Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18952 příspěvků (zobrazeno 14601 až 14650) od 04.01.2015 do 16.01.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
12:45:12
17.03.2018
maca
-> Bukaj 17.03.18 11:57:01: nikdo nemá auto na bourání, ale když dostanu ránu škodovkou či passatem.....tak to bude trochu rozdíl 4



jinak se spotřebákem nemam problém se pohodlně usadit
12:41:07
17.03.2018
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: A ty nejsi člověk? Jinak si asi moc nedovedu představit, že bys je neměl...2
12:38:52
17.03.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Tom Troll 17.03.18 12:34:59: Prej přírodnější. Už jsme jen krůček od chlupů v rozkroku, to je taky přírodnější. 3
12:37:33
17.03.2018
Bukaj
-> Tom Troll 17.03.18 12:34:59: Tak to mně teda peněženka v zadní kapse některých kalhot vadí i ve škodovce 3
12:36:36
17.03.2018
Bukaj
-> saskyn2 17.03.18 12:28:30: -> darklord 17.03.18 12:29:34: No, tak asi jsem holt "jinej", no...153 3
12:34:59
17.03.2018
Tom Troll
-> Bukaj: Souhlas, raději pojedu v létě třicítkovejma vedrama ve škodovce s loktem na vokně než zavřenej v novějšim autě s klimou. Příjde mi to přírodnější a taky je potom celá cesta zážitek a příběh, oproti moderním autům.

Plus ke komfortu nesporně dost přispívaj sedačky, nosim šrajtofli v zadní kapse a normálně mě z ní v autech po 50 km začne palčivě bolet zadek jak se tam otlačí, ve škodovce si jí nikdy ani nevšimnu. 5 6
12:29:34
17.03.2018
darklord
-> Bukaj: pravdou je ze moje auto je vsetko len nie moderne, ale nikde nic neprekaza, vsetko je tam ako ma byt a nemusim sa furt na sedacke presadzat aby mi neodpadla noha ci ruka od neprekrvenia. Na laketny nezmysel si polozim ruky, na vsetky ovladacie prvky dociahnem bez natahovania, nikde mi nic nezavadzia. V skodovke - kazdy vieme, odlozit pohodlne lavu nohu nejde, lebo je tam koleso, pedaly kazdy inde, packy na smerovky len pre ludi s dlhymi prstami, kurenie co kuri len v lete, sedacka na ktorej sa sice da spat, ale jazdit viac ako 15 minut je zdraviu skodlive a mohol by som pokracovat, lenze to si malokto dneska chce pripustit. Ano, kedysi sme v tom jazdili, a bolo nam dobre lebo na lepsie nebolo, ale preco sa tyrat aj dneska?
12:28:30
17.03.2018
saskyn2
-> Bukaj: Jako že je nepohodlné si položit ruku na loketku třeba jo3 no to máš pravdu, to asi nikdo nepochopí3
12:20:52
17.03.2018
Bukaj
-> darklord 17.03.18 12:04:01: No, mně třeba vadí, že u nových aut si prostě tu polohu moc nevyberu. Nemyslím tím sedačku, ale spíš to, kam dám nohy a ruce. U většiny osobních aut od konce 90. let nemáš třeba moc možnost si dát nohy tak, jak je ti pohodlné, když všude zavazí nějaké plasty...

...jinak pozici v sedačce nemusím v průběhu jízdy měnit, jen poloha rukou a nohou. Vadí mi, když při ovládání auta pořád na něco narážím (různé loketní nesmysly, široké panely se složitými ovládacími prvky atd. Ale to prostě člověk, který to nemá podobně, jako já, nepochopí4
12:14:22
17.03.2018
miguelias
-> Bukaj 17.03.18 11:57:01: A taky vypadají, jak kdyby krávě vypadli z prdele. 1
12:04:01
17.03.2018
darklord
-> Bukaj: "vic nez jednu spravnou polohu za volantem" clovece, pamatam si ako by to bolo dnes ked som jazdil rapidom ci formanom kazdy den nie malu porciu kilometrov a prave to "hladanie polohy" kazdycvh 15 minut je to, co je prave nepohodlne. To uz aj ten moj 20 rocny veteran funguje tak, ze do toho sadnem, po 12 hodinach vystupim a nemusim ist na rehabilitaciu ako po tom ked by som dal rovnaku porciu za volantom skodovky...
11:57:01
17.03.2018
Bukaj
-> maca 17.03.18 08:01:29: Tak za prvé nemám auta na bourání, ale na jezdění a za druhé jistotu přežití nemáš ani v nejnovějším Superbu.4

