![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda - zrušená registrace 13.11.20 06:23:48: PD jsou hlučný protože odchází hydra a berou sebou vačku ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Když nebude - 20°C, tak to chytne i bez žhaviček.
S tím karburátorem bych ho nepodceňoval, Jarda ho dá i na to PDčko![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
S tím karburátorem bych ho nepodceňoval, Jarda ho dá i na to PDčko
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 13.11.20 09:34:41: Tahle byla bez turba - 306 XnD
-> Bukaj:
Kámošova 306 TD startuje blbě i v létě, pokud řádně nenažhaví.
Kámošova 306 TD startuje blbě i v létě, pokud řádně nenažhaví.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 13.11.20 08:36:56: No, ta Tvoje převodovka - to bylo něco
Mně jedou škodovky na benzín za mrazu dobře, jen nesmím stát čumákem z kopce a chtít hned po startu couvat - to pak chcípá na odlití paliva z komůrky sytiče...
-> Nwkt 13.11.20 08:50:18: No, tak já preferuji spolehlivý vůz už jenom proto, že bych nechtěl někde na Vysočině v mrazu stát dvě hodiny v lese, než pro mne kolega dojede...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Mně jedou škodovky na benzín za mrazu dobře, jen nesmím stát čumákem z kopce a chtít hned po startu couvat - to pak chcípá na odlití paliva z komůrky sytiče...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 13.11.20 08:50:18: No, tak já preferuji spolehlivý vůz už jenom proto, že bych nechtěl někde na Vysočině v mrazu stát dvě hodiny v lese, než pro mne kolega dojede...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 13.11.20 06:38:07: Na dvě žhavičky snad jo. Kdysi firemní T4 i P306 přestaly v mraze chytat až když fungovala jen jedna žhavička![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King:
To je furt docela úspěch na common-rail... i když. Byl za tu dobu co máš BMW mráz větší, než -5°C?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak rotačky i PDčka startujou dobře i bez žhavek i v -10°C, když jsou dobrý baterky a startér. Pravda, trochu se to po startu hádá a pokuřuje, ale chytá to spolehlivě. V -16°C už to žádnej šlágr neni a starty jsou na principu náhodných výbuchů.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Je fakt, že na Octě kde mám žhavky dobrý všechny, k tomu 85 Ah baterku, je docela příjemný, jak se to auto bojí klíčku.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To je furt docela úspěch na common-rail... i když. Byl za tu dobu co máš BMW mráz větší, než -5°C?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak rotačky i PDčka startujou dobře i bez žhavek i v -10°C, když jsou dobrý baterky a startér. Pravda, trochu se to po startu hádá a pokuřuje, ale chytá to spolehlivě. V -16°C už to žádnej šlágr neni a starty jsou na principu náhodných výbuchů.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Je fakt, že na Octě kde mám žhavky dobrý všechny, k tomu 85 Ah baterku, je docela příjemný, jak se to auto bojí klíčku.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mne teda ne. Buďto to pěkně startovalo studena/tepla v létě a pak se tomu nechtělo v zimě nebo naopak. Ale vždycky skončila zima dřív, než sem se dokopal s tím něco dělat. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 13.11.20 06:38:07: proč se v tom hrabes? Nahlásím a hotovo, když se vysere není to můj problém
Me teda motor u skodovky startoval dycky dobre i v mrazu, akorat kdyz clovek pustil spojku, tak motor chcipnul. Muselo se to nechat chvili protocit. A to i s 80W olejem...
-> vhml: ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Borderer 13.11.20 08:14:46: u tý oktávky je ale v prdeli, že to na zimu nemůžeš osadit karburátorem ze žigulíka ( nejspíš teda ) ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King: Šak na to je člověk už zvyklej z promrzlýho OHV se SEDRem, ne? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda: Mne na bawu fungovala jenom jedna zhavicka a prvnich par vterin v mrazu to subjektivne bezelo na 2-3 valce - budes mit dobrodruznou zimu :-)
-> Jarda:
Předpokládám že tam bude jebnutá 44 Ah baterka z poslední Felicie, kterou když dávali do šrotu tak z ní zánovní baterku vyškubli aby ušetřili, takže to v zimě nenastartuje ani se 4 žhavkama.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Předpokládám že tam bude jebnutá 44 Ah baterka z poslední Felicie, kterou když dávali do šrotu tak z ní zánovní baterku vyškubli aby ušetřili, takže to v zimě nenastartuje ani se 4 žhavkama.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak jsem si ted protuknul zhavicky a dobre jsou jen 2, chytne to v mrazech na 2 valce? Moc ted nechci drazdit hochy z dopravy. Stejne uz delam seznam, co na tom bude potreba opravit :)
Stve me, ze jsem nekoupil 3 spraye a nenastrikal tu o2, ta uz byla vychytana...
Stve me, ze jsem nekoupil 3 spraye a nenastrikal tu o2, ta uz byla vychytana...
