12.2017
palinator
-> Borderer 25.12.17 12:41:54:

Super, a teď mi řekni, který z tvejch jmenovanejch aut vychází v provozních nákladech (což je spotřeba + pravidelnej i nepravidelnej servis (a možnost dělat si na tom věci doma se počítá)) alespoň stejně jak ta předražená OI a vydržej dalších 10 let a 250 tkm jezdit.

Jako mně přijde, že někteří buď nechápete moje zadání nebo jste úplný retardi. Zadání je sehnat rozumně velký auto s minimálníma nákladama na provoz (i do budoucna) v daný pořizovací ceně + samozřejmě ho sehnat v co nejlepším stavu. Místo toho mi tu nabízíte výkonnější auto s větší výbavou, který má lepší sedačky a podvozek, ale náklady na provoz dvojnásobný. Fakt debilita.



E: nejsem zrovna automobilně promiskuitní, že bych musel měnit auta co 2 roky, a tím se de facto jistil, že mě nějaká poruchová jebka nestáhne z kůže, protože jí hned vystřelim dál. Nemám to v povaze.



E2: určitě nechci aby to tady vypadalo jak typická vošéfovaná veřejná zakázka, kdy je potřeba všechno tak naohejbat, aby stejně ve finále vyhrál dodavatel kterej vyhrát má. Chtěl jsem tu vytvořit objektivní debatu, vytvořit nějakou alternativu k OI ve smyslu nákladů, kterou jsem třeba přehlédl, ale zatím tu nepadlo zhola nic. A upozorňuju předem, že do LPG nejdu. 3 Jedinej dragon_cb_cz tady aspoň zpochybnil to, kolik ročně ušetřim, i když jeho výpočet úspory 7000 ročně je dost na vodě. Nutno určit, že aktuálně jezdím vč. servisu za 2,30 Kč/km.
upraveno 4x, naposled 25.12.2017 16:42:51
15:55:40
25.12.2017
Milan 136
-> saskyn2 25.12.17 15:54:04: doma jsem to dělal práve jednou na dvoře venku horem, protože jsem byl línej vyndavat jiný auto ze zvedáku a pak jsem se klepal do čela, že jsem to neudělal :-D
15:54:04
25.12.2017
saskyn2
-> Milan 136: Tak ono záleží jestli to děláš na zvedáku, nebo doma v garáži. Já si nepamatuju kdy naposled jsem nějakej altík na rotačce měnil, ale asi bych do toho šel taky spodem.



-> Tomaso435 25.12.17 15:07:41: A přitom to stačilo popsat jednou větou3 -> saskyn2 25.12.17 13:53:18:
15:50:51
25.12.2017
Milan 136
-> Pavel P@nkáč 25.12.17 13:18:20: horem jsem to vyndaval jednou a je to víc práce, než spodem. Hlavně časově to vychází teda spodem líp.
15:07:41
25.12.2017
Tomaso435
tahle debata mi tu připomíná místní mladý týpky v okolí... to sou týpci pobírajíc 16 - 17 tisíc za 2 směny ve svařovně měsíčně, s touhou něčeho lepšího než je škodovka. Nebo aspon minimálně škodovka v eresu.

Takže během 3 let vystřídali cca 12 aut. Všechny samozřejmě na splátky a nemaj ani jedno. Z vejplaty jim 13 litrů jde na splátky toho co už dávno nemají a do práce jezdí busem nebo na kole. První auta byly takový ty dobře dostupný golfy, kdy jedině golf v tédéíčku je prostě jasná volba, pač to hovno žere a jede to jak svině a hlavně, to hulí z vejfuku. A to je dneska děsně kchúl. a z vejfuku to hulí proto že tam je nejenom něco v piči, a taky tomu něco chybí. Ale to se neřeší pač auto se STK nedožije a posílá se na ND dál za pakatel. Druhý auta byly takový ty opel tigra a ford puma nebo mazda 323. Je jedno že to má sjetý pneu, vykitovaný všechny plechy a podvozek že když to rozhoupeš tak se to do večera houpat nepřestane. Prostě dyzajn sporťáku tam je. Tyhle auta vydržej cca jedno léto, kdy se to při gang výletech z pravidla všem vysere auto putuje do šrotu... Pak přicházej káry jako jedničková octa v eresu kterou z pravidla dotuněj vším co se kde dá sehnat nebo udělat doma. Takže první co tak folie na světla, v zadu komín místo vejfuku, a nedostatky se prostě jen tak polepěj aby to nějak jezdilo. Ale ono to moc dlouho nejezdí. a tak se auto s prodělkem posílá dál. Pak příjdou klasiky fabky feldy octy .. jakýkoliv s tvrzením že to je auto jen zatím a dočasně, než se seženě něco kloudnýho. = nesměj se mi že jezdím filckou která je krásná voňavá, šetřim na něco v naftě co pojede jak kráva a bude mít mega kufr. Takhle to pokračuje dál dál až nikdo nemá vubec nic.

