skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
12:31:56
20.01.2018
20.01.2018
Tomaso435
-> Alenka: kurnik kdyby se ti chtělo šáhnout do tej mej fabie 1.4 :D ted v zimě na cukačky do 9km jezdim od plna do plna 6,7. což mi příjde děsný
11:50:19
20.01.2018
20.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 20.01.18 00:23:51: ATD
tak jasne, zazraky necekam, ale kdyz ta 4x4 PD v praci aniz bych to nejak setril jezdi za 5,5, ale zas proti te nasi je neskutecne lina, kdyz jsem rikal kolegovi, ze bych ji dal naprdel rapidem, tak se smal, ale ja tomu verim - na rovince urco mel jsem strach, ze jsou takove vsechny 4koly a prave se mi libilo, jak ta nase jede, u nivy treba je ta ztrata vykonu obrovska stala 4kola s podelnym motorem a pridavnou prevodovkou, ktera redukuje ikdyz neni zarazena redukce (1/1,2 a 1/2), u octy se porad toci kardan ze? a zadni diferencial naprazdno vlastne taky...
tak jasne, zazraky necekam, ale kdyz ta 4x4 PD v praci aniz bych to nejak setril jezdi za 5,5, ale zas proti te nasi je neskutecne lina, kdyz jsem rikal kolegovi, ze bych ji dal naprdel rapidem, tak se smal, ale ja tomu verim - na rovince urco mel jsem strach, ze jsou takove vsechny 4koly a prave se mi libilo, jak ta nase jede, u nivy treba je ta ztrata vykonu obrovska stala 4kola s podelnym motorem a pridavnou prevodovkou, ktera redukuje ikdyz neni zarazena redukce (1/1,2 a 1/2), u octy se porad toci kardan ze? a zadni diferencial naprazdno vlastne taky...
11:30:04
20.01.2018
20.01.2018
Nwkt
-> Alenka: Já s ASV jezdil za 7
01:26:38
20.01.2018
20.01.2018
palinator
00:23:51
20.01.2018
20.01.2018
Alenka
-> Jarda/felda: -> Jarda:
zrovna Passat (s podélným motorem) a cokoli ve čtyřkole má nevýhodu v podobě velkých pasivních odporů v pohonu.
Motory se samozřejmě upravit dají a zrovna PDčka na tom jsou ještě o něco líp než rotačky, ale za 4l to nebude jezdit nikdy a nakonec stejně nejvíc záleží na řidiči.
Obecně se ale dá seřízením a úpravou PD reálně získat 0,5l až 1l k dobru dle typu motoru a verze SW.
zrovna Passat (s podélným motorem) a cokoli ve čtyřkole má nevýhodu v podobě velkých pasivních odporů v pohonu.
Motory se samozřejmě upravit dají a zrovna PDčka na tom jsou ještě o něco líp než rotačky, ale za 4l to nebude jezdit nikdy a nakonec stejně nejvíc záleží na řidiči.
Obecně se ale dá seřízením a úpravou PD reálně získat 0,5l až 1l k dobru dle typu motoru a verze SW.
23:09:16
19.01.2018
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 19.01.18 22:46:31: pekne...
a co s tim PD ve 4kole, pujde se dostat alespon na 5l? :), trasy 35km a 80km nejcastejsi...
a co s tim PD ve 4kole, pujde se dostat alespon na 5l? :), trasy 35km a 80km nejcastejsi...
22:59:59
19.01.2018
19.01.2018
Jarda/felda
-> Alenka 19.01.18 22:46:31: taky bych potřeboval srazit průměr pod 6.2 ale je to PD v passatu kterej je podstatně těžší než okta
22:46:31
19.01.2018
19.01.2018
Alenka
-> palinator: ASV je dobrá koupě :)
Asi před rokem si kolega koupil něco podobného, ale v liftbacku na dojíždění do práce do MB 40km jedna cesta.
Jezdil s tím po dálnici do 110, ale furt brečel, že ať dělá co dělá pod 4,5l se nedostane.
Otravoval mě asi dva měsíce skoro každý den, ať se mu na to podívám, že je to určitě rozbitý, když to tak brutálně žere
Udělal se základní servis, seřído se čerpadlo, vyčistili jsme sání, vymazlil jsem mu tam luxusní šetřivý SW + nějaké koníky navíc, EGR podle teploty motoru a podobné vychytávky a teď prý zas má co dělat, aby se vůbec dostal přes 4l, dokonce údajně přes léto udělal nádrž za 3,6l takže potenciál to celkem má
Asi před rokem si kolega koupil něco podobného, ale v liftbacku na dojíždění do práce do MB 40km jedna cesta.