Na moderních vozech mi kromě nudy a vyhozených peněz vadí hlavně to, že jsou zbytečně nafouklé a nemotorné, není z nich pořádně vidět, tím, že jsou těžké, tak sice lépe sedí na rovné silnici, ale na silnici s nerovným povrchem (které tvoří tak 80% silnic a dálnic, po kterých jezdím) se do interieru přenášejí tupé rány od náprav (také to souvisí s tím, že moderní vozy mají většinou širší a nižší pneumatiky na větších ráfcích, takže guma nepohltí podstatnou část nerovností, jako tomu je u vyšších užších gum na ráfcích menšího průměru u starších aut), dále mi nevyhovuje u moderních vozů řešení vnitřního prostoru - sice je tam spousta skvělých vychytávek, ale málo místa, stále tam do něčeho narážím lokty, nebo koleny a vnitřní dispozice těch vozů moc neumožňuje víc, než jednu "správnou" polohu za volantem, což právě na dlouhé cesty není vůbec fajn...

...bylo by to na delší debatu, ale každý máme nějaké představy o tom, co je ideální a 100 lidí - 100 chutí...4

...a to tady naštěstí neřešíme politiku, to by pak vypadalo3
11:39:10
17.03.2018
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 17.03.18 08:35:04: Předtím to neblblo? Tripling se u O1 řeší přes relé, blinkry nejsou na jednotce. Doufej že něco nezprasili při instalaci, třeba neprohnali vrut svazkem nebo nezkurvili svazek při protahování kabelů
upraveno 1x, naposled 17.03.2018 16:27:01
11:39:00
17.03.2018
Pavell
-> Jarda: Pořád nějaké problémy s octou. Já ji mám nějakých 6 let, víc jak 100 tis km, a téměř žádný problém, nedám na ní dopustit, a z baráku asi nikdy nepujde. Mám teda TDI. Teď najeto cca 227tis.
11:27:05
17.03.2018
maca
-> Kocvin: to možná, ale na denní ježdění bych to fakt nechtěl
09:51:33
17.03.2018
Kocvin
-> maca 17.03.18 08:01:29: A ne snad ? Ukaž mi auto které je na nerovnostech pohodlnější než origo stodváca(neberu v potaz velké offroady nebo suv, ale váhově a rozměrově stejná, nebo podobná auta.) A když říkám nerovnosti, tak to jsou sakra na hovno cesty tady v okolí.. Já totiž jiné auto které by to bylo schopno žehlit neznám.. 4
09:33:30
17.03.2018
King
-> Bukaj: Jako bych slysel Kinga v dobach rozjezdu Virtu 1
09:31:40
17.03.2018
King
-> havlik: 3
09:02:35
17.03.2018
havlik
08:37:18
17.03.2018
maca
-> Jarda: ve škodovce nemam tvrdý náraz, protože papírový předek budu mít v motoru :)
08:35:04
17.03.2018
Jarda - zrušená registrace
toho ceho jsem se u octy bal, uz se zacina naplnovat :/

co je proboha toto?: uz jsem tu psal, ze mi pri prudkem brzdeni na hrbolate silnici 3x bliknou vsechny blikny, tak ted po montazi LPG (ale nevim, jestli to s tim ma neco spolecneho, predtim jsem se snazil prekodovat budiky a gonga to porad i po odpojeni baterky, jak mi radil NWKT, postupoval jsem dle VIS), ted se to chova jako nejakej debilni trojblik, po vypnuti blikani si to jeste 3x blikne, takze jedu, prestanu blikat a behem treba 100m to jeste 3x blikne 9

