-> StepaNoFUN 09.01.21 19:29:44: ja ti neviem..mam nieco podobne ako dal Milan akurat to mam cez wurth...a neplatil som to...Bol to barter. A tak to mam najradsej.
Ja si bastlim len svoje veci a sem tam v najblizsom okruhu pre kamaratov...a nato je to viac ako super.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Nwkt 09.01.21 20:04:12: já ted objednal www.aliexpress.com/item/3
2827353250.html
-> Nwkt: Pak mám teda ještě tyhle, ale tam je to o úplně jinejch penězích. Nekoupit je za 1500 i s kabelovejma nůžkama, který stojej asi 5tis., tak je nemám. :-D
www.solarpanelstore.com/p roducts/multi-contact-pv-c zm-crimping-tool
Tady jsou v českým shopu: www.eibabo.cz/staeubli/me chanicky-lisovaci-nastroj- pv-czm-19100-eb11763470
www.solarpanelstore.com/p roducts/multi-contact-pv-c zm-crimping-tool
Tady jsou v českým shopu: www.eibabo.cz/staeubli/me chanicky-lisovaci-nastroj- pv-czm-19100-eb11763470
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.01.21 20:00:44: Já něco takovýho (ale v mnohem horší kvalitě, než na foto) používám na rozholování vodičů
Ale nekoupil jsem to - nasockl![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ale nekoupil jsem to - nasockl
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: To nevypadá špatně.
-> Nwkt: tohle funguje dobre
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tohle jeste existuje? To si pamatuju z burzy pred 20lety :D
-> StepaNoFUN: Já právě přemýšlím nad něčím takovým
www.aliexpress.com/item/1 005001448435206.html?spm=a 2g0o....
www.aliexpress.com/item/1 005001448435206.html?spm=a 2g0o....
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak i tenhle typ se nechá koupit slušnej. ;-) Ale málokde...
-> Milan 136: Panáček je rozmazlenej Knipexama. :-D
-> Nwkt 09.01.21 18:28:08: detail celisti
-> SO545: Ta sada s komplet čelistna stojí tak 40-60e
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.01.21 12:03:11: tak jsem to udelal s feldou :), tady mozna nekdy xc90, ale uz fakt ne naftu... todle jeste alespon 150 musi najezdit![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN 09.01.21 18:23:46: mam super lisovacky asi na vsetko co sa bezne v aute lisuje. /vymenne celuste/ ale stali urcite viac ako 20e. Ale praca je hrou a vsetko drzi ako zidovska viera.
-> StepaNoFUN: na tieto malé piny ani veľmi nie , ja to zalisujem aj tými čo mám ale dlho to trvá
-> Nwkt: za chvili pujdu dolu. Tak v aute vyfotim. Mam dvoja a asi patery celisti.
-> StepaNoFUN: Jaký máš? Něco bych pořídil pořádnýho ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> suri: slusny kleste koupis za 500 (u vas do 20e)
-> Nwkt: treba na to ja kliešte potom , tie žlté káble sú drahé no ale ja to neplatím tak čo ... to len špekulujem súkromne
-> suri: Smutný je, že tady koupíš těch pinů 100 (bez kabelu) za cenu jednoho s kabelem v autorizáku ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> suri: ok ale keby nieco nieje problem ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: www.autodielyonline24.sk/
herthbuss-elparts-13673673
.html skusim toto aj s kablom
-> suri: ked chces objednam
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to nemajú -> Nwkt: nj len to ja neviem objednať , skusim tie harthbuss
-> suri 09.01.21 12:35:03: Ještě je dobrej obchod TME :-) třeba bys měl štěstí...
-> suri 09.01.21 12:35:03: čína umí
auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-octavia-20-tdi-103k
w-elegance.php to je zelená z Fab1
-> Jarda/felda: čína má ale to ozaj objednávať nejdem
-> suri 09.01.21 12:35:03: čínan neumí ? na aliexpress/ebay to nejspíš bude ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
www.aliexpress.com/item/3 2873291634.html?spm=a2g0o. ...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
www.aliexpress.com/item/3 2873291634.html?spm=a2g0o. ...
Ve ctvrtek jsem dostal na par dni jkk nahradni povoz ksichtozdvihovou O3. Jako na tech chrochtavejch 85kW docela svizny vozitko :-) Ale ten hukot od kila vejs bych dlouhodobe asi nerozdejchal, pri 130 je to uz nostalgickej navrat do casu moji 105ky :-) Ale zase 5/100 pri prasojizde je fajn. A ten podvozek je oproti jankovaty O2 trosku jinde.