Jezdil s tím po dálnici do 110, ale furt brečel, že ať dělá co dělá pod 4,5l se nedostane.
Otravoval mě asi dva měsíce skoro každý den, ať se mu na to podívám, že je to určitě rozbitý, když to tak brutálně žere
Udělal se základní servis, seřído se čerpadlo, vyčistili jsme sání, vymazlil jsem mu tam luxusní šetřivý SW + nějaké koníky navíc, EGR podle teploty motoru a podobné vychytávky a teď prý zas má co dělat, aby se vůbec dostal přes 4l, dokonce údajně přes léto udělal nádrž za 3,6l takže potenciál to celkem má
17:47:46
19.01.2018
19.01.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Hele skoro nejnižší jsem měl 4.41, od tankování těsně před přejezdem trajektem z Dánska do Švédska. Následně jsme jeli cca takovouhle trasu: en.mapy.cz/s/2kKs4 Vzhledem k místním limitům to skutečně bylo blízko té ustálené tachometrové stovky.
Ale v tom Oslo ještě bylo docela dost popojíždění, včetně výjezdu nahoru na Holmenkollen, nějaký cukačky po městě, na nákup atd... Navíc dost naložený auto. Bez toho by to na ty rovný 4 litry věřím dalo. Pravda, asi jsme úplně minimálně využívali klimatizaci, na tom nejdelším úseku nebylo nic moc počasí, tak nebyla třeba. Takže s tou předokolkou to musí jít níž.
Ale v tom Oslo ještě bylo docela dost popojíždění, včetně výjezdu nahoru na Holmenkollen, nějaký cukačky po městě, na nákup atd... Navíc dost naložený auto. Bez toho by to na ty rovný 4 litry věřím dalo. Pravda, asi jsme úplně minimálně využívali klimatizaci, na tom nejdelším úseku nebylo nic moc počasí, tak nebyla třeba. Takže s tou předokolkou to musí jít níž.
16:16:10
19.01.2018
19.01.2018
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 19.01.18 14:19:36: metylester rostlinýho oleje vyrábí dost lidí je to v podstatě ekonafta co byla dřív k sehnání na pumpách
15:55:37
19.01.2018
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 19.01.18 15:44:21: dieselpower.cz/forum/view
topic.php?t=47910
jo, diky mrknu na to, takze ta firemni, co ma pres pul mega ma asi i pred rozvodama a tim padem bere min :)
jo, diky mrknu na to, takze ta firemni, co ma pres pul mega ma asi i pred rozvodama a tim padem bere min :)
15:44:21
19.01.2018
19.01.2018
palinator
-> Jarda:
U PD strašně záleží na nastavení rozvodů.
U PD strašně záleží na nastavení rozvodů.
15:43:33
19.01.2018
19.01.2018
palinator
-> Jarda:
Já s tim nemám problém, než natankuju je to nacvakaný v mobilu a doma to trvá minutu než to přepíšu do portálu. Vidim v tom jen výhody. Přesně vyčíslenou cenu provozu a OBJEKTIVNÍ vyhodnocení servisních zásahů. K tomu je to servisní dokumentace, která se jen tak neztratí.
-> dragon_cb_cz:
Asi ne, protože při 90 km/h tam ukazatel okamžitý spotřeby po rovině v bezvětří ukazoval nějakejch 3,4-3,8 l/100 když dobře. Tj. reálně tak 4-4,2. Možná při 70 km/h by se to pod 4 litry dostalo, ale nejsem kokot abych tak jezdil.
U Oct bych viděl jako výhodu lepší aerodynamiku a obvodově větší kola. Jako nevýhodu pak rozsáhlejší elektrickou a komfortní výbavu, určitě víc EGR párty a přínos vyšších vstřikovacích tlaků je sporný. Uvidíme za kolik pojede, když jsem to vez domů tak svítil průměr 4,0 - netušim o kolik to kecá.
Já s tim nemám problém, než natankuju je to nacvakaný v mobilu a doma to trvá minutu než to přepíšu do portálu. Vidim v tom jen výhody. Přesně vyčíslenou cenu provozu a OBJEKTIVNÍ vyhodnocení servisních zásahů. K tomu je to servisní dokumentace, která se jen tak neztratí.
