-> jerrom 08.11.20 13:55:44: Textilní podběhy mám i na O2. Voda se v tom drží no, ale nic jiného neexistuje. Dal bych tam origo plastovou krytku pod šroub, co drží zadní nárazník, pokud tam není z výroby.
Kryje to tu plechovou hranu blatníku před osekáním.
Pod plastovýma prahama je jen nějaká foréza, co jsem si tak všimnul na karosárně u kluků. Ty by nebylo od věci ošetřit.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
Vtirnu se sem, castecne to souvisi a Milan nebo Suri by mohli mit zkusenost. U Octavie 1 se za podbehem prednich kol drzi bordel a pak hnijou blatniky. Ted jsem prezouval 4roky stareho Yetiho a zjistil jsem ze tam jsou plastem zakryte cele prahy, bahna za podbehem moc nebylo, tak jsem to oplachnul vodou. Ale nemate zkusenost jestli to nebude lepsi na jare cele sundat a vyvoskovat? A zaroven jaka je zkusenost s tema zadnima krytama podbehu, vypadaji jak koberec. Nedrzi se tam bordel? Auto mam nove a chci si ho nechat
jo, predni tlumice v techto modernich vozech - tj. od favorita neodchazeji, ja snad nikdy menit predni nemusel a zadni jen kvuli vyrezle pistnici vytekl - u feldy na 300tis.km
U nivy mi jeden predni vytekl, dal jsem 120kovej a vytekl za chvilku, tak jsem dal origo a ten vydrzel i na 3x prasklou pruzinu a vytrzeni sveho (neshnileho) uchyceni, je tam doted.
U nivy mi jeden predni vytekl, dal jsem 120kovej a vytekl za chvilku, tak jsem dal origo a ten vydrzel i na 3x prasklou pruzinu a vytrzeni sveho (neshnileho) uchyceni, je tam doted.
Ja mam predne este povodne 353tisic a na stolici 80% cize to neriesim a nechavam tak.
Zadne som menil preventivne ked klakla jedna pruzina.
Zadne som menil preventivne ked klakla jedna pruzina.
-> Jarda: aj moja je tvrdá a po 394tkm by mala byť roztečená
-> suri 06.11.20 09:27:01: ja mam na octe origo tlumice a taky jsou hrozne tvrde i proti naftove a tam jsouvtaky origo, bohuzel cislo dilu uz neni u ni citelne, u me by se to asi jeste precist dalo
Měl jsem na B5 pružiny KYB a obě přední praskly....

-> saskyn2:
Tyhle značky jsou ještě levnější než KYB tak cajk.
Tyhle značky jsou ještě levnější než KYB tak cajk.

-> saskyn2: Je fakt, že na 900 Aero mám na předku KYB (byly k autu) a je to tvrdý fest. Bohužel už není moc z čeho vybírat, přední už jsou na výběr jen KYB nebo Bilstein B6
Zadek ještě je i Sachs...

-> palinator: to je právě ono že na každý auto je to jiný, takže ti nedokážu odpovědět jaký jsou zrovna na Toledo, ale všeobecně ty KYB jsou tvrdý takže bych se asi celkem bál. Na druhou stranu chápu že když to máš na dojetí tak nechceš vypláznout raketu za origo. Osobně bych dal asi Sachs, nebo Bilstein
-> palinator: z mojich známych už KYB nikto nepoužíva , pružiny áno , tlmiče nie ...to je katastrofa tvrdé , ani sa to nepodobá na auto ...ľudia si myslia že to tak malo jazdiť od výroby ale ono to tak nie je
-> saskyn2:
Budu potřebovat zadky na Toledo a KYB byl favorit. Tak řikáš že radši ne? Nerad bych aby byly tvrdý tak že by projela na retardéru náprava kastlí.
Budu potřebovat zadky na Toledo a KYB byl favorit. Tak řikáš že radši ne? Nerad bych aby byly tvrdý tak že by projela na retardéru náprava kastlí.