Potom jeste se mi chovaji divne mlhovky, zapnu predni mlhovku, nerozsviti se kontrolka na budikach a mlhovky - zarovky v cockach jen lehce zhnou a na otocnym a vytahovacim ovladaci se rozsviti symbol zadni mlhovky, kdyz to vytahnu uplne, tak uz zadni mlhovka sviti a na budikach se rozsviti kontrolka normalne zadni mlhovky a predni mlhovky stale jen slabe zhnou a jejich kontrolka nesviti7

Plyn funguje dobre, uzivi to i v tockach pres 5000/min., toho jsem se bal, rozumne se s tim necha jezdit se spotrebou, jak felda 1.6, je fakt, ze si vic hlidam nohu na plynu, ale obcas to vic prislapnu, kolenovrtsky by se dalo jezdit i za 8 :) Dole to je trochu znat oproti benzinu, ale jak tomu slapnu, tak uz ne, tak to alespon nemusim prepinat na predjizdeni na benzin jako feldu... Teplotu prepnuti mi dal na 30°C, ten sup ze tam mel nastaveno vic a me to pry uz v tech 30°C jde pekne.
upraveno 2x, naposled 17.03.2018 08:42:40
08:23:47
17.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> maca 17.03.18 08:01:29: zadny auto neni bezpecny a ve skodovce nemas tak tvrdej naraz4

Me to v octe celkem bavi, jen me nebavi predpisy :) jak jede je parada, jen se clovek nesmi divat na palubak, uz jsem dosahl i okamzitou 83l :)))

Ale rapid je uplne o necem jinym, ten nahon na zadek a vse vzadu je parada... jen mi prijde, ze nejede, proti felde 1.6 v kopecku a ted proti octe vubec :).

Dalky s rapidem no problem, na podzim jsem se jel projet po Rakousku a za den 1000km jak nic... jezdi se s tim fakt dobre, vyhoda me octy neni v komfortu, alespon ne pro me, ja ji koupil protoze se mi hodi 4x4 a chtel jsem vyzkouset 1.8T uz delsi dobu. Jedine co mi v provozu u octy vadi, ze je siroka a potkavam porad na uzkych silnicich podobna auta, s feldou nebo rapidem se lip vyhyba7. Moje felda je teda komfortnejsi, hlavne proto, ze tam nemam prosezenej sedak a u octy sedim na zeleze, zas ten dratek hreje rychleji, nez karbon u feldy.
08:08:55
17.03.2018
vhml
-> King 17.03.18 00:11:36: idealne v Miate, kde mas za ramem hozeny tasky, takže nejde zavrit strecha3
08:01:29
17.03.2018
maca
-> Bukaj: škodovka pohodlná? na denní ježdění bych to nechtěl, už jenom kvuli bezpečnosti.....
07:55:10
17.03.2018
Bukaj
-> Milan 136 16.03.18 17:20:00: Myslím, že je to záležitostí priorit každého člověka - Tuner2 to má jinak, než Ty4

Já si také moc nedokážu představit, že bych jezdil něčím jiným, než škodovkou - už jsem to párkrát zkoušel a nebavilo mne to a co se pohodlí týče, tak škodovka u mne vítězí na plné čáře. A to se nebavíme o cestě 15 km do práce a 15 zpět - se škodovkou najezdím ročně tak 40 000 Km, když jedu na výlet mimo republiku, nezřídka denně najedu přes 1200 Km. Naposledy před třemi týdny jsem si udělal jednodenní výlet po ČR s nájezdem přes 900 Km...