-> dragon_cb_cz:
Asi ne, protože při 90 km/h tam ukazatel okamžitý spotřeby po rovině v bezvětří ukazoval nějakejch 3,4-3,8 l/100 když dobře. Tj. reálně tak 4-4,2. Možná při 70 km/h by se to pod 4 litry dostalo, ale nejsem kokot abych tak jezdil.
U Oct bych viděl jako výhodu lepší aerodynamiku a obvodově větší kola. Jako nevýhodu pak rozsáhlejší elektrickou a komfortní výbavu, určitě víc EGR párty a přínos vyšších vstřikovacích tlaků je sporný. Uvidíme za kolik pojede, když jsem to vez domů tak svítil průměr 4,0 - netušim o kolik to kecá.
15:25:01
19.01.2018
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 19.01.18 15:07:10: no pritelkyne rika, ze do prace jezdi za 5 a z prace za 8 ja kdyz s tim jedu tak nejak, jak jsem zvyklej z feldy, tak kolem 8 :) a kdyz se trochu snazim, tak kolem 6l, cekal jsem min no, s tou firemni chciplou 4x4 PD jezdim okolo 5,5 a to se o nejakou spotrebu vubec nesnazim dal jsem ted novej vzduchac mann, tak uvidime, jestli se to trosicku zlepsi, byl tam sice zanovni, ale nejakej no name
15:07:10
19.01.2018
19.01.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Tak já se s naší 4kolou dostal na 4.38, s tím Toledem to musí jít i pod 4 kdyby se -> palinator: snažil...
14:52:31
19.01.2018
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 19.01.18 14:39:28: i 4,16 jsi mel, to uz jsi se blizil i mojim LPG nakladum.... jinak todle jsem nedokazal nikdy vyplnovat a uz vubec ne dlouhodobě, na druhou stranu, kdybych cely zivot jezdil na LPG usporne a ne brzda plyn, tak mam ted asi 1/4 mega a to nepocitam ty naklady na opotrebeni brzd a pneu :)
14:39:28
19.01.2018
19.01.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
No jo, ale takový vyráběcí auto jsem už měl a ještě k tomu to docela jelo i proti kopci.
www.spotreby.cz/seat-tole do-afn-1-9-tdi-81-kw-110-h p-a44877
No jo, ale takový vyráběcí auto jsem už měl a ještě k tomu to docela jelo i proti kopci.
www.spotreby.cz/seat-tole do-afn-1-9-tdi-81-kw-110-h p-a44877
14:19:36
19.01.2018
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 19.01.18 13:35:07: no pockej, kdysi mi na nejakym srazu techwebu (asi na seci) milos slovacek tvrdil, ze si do turbonaftove felicie nejake palivo sam vyrabi a ze ho 1km prijde na 20h, ale co jsem cetl na ruznych forech jeho prispevky, tak to je taky docela pohadkar, tak tezko rict... :)
13:35:07
19.01.2018
19.01.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Teoreticky jistě zajímavá otázka, prakticky vzhledem k hlavnímu důvodu proč jsi to koupil (aby to naftu ideálně vyrábělo místo spotřebovávalo) asi dost irelevantní Nemyslím si, že tam bude nějaký zásadní rozdíl.
12:47:22
19.01.2018
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 19.01.18 11:41:59: ne 1.8t, ale 1.9tdi pd asi v serii*4
Tak koukam, ze 0-100 ma v serii felda 1.6 12s a to PD 11,3 takze s vackou a chipem bych si ji mel davat i na LPG, coz tak uplne pravda neni :/, taky benzin obcas pouzivam na predjizdeni...
1.8t 8,4s to neni spatne... Dalsi duvod, proc o tom uvazovat :), ale tak napred vyzkousime tudle 4kolu, jak se bude nebo nebude sypat... Dnes jsem objizdel jeden kopecek - zkousel jsem to 3x, ale s feldou proste bez sance a v nive se mi jezdit nechce, to je jak kulomet na vrabcaky... Ikdyz octava mi prijde taky takova tezkopadna, asi jako nekomu passat, sup vs. octava. Felda 1.6 na me nijak tezkopadne nepusobi i pres ten tezky motor, ikdyz zezacatku oproti 1.3 asi jo, ale zvykl jsem si...
Tak koukam, ze 0-100 ma v serii felda 1.6 12s a to PD 11,3 takze s vackou a chipem bych si ji mel davat i na LPG, coz tak uplne pravda neni :/, taky benzin obcas pouzivam na predjizdeni...