Jenom jsem nejak nepochopil koncernovou filosofii neadaptivniho tempomatu. Zatim snad vsechny z tech desitek nahradnich aut mely tempomat, kterej udrzoval konstantni rychlost do prvniho pribrzdeni nebo seslapnuti spojky (zmena kvaltu). Tenhle zazrak i po podrazeni pred zatackou vesele udrzuje konstantni rychlost takze uz asi dve zatacky jsem si dal malem neplanovane smykem, nez jsem si na to zvyknul resp. radsi to prestal mimo dalnici pouzivat.
Jenom jsem nejak nepochopil koncernovou filosofii neadaptivniho tempomatu. Zatim snad vsechny z tech desitek nahradnich aut mely tempomat, kterej udrzoval konstantni rychlost do prvniho pribrzdeni nebo seslapnuti spojky (zmena kvaltu). Tenhle zazrak i po podrazeni pred zatackou vesele udrzuje konstantni rychlost takze uz asi dve zatacky jsem si dal malem neplanovane smykem, nez jsem si na to zvyknul resp. radsi to prestal mimo dalnici pouzivat.
-> Milan 136: včera som bol kolegovi zaniesť nejaké veci a mal tam susedove BMM , 2006 , strašný zhnitý vrak a olejnička že dlho štartuje ... reku snímač vačky , hodíš ODIS snímač vačky bez signalu , zohnal som mu večer od známeho funkčné čidlo , prehodíš a nič ... tak sa to rozbalilo okolo štartéru , nakoniec chýba kostra hore pri jednotke , pokýveš a ide to ... tak som dnes zháňal tento pin ... myslel som že ho v kufri mám ale nie , je tam kopa žltých káblikov ale tento vôbec , pritom by som 100% povedal že tam bol ... len sa furt niekomu niečo požičiava a potom ja nemám ... len dúfam že nejaký kokot ho neodstrihol a nepoužil len ako kábel lebo ho zabijem ... výsledok je že som zohnal jazdenku , prehodil a aj tak ak ho pokýveš tak sa stráca napätie ... takže v pondelok vezmem nové piny a natiahnem to napriamo až k snímaču ,dúfam že to už pôjde... snímač kľuky je už takto urobený , prevedenie nekomentujem , to si ten nas elektrikar velku pracu nedal ...
mám jedno CFHC rozjednané , a ak ho kúpim tak výmena motorovej kabeláže bude prvá vec čo urobím
mám jedno CFHC rozjednané , a ak ho kúpim tak výmena motorovej kabeláže bude prvá vec čo urobím
-> Milan 136: www.autodielyonline24.sk/
herthbuss-elparts-13673673
.html zaujímavá aj cena , asi to objednám , treba toho na kvantá a origo 20eur
-> suri 09.01.21 12:35:03: Ne. Také jsme je chtěli samotné a bohužel. Wurth má velkej plakát se všemi co umí, ale dost jich tam není.
-> Milan 136: tieto piny samostatne nevieme? na Wurth som nenašiel
-> Jarda: Tyjo ze se na to nevyseres... To bych koupil jiny auto rovnou.
Dodelani esp asi neni jen o jednotce abs, cidle a spinaci?
auto.bazos.cz/inzerat/... /vw-abs-esp-jednotka-1co-9 07-379-6x0-614-517.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /vw-abs-esp-jednotka-1co-9 07-379-6x0-614-517.php
-> RadovanSkodovkar: lebo bez zakladneho tam bude nula furt • Nastartovaný motor.
• Otočte volantem naplno do prava a naplno doleva.
• Ujeďte rovné krátkou vzdálenost po rovině. Ne rychleji nez 20km/h!
• Pokud je volant při jízdě v rovné poloze pro rovny směr, zastavte.
• Dále nepohybujte volantem.
• Ponechte bezet motor.
• Palubní napěni musí byt min 12V.
Pomoci funkce Kodovani-ll připadne Bezpečnostní přístup vložte kod 40168 pro odblokováni základního nastaveni
Skupina 060 Základní nastaveni
Po úspěšném uvedeni di základního nastaveni
musí být v poli "OK"
Skupina 007 Přepnout do měřených hodnot
V poli 1 musi byt hodnoty -1.5°az +1.5°
Pozn. Po úspěšném základním nastavení je nutno přizpůsobit limit řízení viz níže
Přizpůsobeni limitu řízení (motor stále ve volnoběhu)
Postup:
• Vyrovnejte volant do polohy (±10°) viz merene hodnoty 007 a držte 5 sekund
• Otočte volant naplno doleva a držte 5 sekund.