Pár jedinců zachránilo jen dýlování trávy nebo ukradení něčeho z práce a následný prodej, takže se zmohli na nějakou z pravidla černou kombi turbodýzl brutus ojetou ale za to v kůži s xenonama na 17kách.... audi. Pár týdnů si pochvalují jak nekoukaj na spotřebu jezděj mezi dvěma prdelema horní kotěhulky - dolní kotěhulky 8km od sebe 200kmh a žere to jen 7 litrů. Na benzínce kupují vždy za cca 200,- tj dvoje retka za 140 a za 60,- tam cucnou nafty a jedou zase na jinou benzínku na kafe v kelímku kde ho mrocaj 4 hodiny a dělaj se hodně hustý, pač audy pičo v kůži pičo, a hlavně kombi s černýma voknama.... Postupně se tenhle gang obměnuje dle toho, co se komu na audi vysere - ti odpadnou a málo kdy se vrátěj pač turbo za 50 když už utratily vše a splácej auto za 240 je prostě moc , a na ty kdo si zase nějakou tuhle mrdku vod někud ideálně z druhýho konce republiky doveze - ten hrně popíjí automatovou kávu na benzínce v dolních kotěhulkách. Spousta takových se jž do gangu nevrátí, jelikož pořizovačka audi byla sice 240 litrů - ale audi je ve stavu, kdy je potřeba vyměnit as tak 90% přední nápravy (což nevim proč ale stojí to cca 40) , turbo (viz výše) , rozvody, veškerý náplně, a taky by bylo ptořeba vyměnit světla, masku nárazník chladič a mřížky nárazníku jelikož to auto asi bylo polepený po střetu se srnou. TO že na audi sou díly drahý to se vědělo od jak živa.. Ale že až tahkle? To nikdo netušil. Takže ideálně další kilíčko až kilo pade je tam potřeba dát. A tak končí příběh jednoho gankstéra s černou kombíkovou audi která mu doma rok leží postupně se to lepí z něčeho aby to aspon do bazaru dojelo a tam se to za zlomek ceny nechá. Ale gangster nelení, a pár dnů na to přitáhne z pravidla seata cordobu , kterýmu aspon zatmaví světla, olepí tomu levý kraj předího okna samolepkama, olakuje tomu na bílo nebo žluto kola a pod kapotou mu opět sotva dejchá nějakej vylítanej dýzl, kterýmu občas vynechává turbo a hází zo do nouzáku.





Nevím, já mám pořád toho favorita, se kterým najezdím o desetitisíce km víc než všichni dohromady a nějak neřešim nic z toho co uplně všichni co chtěj mít lepší novější auto ve kterým se nebudou stydět jezdit a v očích ostatních nebudou za socku... Auto mám v pořádku, stk maximálně dvě lehký závady a pohoda. Sice není černý , v kůži, s turbem a v naftě náprava na to nestojí 3 vejplaty, ale jezdím a řek bych že i docela v pohodě :D
13:53:18
25.12.2017
saskyn2
Holt jsou lidi co vidí jen pořizovací cenu a lidi který viděj kousek dál...
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 15:59:58
13:49:52
25.12.2017
saskyn2
-> Borderer 25.12.17 12:41:54: no to jsou vyloženě auta se srovnatelnými náklady na provoz třeba porovnání O1 a e39 3 3
13:18:20
25.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Milan 136 25.12.17 10:37:26: já teda nic nevyvesuju vyndavám to vrchem musí ven pumpa na servo, jako jde to ale na pd cku to zabere třetinu času co na rotačce...
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 13:18:58
12:41:54
25.12.2017
Borderer
-> palinator: Dá se najít celkem dost alternativ a v ceně OI si dnes dotáhneš E39 a to je prostě úplně jiný auto. V ceně OII zase Volvo s 5R motorem. A kdyby Japonci neměly problém s korozí, taky by stály za úvahu.



-> saskyn2: Protože a jednoduše už tu feldu mám, byla rozebraná skoro do šroubku a vím, v čem jezdím. :) Jinak proti škodovce v podstatě nic nemám, mám ty auta rád - už jen proto, že nesnášim futuristickej "dizajn" a tři prdele displejů. Jen mám problém dát takový peníze, když za stejnou sumu mužu mít auto vyšší střední třídy se srovnatelnými náklady.
12:24:16
25.12.2017
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 24.12.17 21:30:57: Nemáš něco s karmou? 3 tohle už není normální 3 3 3 mám tu taky 180A z B6 pokud bys chtěl
11:59:21
25.12.2017
Lamac
Dvaja moji známi majú dacie a obaja sú spokojní,prečo nie.Stále lepšie ako fiat multipla 3
11:54:45
25.12.2017
saskyn2
-> palinator: Hele nikdy jsem to nijak do detailu neřešil, ale když si vezmeš že za operák zaplatíš okolo 60tkč/rok a máš v tom všechny pojištění, zimáky, garančky navíc jako bonus každý rok nový auto, nebo přijít o 100tkč za 3 roky a jezdit v dacii...
11:48:33
25.12.2017
saskyn2
Jinak si nemyslím že by byla Škodovka nějak předražená, jen si prostě někteří kupující dokážou do ceny zakalkulovat ceny nákladů na provoz, kdy i proti VW má ŠA levnější díly, tím že jich tu jezdí tolik, jakýkoliv ND máš prakticky do druhého dne, umí to opravit kdejaký Franta v garáži.