1.8t 8,4s to neni spatne... Dalsi duvod, proc o tom uvazovat :), ale tak napred vyzkousime tudle 4kolu, jak se bude nebo nebude sypat... Dnes jsem objizdel jeden kopecek - zkousel jsem to 3x, ale s feldou proste bez sance a v nive se mi jezdit nechce, to je jak kulomet na vrabcaky... Ikdyz octava mi prijde taky takova tezkopadna, asi jako nekomu passat, sup vs. octava. Felda 1.6 na me nijak tezkopadne nepusobi i pres ten tezky motor, ikdyz zezacatku oproti 1.3 asi jo, ale zvykl jsem si...
11:58:03
19.01.2018
19.01.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
Mě by zajímalo jestli s tim čipem z 66 kW TDI (na 95 kW? cca) dokáže s Toledem aspoň držet krok.
Mě by zajímalo jestli s tim čipem z 66 kW TDI (na 95 kW? cca) dokáže s Toledem aspoň držet krok.
11:41:59
19.01.2018
19.01.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.18 16:25:30: Mě ta 1.8 přijde zdechlá i na benzín - ale asi je to spíš pocitový. S nějakým čipem aby to trochu víc foukalo by to určitě bylo o něco veselejší.
Každopádně Feldu 1.6 co ujíždí O1 1.8T bych chtěl vidět... sice je tam cca 300 kilo rozdílu, ale i tak. Speciálně vzhledem k tomu, že ta O1 nemá nijak dlouhý převody. V sérii je rozdíl času 0-100 km/h těch aut cca 4 vteřiny, tzn vpodstatě věčnost.
Každopádně Feldu 1.6 co ujíždí O1 1.8T bych chtěl vidět... sice je tam cca 300 kilo rozdílu, ale i tak. Speciálně vzhledem k tomu, že ta O1 nemá nijak dlouhý převody. V sérii je rozdíl času 0-100 km/h těch aut cca 4 vteřiny, tzn vpodstatě věčnost.
11:23:15
19.01.2018
19.01.2018
suri
-> Jarda: brzdové mám nové , to bude naveky , palivové neviem aké sú ale asi dobré , to sa dá vždy improvizovať , nbrzdové pri abs veľmi nie
skrutky nečistím , nastriekam normálne cez , je to vosk , škoda odmastovať , stačí umyť
skrutky nečistím , nastriekam normálne cez , je to vosk , škoda odmastovať , stačí umyť
10:27:59
19.01.2018
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 19.01.18 10:08:27: a ty srouby predtim nejak zvavujes rzi nebo jen hadr s benzinem? Ja abych je jeste nezbavil zbytku zinku...:) Ono by to asi nebylo spatne i na palivove trubky u feldy, na kterych je jen zn, ikdyz uvazuju, ze palivovky dam plast jako ma treba fabie
10:08:27
19.01.2018
19.01.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ono záleží kde to použiješ , ako prestreknutie rôznych skrutiek ,držiakov a blbostí to funguje asi najlepšie , na najeké plošné ošetrenie to moc nie je ... ja s tým striekam skrutky na nápravách , popod podblatníky a podobne . Je to vosk takže treba rátať s tým že to nie je večná ochrana ale napríklad proti wurthu ktorým som nastriekal Octaviu pred dvomi rokmi toto drží a nekoroduje ďalej
09:37:43
19.01.2018
19.01.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 19.01.18 09:13:23: Dík. A zkušenosti z praxe zatím OK?
09:13:23
19.01.2018
19.01.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: Teroson WX210
09:03:38
19.01.2018
19.01.2018
Jirik_Tuňák1983
Existuje i nějaký transparentní konzervační vosk na podvozky aut? Jde mi o to, že se mi nechce zespodu netknuté auto nechat zastříkat nęjakým tím černidlem, kdy jsou od toho zaprskaná i ramena, plasty, trubky a výfuk, protože se je nepodařilo řádně zabalit.
08:18:36
19.01.2018
19.01.2018
suri
-> suri: docplayer.cz/46497352-Obs
ah-prezentace-lak.html Trochu čítania
08:11:54
19.01.2018
19.01.2018
suri
-> MOLSO: tých výrobcov je viac , dobrý základ červený napríklad MAKRA ROSTRPIMER , alebo škodovácky červený
tento je dobrý www.google.sk/search?q=ll smax23... dvojzložkový , a mal som aj taký dvojzložkový olivový EPOXID
horšie je že to veľmi nieto a stojí to majlant , ako na nejaké drobnosti na klampiarinu sa to dá používať , ale robiť s tým komplet auto tak skrachuješ
možno by k tomu vedel povedať niečo SO545 , on s tým robí viacej , ja len svojpomocne
tento je dobrý www.google.sk/search?q=ll smax23... dvojzložkový , a mal som aj taký dvojzložkový olivový EPOXID
horšie je že to veľmi nieto a stojí to majlant , ako na nejaké drobnosti na klampiarinu sa to dá používať , ale robiť s tým komplet auto tak skrachuješ
možno by k tomu vedel povedať niečo SO545 , on s tým robí viacej , ja len svojpomocne
08:05:27
19.01.2018
19.01.2018
MOLSO
-> suri: poradíš nejaký ten reaktívny základ ?