Ale na tom, co tu Ty a i jiní píšete, je krásně vidět, jak zhýčkaný národ pohodlní - před pár lety jsme byli rádi, když jsme nemuseli strávit věčnost ve smradlavém Ikarusu, nebo vymrzlém vlaku a mohli jsme si dovolit jet po vlastní ose Wartburgem, Maluchem nebo škodovkou a dnes? Jak to nemá klimatizaci, navigaci a rádio s USB, tak je to póvl...3
00:17:37
17.03.2018
dragon_cb_cz
-> King: 47
00:11:36
17.03.2018
King
-> Milan 136: Tyhle dišputace o klime jsou pokazdy hlina. Dvouhodinovou zacpu na D1 pri 36 ve stinu na tyhle teoretiky! 1
17:20:00
16.03.2018
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.03.18 17:05:07: jaký? To že nikam nejezdíš ještě neznamená, že jiní taky ne. Třeba 7 hodin v autě cestou z dovolené ze Slovenska bych teda nechtěl v mým případě v litru, nebo jakýmkoliv jiným autě nechtěl trávit ani omylem
17:05:07
16.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 16.03.18 16:47:18: Jaký je v tom rozdí??? Loni jsem si udělal výlet přes Lnáře, v Klatovech Čínov, pak Šumava ring a domů. Tolik času v jiném/spotřebním trávím hodně vyjímečně...
16:47:18
16.03.2018
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.03.18 16:36:06: s tim jezdis denne? Nebavime se tu o obcasnych vyjizdkach vikendovkou
16:36:06
16.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 16.03.18 09:08:59: Ne a to jsem rok jezdil bez izolace s černým zadkem, kdy to do auta ještě topilo od motoru, že to bylo cítit i přes skořepinu...
12:07:56
16.03.2018
Bukaj
-> Nwkt: Toho se nebojím - pokud nedělám na něčem doma, dělám většinou pod širým nebem... 4
10:12:48
16.03.2018
Nwkt
-> Bukaj: To budeš mít časem blbý, v práci teď dělali rekonstrukci jedný budovy a okna bez kliček ....
upraveno 1x, naposled 16.03.2018 10:12:58
09:19:07
16.03.2018
Bukaj
-> Milan 136: Je to o zvyku a možná i o myšlení - mně též nedělá klimatizace dobře (naštěstí mne nikde nic nenutí být v klimatizovvaném prostředí - jenom nedávno jsem jel ve vlaku, kde se navíc nedalo otevřít okno). A dobrovolně jsem klimatizaci použil jen ve státech, kde v Arkansasu furt lilo, byla téměř vždy 100 % vlhkost vzduchu a k tomu 30-35 °C a bez klimošky se v tom autě nedalo jet, protože se hned zamlžila okna8
09:11:52
16.03.2018
Milan 136
-> StepaNoFUN 12.03.18 22:25:47: minule to vzalo takovej slozitej. 123453
09:11:03
16.03.2018
Milan 136
-> saskyn2 13.03.18 13:29:50: hele z hlavy ted nevim, protoze v tom momentalne nase chytre hlavy delaji take revoluci. Do ted na to byla nejaka uni taxa, ale ted se chladivo odepisuje na gramy, stejne jako 1234yf.

R134a stoji nejaky 2Kc gram a R1234yf 5Kc gram
09:08:59
16.03.2018
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.03.18 17:30:43: jako ze kdyz je venku 30 a v aute 50, tak to na Tebe nepusobi ve smeru unavy, spatneho soustredeni, dychani atd?

Tak to bud rad. Klimu pouzivam setrne a s rozumem, protoze mi taky nedela uplne dobre. Ale porad je to lepsi, nez se parit bez ni
08:19:30
16.03.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: tak ja som bol spokojný vždy , sebe to hádam neojebem . O niektorých mechanikoch nemám ani najmenšiu mienku čo tu naokolo robia ..Nedám 30€ za to že niekto minie 1/2 spreja a nadrbe to do výduchov ... Posledný zážitok kde odišla RJ xenonu lebo šikovný mechanik nedezinfikoval výparník ale nadrbal penu do výduchov a vpravo na spoji tá pena po rozpustení stiekla do riadiacej jednotky xenonu , ktorú vyskratovala , a auto sa vrátilo na odťahovke orientačne s milion chybami na zberniciach ... nie díky , urobím si to radšej sám , vo svojom veku a skúsenostiach už nerobím pokusy a nedávam šance sa niekomu zaúčať na mojom aute a ešte za to platiť ...
08:03:11
16.03.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 16.03.18 07:53:17: Já tedy čistil tím sprejem jednou (od Valea) a spokojený jsem nebyl. Dal jsem to pak následující rok do servisu a tam jsem byl spokojený vždy. Od té doby jsem se s tím nikdy samodomo nesral.
07:53:17
16.03.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: neviem či mi to vyčistí niekto lepšie ako si to urobím sám ... o ozone každý rozpráva a čo som mal kedysi jeden smradlavý passat tak ho vyliečili až tri spreje od wurthu priamo na výparník po rozobratí spodku palubovky , ozon neurobil nič ...