-> palinator: Já reagoval na to že místo originálu dá raději Sachs, který ale vlastně vyrábí i origo. To co píšeš je sice pravda, ale nezapomen že ty tlumiče vyrábí na různý auta, nejspíš ještě v různých továrnách-třerba ate desky vyrábí v itálii a v číně a v různý kvalitě. Konkrétně teda kyb na oktávky je neskutečná sračka. Je to tvrdý jak beton, při přejezdu zpomalováku máš pocit že ti upadnou nápravy a pak celkem velmi rychle vyteče.
-> saskyn2:
KYB taky dělá origo, ale spíš pro Japonce a Francouze. A co tam dělal kámoš tak do prvovýroby to musí bejt top a jakákoliv pičovina se předělává, na aftermarket už se něco toleruje, ale dělá se to prý všechno na jedný lince ze stejnejch materiálů a mělo by to bejt v zásadě kvalitativně rovnocenný, že nějakej funční potenciální průser by ven jít neměl.
KYB taky dělá origo, ale spíš pro Japonce a Francouze. A co tam dělal kámoš tak do prvovýroby to musí bejt top a jakákoliv pičovina se předělává, na aftermarket už se něco toleruje, ale dělá se to prý všechno na jedný lince ze stejnejch materiálů a mělo by to bejt v zásadě kvalitativně rovnocenný, že nějakej funční potenciální průser by ven jít neměl.
-> suri 05.11.20 20:43:55: na graf nejsou stížnosti 

-> Karel. 05.11.20 20:16:01: Sachs vyrábí origo tlumiče(krom DCC) a zrovna vyteklý origo tlumiče po 40t jsou spíš vyjjímka, neříkám že jsem někdy neviděl, ale to je výrobní vada a prostě u jednoho auta z 50 se to holt stane. Ale třeba u monroe je to spíš tak, že u jednoho auta z 50 se to nestane
Pumpa taky někdy odejde, ale pořád ty origo zase drží ze všeho nejvíc, možná ještě graff, jinak jsou to všechno sračky. A jak tu bylo už poznamenáno, všude je spousta fejků.

Pumpa taky někdy odejde, ale pořád ty origo zase drží ze všeho nejvíc, možná ještě graff, jinak jsou to všechno sračky. A jak tu bylo už poznamenáno, všude je spousta fejků.
-> Jarda/felda: to je trošku iný prípad , a o tom že to bolo origo sa dá silne polemizovať , ono číňan urobí krabičku akú chceš ...
týchto púmp sa vymenilo stovky a nikdy nebol problém , a medzi rečou , okrem bugati existuje vôbec nejaká použiteľná pumpa v náhrade ?
týchto púmp sa vymenilo stovky a nikdy nebol problém , a medzi rečou , okrem bugati existuje vôbec nejaká použiteľná pumpa v náhrade ?
-> suri 05.11.20 20:20:50: nemám ten pocit že by to bylo v kapalině dieselpower.cz/forum/view
topic.php?t=176107
-> Karel.: nevidel by som to tak černe , sem tam sa niečo objaví , sem tam v záruke sem tam nie ... pumpy sú kapitola o sebe , mám pocit že tam bude chyba v G13
Já netvrdím, že druhovýroba je TOP, ale než originál co vydrží 40 tis km, tak radši vezmu Sachs atd.
Navíc tento jev (nekvalitních dílu) začíná být u škodovky hitem
o rozvodech a jejich pumpách co mají vydržet 200 tis km bych mohl napsat knihu
Navíc tento jev (nekvalitních dílu) začíná být u škodovky hitem


-> saskyn2: ja mám 393tkm aktuálne na origo
-> Karel.: okrem bilsteinu moc lepšie skúsenosti nemám , KYB katastrofa , aj životnosť aj tvrdosť , monroe detto
-> Karel. 05.11.20 19:31:28: Já v pondělí dělal zadní na 3C 4kole se 430tkm a origo původní a asi by ještě sloužily, jen už byly ko dorazy a klasika půlzávit na pružině takže to vypadlo jak člun
A taky bych nic než origo nedoporučil, fakt nemám náladu aby mi někdo reklamoval sračky od monroe že jsou totál vyblitý po 20tis


-> suri: mne se líbí jak doporučujes jen originaly
Celkem by mě zajímalo jaktože teda za poslední dobu co u mě byly Octavia RS, Superb, Octavia III s nájezdem cca 40-60 tis km a zadky komplet vytekly

Celkem by mě zajímalo jaktože teda za poslední dobu co u mě byly Octavia RS, Superb, Octavia III s nájezdem cca 40-60 tis km a zadky komplet vytekly