-> Syny 12.11.20 21:39:49: mam nastesti v mailu od sefa dopravy, at dolivam vodu :) a jezdim, ze se to da na servis, az na to budou vycleneny prachy... ale uz mi bylo receno, ze tu o1 tak rychle snad neznicim, ale prijde mi, ze to pd je nejake hlucnejsi, ma najeto taky 260 jako ta o3, kdyz tady se sere i na vymenu oleju a vsechen servis, to v minule firme nebylo, proste tady se setrit musi, at to stoji, co to stoji
-> Jarda/felda: Ale jo, může, jen se potom nejspíš ukáže, že to byl nějaký pokoutně získaný kus, co při přepravě z fabriky na autosalon stihli vykoupat v rybníce nebo tak něco ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator 12.11.20 22:39:00: to se ve firmách které si vybírá přeci nestane ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny:
Největší peklo nastane až jednou Jarda dostane služebák fungl novej
Že ten novej vrak nemá tlačítka a dělá si co chce ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Největší peklo nastane až jednou Jarda dostane služebák fungl novej
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 12.11.20 21:39:49: pěkné shrnutí situace , mě se to nechtělo vypisovat ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda: Takze jsi s tim jezdil i pres to, ze jsi vedel, ze tam je nejakej problem. Ten prvotni problem (pumpa) se vysrala uplne a jelikoz jsi s tim jezdil i tak dal, tak jsi to uvaril uplne a propalil (konecne) to tesneni pod hlavou. A ted muzes rikat, ze jsi to vedel od zacatku a ze to je hroznej srac
Gratulace ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 12.11.20 19:59:54: O emulzi píšeš až teď. Ale ani to nemusí znamenat těsnění pod hlavou.
-> palinator 12.11.20 19:26:45: tak kvuli pumpe by to varit mohlo, ale emulze?
-> Milan 136 12.11.20 19:07:31: ja bych ho delat nechtel ani na 1.8t![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 12.11.20 18:58:01: Na tý O3? To nebude těsnění. A věř mi, že to bys dělat nechtěl.
-> Jirik_Tuňák1983: bejt to ohv, tak to tesneni snad udelam sam, aby uz to bylo spolehlive, ale ohc jsem zatim delal jen ladu a ajusa drzi, no brzo budu asi delat aee
-> Jindas 12.11.20 17:41:33: Podle mě určitě.
-> Milan 136 12.11.20 16:24:25: Já bych mu nasral a nechal ho jezdit autobusem. Je ale otázka, jestli by ho řidiči nezačal rozebírat pod zadkem. Taký by mohlo vzniknout rizeto, že by si celou cestu tam i zpět stěžoval na zaměstnavatele, takže by ho po tejdnu, během kterého by protočil všechny řidiče, vyhodili u prvního patníku.
Pánové zeptám se, existují konstrukčně podobné/stejné motory jako jsou v Octavia 3 tsi v řadě motorů CHHA a CHHB i v jiných druzích VW group? Jako třeba v golfu?
Myslím tím aby měli 2x vstřikování jak přímé tak nepřímé.
Nehledám to pro sebe, ale pro bratra.
Myslím tím aby měli 2x vstřikování jak přímé tak nepřímé.
Nehledám to pro sebe, ale pro bratra.
-> Jarda - zrušená registrace 12.11.20 14:53:56: to nemoze byt pravda... ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 12.11.20 14:53:56: Ty jsi fakt přírodní úkaz....![19](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
![19](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
Tak o3 uz mi vyvarila, tak to asistabce odtahla a dostanu o1 mr2010, ale stve me, ze nema vyhrev sedacek a tempomat :/
-> King: Bohužel jo.. kde jsou ty časy, kdy měl tatík na provoze laborku, ve který probublávala "zadara".
Smutný je, že se to dodavatelům "blbě vyslovuje" i na etiketách kanystrů.![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Smutný je, že se to dodavatelům "blbě vyslovuje" i na etiketách kanystrů.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jozka: Destilka je proste drahej spas :-) Mozna jsem uz to tady nedavno vzpominal, ze kdyz jsem byl poprve na bezkontaktni mycce, tak aktivni obsluha me zaskolila a o poslednim kroku ten manik pravil, ze je to oplach "destilovanou vodou ". A ja na nej: "Fakt destilovanou? Neni to spis demineralizovana? " A on na to: "Jasne, ze to neni destilka, ale to druhy se strasne blbe vyslovuje! "![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King: Může být - neměl jsem na mysli fajnovosti, ale takový ty běžný průmyslový, se kterejma se člověk má ještě jakž takž šanci potkat - nebo alespoň donedávna to tak bylo..
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka 10.11.20 10:50:05: Mala namitka - zalezi na typu laborky. Laborky pro klinickou biochemku/imuno/mikrobiol
ogii v drtivy vetsine pripadu pouzivaji demi vodu a to i tam, kde se ta voda ucastni reakci. Jenom ty parametry jsou trosku prisnejsi, nez pro oplachovou vodu do bezkontaktni mycky.
-> saskyn2 10.11.20 14:58:49: Přesně.
U trojky spíš sání nebo pumpa.
-> Jarda:
TSI (nevim co má ta vaše Octa) má pumpu u převodovky a že by z toho něco teklo vidět nešlo. Pomalu ta voda utíkala, vypařovala se a byla vidět až pod lampičkou, že se leskne loužička v takový skulině u pumpy.
TSI (nevim co má ta vaše Octa) má pumpu u převodovky a že by z toho něco teklo vidět nešlo. Pomalu ta voda utíkala, vypařovala se a byla vidět až pod lampičkou, že se leskne loužička v takový skulině u pumpy.
-> palinator 10.11.20 13:29:19: no louzicka pod tim neni, pumpa je na druhe stane, nez maji vsechna auta nebo co? Ikdyz u prevodovky asi tezko...
-> Jozka 10.11.20 13:26:10: Viz SZ.
-> Jarda:
A hledáš pumpu na správný straně?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A hledáš pumpu na správný straně?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: Určitě jo, tu 30 používám stejně vesměs jen na pootáčení klikou - tuším i stejnou.
Tak mi ta o3 po 5tis.km pekne zacala zrat vodu, asi tesneni pod hlavou, protoze z toho nic netece... Mam fakt chut s tim zas pul roku litat po servisech, nez se ten vrak vychyta.
-> Jozka 10.11.20 10:50:05: stacily by tyhle obycejny?