skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
22:02:36
03.07.2018
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 03.07.18 21:55:26: TWL to tady nikdo netvrdí, řešíme tady Octavii 2, kde je 1,6tka vs. 2,0 nafta? Kolik tam je rozdíl 50,70, max. 100kg na přední nápravě? To není ve vztahu k pružině nijak zásadní rozdíl a pochybuju, že tam bude rozdíl v řádu několika desítek kN na pružině. Pokud někde existuje soupis, rád se podívám jak se to liší, ale nebude to nijka dramatické. Bude jen jiná volná délka, aby auto mělo stejnou světlou výšku v klidu.
21:59:20
03.07.2018
03.07.2018
Kocvin
-> saskyn2: U nás na ATE brzdy ještě žádná reklamace nebyla a to je dávám teda dost často.. Asi k nám ty čínské ještě nedorazily..
21:55:26
03.07.2018
03.07.2018
Nwkt
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 21:31:32: Tak si třeba představ jak asi na stejný pružině funguje naftovej Passat s DCC a jak lehká benzínová Oktávka ....
21:54:32
03.07.2018
03.07.2018
Kocvin
-> suri: Asi neděláš takové mrdky jako já.. Na sucho to kolikrát nešlo ani opatrně stylem "tam a zpátky".
21:49:51
03.07.2018
03.07.2018
suri
-> Kocvin: mne sa nepretočila nikdy , ja to krútim opatrne račňou ale niektorí s tým majú problémy
21:45:20
03.07.2018
03.07.2018
Kocvin
-> suri: Dobré je, tam po demontáži kola zespod stříknout nějaký uvolňovač/odrezovač.. Když si tam posvítíš baterkou, tak uvidíš o co jde.. Kdysi jsem to nedělal a protočila se mi ta matka snad pokaždé..
21:34:28
03.07.2018
03.07.2018
suri
-> Tuner#2: budú v poho na benzíne , to vrchné uloženie tam sú tri matky ktoré sa zvyknú pretočiť a ide na rad flexa
21:32:53
03.07.2018
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 03.07.18 21:30:20: nějaký lepší popis o co jde? Ani nevím jak to tam vypadá a co bych měl ulomit, budu to dělat se švárou, já nemám stahovák.
21:31:32
03.07.2018
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 03.07.18 13:44:41: Nikde nevidím, že by Nwkt (kromě toho, že má regner zavřeno) tady napsal něco trefného, nedej bože k věci... A ano, nějakou tu zkušenost s pružinama testováním mám a krom toho, že to může být trochu jinak vysoké tam nebude zásadní rozdíl v tuhosti.
-> vhml 03.07.18 16:57:47: Tak vrtalo mě to hlavou, ten Eibach si koupil kamarád na F3 a je s tím spokojený, navíc za cenu, kdy nemáš ani dvě origo přední... Vrakáč není řešení, není na to čas někde něco párat z auta...
Jinak už jsou doma ty švédský, tak uvidíme až to namontujem.
-> vhml 03.07.18 16:57:47: Tak vrtalo mě to hlavou, ten Eibach si koupil kamarád na F3 a je s tím spokojený, navíc za cenu, kdy nemáš ani dvě origo přední... Vrakáč není řešení, není na to čas někde něco párat z auta...
Jinak už jsou doma ty švédský, tak uvidíme až to namontujem.
21:30:20
03.07.2018
03.07.2018
suri
-> Tuner#2: mne od SNR doniesli posledne fabiove uloženia tak bacha aby si to nezistil po zalomení skrutky - sú menšie
21:26:54
03.07.2018
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 03.07.18 13:10:17: Vrchní uložení měl tohle... Snad to bude OK, dušoval se že ano.
Jinak ta náprava je cca. jako jsem to měl, ale teda ta podlaha, nosníky atd. to je děs. Je to daň za to, že zespoda je místama jen plnič a je to úplně bez ošetření.
Jinak ta náprava je cca. jako jsem to měl, ale teda ta podlaha, nosníky atd. to je děs. Je to daň za to, že zespoda je místama jen plnič a je to úplně bez ošetření.
20:25:24
03.07.2018
03.07.2018
saskyn2
-> MOLSO: Představ si že existuje něco jako vstupní surovina a x dalších faktorů. A ano mám to vyzkoušené.
19:22:29
03.07.2018
03.07.2018
MOLSO
-> saskyn2 03.07.18 13:44:41: takže chceš povedať že ATE made in china sú oproti iným krajinám nekvalitnejšie ? Máš toto tvrdenie nejak podložené ? Žeby sa ázijských krajinách točili sústruhy naopak ?
