skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jirik_Tuňák1983: VIF jsem pouzival driv, ted uz ho tam neleju. Nic to nemeni ale na tom, ze by me zajimalo jestli tydle sragory maji nejakej pozitivni podlozenej ucinek nebo ne...
-> dragon_cb_cz 01.02.19 12:48:21: Takze uz i nadrz jste menili?
-> suri: me to tam nesakne jako Vitkovi, ale benzin tam byl pri teplotach 30+ docela citit
-> suri: me to tam nesakne jako Vitkovi, ale benzin tam byl pri teplotach 30+ docela citit
-> Syny 01.02.19 12:52:55: A proč tedy používáš VIF?
Co když stačí nafta?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> suri: Ono totiž dokázat, že nafta byla špatná, je prakticky nemožné... Četl jsem si reklamační řád Benziny a je to docela masakr. A když jsem poslal stížnost na centrálu benziny, tak mi napsali naprosto generické vyjádření, u kterého akorát změnili nějaká pole a posílají ho všude. Jako hlavní důkaz mi poslali certifikát výstupní kvality z Unipetrolu, který byl na naftu v jejich nádržích ze dne 31.12.2018 a já tankoval 6.1.2019...
-> Syny: ja nič , ja ako hovorím to nepoužívam , radšej jazdím a tankujem , vezmem len sem tam niečo čo mám po ruke ak nezabudnem -> Jumbo: vravím myslím si o tom svoje , poznám XY rozborov týchto vstrekovačov ešte v záruke kedy sa rozhodovalo či to bola chyba nafty alebo nie a prekvapivo ani kus nezamietli reklamáciu kvôli nafte , tak to nebude tak zlé , vyložene problémový takýto yeti si pamätám jeden kde to robilo po natankovaní niekde na metro pumpe , inak nič . skôr náhoda
-> Jirik_Tuňák1983: ja to moc do svojho nedávam ,brat do 1,8 chce a dával aj predtým do corsy cdti , ako mi kto čo dal , jednorázovky vif , jednorázovky millers , liqui moly atď
-> suri 01.02.19 12:52:46: Rok a pul ho vozim a nevytekl mi nikdy :) Co s tim delate? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> suri: Tak já netvrdím, že Verva je špatná, ale může se stát, že na benzince s malým výtočem leží dlouho a pak to stojí az to... Měl jsem to vždycky tak, že jsem bral buď na benzince kousek od nás, kterou znám, nebo Vervu na Benzině a vždycky OK. A pak to poslední tankování Yetiho tak rozhodilo, že od třepání prvních pár metrů z toho byly velmi rychle stovky metrů a nakonec se dokázal třepat i při teplotách nad nulou několik km. Tak jsem se naštval, nalil tam mega dávku VIFu a přešlo to, ani při velkých mrazech se cukání nevrátilo, teď už dávkuju jak se má a budu pokračovat, protože to co se mi stalo mě docela vyděsilo... Už jsem byl připravený, že tu Naftu vytáhnu z nádrže, ale nepovedlo se mi tam dostat hadici...
Jinak je to cca měsíc starý případ...
Jinak je to cca měsíc starý případ...
-> Jirik_Tuňák1983: By mi zajimalo, jestli to neco opravdu resi...
-> dragon_cb_cz: Vif už vytiekol asi každému koho poznám a odvtedy nepoužil
no daj nejaké údaje alebo VIN 1J0201160D by to malo byť , 20,57€
no daj nejaké údaje alebo VIN 1J0201160D by to malo byť , 20,57€
-> suri 01.02.19 12:41:56: Jo, to máš recht. Do nafty jsem lil nějakou jednorázovku někdy v létě. Dostal jsem to v Plzni, když jsem kupoval u známého olej.
www.bonatrade.cz/bg-245-p remium-diesel-fuel-system- cleaner-325ml?gclid=EAIa.. .
www.bonatrade.cz/bg-245-p remium-diesel-fuel-system- cleaner-325ml?gclid=EAIa.. .
-> Jarda - zrušená registrace 01.02.19 12:24:48: Netuším, je to tam už 15 let nebo jak dlouho...
-> suri 01.02.19 12:41:56: Já jsem tu velkou plechovku vozil chvíli, pak mi to vyteklo do kufru (stačilo trochu) a stálo mě to 1500 za vyčištění.... od tý doby fakt ne-e a radši připlatím za Vervu.
No ale zpátky k problému, poradí někdo co to je za hadičku? Ideálně pod jakým číslem dílu to shánět... -> suri: , docela jsem na tebe spoléhal![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> suri 01.02.19 12:41:56: Já jsem tu velkou plechovku vozil chvíli, pak mi to vyteklo do kufru (stačilo trochu) a stálo mě to 1500 za vyčištění.... od tý doby fakt ne-e a radši připlatím za Vervu.
No ale zpátky k problému, poradí někdo co to je za hadičku? Ideálně pod jakým číslem dílu to shánět... -> suri: , docela jsem na tebe spoléhal
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jumbo: nebude to problém nafty ako skôr trysiek čo majú horšie korekcie , toto sú také placebo efekty ...
