-> MOLSO: vaha vzduchu chodi dobre? ale to by asi nedelalo trhavy chod... ja byl treba prekvapenej, jakej bordel dokazalo delat cidlo teploty pro RJ (budik ukazoval normalne)
jakou pumpicku mas na ten podtlak?
Ja mam zas problem, ze pri teplotach okolo 0 se mi nepusti pridavny vzduch (nevim proc), chytne to na otoceni, volnobeh po chvilce zacne kolisat a klidne i chcipne, jak se to trosku ohreje, tak je po problemu a jezdi pekne.
Tu prikladám graf z hodnoty požadovaného a nameraného plniaceho tlaku, bolo to na rovnom úseku cesty, štvrtý stupeň, požadovaný tlak bol približne 1.6 baru, nameraný nevystupil ani k 1.4 a padal k 1 baru.
Zdravím hoši, síce nejde o octaviu, ale motoricky je to si furt to isté. mám problém s jedným Superbom prvej genrácie, motor AWT 1.8T 110 kW. Dostal sa ku mne na výmenu spojky a rozvodov, s tým, že má problém s "trhanou" akceleráciou. Auto som cca pred mesiacom napichol na diagnostiku a počas jazdy auto nedosahovalo požadovaný plniaci tlak, pred jeho dosiahnutím ho vždy zrazilo a potom ho znova naberalo, potom ho opäť zrazilo a tak stále dokola. Pri jazde do kopca na trojke to spravilo asi každé 4 sekundy.
Pred dvoma dňami som vymenil rozvody, spojku, išiel som sa na ňom previezť a tento efekt zmizol, auto bolo strašne lenivé. Po napojení na diagnostiku bola zapísaná chyba - trvalé prekročenie plniaceho tlaku. Pri sledovaní živých hodnôt bol požadovaný tlak napr 1.6 baru a nameraný 2.7. Vymontoval som poškodený ventil regulácie plniaceho tlaku, ktorý bol zaseknutý, nahradil som ho funkčným, a auto začalo jazdiť presne ako predtým. Výkon má, ale pri akcelerácii ide trhano, požadovaný plniaci tlak vôbec nedosiahne. Podtlakový systém nemá žiadnu netesnosť, pri "nacucaní" systému podtlakovou pumpičkou s manometrom držalo hodnotu podtlaku v kuse pol hodiny aj po "hýbaní" hadicami. Banka regulácie turba otvára bez problému, hladko, zatvára plynule bez trhania. Signál požadovaného prietoku vzduchu cez váhu a meraného prietoku sa +- prekrýva s malými oneskoreniami, čo považujem za OK stav.
Riešil niekto niečo podobné ? už mi nejak nenapadá, čo by to mohlo spôsobovať.
-> Jarda/felda 29.09.21 20:57:37: tiez som to dal len za material...ak by som platil za skladanie serioveho motora...to ma moze hned hanba vyfackovat... a polovicu veci ktore do toho sli boli zadarmenko...a aj tak len hrube polozky vydali za viac ako 700e...ale zase mne to az tak drahe nepride... Do noveho verku das trebars za termostat 400e...to uz prestava sranda.
-> SO545 29.09.21 20:14:02: Tak motor do 120L mě vyšel na víc jak 20t CZK a to jsem dodal některý díly (sada pístů a vložek, rozvody, ventily) nový... A už je to tak 6 let a od té doby leží poskladány na ponku a není čas ho dát do auta
-> Jarda/felda 29.09.21 19:22:13: Tak v mým případě půjde spíš o tu práci. A auto stálo 40t a 20t do něj padlo hned po koupi, takže to vidím na "investici v ceně převyšující cenu auta"
ale kluci...prave dokoncujem repas 110LS motora...som v tom za 700e a pracu mam komplet na seba a nieco malo za pusu u manikov co maju masiny ktore ja nemam.
Bol to komplet motor...a skoro vsetko zostalo povodne len je po repase....
-> dragon_cb_cz 29.09.21 17:06:40: ono to není moc, kroužky mě stály 290,- na válec kdežto šály na ojnice jsou za cca 2000 horší je to s hlavou, repas na tdi pd je za 6500 a to samý zhruba vyjdou díly investice v hodnotě 1/3 auta
-> Jarda/felda: To mě nejspíš čeká na Alfě - když se budou dělat rozvody, tak jsem si říkal, že rovnou shodit hlavu, vyčistit to od karbonu a udělat jí. No ale když už bude dole, tak jestli neudělat i kroužky... ale kolik to přidá k ceně netuším... to zas bude akce.