Ak je to raz ATE tak je to ATE a je jedno odkial.
Ak je to raz ATE tak je to ATE a je jedno odkial.
16:57:47
03.07.2018
03.07.2018
vhml
-> Tuner#2: měl jsem tuningový pružiny na Mazdě , Sharanu i Fabii. Ani na jednom autě to moc nefungovalo. Vždy na úkor pohodlí. Oni jsou nižší, ale nejsou o moc tvrdší, takže to věčně chodí na dorazy. Takže na Sharana šly zpátky origo, na Fabii nemám chuť to řešit a do Mazdy přišly pružiny ze škodovky
Být v tvým případě pohledal bych na vrakáči. On i jetej originální díl je povětšinou mnohem lepší řešení než nová jebka.
Pro zajímavost - existuje tuším 9 druhů zadních pružin jedničkovou na Fabii.
Být v tvým případě pohledal bych na vrakáči. On i jetej originální díl je povětšinou mnohem lepší řešení než nová jebka.
Pro zajímavost - existuje tuším 9 druhů zadních pružin jedničkovou na Fabii.
16:38:30
03.07.2018
03.07.2018
dragon_cb_cz
-> palinator:
16:35:59
03.07.2018
03.07.2018
palinator
13:44:41
03.07.2018
03.07.2018
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Tak nerezový výfuk je něco trochu jiného než pružiny. Jasně že na origo dílech je přirážka. Na druhou stranu ti za tu cenu kupuješ nějakou kvalitu kterou za tebe pohlídají a máš jistotu že nekoupíš totál sračku. Řeknu ti příklad. ATE vypršela licence a začali vyrábět v číně. Takže jako obyčejný smrtelník nepoznáš jestli si kupuješ ATE nebo čínský ATE co se zkroutí za 1000 km. To samé ty pružiny, originál máš přímo pro tvé nastavení podvozku, zatím co neorigo je univerzální. Dal by sis na tvé Volvo pružiny třeba z Fabie HTP? Podle toho co tady z Honzou píšete to přeci musí fungovat ne, dyt je to jen kus zkroucenýho drátu a NWKT to popsal zcela trefně...
Jak jsem už psal, ono i ta druhovýrobní pružina samozřejmě bude fungovat, tím že je univerzální tak samozřejmě někomu lépe, někomu hůř.
Jak jsem už psal, ono i ta druhovýrobní pružina samozřejmě bude fungovat, tím že je univerzální tak samozřejmě někomu lépe, někomu hůř.
13:10:17
03.07.2018
03.07.2018
suri
-> Tuner#2: a ber aj vrchné uloženie 1K0412331B , skrutky k nemu a skrutky dole do otoče , a XZN14 orech , ten vrch ide málokedy odkrútiť bez odtrhnutia matky tak treba opatrne a skúšať po malých kúskoch ako ju odtrhnúť a rezať to
mám tu jednu Octaviu , teda nie je jediná ani jedna ale je to 2009 , 291tis km , a teda oproti nej mám spodok na felicii top zdravý bez smietky hrdze ...
mám tu jednu Octaviu , teda nie je jediná ani jedna ale je to 2009 , 291tis km , a teda oproti nej mám spodok na felicii top zdravý bez smietky hrdze ...
12:52:11
03.07.2018
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 03.07.18 12:30:47: Přesně tak, jsem rád, že někdo pochopil a ne nejsem kolenovrt, který by vařil pružiny, ale znám jejich výrobní cenu a platit 200% přirážku fakt nehodlám...
12:30:47
03.07.2018
03.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 03.07.18 12:06:30: On to Honza myslel jinak. Řeknu příklad.
Na Švéda stojí jen koncový originální díl výfuku cca 12 000,- po slevě (a určitě nevydrží tak extrémně dlouho jako ten z fabriky). Od BSR made in Sweden stojí catback v celonerezu plug in play cca 14 000,- včetně montážního materiálu (tedy střední tlumič, trubky, zadní díl, spony, snb). Co si vybereš? A proto právě Honza hudruje, že není kvalitní alternativa v rozumné cenové relaci.
Na Švéda stojí jen koncový originální díl výfuku cca 12 000,- po slevě (a určitě nevydrží tak extrémně dlouho jako ten z fabriky). Od BSR made in Sweden stojí catback v celonerezu plug in play cca 14 000,- včetně montážního materiálu (tedy střední tlumič, trubky, zadní díl, spony, snb). Co si vybereš? A proto právě Honza hudruje, že není kvalitní alternativa v rozumné cenové relaci.