• Otočte volant naplno doprava a držte 5 sekund.
• Vyrovnejte volant do polohy (±10°) viz merene hodnoty 007.
• Vypněte zapalování.
• Cekejte 5 sekund.
• Kontrolka řizení musí být zhasnuta
• Otočte volantem naplno do prava a naplno doleva.
• Ujeďte rovné krátkou vzdálenost po rovině. Ne rychleji nez 20km/h!
• Pokud je volant při jízdě v rovné poloze pro rovny směr, zastavte.
• Dále nepohybujte volantem.
• Ponechte bezet motor.
• Palubní napěni musí byt min 12V.
Pomoci funkce Kodovani-ll připadne Bezpečnostní přístup vložte kod 40168 pro odblokováni základního nastaveni
Skupina 060 Základní nastaveni
Po úspěšném uvedeni di základního nastaveni
musí být v poli "OK"
Skupina 007 Přepnout do měřených hodnot
V poli 1 musi byt hodnoty -1.5°az +1.5°
Pozn. Po úspěšném základním nastavení je nutno přizpůsobit limit řízení viz níže
Přizpůsobeni limitu řízení (motor stále ve volnoběhu)
Postup:
• Vyrovnejte volant do polohy (±10°) viz merene hodnoty 007 a držte 5 sekund
• Otočte volant naplno doleva a držte 5 sekund.
• Otočte volant naplno doprava a držte 5 sekund.
• Vyrovnejte volant do polohy (±10°) viz merene hodnoty 007.
• Vypněte zapalování.
• Cekejte 5 sekund.
• Kontrolka řizení musí být zhasnuta
-> suri 07.01.21 20:13:45: Neprebehlo, v prvom políčku hláška: "neni mozne" a tam skončím. To ti neviem povedať ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> RadovanSkodovkar: základné nastavenie prebehlo? mňa napadá či tam niekto nekódoval tretiu generáciu riadenia ...
-> suri 07.01.21 20:05:51: To som tak kúpil. Práveže nie, normálne je v dlhom kódovaní v gateway..
-> RadovanSkodovkar: z ničoho nič alebo po výmene riadenia? nie je odkodovaný?
Svs, nestretli ste sa niekto s chybou u O2 2005, 1.9TDi, bez esp len s asr. Svieti volant na oranžovo, všetko funguje normálne a v diag chyba (kanál posilovača riadenia):
00778 -snímač uhlu riadenia (G85)
004 - žiadny signál / komunikácia
ABSko bez chyby. V meraných hodnotách uhol volantu 0.0 a nereaguje. Základné nastavenie som už skúšal rovnako ako aj vymeniť snímač G85, bez zmeny.. Výstupky na podvolantovom krúžku ktoré sníma ten G85 sú všetky, nepolámané. G85 som dal z druhého auta, nie nový. Ak niekoho niečo napadne alebo sa s tým už stretol.. Dikes![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
00778 -snímač uhlu riadenia (G85)
004 - žiadny signál / komunikácia
ABSko bez chyby. V meraných hodnotách uhol volantu 0.0 a nereaguje. Základné nastavenie som už skúšal rovnako ako aj vymeniť snímač G85, bez zmeny.. Výstupky na podvolantovom krúžku ktoré sníma ten G85 sú všetky, nepolámané. G85 som dal z druhého auta, nie nový. Ak niekoho niečo napadne alebo sa s tým už stretol.. Dikes
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136: Myslím, že to byl litr.
-> StepaNoFUN 04.01.21 23:26:41: 1.5? Ta má dobrej zvuk sama.
-> Jarda: Tak jim řekni, že takovým vrakem prostě jezdit nebudeš, jezdi svým a dávej jim cesťáky. A když se jim to nebude líbit, tak je konečně pošli do prdele.
-> palinator 05.01.21 07:15:57: no jezdi..., ale hydra mlatej slusne, az to dojezdi, tak asi dostanu f1 sdi
Az bude mrznout a budu nekde na hotelu, tak zavolam odtah, kdyz to tak chteji...
Automechanik rikal, ze kdyz by se rozsoupl, tak bude nahrazen nekym, kdo to bude delat levneji :), ze si to mam objednat externe na stredisko a to mam uz zakazany :/.
Az bude mrznout a budu nekde na hotelu, tak zavolam odtah, kdyz to tak chteji...
Automechanik rikal, ze kdyz by se rozsoupl, tak bude nahrazen nekym, kdo to bude delat levneji :), ze si to mam objednat externe na stredisko a to mam uz zakazany :/.