08:04:30
19.01.2018
19.01.2018
suri
-> palinator: nechal by som to na jar a prahy si urob sám , dôkladne vybrúsiť do hladka lamelákom , na to rektívny základ aj viac vrstiev , vytmeliť a streknúť aj sprejom , nebude to vidno a nedal by som to do lakovne ,tam ti to odrbú a streknú len vrchom ako väčšina ... tieto prahy som pár krát robil a pri pohlade na auto to nespoznáš , a odvnútra riadne vyvoskovať ... inak na foto už vidno niektoré KO zátky , tie treba vymeniť a vyvoskovať dutinu
07:01:50
19.01.2018
19.01.2018
Milan 136
00:36:04
19.01.2018
19.01.2018
Jarda/felda
-> StepaNoFUN 12.01.18 23:40:24: co GIV který je "v podstatě stejný" dieselpower.cz/forum/view
topic.php?t=166468
23:58:35
18.01.2018
18.01.2018
Nwkt
-> palinator: To se tu probíralo na platformu O2. Nevím jestli to jde i sem
21:02:58
18.01.2018
18.01.2018
palinator
Jinak sem se dodělává nějakej ten puk na zvedání?
20:56:07
18.01.2018
18.01.2018
palinator
-> suri:
Výborně, přesně tohle jsem potřeboval slyšet, díky. Opravu prahů nechám na lakovně, ale ten vosk na spoje a detaily pořídim.
Ještě pár fotek z pod kabátu.
Výborně, přesně tohle jsem potřeboval slyšet, díky. Opravu prahů nechám na lakovně, ale ten vosk na spoje a detaily pořídim.
Ještě pár fotek z pod kabátu.
17:59:28
18.01.2018
18.01.2018
suri
-> palinator: pekné , neviem čo sú kritické miesta ale osobne by som opravil tie prahy - očistiť , kvalitný reaktívny základ a kvalitný tmel napríklad Teroson 9320 alebo podobný a prestreknúť vrchnou farbou . Urobiť dutiny kde by som tiež išiel určite do Terosonu ale skôr na leto a hlavne skontrolovať stav a počet všetkých zátok zospodu ... Zhodiť podblatníky , vyumývať a ak sa ti niečo nepáči nastriekať maximálne podvozkovým voskom Teroson WX210 okolo spojov , skrutiek a podobne ... určite by som nestriekal podbehy ani podlahy nejakým lacným ubskom alebo niečím podobným , to skôr ublíži ... Oct 1 je ošetrená super , plastizol všade možne takže len podchytiť detaily a nerýpať zbytočne do toho , hlavne tie prahy a spodky blatníkov
17:14:05
18.01.2018
18.01.2018
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.18 15:52:35: 81 má kotouče vzadu, to poznáš hned.-> palinator: Je moc pěkná.
16:33:47
18.01.2018
18.01.2018
palinator
-> Jarda:
Nevim... mám v plánu nešetřit a připlatit něco za individuální doladění na brzdě. Samozřejmě aby to bylo bez kouře a nezhoršilo spotřebu při běžný jízdě. Uvidíme.
Teď budu řešit akorát prahy který jsou potřeba srovnat a opravit na nich ten plastizol a nechám celý auto podle uvážení profíků udělat zespoda a v kritickejch místech aby to chvíli vydrželo. A nějaké pryže a loukotě koupit.
Nevim... mám v plánu nešetřit a připlatit něco za individuální doladění na brzdě. Samozřejmě aby to bylo bez kouře a nezhoršilo spotřebu při běžný jízdě. Uvidíme.
Teď budu řešit akorát prahy který jsou potřeba srovnat a opravit na nich ten plastizol a nechám celý auto podle uvážení profíků udělat zespoda a v kritickejch místech aby to chvíli vydrželo. A nějaké pryže a loukotě koupit.