No a upřímně konkrétně u té Dacie to padání ceny dělá hlavně i design. Nic proti nikomu ale já bych se v tom prostě styděl jezdit, čímž tomu neupírám třeba tu praktičnost 7míst a nikoho neodsuzuji za to že si to koupí.
11:45:42
25.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Myslíš, že finančně dát velikostně srovnatelnou Škodovku po záruce pryč, vyjde líp, než ta Dacia? Pokud ta Dačka padne za 3 roky o 100 tisíc, tak o kolik padne za 3 roky Octa z 500 tKč v pořizovačce?
11:39:38
25.12.2017
saskyn2
Jinak koupit novou dácii a po záruce pryč je dobrá volba pro někoho kdo nechce řešit servis, ale upřímně finančně je to sebevražda viz.-> Milan 136 24.12.17 15:55:40:

Za ty prachy co na tom budeš tratit budeš mít novýho supa na operák4
11:37:04
25.12.2017
saskyn2
-> Borderer 25.12.17 11:12:45: A proč tedy s tímhle názorem jezdíš v dle tvého názoru „ předražené modle “ felicii když sis za ty peníze mohl koupit třeba oježděnou dačku? Nebo nějaké jiné mnohem lepší auto.
11:28:04
25.12.2017
palinator
-> Borderer:

Pokud máš za ty peníze "mnohem lepší auto", tak sem s ním. 4
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 11:28:11
11:24:39
25.12.2017
Borderer
-> Milan 136: Já to vidim, že ještě tak jednou/dvakrát vyvařim feldu a pak už stejně auta na benzín zakážou. 3
11:19:16
25.12.2017
Milan 136
-> Borderer 25.12.17 11:12:45: však ti nikdo nebrání, kup si jí3
11:12:45
25.12.2017
Borderer
-> saskyn2: No jestli to taky není tím, že v ČR je Škodovka modlou a podle toho se ceny odvíjí. 3 Za stejný peníze se většinou dají koupit mnohem lepší auta. A co se týče nových modelů, tak slovy oficiálního dealera "Ty se pořád směješ Hnůjdajům, ale ještě pár let a škodovka na tom bude stejně". Takže pak asi opravdu radši novou Dacii, po konci záruky ji dát pryč, než za stejný prachy koupit olítanou "Ofci v topu". 3
10:37:26
25.12.2017
Milan 136
-> Pavel P@nkáč 24.12.17 22:41:14: u rotačky si pověsíš motor na kozu, shodíš kompresor a pak to nějak jde ven. Nic moc práce, ale pořád lepší jak na Feldě 1.9D
10:36:20
25.12.2017
Milan 136
-> Jožynek : na to je mám dojem sw, ale jistej si úplně nejsem. 100% je na hlášku závada kontroly tlaku v pneu, co tam taky vyskočí po startu. Ale na tohle asi taky.
08:52:43
25.12.2017
Jožynek
-> Milan 136: presne tak...len hláška, bez kontrolky..
01:03:34
25.12.2017
Milan 136
-> Jožynek : jen tam problikla tahle hláška a pak už nic?
00:14:43
25.12.2017
Jožynek
Tak mi ráno pri štarte vysvietilo na maxidote "závada na ESP", oct 2 facelift, 2.0tdi, 2010...akurát mi hovoril bracho že to už zaregistroval asi 2x aj na YETYakovi, 2014...to je akože "normálne" u tých aut? Alebo čo mi tým chcela povedať...3
23:39:00
24.12.2017
saskyn2
-> Jarda: Mám 180A za 1500. Pokud se nepletu tak by to mělo do jedničky pasovat. Do dvojky to normálně lidi kupujou.
22:54:51
24.12.2017
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 24.12.17 21:30:57: ty ty alternátory snad žereš 3 3 3
22:41:14
24.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Jarda: u PDcka jde ven plně sám, u rotačky to je za trest snad nejhorší práce na oct. TDi3
21:56:19
24.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> isti 24.12.17 21:41:42: njn, ale tady jsem si jist, ze jsem na tom nestihl jeste nic podelat :) pamatujes, jak sel blbe ven u 1.6, ted uz to umim krasne - vyndam filtrbox a paqk jde krasne podvliknout pod trubkou klimy4
21:41:42
24.12.2017
isti
-> Jarda: Ti si zakliatý s tými alternátormi.
Extreme Tyres