12:23:42
03.07.2018
03.07.2018
Nwkt
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 00:27:05: Já bych radši COčkem svařil ty původní, to je ještě levnější
12:06:30
03.07.2018
03.07.2018
saskyn2
Ono i s tou druhoškou to nějak funguje, nikdo netvrdí že ne. Většinou jsou všichni spokojení, ale je to spíš o tom s čím to člověk srovnává. Jasně že když hodím na auto nový tlumiče a pružiny s uložením, tak mám pocit že to je dobrý, jenže v tu chvíli to porovnávám s originálem který měl najeto třeba 200tis., to je jako kdybych porovnával čerstvý rohlík s rohlíkem který je 10 dní starý...
10:35:59
03.07.2018
03.07.2018
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Zásadní rozdíl v tom nebude, to pochopitelně ne, ale když je celý podvozek nějak naladěný, aby když se z toho snažíš vyždímat co nejlepší kompromis jízdních vlastností a komfortu, tak tohle jsou ty procenta co z průměrného auta udělají dobré nebo naopak špatné...
10:11:07
03.07.2018
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 03.07.18 07:11:07: Díky za nabídku, ale potřebuju to zítra, mají SKF, tak vezmu to.
Já teda nevím jaký rozdíly jsou mezi pružinama, ale tuhostně to nebude nic extra rozdílného a když vidím jak jde poznat tuhost až v řádu desítek procent nahoru, tak kromě jiné světlé výšky bych v tom problém nehledal. Pokud má někdo pružinu za litr, tak asi OK, ale k tomu se asi běžný smrtelník nedostane... Je mě z těch origo dílů čím dál víc špatně...
Já teda nevím jaký rozdíly jsou mezi pružinama, ale tuhostně to nebude nic extra rozdílného a když vidím jak jde poznat tuhost až v řádu desítek procent nahoru, tak kromě jiné světlé výšky bych v tom problém nehledal. Pokud má někdo pružinu za litr, tak asi OK, ale k tomu se asi běžný smrtelník nedostane... Je mě z těch origo dílů čím dál víc špatně...
09:04:56
03.07.2018
03.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 00:27:05: Dej si tam co chceš, mě je to úplně šumák. Jen ti říkám že druhoška nikdy nebude fungovat tak dobře jako originál. Já ty origo mám cca litr kus tak neřeším.
-> Syny: Asi tak.
-> Jirik_Tuňák1983: Těžko mu někdo může doporučit nějakou vyzkoušenou alternativu když se ty pružiny můžou v každém autě chovat úplně jinak, protože stejná pružina bude fungovat jinak v těžším autě, lehčím, s jinými tlumiči atd. A ano pokud z toho chce udělat kostitřas tak může koupit eibach atd. pak ale nevím proč se tu ptá na někoho na názor. Muj názor třeba je, že bych si pružinu z benzínvý oktávky do naftovýho passatu nedal, ale je to jen můj názor, už jsem si zvyklý, že lidi jsou divný a rádi na sobě zkoušejí divný věci, at už se jedná o takovéhle divné kombinace, nebo různý čínský díly atd.
-> Syny: Asi tak.
-> Jirik_Tuňák1983: Těžko mu někdo může doporučit nějakou vyzkoušenou alternativu když se ty pružiny můžou v každém autě chovat úplně jinak, protože stejná pružina bude fungovat jinak v těžším autě, lehčím, s jinými tlumiči atd. A ano pokud z toho chce udělat kostitřas tak může koupit eibach atd. pak ale nevím proč se tu ptá na někoho na názor. Muj názor třeba je, že bych si pružinu z benzínvý oktávky do naftovýho passatu nedal, ale je to jen můj názor, už jsem si zvyklý, že lidi jsou divný a rádi na sobě zkoušejí divný věci, at už se jedná o takovéhle divné kombinace, nebo různý čínský díly atd.
08:58:58
03.07.2018
03.07.2018
M@rtin
-> suri 03.07.18 07:11:07: Já jsem byl s origo taky spokojený, ale tahle kombinace co mám teď je akorát o pár cm níž, jinak komfort je plus-mínus stejnej
07:52:23
03.07.2018
03.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 03.07.18 07:36:56: Což se mu vůbec nevyplatí a může rovnou koupit nějakou sadu od H&R, Eibachu apod. a vyměnit je všechny, než mu za tejden praskne jinde.
07:36:56
03.07.2018
03.07.2018
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Tak z toho co tu padlo se asi u druhosky neresi vahove kategorie, takze to nebude jako original (ac drahy) nikdy... Takze pak je asi jedno co tam clovek da, kdzy to nikdy nebude odpovidat tomu, co tam ma byt.
Navic otazka znela: "Takže jako mám dávat 2500,-/kus za origo?"