16:25:30
18.01.2018
18.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 18.01.18 16:02:14: jj, nedavno jsem jel se supem a chroupe uplne stejne, jen je to trochu lip odhlucneny, nejlip slysim to chroupani ve felde :) a octava moc nechroupe, protoze si hned pripoji zadek, aha 66kW a to fakt myslis, ze z toho dostanes 100kW? ale zas ta 66 je neuveritelne usporna, kolega s tim jezdil snad za 3,3l. Tak ono se vyplati si priplatit za stav.
-> dragon_cb_cz 18.01.18 16:03:46: no LPG proste nekde funguje dobre a nekde nic moc a cim je to slozitejsi, tim je vetsi pravdepodobnost, ze bude fungovat hur, ale ja treba nejsem moc spokojen s LPG v cervenym MTX - karb. a naopak jsem spokojen s LPG ve felde 1.6 a pritom oboje je BRC, jako trochu linejsi je, ale stejne to je lepsi nez kdyz byla bez chipu a vacky na benzin a kdyz chci aby to jelo, tak prepnu na benzin - tankuju jen 100ku z OMV a pak na rovince mi nestaci ani ta octavka :)
-> dragon_cb_cz 18.01.18 16:03:46: no LPG proste nekde funguje dobre a nekde nic moc a cim je to slozitejsi, tim je vetsi pravdepodobnost, ze bude fungovat hur, ale ja treba nejsem moc spokojen s LPG v cervenym MTX - karb. a naopak jsem spokojen s LPG ve felde 1.6 a pritom oboje je BRC, jako trochu linejsi je, ale stejne to je lepsi nez kdyz byla bez chipu a vacky na benzin a kdyz chci aby to jelo, tak prepnu na benzin - tankuju jen 100ku z OMV a pak na rovince mi nestaci ani ta octavka :)
16:03:46
18.01.2018
18.01.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.18 15:52:35: Segra na té svojí má najeto myslím dost podobně - LPG se pořizovalo v době, kdy jezdila hodně, posledních pár let to auto ale jezdilo spíš stovky než tisíce km (a taky je to na něm vidět, chudákovi). Teď si ho vzal brácha a trochu ho dal do kupy snad... ale je mrcha líná a to LPG v tom mě taky nenadchlo. Zase ve čtyřkole to alespoň má lepší zadní nápravu (a s čipem to i nějak pojede).
16:02:14
18.01.2018
18.01.2018
palinator
-> Jarda:
Za ranec, ze 134 zlevněná na 128 . Nejdražší 66 kW v inzerci.
Ad. převodovky: Ten Fábiáckej 5q na kolech 195/65 R15 apod. udělá takovej převodovej poměr že to vychází v posledním stupni skoro jako 6q.
S EDS jsem si na tebe vzpomněl jak vždycky počítáš kolikrát si "chroupne". Ten zvuk mě vyděsil když se to na těch letňákách prokusovalo 10 cm sněhu do kopce. Funguje i při vypnutým ASR.
Za ranec, ze 134 zlevněná na 128 . Nejdražší 66 kW v inzerci.
Ad. převodovky: Ten Fábiáckej 5q na kolech 195/65 R15 apod. udělá takovej převodovej poměr že to vychází v posledním stupni skoro jako 6q.
S EDS jsem si na tebe vzpomněl jak vždycky počítáš kolikrát si "chroupne". Ten zvuk mě vyděsil když se to na těch letňákách prokusovalo 10 cm sněhu do kopce. Funguje i při vypnutým ASR.
15:54:48
18.01.2018
18.01.2018
Athlonek
-> palinator 18.01.18 15:35:43: Tak to je parádní Octavia.
15:52:35
18.01.2018
18.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 18.01.18 14:53:29: gratulace, za kolik byla? to je teda 81kW?, km fakt k neuvereni...
proc prevodovku z fabie? dal bych 6q a taky ty zadni kotouce
Jinak, kdyz se vypne ASR, tak funguje normalne EDS nebo nic, jak to pry ma kolega u mazdy?
No me zaujala tadle, protoze nafta se mi nelibi... ale s LPG jsem jeste nekoupil auto, ktere by nebylo odjety. auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-1-4x4-18t-L PG.php
proc prevodovku z fabie? dal bych 6q a taky ty zadni kotouce
Jinak, kdyz se vypne ASR, tak funguje normalne EDS nebo nic, jak to pry ma kolega u mazdy?
No me zaujala tadle, protoze nafta se mi nelibi... ale s LPG jsem jeste nekoupil auto, ktere by nebylo odjety. auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-1-4x4-18t-L PG.php