Moje o1 1.8t 4x4 2001 taky drnca o dost vic, nez ta druha nase o1 1.9tdi pd 4x4 2004, nevim uplne proc, tlumice maji obe origo, ja puvodni, nafta meneny, pruziny ja mam jeste z vyroby, na nafte jsou meyle, na svou jsem dal plne silenty ramen a 16ky kvuli velkym brzdam, na nafte jsem menil jeden silent ramene a dal jsem delenej jako origo a ma 15 kola nebo to je tim jinak resenym stabikem? Nevim proc, kdyz rozdil v hmotnostech tech motoru ma byt asi 10kg. Ma smysl dat na mou naftovej stabik?
Ze to auto ma tvrdej podvozek, tak na to asi doplaci i elekronika :/ resil jsem studenaky v zamcich a taky v komfortce, vse uspesne opraveno a je to funkcni.
Ale ta o3 je bezkonkurencne nejdrncavejsi auto :) ono to jeste umocnuji ty klepajici plasty v interieru, fakt jezdit s tim tady po ceskomoravske vrchovine a po D1 je utrpeni.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak ja jako spotrebaky planoval citigo cng a xc90 lpg ( moje octa uz neni uplne spotrebak, to je auto na hrani si :), ale misto citiga jsem poridil feldu za neskutecnych 15k :) a ted jeste do toho plyn (koupit auto s plynen je na prd, 9z 10 jsou total odjety, proto taky ta cena neni vyssi, ale nevyplati se to) a naftova ovce jeste musi alespon tech 150tis.km dat
Jeste jsem trochu uvazoval jako spotrebak o vybavene f1, ale mam zkusenosti se servisovanim 2ks a proste se to sere vic, jak felda, predni loziska nahovno, cidla kolem motoru odchazi, zas ma trvanlivej vyfuk, sel by tam tempomat, ten mi na felde chybi, ale taky se mi f1 vubec nelibi... O ekektronice v f1, to je zoufale, obe se zamykaji, jak je napadne, ale je fakt, ze to se mi nechtelo opravovat. Brzdy ma trochu lepsi a ma tu zbytecnou hydro spojku. Abs felda brzdi velmi dobre, s origo ate i pritelkyne rikala, ze ji driv octa brzdila hur, nez jsem ji udelal brzdy.