
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jirik_Tuňák1983: 

-> castrol 14.11.18 15:24:47: Asi 2x pršelo a je to potřeba udělat znovu. 

-> suri: a nebola ta kasna nedavno striekana ?
-> Jirik_Tuňák1983: brouk korozník -> Jarda: strecha ide nová , aj ten zvyšok dorobiť bude zábava , toto miesto je KO asi na každej , jeden puchyr som mal pred rokom aj ja , toto už je len výsledok -> minno: za lepší cenu , nechceš kúpiť ? tiež je to na F
-> suri 14.11.18 13:05:25: to se pak prodá :)
-> suri 14.11.18 13:06:44: v tomdle miste mam na cervene taky nejakou bublinku :/ ale do tohodle bych se nepustil, ja bych svarenim tu strechu hrozne pokroutil

-> suri 14.11.18 13:05:25: To je od zubu času? 

-> Milan 136: dám ti vedieť keď to vyberiem ale nemyslím že by to bolo niekedy von , už len podľa vzhľadu ...
-> suri 13.11.18 12:33:12: tak to vydrzely dost
-> Milan 136: má to od 0km do 352000km kompletnú historiu vrátane výmeny žiarovky , doliatie oleja a podobne tak snáď jo , keby to niekto aj menil tak jedine v garáži čo sa mi celkom nezdá
-> Jarda - zrušená registrace 13.11.18 10:27:22: výška záběru u kapalinový o ničem nesvědčí 

-> suri 13.11.18 11:01:29: urcite jsou ty spojky puvodni?
-> Milan 136: vidíš , a táto má 357 000km , bez poruchy -> Jarda: toto ešte nie je overené , musím to čeknúť či to budem meniť
-> Milan 136 13.11.18 10:20:52: no ja se spokojim s manual 6q, jsem rozhodnut to vymenit pri spojce, ale ona mozna jeste neco vydrzi, po vymene spojkove kapaliny zabira presne uprostred
-> Milan 136: To je ten co zarezne, když nejezdí? 

-> Jarda - zrušená registrace 13.11.18 08:31:14: tohle ale nema s klasickym automatem nic spolecneho. Ale tenhle suchej 7Q zadna slava
-> Jarda: No, repas hydromenice kolikrat vyjde levneji nez nova dvouhmota...
-> suri: jeste, ze nemam automat, ikdyz nedavno jsem jednoho jeepa malem koupil :) vsem, co takhle sleduju na terennich autech odchazi nejakej hydromenic

-> Milan 136: našiel som to TPI , takže načítať odisom a špekulovať , škoda že na tie manžety nie je vidno nejak rozumne kedže budú stlačené , či to meniť alebo nie a rovno olej v mechatronike ...
-> Jirik_Tuňák1983: je to dvojhmota som zistil
-> suri 12.11.18 14:31:12: Pevný setrvačník? To jsem nikdy nepochopil, co na tom kusu materiálu stojí takové peníze.
-> Jarda: njn -> Milan 136: na tej 1,8 je zistil som pevný zotrvačník a stojí majlant , je tam niečo čo sa mu stane a treba ho meniť ?
-> suri 12.11.18 13:10:42: njn, chtel jsem vzdycky RS, ale kdyz nebyla ve 4kolce, tak se k ni musim priblizit timto...