-> dragon_cb_cz: za mňa origo... ak v náhrade tak katalog bilstein , tie celkom funguju
-> Milan 136: rus dáva len vaňu , tmel a gumičku pod senzor
určite , aj bajonet vypušťák je super vec ... ja som práve menil za nový plech ale zdá sa mi trošku netesná , na aute je nereálne to odmastiť lebo stále z niekade tiekol olej
určite , aj bajonet vypušťák je super vec ... ja som práve menil za nový plech ale zdá sa mi trošku netesná , na aute je nereálne to odmastiť lebo stále z niekade tiekol olej
Je to vlastně skoro-Octavia, tak se sem s tím vetřu. Kolega se chystá na výměnu tlumičů na Leon-ovi ST FR. Má brát origo, nebo dát Sachs? Nemůže mi někdo zjistit na kolik by ty origa případně vyšly? Když dodám VIN?
-> suri 05.11.20 18:09:09: Tak by to sedět mělo.
Sací koš teda zůstává?
Ač bych tomu nevěřil, tak se mi ta plastová líbí víc.
Ty plechový jsou většinou rezavý a stačí prohnout o milimetr a už to nemaže.
Sací koš teda zůstává?
Ač bych tomu nevěřil, tak se mi ta plastová líbí víc.
Ty plechový jsou většinou rezavý a stačí prohnout o milimetr a už to nemaže.
-> Milan 136: translate.google.com/tran
slate?sl=auto&am... rus vyzerá že píše že v pohode , na nete nájdeš kopec "sád na prestavbu" ale ktovie čo tam vlastne je ...
no nič ,tak asi objednám plastovú aj keď bola riadne drahá čo si spomínam ...
no nič ,tak asi objednám plastovú aj keď bola riadne drahá čo si spomínam ...
-> Milan 136: Opět opraveno 

-> suri 05.11.20 17:45:20: Teoreticky ano, ale vyzkoušeno nemám.
-> Milan 136: www.bar-tek-tuning.com/2-
0l-tsi-steel-oil-pan netušíš či sa to dá aj naopak? namiesto plechovej vane dať plastovú?
-> palinator 02.11.20 15:42:59: peníze nemají hodnotu :)
-> Jirik_Tuňák1983 04.11.20 22:07:01: Taky mi to tak občas přijde. To jsou závady, se kterýma jsem se nesetkal ani u nás, kde ae otočí denně desítky aut 
To jsou dvě nejhorší Octavie na světě asi.

To jsou dvě nejhorší Octavie na světě asi.
-> Jirik_Tuňák1983: Moje a bráchy.
-> saskyn2: Ok, mrknu na to.
-> saskyn2: Ok, mrknu na to.
-> Shader: pod tím plastem co se připojuje sedačka
-> Shader: Když nad tím tak přemýšlím a sleduji to, to se jedná o více aut, která někomu servisuješ?
-> Milan 136: 2007
Nebo taky v ŘJ ESP. Co to je za rok?
-> Lamac: Čili pod sedadlem spolujezdce? To je přímo pod sedačkou nebo spíše u toho prahu?
-> Shader 04.11.20 21:03:43: Snímač zrýchlenia pre esp a abs. Nachádza sa pod pravým predným sedadlom tam jak je uchytenie sedačky, lištu prahu preč a nadvihnúť koberec...
Kde najdu u OII snímač G202? Respektive k čemu slouží? Díky.
-> Tomaso435:
Si tak řikám že musíš mít nasyslenou spoustu peněz jestli teda mimo dobu lockdownu nehraješ maty.
Si tak řikám že musíš mít nasyslenou spoustu peněz jestli teda mimo dobu lockdownu nehraješ maty.

-> vhml: je :-D -> Mr._Nosferatu: to už nevim co bys musel dělat aby praskla :D
-> Tomaso435 02.11.20 14:27:28: klička může prasknout 

-> Tomaso435 02.11.20 14:27:28: takze odesel spinac za 3 kila jehoz vymena trva asi 5 minut. To je teda nadeleni 

-> Borderer 02.11.20 14:13:25: tak ono 105 a gls je pořád stejná mrdka, jen to vypadá jinak :-D ale technicky pořád stjený auto bez ničeho :D
-> vhml: právě že odešel vypínač :-D .. klička by neodešla :-D
-> Borderer: njn , uvidíme, tu je aj servo teda ale aj tak žiadny záujem dokopy
hlavně většinou když se tyhle věci podělají, tak do stavu auta, který je nemá
Takže když se vysere centrál, odemykáš klíčem. Když se vysere výhřev zrcátek, máš nevyhřívaný. Ve fabii ve stahovačce beztak praskne ten plastovej jezdec, bez ohledu na pohon, atd... 