-> Jirik_Tuňák1983: ja si to neviem predstaviť ani pri sebe , dávam jednorázovky vif alebo millers aj to je pre mňa otrava , odlievať to na pumpe do odmerky z plechovice si nechcem a neviem predstaviť , už takto musím vybrať čas aby som niekoho neobmedzoval
-> Jirik_Tuňák1983: Já natankoval naposled Vervu Diesel bez aditiv a tak to Yetimu rozhodilo zažívání, že jsem musel koupit VIF (poprvé v žívotě) a 2-3 násobnou dávkou tu "prémiovou naftu" v nádži dostat do stavu, kdy auto přestalo za studena cukat (klidně i 2 km), od té doby už klid, snad to moc nepoznamenalo vstřiky...
Já leju do všeho pouze Verviho 100 a Verviho Diesel (čti deasel). Teď jsem dokonce zjistil, že jsem do tej nafty nelil ani žádné aditivum jako pečlivě loni, jen Vervu. Přijde mi to takové zvláštní, lejt něco navíc do těch moderních motorů. Ženská s půlmetrovejma nehtama asi vůbec. Už ji vidím, jak na pumpě v -10 manipuluje s lahvičkou smrdutýho aditiva. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: ja davam jen maxxmotion 100 a do toho jeste vif. Jakej, ze ma system LPG?
-> Jarda: Jj, je to ona, dočasně s ní teď jezdíme než něco vybereme. A jezdili jsme teda na benzín, protože segra tvrdila, že se plyn nechce zapnout... ale když jsem dneska jel na benzínku a v nádrži už bylo tak sucho, že jsem se bál, že nedojedu, tak jsem ho zkusil zapnout a dobrý
Ale je tam teď plná nádrž Verva 100, tak to asi vyjedu, ať se ten palivovej systém trochu pročiští, segra jezdila na plyn kdykoliv to šlo, že by tankovala drahej benzín asi taky nehrozí a auto často stálo klidně měsíc v kuse...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: to je ta 1.8t ? To jsem, teda jen benzin tam nekde citil taky, ale jen kdyz byla vedra... zadny unik jsem nenasel, tak jsem zvedav
-> Jirik_Tuňák1983 01.02.19 10:03:38: to je taky pd e3? Ale smrdi tak jen studena, karosa takto smrdela i ohrata... Stejne tak i nejaky SOR e5, co tu ted jezdi :)
-> Jirik_Tuňák1983 01.02.19 10:03:38: to je taky pd e3? Ale smrdi tak jen studena, karosa takto smrdela i ohrata... Stejne tak i nejaky SOR e5, co tu ted jezdi :)
Že ten protikus je z tý plastový krabičky takhle povylezlej je OK?
Co je zač ta plastová hadička/trubička co jde okolo expanzky zleva? Podle toho olejem oblitého konce hádám něco okolo PCV systému? V autě je chvílema, hlavně při stání na semaforu atd, cítit smrad - trochu jako spaliny ze starý sekačky, takový olejovo benzínový - tak hádám, že by to mohla být příčina?
-> Jarda - zrušená registrace 01.02.19 09:30:17: Stejně smrdí kolegova B5.5. Je to docela těžkej puch. Horší bylo, když jsme si nastartovali auta a stáli vedle sebe čumákem každej jinam. Dával jsem víkend před preventivně dobít baterii a když jsem ji dal zpět, zapomněl jsem dát vnitřní cirkulaci na AUTO (čidlo kvality vzduchu) a než jsme odjeli, resp. než on dokouřil, tak jsem si celej ten humáč natáhnul ventilací dovnitř. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 01.02.19 08:32:15: naftova smrdi, dokud se neohreje, ale je to klasickej smrad nafty, jak karosa, ne co je tu popisovano... Jinak zhavicky se vcera povedly, dnes start na tuk ( ale ja tu vlastne mam zakazano psat o startovani, tak se omlouvam...) ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: a mám tu kopec 1,6Crdi ktoré dymia trochu na bielo len v lete a nesmrdia nikdy , bolo by to trochu odkukať po tých rokoch útrap
Docela by bylo dobrý, kdyby na to někdo přišel, čim to je. Toledo smrdí, protože je prostě starý. Za studena hrozně, když je to ohřátý, tak už se to docela dá. Ale furt je tam ta naftová stařešina znát.
Octa zasmrdí po studeným startu (a to ani nijak extrémně, spíš to záleží na tom, jak pečlivě se zažhaví) a během několika vteřin smrad zmizí do takovýho toho "katalyzátorovýho&qu ot; kysela. Tady jsem tedy spokojen.
Táta co měl 1,6 TDI a teď 1,4 TDI-CR, tak nesmrdí nic, možná trochu zase po studeným startu.
Octa zasmrdí po studeným startu (a to ani nijak extrémně, spíš to záleží na tom, jak pečlivě se zažhaví) a během několika vteřin smrad zmizí do takovýho toho "katalyzátorovýho&qu ot; kysela. Tady jsem tedy spokojen.