mám to tu po ruke , kedysi sa to kúpilo za strašné peniaze a zákaznícke auto sa s tým čistilo asi všehovšudy 5x
07:47:36
16.03.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 16.03.18 07:24:48: Já moc nehovím těm domácím čištěním celkově.
07:24:48
16.03.2018
suri
-> StepaNoFUN: týchto voňaviek som vyskúšal kopu a ani jedna ti zarastený výparník nevyčistí , na chvíľu to "presmradne" ale potom je to nazad
00:50:27
16.03.2018
U-Geen
-> palinator: hlavne aby to fakt byla guma. Mel jsem plast a to je otres, delal jsem si klasicky koberec. Jinak muzu doporucit takove ty protiskluzove podlozky, to funguje proti klouzani skvele.
21:44:15
15.03.2018
StepaNoFUN
-> suri: Kdysi jsem měl nějakej sprej myslím od Veidecu a to fungovalo docela slušně. Měla se pustit klima na plnej výkon, max. výkon větráků a vnitřní cirkulace. Sprej se spustil (mělo to aretaci aby zůstal zmáčknutej), dal mezi přední sedačky a zabouchlo se auto. A mělo se to takhle nechat myslím 30 minut běžet.
21:19:17
15.03.2018
suri
-> Tuner#2: kúpiš si sprej wurth dezinfekce klimatizace - smrdí to v nemocnici , proste riadna dezinfekcia, vypneš klímu /econ/ a vysušíš výparník , vyberieš peľový filter a ideš hadičkou smerom k výparníku , potom ucítiš ako sa dotýkaš rebier výparníku a dezinfikuješ , ak to dobre nevidíš tak si tam daj malé zrkadlo ... vystriekaš to a pekne rozptýliš po výparníku , potom založíš krytku filtra bez filtru a necháš to bežať bez klímy na vnútorný obeh cca 10min na prvý stupeň ... zospodu auta by si mal vidieť pekne ako dezinfekcia odteká odtokom na kondenz ... dáš nový peľový filter s uhlím , pre fajnšmekrov existuje aj nový antialergénny žltý a bude to dobre ...



tiež nejak klímu na krátko nemusím , a mám konečne to čo som vždy chcel - strešné okno , uvidíme
21:14:09
15.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 15.03.18 21:11:32: Aha, vím že jsme to tenkrát řešili a popletl jsem si pojmy 4
21:11:32
15.03.2018
suri
-> Tuner#2: to je kondenzátor , výparník je to v topení čo odovzdáva "zimu"



tam sa držia plesne a rôzny bordel , dá sa to pekne vyčistiť hadičkou cez peľový filter
21:02:31
15.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 15.03.18 20:43:56: Vždyť výparník je taky nový součástí chladiče ne? Navíc čištění před naplněním proběhlo.
20:47:51
15.03.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 15.03.18 20:41:37: Dají se tam příp. krásně vyskládat a zaklínit krabice s dorty a chlebíčky. 3 Jako měla teď např. Karkule v práci rozlučku.
upraveno 1x, naposled 15.03.2018 20:48:11
20:43:56
15.03.2018
saskyn2
-> Tuner#2: JJ, je to málo, protože krom filtru vše jmenované nemá absolutně žádný vliv. Prohnat výparník ozonem.
Extreme Tyres