-> Jarda: ty do toho tiež dávaš peňazí
zadek z TT 165kW APX (z O1 RS to na 4x4 nejde), ale stvou me maly desky, textar mel 4 ruzne a nahradil to jednema, takze se nevyuzije cela plocha kotouce a pak to vypada takto :/ dieselpower.cz/forum/.../
1920_2199_DSC00592aaa_1_1.
jpg
navic ta bremba nemaji 256, ale 258 :(
todle by se do 16 vlezlo, ale to posunuti u 4x4 nejde kvuli ramenu, navic ten horni zapustenej sroubek na sroubovak je pekna prasecina, ja bych s tim nejezdil...
www.tdipower.sk/2013/.../ velke-zadni-brzdy-na-octav ii-rs-280mm
Tak s brzdama jsem na 10, ale zas mam vse nove, kdybych pouzil starsi kotouce a desky jeste pouzitelne, tak by to bylo 6...
predni drzaky TT 600,-
textar P a Z 1100,-
kotouce brembo 3800,-
zadni brzdice, drzaky, pistky, gumicky 4700,- secteno 10200,- a k tomu jeste nejaka cesta, tak 11 no :/
A mam radost, ze mi paradne chodi rucka, z te mam strach od doby, kdy jsem delal zadni kotouce na feldu a rucku se mi na jedne strane nepovedlo rozchodit...
navic ta bremba nemaji 256, ale 258 :(
todle by se do 16 vlezlo, ale to posunuti u 4x4 nejde kvuli ramenu, navic ten horni zapustenej sroubek na sroubovak je pekna prasecina, ja bych s tim nejezdil...
www.tdipower.sk/2013/.../ velke-zadni-brzdy-na-octav ii-rs-280mm
Tak s brzdama jsem na 10, ale zas mam vse nove, kdybych pouzil starsi kotouce a desky jeste pouzitelne, tak by to bylo 6...
predni drzaky TT 600,-
textar P a Z 1100,-
kotouce brembo 3800,-
zadni brzdice, drzaky, pistky, gumicky 4700,- secteno 10200,- a k tomu jeste nejaka cesta, tak 11 no :/
A mam radost, ze mi paradne chodi rucka, z te mam strach od doby, kdy jsem delal zadni kotouce na feldu a rucku se mi na jedne strane nepovedlo rozchodit...
jedna z mojich činností , prečalúnenie dečiek výhrevu so 482000km do druhých sedačiek , fakt kvalitné dečky , a to denne v tom presadlo 25 ľudí
-> Jarda: ja to dovtedy predám
-> suri: Nejhorsi, ze to za rok je, jak to bylo nebo jeste horsi a to jsem je na fabce voskoval
-> Jirik_Tuňák1983: nemám sadu , ja leštím len tie fabie čo mi tu chodia , klasika vodné šmirgle 1000-2000 , potom ak je tak leštička a nejaká pasta čo mám po ruke , najčastejšie wurth , pri terajšom stave svetiel je to vždy malý zázrak , dá sa to samozrejme profi aj krajšie ale platiť za to nebudem ...
-> Milan 136: no hlavne to musím nejak rozumne vybrať a požičať si kozu na motor , ostatok je malina , ešte zotrvačník a uvidíme čo to spraví ... skôr sa desím dojebanej hriadele čo ide do ložiska v kľuke , ako väčšinou je
-> isti 09.11.18 12:54:31:
kdyz jsem si delal zlutyho rapida, tak jsem mu planoval zivotnost 10 let a chtel jsem vytvorit rapida 2 kompletne vyztuzenyho a celopozinkovanyho, no nic jsem nevytvoril a zluty rapid ma od te doby 14 let a o polovinu vic km, nez jsem planoval a jezdi dal :)

-> Jirik_Tuňák1983 09.11.18 13:06:25: já to dělám sprostě leštičkou na lak, včetně kotoučů a past. Výsledek velmi dobrej, ale nemám to zalakovaný, takže jednou za půl roku to musíš přeject znova, ale to už je hotový za 10 minut.
-> suri 09.11.18 10:24:53: budes menit? Hlavne poradne vypocitat silu podlozek

-> suri 09.11.18 10:22:29: Co používáš za sadu na tu renovaci světel?
-> Jirik_Tuňák1983 09.11.18 10:15:54: -> suri 09.11.18 10:22:29: Také starosti by ste s 120-kou nemali,zahoďťe do prdele tie nové autá

-> Nwkt: jj 7čka
-> suri: DSG?
-> Jirik_Tuňák1983: Neviem , mne presne seknutá čiara nevadí , len to samozrejme musí patrične svietiť a byť jasné . Toto bol rozdiel na Octavii , origo svetlá mi svietili relatívne slabo a nakrátko a pri konci robili machule , tj že proste čím ďalej tým menej ohraničené plochy , potom som nahodil projektory a tie svietia podstatne lepšie a konce sú presne ohraničené ... je to o zvyku , teraz jazdím na tej 500tis fabii kde sú svetlá kompletne žlté a nevidno dokopy nič , musím to prebrúsiť ,nastaviť a nejaký nightbreaker a uvidíme čo to urobí .
-> suri 09.11.18 09:00:44: Porovnávali jsme s kolegou vedle sebe svícení na zeď a on měl xylofony na OII trochu do žluta a takové rozplizlé okraje. U S60 (D1S) mám světlo jasné a ohraničené (budou mít 12 let, ale jen 115 000 km). Oboje byly v tu dobu originál výbojky, on pak obě vyměnil, protože postupně obě chcíply.
Ale proč to říkám, docela jsem si na to ohraničení paprsku musel zvykat, protože jsem byl prostě (nosím brýle a už jsem starej dědek) zvyklý na více rozptylového světla z předchozích aut. Karolína má projektorové světlomety s čočkou a tam si taky nestěžuji.
Chápu, že dnes jsou už světlomety modernějších konstrukcí, ale na ten ohraničený paprsek si prostě asi jen tak nezvyknu, byť pomáhá natáčení do zatáček a dosvit do dálky je velmi slušný. Ohraničení paprsku vidím i u dnešních aut, možná ještě výraznější.
Ale proč to říkám, docela jsem si na to ohraničení paprsku musel zvykat, protože jsem byl prostě (nosím brýle a už jsem starej dědek) zvyklý na více rozptylového světla z předchozích aut. Karolína má projektorové světlomety s čočkou a tam si taky nestěžuji.
Chápu, že dnes jsou už světlomety modernějších konstrukcí, ale na ten ohraničený paprsek si prostě asi jen tak nezvyknu, byť pomáhá natáčení do zatáček a dosvit do dálky je velmi slušný. Ohraničení paprsku vidím i u dnešních aut, možná ještě výraznější.
-> Jarda: viac do biela , sú nastavené a sem tam niekto zabliká a to majú 350tis km tie svetlá