Navic otazka znela: "Takže jako mám dávat 2500,-/kus za origo?"
07:29:52
03.07.2018
03.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 03.07.18 07:16:51: Co chce slyšet? Jestli má někdo doporučení na vyzkoušenou levnější alternativu, protože originál je zvráceně drahý. Nebo to potřebujete nakreslit?
07:16:51
03.07.2018
03.07.2018
Syny
-> Tuner#2: Nejak nerozumim tomu, co chces slyset. Dostals informaci, ze originalne je pruzin vic druhu, ale holt jsou drazsi... To jsetli to akceptujes nebo si koupis levnou druhosku, kde se to neresi, je ciste na tobe...
07:11:07
03.07.2018
03.07.2018
suri
-> M@rtin: ja som na svojom podvozku veľmi spokojný a ak sa dožijem niečoho výmeny tak bude originál -> saskyn2: to je pravda a hovoril som o tom miliónkrát , ešte tie lejsfors sa sem tam podaria viac druhov ale ostatné značky nič .. to isté tlmiče , druhovýroba rozlišuje 50mm hrúbku a 55mm hrúbku , nerieši sa benzín , diesel , nízky , vysoký podvozok , výbava a všetko ostatné ... však na OII je 30 druhov pružín , kopec tlmičov no
-> Tuner#2: ak chceš uloženia by som našiel
-> Tuner#2: ak chceš uloženia by som našiel
05:35:53
03.07.2018
03.07.2018
M@rtin
-> suri 02.07.18 18:20:52: Já jsem loni koupil H&R pružiny a tlumiče Bilstein B8 a sedí to ještě líp jak na původním origo podvozku. Ale já jsem tam měl paket pro špatný cesty, takže to bylo vysoký
00:27:17
03.07.2018
03.07.2018
palinator
-> saskyn2:
Tak u 120 se dneska taky neřeší, jestli je tlumič s charakteristikou první druhou nebo třetí a to jen na kyvku.
Tak u 120 se dneska taky neřeší, jestli je tlumič s charakteristikou první druhou nebo třetí a to jen na kyvku.
00:27:05
03.07.2018
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 03.07.18 00:19:20: Takže jako mám dávat 2500,-/kus za origo? To by dal jen magor, když všichni ostatní to mají za 700 - 900,-
To už rovnou můžu koupit ten Eibach kit za čtyřku a budu na tom levněji...
To už rovnou můžu koupit ten Eibach kit za čtyřku a budu na tom levněji...
00:19:20
03.07.2018
03.07.2018
saskyn2
Jakákoliv druhoška stojí za hovno, už jen proto, že mají stejnou pružinu od benzínový oktávky po kombikovýho naftovýho passata ve 4kole. Zatím co originál má podle teček asi 10 různých váhových skupin jen pro oktávku.
23:04:48
02.07.2018
02.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 02.07.18 23:03:13: Aha, proto nereaguje zatím... Stejně jsem se chtěl nakontaktovat i tady v Ro přes šváru, tak je alsepoň vhodná příležitost.
23:03:13
02.07.2018
02.07.2018
Nwkt
-> Tuner#2: www.lesjofors-automotive.
com/ btw Regner má dovolenou, víš o tom?
22:59:54
02.07.2018
02.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 02.07.18 21:58:40: To je značka/výrobce? BTW co horní uložení? jaké?
21:58:40
02.07.2018
02.07.2018
suri
-> Tuner#2: lejsfors sa mi viac páči
21:49:16
02.07.2018
02.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 02.07.18 18:20:52: Asi jo, teď jsem o tom kecal se známým a taky se k tomu klaní. Co za pružiny, mají tady nějaké KYB (kayaby), tak snad OK?
18:20:52
02.07.2018
02.07.2018
suri
-> Tuner#2: nechal by som sériu , tie benzíny sedia super ...
17:04:08
02.07.2018
02.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Asi mě praskla přední pružina, jdu to zvednout.
Má smysl dávat Eibach snížený pružiny na auto do práce s tlumičema asi origo 160tkm? To asi nebude úplně funkční co? Auto zatím neplave, nehoupe ani když se jede rychle.
Má smysl dávat Eibach snížený pružiny na auto do práce s tlumičema asi origo 160tkm? To asi nebude úplně funkční co? Auto zatím neplave, nehoupe ani když se jede rychle.
20:24:05
30.06.2018
30.06.2018
suri
-> Milan 136: keď som tam stával na hnedom tak každý išiel 70 , tento majú v pi*i ... ale konečne som oleštil farbu z kotúčov
19:37:21
30.06.2018
30.06.2018
castrol
-> suri: az skoda predavat