-> Jarda/felda 29.09.21 12:27:55: moje necelejch 20 a asi mi zacina tyct gufero na vacce - vzdy je kapka na drzaku motoru (co jsem se s nim sral pri rozvodech) a pak to kapne na vratku od turba a na ni se dela kapicka :/ no nechce se mi to zas rozebirat, tesneni pod ventildeklem jsem delal, tak asi jedine toto?
-> Jarda - zrušená registrace 29.09.21 11:19:25: no mě čeká ted hlava a taky se mi vůbec nechce i když ted schranuju díly a až se do toho pustim tak to pojede kroužky, ojniční šály, vlnovec profukuje ....
-> Jarda - zrušená registrace 29.09.21 11:45:14: Nevím nevím, jestli je dobrý první zkušenosti v tomhle směru sbírat při pokusu o vymodelování konců nosníků do původního tvaru Pokud to budu opravovat, tak to bude asi začátek celkový GO toho auta. A aby to dávalo alespoň trochu ekonomickej smysl, tak se to musí udělat pořádně. Ale dík za nabídku.
-> Jarda - zrušená registrace 29.09.21 11:19:25: Mně takhle stojí 900NG s načechraným předkem v garáži už 2 měsíce - protože prokrastinuju hledání někoho, kdo tu udělá, protože tuším, že to bude zoufalý
-> vhml 29.09.21 11:02:57: jj, to je neco, jako kdyz ja delam spojku pul roku, ale tak prokrastinoval jsem to hrozne, donutila me k dokonceni az vidina vyletu pres karpaty k cernemu mori
-> vhml 29.09.21 10:22:07: no fuj, lejt dotesnovac, jako kdyz jsem byl par tisic km od baraku, tak jsem ho do nivy pouzil, ale jinak ne, do octy nikdy...
-> dragon_cb_cz: spíš už nechci dělat nic než koncern, ono je lepší když člověk umí pořádně jednu značku, než tak nějak napůl všechny. Neustále se o tom přesvěčuju, ted zase začíná zima a doba radiátorová, seru ježky jak vidím že někdo mění radiátor 3 dny, zatím co já půl hodiny
-> Milan 136 28.09.21 20:23:00: Hele nemáš náhodou nějaký dvojče v Praze? Podobnýho lovce duchů bych občas potřeboval Tohle je přesně druh "závad" na který je nemožný kohokoliv sehnat i když by to člověk byl ochotnej zaplatit
-> StepaNoFUN 28.09.21 20:20:20: Mně když hučelo auto a za jízdy jsem nebyl moc schopný identifikovat zdroj, tak jsem o dal na zdviž, čtyřku, lehce dal plyn zajištěním na brzdu z geometrie a chodil pod tím se stetoskopem
-> saskyn2: je to firemni. Dobre. Proberu to s kolegou. Asi to fakt budou loziska. Me to prislo jako v kolech, ale zase je mi divny, ze by zadni vydrzely min, nez predni.
-> StepaNoFUN: hele máme za 14 dní termín na druhýho prcka a vůbec nestíhám. Jako olej se sítkem ti klidně udělám, ale pokud to jsou opravdu ložiska tak ted fakt nee. Navíc ani nejsem DPHčkař pokud je to firemní.
-> Milan 136: Však píšu že vy za to nemůžete Akorát by bylo dobrý to těm lidem doporučovat nad rámec běžných servisních úkolů, s tím že výrobce je dement, ale chápu a vím jak.
-> saskyn2 28.09.21 09:03:20: Za tohle ale může debil, co vyrobí haldex bez filtru. Za to my v autorizáku fakt nemůžeme. Takhle to čerpadlo vypadá v každém autě. A vyndavat a čistit čerpadlo, to nikdo nezaplatí. Zadarmo to fakt dělat nebudeme.
Nechával jsi si někdy schvalovat opravu na leasingovce?
-> StepaNoFUN: no prasata v autorizáku hlavně jen vypustěj a napustěj olej, kdybys viděl jak vypadá sejtko na čerpadle tak bys je nakopal do prdele. Samozřejmě ty kluci za to nemůžou, dělají jen to co mají zaplacený. Vydrž najdu fotky, někomu jsem to před měsícem fotil.