Táta co měl 1,6 TDI a teď 1,4 TDI-CR, tak nesmrdí nic, možná trochu zase po studeným startu.
prej normální smrad :D to som ešte také označenie nevidel
tieto motory na dielni sú luxus , pripomína mi to dávne časy o otca v robote pri T815 , ten vždy na to mal nervy keď to musel čuchať
tieto motory na dielni sú luxus , pripomína mi to dávne časy o otca v robote pri T815 , ten vždy na to mal nervy keď to musel čuchať
-> Jirik_Tuňák1983 31.01.19 22:11:42: běžná činnost katalyzátoru ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 31.01.19 22:11:42: Stačí zadat do Google.
Pasivní regenerace probíhá vždy při teplotě výfukových plynů přibližně mezi 300 – 600°C. V tomto módu dochází k samovolnému filtrování splodin, které prochází skrze soustavu sít. Uvedených teplot je dosaženo při vyšších otáčkách, tedy rychlejší jízdou např. na dálnici. Pasivní regenerace nikterak neovlivňuje jízdní vlastnosti vozu a při jízdě o ni nebudete nijak vědět.
Pasivní regenerace probíhá vždy při teplotě výfukových plynů přibližně mezi 300 – 600°C. V tomto módu dochází k samovolnému filtrování splodin, které prochází skrze soustavu sít. Uvedených teplot je dosaženo při vyšších otáčkách, tedy rychlejší jízdou např. na dálnici. Pasivní regenerace nikterak neovlivňuje jízdní vlastnosti vozu a při jízdě o ni nebudete nijak vědět.
-> saskyn2 31.01.19 21:51:30: Aha a co vlastně znamená ta pasivní regenerace?
Ty CRka smrděj když je zima a probíhá pasivní regenerace, ale to je v rámci možností celkem normální smrad. Ale ty BMN/BMR někdy smrděj fakt extrémě až z toho pálej oči, zajímavý je že to nedělají všechny, ale jen některý.
-> Milan 136 31.01.19 19:25:11: sousedovo 2,0 cr jsme nedavno kupovali v Písku a po docela dost dlouhý zkušebce to smrdělo...ted tankujeme oba na stejný benzince a "jemu" smrdí furt a moje 1,6 cr vubec
-> Syny 31.01.19 19:28:48: Při regeneraci smrdí skoro stejně moje CR i kolegyně Golf a nic příjemnýho na čuchání to tedy není. Úplně ohřaté auto je v podstatě bez zápachu i když vrazím nos do výfuku, jen horký vzduch, možná trochu ocásek, ale není nepříjemný, ať nežeru. Benzíny nejsou cítit vůbec, ale u turbáka je to na sežehnutí kníra a chlupů v nose.
-> Milan 136: A nemuze to byt teoreticky prave tim, ze spaliny jsou ocisteny o ty pevny saze a tak jsou cejtit jinak? Nevim, jen mi to tak napadlo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> venni 31.01.19 17:46:03: občas zajedu s nějakou dvojkou CR na dílnu a smrdí to hrozně. Nevím, jestli třeba nafta?
-> saskyn2 30.01.19 21:27:56: já už to pozoruju delší dobu ,že ty 2,0 pd i cr prostě smrdí hlavne kdyz to treba regeneruje ikdyž dpf jsou v cajku.Tuhle jsem se bavil s jednim docela sikovnym klukem z autorizáku a rekl mi,ze to pozoruje stejně,ale duvod netuší.
-> suri: no vidis zajtra tam idem tak to skusim![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda: to isté 205/55-> castrol: v tej cene si prídi vziať , alebo podpichni svojho dealera nech ti ich objedná v marketingovej akcii , je to ich nákupná cena ... nech si dá 5eur na kus a môžete byť spokojný
-> suri 31.01.19 12:32:51: cena fajn, len ich sem dostat
-> suri 31.01.19 15:53:17: A jaky to mas rozmer, prijde mi tam vic gumy, nez co mam ja r16 - 205/55
-> Jarda: uvidíme čo spraví ten prechod z 15-16
-> suri 31.01.19 13:39:34: hodi se k tomu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: 6V0071495B FM9 tieto biele najlacnejšie , 67 bez DPH
-> suri: nejake lacne r15 mi zozen ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: aj na to príde
-> palinator 31.01.19 09:19:30: Stejně bych nafťáky zakázal. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 30.01.19 14:45:34:
Když chčije nafta po motoru, tak je to cítit pouze a jen naftou, jako když čichneš ke kanystru. Žádnou přepáleninou. V mašině jsem viděl chcát naftu tak, že z toho bylo na stanovišti kouřmo - chybělo asi málo k tomu, aby to chytlo. Žádná přepálenina z toho cejtit nebyla, jen syrová nafta.
Když chčije nafta po motoru, tak je to cítit pouze a jen naftou, jako když čichneš ke kanystru. Žádnou přepáleninou. V mašině jsem viděl chcát naftu tak, že z toho bylo na stanovišti kouřmo - chybělo asi málo k tomu, aby to chytlo. Žádná přepálenina z toho cejtit nebyla, jen syrová nafta.